8 nuostabios pluošto naudos odai, plaukams ir sveikatai

Eiti per bet su sveikata susijusios interneto svetainės arba straipsnį ir rasite daug patarimų dėl ląstelienos reikšmę mūsų kasdienį racioną. Mūsų mityba yra prikimštas tuščių ir nesveiko sočiųjų riebalų ir angliavandenių. Jie idealiai turi būti pakeista kokybiško pluošto ir baltymų. Deja, dauguma žmonių nesugeba suvokti didžiulę naudą sveikatai pluošto ir kaip ji padeda svorio valdymo ir didinti fizinius energijos lygius.

Pluoštas gali būti suskirstyti į dvi skirtingų rūšių – netirpių ir tirpių. Netirpus pluošto negauna absorbuojamas organizme. Vietoj to, jis eina per jūsų virškinimo sistema, į jūsų dvitaškis, ir priduria, didžiąją savo išmatose ir pagreitina žarnyno judėjimą. Tai, vadinasi, padeda virškinimui ir padeda perkelti maistą per žarnyno trakte. Tirpus pluoštas, priešingai, pritraukia vandenį ir padeda sulėtinti savo normą, virškinimą. Lėtas virškinimas padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir sumažinti mažo tankio lipoproteinų (MTL) arba „blogojo cholesterolio“ (1). 

Kodėl Įtraukti Fiber dietos

Odos privalumai

  1. Padeda Atbulinės Amžius
  2. Atkuria odos Glow
  3. Saugo breakouts baimėje

Plaukų privalumai

  1. Stiprina plaukų folikulus
  2. Palengvina gamyba melanino

Sveikata Privalumai

  1. Gydo žarnyno problemos
  2. AIDS svorio valdymo
  3. Palengvina maistinių medžiagų įsisavinimą iš maisto

Odos privalumai

1. Padeda Atbulinės Amžius

Žmonės galvoja, kad nuobodu ir raukšlėta oda yra neišvengiama senėjimo. Tai tiesa, bet ar žinote, kad jūs galite pakeisti senėjimo? Tai įmanoma išvengti raukšlių ir ieškoti savo geriausius, jei jūs imtis iniciatyvos reikiamu laiku.

Kodėl tai veikia

Subalansuota mityba yra gausiai antioksidantų kaip vitaminas C, kad prisidėti prie baltymų kolagenas, kurie suteikia odai elastingumą (2) formavimo. Ląstelienos turtingas maisto buvimas dietos užtikrina, kad jūsų organizmas gauna daugiau laiko įsisavinti maistines medžiagas, reikalingas kolageno gamybai (3).

Atgal į TOC

2. Atstato odos švytėjimas

Dienos dulkių, suodžių, taršos ir cheminių medžiagų linkę padaryti jūsų oda nuobodu ir negyvas. Sveika mityba yra labai svarbu išlaikyti sveiką ir spindinčią odą. Be vitaminų ir mineralų, taip pat turi būti pakankamai stambieji pašarai arba maistinių skaidulų į savo mitybą.

Kodėl tai veikia

Palaikyti mūsų organų per mūsų mityba sveikata prisideda prie geros fizinės sveikatos, taip pat atstato odos sveikatą. Pavyzdžiui, jūsų kepenys ir inkstai tapo apmokestinamos filtruojant toksinus iš perdirbtų maisto produktų. Bad maisto vartojimo įpročių, taip pat prisidėti prie hormoninį disbalansą, dėl ko odos problemų. Pavyzdžiui, jei skydliaukės lygis svyruos per dažnai, Jūsų oda gali tapti sausa ir pleiskanojanti. Skaidulų gausu mityba palengvina Jūsų kepenis ir inkstus išsiųsti toksinus iš jūsų kūno lengvai. Ji taip pat padeda palaikyti hormonų pusiausvyrą ir teikia spindinčią odą (5).

Atgal į TOC

3. Saugo breakouts baimėje

Pagrindinė priežastis breakouts yra nesveika virškinimo sistema (6). Pasikartojančios skrandžio bėdų gali pasireikšti ant odos kaip spuogai ir sukelti siaubingą randus.

