8 Puikios kotedžo naudos

load...

Tai tik neseniai, kad svorio stebėtojų visame pasaulyje apimantis varškės nuoširdžiai. Ne tik, kad gryno vegetarams, taip pat, atsižvelgiant varškę kasdien papildo daug baltymų ir kalcio poreikius. Jei esate ne daug varškės ventiliatorius, tada nereikia laikyti jį baimėje už visą likusį savo gyvenimą. Yra daug netikėtų nauda varškės, kurie nėra žinomas jums dabar, tačiau jie gali pakeisti savo suvokimą apie tai.

Šie 8 taškai jus apšviesti greitai apie tai, kodėl jums turėtų atsargomis savo šaldytuvas su firminių arba šviežiai pagamintas varškės, Pronto.

1. Padeda svorio valdymas:

Varškės yra stebėtinai mažai kalorijų (1). Jei yra 100 gramų varškės kasdien dietos, jūs gausite tik 98 kalorijų. Be to, jo skonis labai geras, kai jums pasirengti jis teisus. Varškės, būdamas turtingas baltymų šaltinis, veikia kaip roko žvaigždė, kai jis ateina į virimo sveiką pusryčiai. Jei esate sulčių arba Pochlebca asmuo, tada mišinys varškę su bet kuriuo iš jūsų mėgstamiausia vaisių padaryti kreminės Pochlebca, kad jus įtampa visą dieną. Ne tik, kad galite kepkite varškę su kai daržovių ir turi ją kaip širdingas ryte sumuštinis įdaru. Be to, pakeisti sviestą su varške kaip plitimo ant tų nemaltų kviečių skrebučiais. Šiuo dieną ir amžius, kur jogurtas dar valdančiosios tupėti už tai, kad sveiką desertą po valgio, taip pat galite įtraukti varškės bidonas iš Yummy desertai, kad gali išlaikyti savo svorį patikrinti.

2. Baltymų šaltinis:

Ar jūs planuojate mesti mėsos, tačiau nerimą kelia virš kasdienio dalmuo baltymų? Tada nereikia jaudintis, nes varškės ar yra papildyti baltymų reikalavimas, kad jūsų kūno. Varškės yra gausu baltymų, gali skatinti savo kūną ir patenkinti savo energijos poreikį. Jei esate nesiruošia valgyti tuos kiaušinių baltos omelets arba vištienos kepsnį vakarienės artimiausiu metu, tada nereikia atidėti ir įtraukti varškės nedelsiant savo kasdieniame maisto ruošimui.

load...

Šis informacijos gabalas gali būti šiek tiek apmaudu veganai ten, kurie prisiekiu migdolų pienu, taip pat sojos pieno – karvės pienas yra didžiausias procentas kazeino baltymų joje. Kaip varškės yra išsuktas iš karvės pieno, jums bus žingsnis į priekį savo veganų bendraamžių grupės, kai kalbama gauti natūralų baltymų šaltinis jūsų kūne (2). Taigi nemanau, kad ne valgyti gausius pusryčius su kumpiu ir šonine bus sudrėkinti jūsų nuotaiką visai dienai. Embrace varškės grožį su baltymų naudą.

3. Komforto maisto nėštumo metu:

Jei laukiate, tada varškės turėtų būti jūsų eiti į maistą. Varškės puikuojasi nuostabios kiekį baltymų, kalcio ir fosforo, kurie yra būtini motinos, taip pat kūdikiui. Valgyti kažką per nėštumo metu yra gana sudėtinga. Jūs galite pajusti šleikštulį tiesiog kvapo tam tikrą maistą. Varškės yra lengvas ir neturi kvapo. Taigi, yra labai nedidelė tikimybė, kad jis gali sukelti pykinimą, kuri yra paplitusi nėštumo. Daugelis nėščių moterų negali gerti pieną, nes jie pykina, ar pienas atrodo per sunkus virškinti nėštumo metu. Už juos, varškės, gali būti geras pakaitalas, kad daug-reikia dozės (3) kalcio. Atsekti Yummy ir paprastus receptus iš interneto sukamas aplink varškės ir padaryti jūsų partneris kepkite juos už jus! Be to, jei jūs manote, per daug tingus, ruošti maistą, tada pridėkite jį prie salotų ar padaryti Vegetaras kritimo.

4. Lobynas vitamino B:

Įvairios B komplekso vitaminų, kurie egzistuoja varškės darbą nuostabiai, kai jis ateina į smegenų vystymuisi, medžiagų apykaitos ir pažaboti žemyn cholesterolio. Pavyzdžiui, vitaminas B12, kuris yra yra varškės (4), veikia labai gerai, kai jis ateina į sugeria geležies, taip pat išlaikyti savo fakultetą aštrus. Riboflavinas vaidina nuostabų vaidmenį keičiant angliavandenius į energiją. Taigi, jei jums sugalvoti Indijos stiliaus karis su varške ir špinatais ir jį su ryžiais, nesijaudinkite apie svorio. Angliavandeniai turite suvartoti pavirs turtinga energijos šaltinis su varške pagalba. Niacinas yra dar vienas stebuklas vitaminas dalyvauja varškės, kad jaučiasi tiems, kurie kenčia nuo pasikartojančių virškinimo Sėkmė. Ne tik kad, niacino vaidina labai svarbų vaidmenį mažinant cholesterolio kiekį kraujyje. Taigi tiems, kurie kenčia nuo didelio cholesterolio gali sunaudoti varškės, saikingai reguliariai.

