8 nuostabios naudos iš juodųjų ryžių

load...

Ar jūs padarėte savo protą tam, kad pasakyti „ne ryžių sveiko režimo? Kaip apie perėjimo prie juodo ryžių sveikesnį variantą? Taip, juoda ryžiai yra kilęs kaip naują „supermaisto“. Painioti? Skaityti įrašą ir sužinokite, įspūdingus naudą sveikatai juoda ryžiai.

Uždraustasis Ryžiai:

Juoda ryžiai taip pat vadinamas draudžiama ryžiai, bet neturėtų sustabdyti jus nuo valgymo ją. Ryžiai turi savo istoriją įsišaknijusi senovės Kinijoje, kur kinų imperatorius ar karališkosios šeimos buvo leidžiama tik valgyti, nes tai buvo retas, skanus ir maistingas. Taigi, jis tapo „draudžiama“, bus suvartotas mases. Nėra labai dažnas, juoda ryžiai išlieka retas, tačiau vienas iš sveikiausių maisto tipams. Galite paklausti, kodėl?

Veislė yra vitaminų ir mineralų stipruolis. Maistinę vertę juoda ryžių yra pranašesnis savo baltos ir rudos giminaičių, esančių rinkoje šiandien. Nesmulkintų grūdų juoda ryžiai išlaiko visas savo originalius natūralių savybių, nes ji neturi eiti per poliravimo procesą. Jis taip pat yra tankesnis nei baltieji ryžiai, todėl sunkiau virėjas.

Skaitykite išsiaiškinti įvairių maistinių savybių ir naudos sveikatai valgyti juodą ryžių.

load...

1. Didelis antioksidantų:

Juoda ryžiai yra geras šaltinis antioksidantų, ypač antocianinų, gaunama iš jos išorinio korpuso sėlenų. Jame yra vienas iš aukščiausio lygio šio antioksidanto, palyginti su bet kurios kitos veislės ryžių (1). Antioksidantas profilis yra panašus į spalvotų antioksidantas turtingas uogų, pavyzdžiui, mėlynės, spanguolės, ir aviečių.

Antocianinų apsaugo laisvųjų radikalų žalą organizme ir apsaugo nuo įvairių negalavimų, pavyzdžiui, širdies ligų, uždegimo ir vėžio (2).

2. Padeda kepenims detoksikacijos:

Tai vėl yra dėl aukšto antioksidantas ryžių buvimo. Veislė ateina ginkluoti phytonutrients, kad žymiai sumažinti oksidacinį stresą organizme. Kadangi organizmas kovoja pašalinti toksinus, ryžiai padeda atkurti ir pagerinti funkcijas kiekvieno audinio. Kepenys yra vienas iš svarbiausių detoxifiers mūsų kūno ir todėl reikalauja tiek daug pagalbą kaip įmanoma (3). Juoda ryžiai turi galimybę padėti kepenys pašalinti nepageidaujamus medžiagų per savo antioksidacinis aktyvumas.

3. Apsaugo aterosklerozės:

Juoda ryžiai turi galingą poveikį širdies sveikatai. Visos maistingosios medžiagos pasilieka šiame veislės pagalbos aukšto kraujospūdžio ir plokštelinės formavimosi širdimi (4) profilaktikai.

Aterosklerozė, atstovaujamos grūdinimas arterijų sienelių, yra širdies ir kraujagyslių liga, daug. Valgyti juodą ryžių sakė sumažinti mirčių gerokai iš tokių priežasčių. Ryžiai taip pat gerina širdies rezultatus mažinant MTL cholesterolio ir bendrojo cholesterolio.

4. Maistinės skaidulos:

Kadangi neperdirbti juoda ryžiai valgomi su sėlenomis (išorinis sluoksnis), ji priduria, netirpios didžiąją savo maisto. Tai reiškia, kad maistas, kurį valgyti leidžia jums jaustis išsamesnis. Jis padeda spręsti problemas, pavyzdžiui, viduriavimas ir dirgliosios žarnos sindromas. 100gm porcijoje yra 5gm pluošto, kad būtų galima turėti beveik 10% rekomenduojamos paros normos. Ši procentinė dalis yra didžiausia tarp savo bendraamžių.

5. Apsaugo nuo diabeto:

Dėl savo didelio skaidulų kiekio, juoda ryžiai trunka ilgiau virškinami. Jis turi apsauginį poveikį virškinimo sistemai išlaikant cukraus kiekį kraujyje konstantą. Valgyti rudieji ryžiai dietos taip pat padeda jums užkertant kelią diabetui, dėl jo mažo cukraus kiekio.

6. Apsaugo nuo nutukimo:

Tie valgyti rudieji ryžiai svorio gali persijungti į juodą įvairių geresnių rezultatų, nes ji lengvai leidžia jums jaustis visiškai, būdami tikri, mažai kalorijų kiekis. Be to, ji padeda kontroliuoti suvartojamų kalorijų kiekį, todėl apsaugo nuo nutukimo ilgalaikėje perspektyvoje. 100 gramų virtų ryžių juoda yra tik 300 kalorijų (5). Jame taip pat yra pakankamai angliavandenių kuro Jums už likusią dienos dalį.

7. Mineralų:

Juoda ryžiai turi didelį kiekį ketaus, 3.5gm per 100gm įteikimo. Ji taip pat turi gerus procentus mangano, magnio, fosforo ir seleno. Manganas yra būtinas mineralas organizme turi atlikti daug funkcijų. Mineralų, pavyzdžiui, magnio ir fosforo, taip pat yra iš procesų sveiką funkcionavimą žmogaus kūno diapazone.

8. Daugiau Baltymai:

Valgyti juodą ryžių siūlo daugiau baltymų lyginant su kitų veislių. Jame 8.5gms baltymų per 100gms porcija, o ruda ir raudona ryžiai yra 8gms ir 7gms baltymų už tą pačią sumą. Poliruotas balti ryžiai yra tik 6.8gms baltymų.

Ilgas prieš mus, senovės Kinijos imperatoriai žinojo naudą sveikatai „uždrausto ryžiai“. Dabar, kad jūs taip pat žinote, maistinės vertės tai ryžiai gali pasiūlyti, yra juodos ryžių dietos. Ar manote, kad postas padėjo jums? Prašome leiskite mums žinoti komentarus skyriuje žemiau.

load...