8 nuostabių sojos pupelių aliejaus privalumų

Sojų aliejus yra augalinio aliejaus, kuris, kaip rodo pavadinimas, yra išgaunamas iš sojų sėklų rūšies. Šiandien ji yra viena iš plačiausiai naudojamų virimo aliejų visame pasaulyje. Nors anksčiau buvo manoma, kad nesveika, sveikatos specialistai visame pasaulyje, dabar rekomendavo jį, nes jis yra labai turtingas omega riebiųjų rūgščių. Sojų taip pat žinomas moksliniu pavadinimu „Glycine max“. Tai yra tvarkomi kaip neriebalinės naftos ir padarė į daugelį produktų, tokių kaip sojos pienas, tofu, sojos padažas, pupelės ir granulių, kad žmonės vartoja jos daug naudos. Toliau pateikiami įvairių nauda sojų pupelių aliejaus sveikatos aptarti jums žinoti.

Geriausi Sojų aliejus Nauda sveikatos:

1. Gera Maisto gaminimas Vidutinis: Tai vienas iš sveikiausių aliejų, kurie gali būti naudojami maisto ruošimui. Sojų aliejus yra daug polinesočiųjų riebalų, omega – 6 baltymų ir aminorūgščių linoleno rūgšties. Ji yra mažai sočiųjų riebalų ir yra balsavo kaip puikus kepimo terpėje kelių gydytojai. 2. Slopina cholesterolio absorbcijos: Sojų aliejus turi sitosterolio. Tai sumažina perkančiosios keletą sveikatos ligų riziką. Vartojimas sojų pupelių aliejaus taip pat padeda išvengti ir slopina cholesterolio absorbcijos į žmogaus kūną. 3. Vėlavimai senėjimo ir Apsaugo Odos problemos: Sojų aliejus yra turtingas vitamino E, kuris yra lipidų ir antioksidantas. Jis padeda išlaikyti ląstelių membranos nepažeistos. Tai užtikrina, kad ląstelės membrana ir odos veikia kaip barjeras kenksmingų radikalų, todėl vėlavo senėjimą ir užkirsti kelią odos problemų. 4. Kaulų Sveikata: Sojų aliejus yra turtingas vitamino K, kuris padeda kaulų stiprinimo ir kaulų formavimuisi. 5. Elgiasi su Alzhaimerio liga: vitaminas K metu sojų aliejaus padeda apsaugoti nuo žalos smegenų ląstelių. Tyrimai įrodė, kad vartojimas sojų pupelių aliejaus saikingai galima laikyti ligų, tokių kaip Alzheimerio liga baimėje. 6. Apsaugo nuo vėžio: Sojų sako, kad padeda užkirsti kelią vėžiui. Ji sumažina deguonies laisvųjų radikalų absorbcijos į žmogaus kūną. 7. Gydo Širdies Susiję Sąlygos: sojų turi omega – 3 riebiųjų rūgščių. Tai vaidina svarbų vaidmenį mažinant perkančiųjų širdies ir kraujagyslių ligų bei aritmijos rizika. 8. Sumažina trigliceridų kiekį: Sojų aliejus ir sojos maistą padeda sumažinti trigliceridų kiekį organizme.

Pirkimas ir saugojimo patarimai:

Sojų aliejus yra naudojamas maisto ruošimui, daugiausia kepimui arba kepimo, ir kaip salotų prieskonių. Jis yra lengvai prieinama daugelyje šalių. Nors perkant, įsitikinkite, kad aliejus yra sertifikuotas kaip ekologiškas. Nes jis yra daug poli nesočiųjų riebalų, ji oksidinamas dėl į šviesos, drėgmės ir oro poveikio. Taigi patartina pirkti naftą kaip šviežia, kaip jūs galite gauti. Namuose, laikyti jį kambario temperatūroje, tamsioje ir vėsioje vietoje. Jūs galite perkelti mažus kiekius į kasdieniam naudojimui filtre.