Kodėl tai veikia

Pluošto turtingas maistas veikia kaip šluota ir valo riebalų, atliekos ir toksinų, kurie priešingu atveju akivaizdžios į breakouts forma ant veido, rankų ir nugaros (7).

Atgal į TOC

Plaukų privalumai

4. Stiprina plaukų folikulus

Gana dažnai, tai mačiau, kad vyrai ir moterys kenčia nuo ūmaus plaukų slinkimas dėl netinkamo mitybos (8). Subalansuota mityba, kad yra daug ląstelienos kiekis padeda stiprinti savo plaukų folikulus ir sumažinti plaukų slinkimą.

Kodėl tai veikia

Kai jums išlaikyti sveiką mitybą, tai akivaizdžiai rodo savo išvaizdą, įskaitant jūsų odą, plaukus ir nagus. Tinkamos pluošto savo mitybą buvimas leidžia virškinimo ir baltymų absorbcijos procesus sulėtinti (9). Ilgai absorbcija baltymų gali sustiprinti savo plaukų folikulus ir sumažinti plaukų slinkimą (10).

Atgal į TOC

5. Palengvina gamyba melanino

Pluošto turtingas maistas palengvina melanino gamybą, kuri yra atsakinga už savo plaukų spalvos. Jis taip pat pailgina plaukų balinimas, nes oksidacinio streso (11).

Kodėl tai veikia

Melanino yra gaminamas daugiausia iš baltymų, esančių žuvies ir jūros (12). Į savo mitybą pluošto lėtina virškinimą ir palengvina baltymų įsisavinimą, o tai savo ruožtu padeda išlaikyti savo plaukų spalvą (13). Su reikiamu kiekiu mineralų, vitaminų, skaidulų ir kitų maistinių medžiagų savo maistą, galite išvengti plaukų slinkimas problemos didele dalimi.

Atgal į TOC

Sveikata Privalumai

6. Gydo žarnyno problemos

Iš pluošto įtraukimas į dietą padeda gydyti žarnyno susijusių problemų, pavyzdžiui, vidurių užkietėjimas ir dirgliosios žarnos sindromas (IBS) (14), (15). Jis efektyviai pašalina kenksmingus toksinus iš savo kūno, kartu su atliekų produktais.

Kodėl tai veikia

Vienas iš pagrindinių privalumų netirpios ląstelienos yra ta, kad ji padeda pašalinti atliekas iš virškinimo trakto. Nuo netirpi pluoštas yra nesuvirškinto, jis eina iš skrandžio į žarnyną, o po to storojoje žarnoje. Ji sugeria vandens perteklių ir išsipučia virškinimo kanalą. Ji valo jūsų žarnyne sienos kaip jis vyksta (16). 

Dėmesio

Jūs turite būti atsargūs pluošto kiekį galite įtraukti į savo mitybą. Per daug ląstelienos reikštų dažnus vizitus į vonios kambarį ir sumažino absorbcijai mineralų. Jis taip pat gali padaryti jums jaustis ištinęs ir plepus.

Atgal į TOC

7. AIDS svorio valdymo

Suvartoja maisto produktų, kuriuose yra daug skaidulų, galite duoti savo svorio režimo esminis impulsas.

Kodėl tai veikia

Pluošto turtingas maistas yra daugiausia mažo kaloringumo maisto ir todėl yra mažai riebalų ir cholesterolio. Pavyzdžiui, sveiki grūdų duona paprastai yra mažiau kalorijų, nei balta duona (17). Taigi, jūs ne įdėti papildomų svarų, jei pasirinksite nesmulkintų grūdų maisto produktų, kad yra daug skaidulų šaltinis. Be šių, tirpus pluoštas virsta gelio pavidalo medžiaga, kuri išlaiko maistą į skrandį ilgesnį laiką. Jis lėtina virškinimą ir leidžia jums jaustis visiškai už ilgesnės trukmės (18). Tai, savo ruožtu, reguliuoja apetitą ir padeda svorio valdymo (19).