5. Lengvas širdžiai:

Varškės nevargina jūsų širdį. Dienos vartojimas varškės, saikingai, gali užkirsti kelią ateityje širdies priepuolis. Varškės taip pat yra gera cukriniu diabetu sergantiems pacientams, nes ji palaiko pastovų cukraus kiekį kraujyje (5). Kredito eina į dideliu kiekiu magnio metu į varškės. Magnis turi milžinišką teigiamą poveikį širdies ir cukraus kiekį kraujyje. Bet labai nedaugelis iš mūsų žino, savo naudą, kai nervai priežiūra, raumenys, taip pat imunitetas (6). Magnio yra atsakingas už partijos kelis biocheminių reakcijų organizme, tokiu būdu būtų sekrecijos fermentų, kurie palaiko migrenos gydymą, virškinimo, taip pat vidurių užkietėjimas per. Ne tik kad, remiantis naujausiais medicinos studijas, magnio turi raminantį poveikį psichologinių sutrikimų ankstyvojoje stadijoje. Taigi, jei esate jausmas mėlyna pastaruosius keletą dienų, galite besaikis ant varškės pakrauta dietos ir tada pamatyti, kur ji užima savo nuotaiką.

6. Sumažina riziką susirgti krūties vėžiu:

Krūties vėžys plinta kaip epidemija visame pasaulyje. Jei esate dabar savo menopauzę etape, tada krūties vėžio pavojus yra didesnis už jus. Varškės yra patikimas šaltinis kalcio ir vitamino D, kurie pasirodė gydant gebėjimus dėl krūties vėžio. Taigi neneigiu sau į šį nuostabų maisto elemento maitintis. Įtraukti varškę savo kasdieniame maisto ruošimui. Šis tyrimas apie vitamino D ir kalcio dėl krūties vėžio nauda buvo imtasi iki Harvardo visuomenės sveikatos mokyklos, todėl galite įsivaizduoti, kad šio tyrimo (7) potenciją. Taigi, praeityje, jei buvo klostytas nosį ne iš varškės žvilgsnio, tai laikas jums chomp iki kelių gabaliukus varškės apsisaugoti toli vėžį!

7. Nerimas Valdiklis:

Varškės taip pat yra geras šaltinis kalio. Kalio veikia kaip žmogaus organizme elektrolitų ir ji ateina su kibirą pilna gėrio. Ar jūs kenčia nuo raumenų mėšlungio per menstruacijas? Ar jums rasti savo darbo slėgis per daug imtis ir baimės smegenų insultą ar nervų suskirstymas artimiausioje ateityje? Į tai atsakyti, paprasčiausiai tariant, yra valgyti daugiau sūrio! Kalio, rastas varškės, gali veikti kaip mediko. Tačiau didžiausia palaima kalio šiuolaikinės dienų būtų jos vaidmuo išlyginti nerimą (8).

Kalio taip pat veikia kaip super elementas reguliuojant kraujo spaudimo lygius ir išlaikyti smegenų funkcionavimą nepažeistas. Jis saugo rėmuo baimėje, taip sumažinant insulto tikimybę. Taigi, nesvarbu, ar jaučiatės pabrėžė-out arba buvo patarta gydytojo patikrinti savo mitybą, siekiant pašalinti maisto produktų, kad sukelti rėmenį, pridedant varškę į savo maisto sąrašą atneš daug naudos prie stalo.

8. Prekės Antioksidantai:

Selenas yra antioksidantas, kuris siūlo daug dalykus visus iš karto – sumažinti prostatos riziką, taip pat gaubtinės žarnos vėžio (9), apsaugoti ląsteles ir DNR nuo pažeidimų ir daug daugiau. Varškės yra pilnas seleno naudingos visoms amžiaus grupėms. Bet laikyti jį omenyje, kad suaugęs organizmas reikia tik šiek tiek Selenas – apie 50 mikrogramų – 70 mcg. Vartojimas, bet daugiau negu gali turėti neigiamos ir sukelti kitokį šalutinį poveikį. Taigi, kai jūs suvartoja varškės, jums reikia išlaikyti skirtuką, ar jūs ketinate už borto su juo ar ne.

Keletas patarimų sąnaudos:

Viskas yra gerai sveikatai, kai jūs valgyti saikingai. Tai taip pat pasakytina varške. Toliau-išvardyti punktai bus pateikti jums su Trumpas vadovas apie Kaip vartoti varškę iki turint omenyje tam tikrų veiksnių.

  • Jei sergate istoriją didelis cholesterolio kiekis praeityje, tada jūs turite atsiskaityti už varškės, pagamintas iš nugriebto arba Ne-riebumo pieno.
  • Kiekvienas dietinis produktas yra natrio daugiau ar mažiau. Varškės taip pat nėra išimtis. Jūs turite nepamiršti, kad per didelis natrio nėra geros sveikatos.
  • Jei sūris gaminamas iš nepasterizuoto pieno, jūs gali susidurti su listeriozė (10).

Kaip jau minėta, jūs turite išsaugoti skirtuką, kiek varškės esate priimant kiekvieną dieną. Jei įmanoma, ji konsultuojasi su savo dietologu apie idealus gramo kasdien vartoti. Kaip mes visada sakau – valgyti sveiką, išlikti sveikiems!

load...