Maistinė vertė ir sudedamosios dalys:

Sojų aliejus yra turtingas energijos, nes ji turi 884 kilogramą kalorijų per 100 gramų. Jis turi 30.16 gramų angliavandenių, 36.64 gramų baltymų, maistinių skaidulų yra apie 10 gramų, bet riebalų vos 20 gramus. Jame gausu baltymų, pavyzdžiui, treoninas, leucinas, cistino, triptofano, izoleucinas, asparto rūgštis, ir glutamo rūgštis. Aliejus yra daug vitamino A, K, C ir E ji taip pat yra mineralų, tokių kaip kalcio, vario, mangano, magnio, fosforo, cinko, seleno, ir geležies. Visi šie yra reikalingi sveikam funkcionavimui žmogaus organizmui. Tai saugu pasakyti, kad sojų aliejaus vartojimas saikingai turi daugiau naudos sveikatai, nei daugelis kitų kepimo aliejaus.

Mitybos diagrama:

Maistinė medžiaga Vienetai Vertė 100 gramų 1,00 x 1 puodelis
Proximates
Vanduo G 0.8 1.38
Energija Kcal 451 776
Energija Kj 1889 3249
Baltymas G 39.58 68.08
Bendra lipidų (riebalų) G 21.62 37.19
Pelenai G 5.28 9.08
Angliavandeniai, pagal skirtumą G 32.72 56.28
Ląsteliena, bendra mityba G 8.1 13.9
Mineralai
Kalcio, ca Mg 140 241
Geležis, fe Mg 3.95 6.79
Magnis, mg Mg 228 392
Fosforas, p Mg 649 1116
Kalis, k Mg 1364 2346
Natris, na Mg 2 3
Cinkas, zn Mg 4.77 8.2
Varis, cu Mg 1.079 1.856
Manganas, mln Mg 2.184 3.756
Selenium, se Mcg 19.3 33.2
Vitaminai
Vitaminas C, visa askorbo rūgštis Mg 4.6 7.9
Tiaminas Mg 0.427 0.734
Riboflavinas Mg 0.755 1.299
Niacinas Mg 1.056 1.816
Pantoteno rūgštis Mg 0.473 0.814
Vitaminas b-6 Mg 0.225 0.387
Folatų, iš viso Mcg 205 353
Folio rūgštis Mcg 0 0
Folatai, maistas Mcg 205 353
Folatai, dfe Mcg_dfe 205 353
Vitaminas b-12 Mcg 0 0
Vitaminas a, rae Mcg_rae 0 0
Retinolis Mcg 0 0
Vitaminas a, iu Iu 0 0
Vitaminas d (d2 + d3) Mcg 0 0
Vitaminas d Iu 0 0
Vitaminas k (filoquinonas) Mcg 37 63.6
Lipidai
Riebalų rūgštys, iš viso prisotintos G 3.127 5.378
14:00 G 0.06 0.103
16:00 G 2.295 3.947
18:00 G 0.772 1.328
Riebalų rūgštys, visos mononesočiosios G 4.776 8.215

Kulinarijos Naudojimas:

Sojų aliejus yra plačiai naudojamas keliose namų ūkių, kaip sveiko maisto gaminimo terpėje. Jis gali būti naudojamas seklių kepimui į kepimui, komercinės virimo ir namų virtuvė, nes ji negauna giliai pasinėręs į maistą. Jis turi šviesiai geltona spalva, kuri yra perteiks pupelių, iš kurios jis išgaunamas. Laktozės žmonės nori vartoja sojų pieną. Jie taip pat pakeisti pieno produktus su sojos produktų, kurie yra lengvai prieinama rinkoje. Labai mažai žmonių buvo žinoma, kad alergija sojai. Jei naudojate jį pirmą kartą, saugoti akis dėl bet kokios alerginės reakcijos, kurios gali potencialiai susidurti.

Jei esate sporto beproti ir žiūri pakavimo daugiau sveikatos savo maistą, pereiti prie sojos pupelių aliejus būtų geras pasirinkimas. Taigi, mėgautis nuostabų naudą sveikatai sojų aliejaus.