Atgal į TOC

8. Palengvina maistinių medžiagų įsisavinimą iš maisto

Turbūt didžiausias privalumas vartoja maisto pakankamai ląstelienos kiekis yra tai, kad ji išlaiko maistą virškinimo kanalų ilgesnį laikotarpį, ir palengvina maistinių medžiagų įsisavinimo procesą.

Kodėl tai veikia

Lėtina virškinimo procesą padeda organizmui įsisavinti esminius mineralai, vitaminai ir kitas maistines medžiagas iš maisto, taip padedant į Jūsų cukraus kiekis kraujyje reguliavimą. Skaidulų gausu mityba yra, todėl naudinga žmonėms, sergantiems cukriniu diabetu (20).

Atgal į TOC

Maisto produktai, daug skaidulų turinys

1. Lęšiai

Lęšiai turi aukštą maistinę vertę. Jūs galite pridėti juos prie savo salotų, pastos, karis, ar užkandžių. Vienas puodelis patiekti virtų lęšių yra 15,6 gramų skaidulinių medžiagų (21). Juose taip pat yra baltymų ir sudėtingų angliavandenių, kad kartu su maistinių skaidulų, palengvinti svorio valdymą ir padėti jai išlaikyti sveiką širdį.

2. Avokadai

Avokadai, be odos ir sėklų, yra ne mažiau kaip 9 gramų maistinių skaidulų ir 0,4 g tirpaus cukraus, kartu su kitų vitaminų (22) priimančiosios. Jie taip pat vadinami „sviesto vaisiai“ ir iš pradžių buvo vengiama dėl jų didelės koncentracijos sočiųjų riebalų. Tačiau šie prisotinti riebalai yra gera savo sveikatai, nes jie padeda sumažinti MTL kiekis kraujyje. 

3. Skaldyti žirniai

Skaldyti žirniai yra 16 gramų ląstelienos, kad mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje ir saugo širdies ir kraujagyslių ligų baimėje (23). Galite įtraukti arba žalia arba geltona skaldyti žirniai į savo mitybą, nors žalieji žirneliai turi šiek tiek daugiau mitybą, nei jų geltonos kolegomis. Skaldyti žirniai yra turtingas šaltinis kalio, su 710 miligramų kiekvienoje tarnauja. Kalis yra būtinas siekiant išlaikyti elektrolitų pusiausvyrą Jūsų organizme ir sumažinti sąnarių ir raumenų patinimą.

4. Brokoliai

Brokoliai yra viena žalia Vegetaras, kad turi gausiai kiekį maistinių medžiagų, kartu su atitinkama kiekį maistinių skaidulų – apie 2,4 gramų skaidulinių medžiagų kiekviename vieno puodelio tarnauja (24). Ji yra vienintelė daržovių, kad yra 316 mg kalio. Tai yra daug antioksidantų šaltinis, pavyzdžiui, vitaminais A, B6, ir C. Ji taip pat yra magnio, kuri yra reikalinga vystymosi kaulų ir dantų, taip pat savo DNR (deoksi-Ribonukleino rūgštis) ir RNR (Ribonukleino rūgštis).

5. Pupelės

Pupelės yra puikus šaltinis tirpios ir netirpios pluošto, su 10,4 gramų kiekvieno vienas puodelis tarnauja (25). Juose yra 329 kalorijų. Juose taip pat yra geležies ir vitamino B6, kurie palengvina deguonies transportavimą ir stiprinti savo imuninę sistemą atitinkamai.

6. Uogos

Mėlynės, avietės, braškės, gervuogės ir – – Visi uogų rūšių yra daug šaltinių eterinio maistinių skaidulų. Jie turi mažą angliavandenių ir kalorijų kiekį, bet turi pakankamai tirpių cukrų, kurie konvertuojami į naudinga energija. Jie yra daug antioksidantų, kurie padeda stiprinti imuninę sistemą ir kovoti su uždegimu.

Dabar, kad žinote pluošto svarbą, pabandykite įskaitant daugiau ląstelienos turtingas maisto dietos. Jei jaučiate kokį nors kitą naudą iš savo pluošto turtingas dietos, nepamirškite palikti mums komentarą.