8 nuostabių pranašumų ir žaliųjų bananų naudojimo

Yra žalia bananų geras jums? Su išgalvotas skamba pavadinimas, galima tikėtis, žalių bananų būti kažkas egzotiška. Bet žalių bananų yra tik įprastas bananai. Tačiau nereikia atmesti, nes jie turi daug naudos sveikatai šeimininką.

Skirtingai nuo geltonųjų bananų, galite valgyti žalių bananų tik po to, kai yra apdoroti – arba virti arba kepti. Yra daug skanus ir skanus receptai žalių bananų. Kepti bananai turi papildomų kalorijų, žinoma, dėl to, kad kepimui. Taigi, tai geriau juos virti. Jie gali būti naudojami atlikti gravies ir karis. Garsaus bananų traškučiai Keralos yra pagaminti iš žaliavų bananų. Kaip jie paruošti naudojant kokosų aliejų, tai išauga iki sveikatos faktorius.

Green Banana Privalumai – TOP 8:

Taigi, kas yra nauda, ​​Jūs klausiate? Jie yra čia:

1. Didelio skaidulų kiekio:

Žalių bananų pilni pluošto. Mes visi žinome, kad skaidulos yra svarbus tinkamam virškinimo takų ir žarnyno judėjimą. Vienas puodelis virtų žalių bananų yra 3.6g pluoštų. Vartojimas pakankamas kiekis ląstelienos, taip pat reiškia, kad jums yra mažiau jautrūs diabetu.

2. Atsparus Krakmolas:

Atsparus krakmolas yra krakmolas, kuris nesugeria į plonąją žarną, o, ji perduodama į didesnį žarnyne. Mokslinių tyrimų, kurį atliko Janine Higgins Kolorado sveikatos mokslų centras universiteto, rodo, kad atsparumas krakmolas vartojimas yra susijęs su keliomis pokyčių metabolizmą, kuris gali pasiūlyti teigiamą naudą sveikatai. Nauda sveikatai yra šie:

Sumažintas riebalų saugojimo gerinimas jautrumas insulinui viso kūno nuleisti plazmos cholesterolio ir trigliceridų koncentracija Sumažinti glikemijos ir insulinemic atsakymų

3. Aukštos Kalio:

Žalių bananų yra daug kalio. Virtų žalių bananų puodelio yra 531 mg kalio. Mūsų kūnas turi kalio raumenų judėjimo, tinkamam veikimui nervai, ir gryninimo kraujo per inkstus.

4. Geriau įsisavinti maistines medžiagas:

Maistinių medžiagų žalia bananų gali būti uždirbtas geriau reguliariai vartoti šį vaisių.

5. Probiotinės bakterijos:

Žalių bananų tarnauti kaip puikus maisto už „gerus ir draugiškus“ bakterijų. Šios bakterijos, kurios gyvena jūsų žarnyne, vartoti žalių bananų ir padeda pasiekti sveikiau skrandžio ir virškinamojo trakto.

6. Vitaminų šaltinis:

Žalių bananų yra turtingas šaltinis įvairių vitaminų, pavyzdžiui, vitamino B6, vitaminas C ir daugiau. Šie vitaminai yra labai svarbu išlaikyti sveiką kūną.

7. Diarėjos gydymui:

Žalių bananų kelią, taip pat gydyti viduriavimą. Virėjas jas gerokai anksčiau vartoja. Viduriavimas sukelia baktericidinį, virusinės ar parazitinės infekcijos. Viduriavimo simptomai yra galvos skausmas, pykinimas, nuovargis, pilvo spazmai ir tt žalių bananų padėti spręsti šiuos simptomus.

8. Diabeto dietos:

Žmonės, kurie kenčia nuo 2 tipo cukriniu diabetu, gali naudoti žalią bananą savo mitybą, nes žalia bananų yra mažas cukraus kiekį. Mes visi žinome, kaip jautriai A diabetu sergančius pacientus mityba yra. Galite įtraukti žalių bananų į virinto forma geriausių rezultatų.

Žalių bananų, kaip ir jų geltonos kolega, yra daug naudos sveikatai sandėlis. Jūs galite paruošti receptai naudojant šias bananus įvairovė. Daugelis žmonių baiminasi skonio, bet su tiek daug receptų pasirinkti, aš esu įsitikinęs, kad jūs galite pakelti kažką, kad bus skanus jūsų šeimai! Ir jei nieko pavyks, visada yra senas geras Kerala bananų traškučiai!

Taigi, yra žalia bananų iš savo dietos dalis? Ar žinote apie šias išmokas? Ar žinote, bet daugiau žalių bananų nauda? Kokie jūsų būdai įskaitant žalių bananų dietą ir skanus būdas? Palikite savo nuomonę į komentarus skyriuje žemiau.