8 galingi ir paprasti asanai, kurie padės sumažinti kraujospūdį

load...

Kai kurie žmonės labai supyko, mes atsainiai pasakyti „O Dieve! Jų kraujo spaudimas pakilo. „Bet ar žinote, kaip rimta, kad sąlyga yra iš tikrųjų?

Kas yra aukštas kraujo spaudimas?

Sveikas arterijų yra sudaryta iš pusiau-lanksčių audinių ir raumenų, ir ji driekiasi kaip elastinga, kai kraujo yra pumpuojamas per ją. Kuo didesnis kraujo jėga, tuo daugiau arterijų ruožas ir leisti kraujotaką. Kai kraujotaka jėga yra nuolat didelis, audiniai, padaryti arterijų sienos ruožas toli už jų sveikos ribos, todėl sugestų. Tai sukuria visai daug problemų, tokių kaip padidėjęs darbo krūvis dėl kraujotakos sistemos, randai kraujagyslių organų, silpnumas, širdies, padidėjusia kraujo krešulių, plokštelinės kaupiasi, ir blokavo arterijas. Vienintelis būdas sužinoti, jei turite aukštą kraujo spaudimas yra gaunant tai išbandyti.

Kas yra keletas bendrų priežastys, aukštas kraujo spaudimas?

Kadangi nėra jokių realių požymių, kad rodo, kai jūs turite aukštą kraujospūdį, dauguma žmonių negali tiksliai nustatyti priežastį. Nors amžius ir šeimos istorija įtaka aukšto kraujo spaudimo, šiandien, prastos gyvenimo būdo, taip pat įtakos kraujo spaudimą. Jūs esate didelė rizika susirgti aukštą kraujospūdį, jeigu:

A. Jums suvartoja per daug druskos. B. Jūs nevalgo pakankamai vaisių ir daržovių. C. Jūs neturite treniruotės. D. Jūs esate antsvorio. El. Jūs geriate per daug alkoholio.

load...

Kaip galima Joga Pagalba sumažinti kraujospūdį?

Bet fizinė veikla yra žinoma, kad sumažinti kraujo spaudimą, todėl joga jau laikoma gydymo. Tačiau būdamas vien tik fizinė veikla, ji taip pat turi meditacinę poveikį organizmui. Ji sumažina stresą ir skatina kiekvieną liauką ir organą organizme. Joga atpalaiduoja protą ir kūną ir likučius iš nervų sistema, kuri kontroliuoja tam tikrus autonominius funkcijas, įskaitant širdies siurblinės. Visa tai teigiamai veikia aukštą kraujo spaudimą ir sėkmingai ją sumažina.

8 Geriausios Asanos joga aukšto kraujospūdžio

  1. Sukhasana
  2. Uttanasana
  3. Adho mukha Svanasana
  4. Virasana
  5. Baddha Konasana
  6. Supta Padangusthasana
  7. Setu Bandhasana
  8. Shavasana

1. Sukhasana

Sukhasana taip pat vadinama Easy Pose. Tai meditacinė poza, kuri dirba ramina tiek protą ir kūną. Tai asanos veikia nervų sistemą ir reguliuoja savo veiksmus. Jis sėkmingai pagalba mažinant hipertenzijos, todėl tiesiogiai ar netiesiogiai veikia mažinant kraujo spaudimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Sukhasana

Atgal į TOC

2. Uttanasana

Uttanasana, taip pat vadinamas Pada Hasthasana, yra nuolatinis priekį lenkimo. Jei atidžiai, tai asanos yra anti-sunkumą kelia, kuris padeda kraujo plūstelėti į galvą. Tai padeda pagerinti kraujotaką, taip pat turi gydomųjų poveikį. Kai kraujotaka reguliuoja, organizmas nusiramina, širdies ritmas stabilizuojasi, o kraujo spaudimas yra normalizuotas.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Uttanasana

Atgal į TOC

3. Adho mukha Svanasana

Adho mukha Svanasana yra vienas iš geriausių jogos pozų aukšto kraujospūdžio. Ši asana, įkvėpė ir šuo ruožas, iš tiesų yra inversija. Tai padidina kraujotaką efektyvumą. Ji taip pat driekiasi stuburo ir mentės ir spaudai įstrigę stresą. Tai padeda sumažinti aukštą kraujo spaudimą. Visą darbo kraujotakos sistema reguliuojama šio asaną. Širdis tampa sveiki per daug.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Adho mukha Svanasana

Atgal į TOC

4. Virasana

Virasana ar herojus Pose yra nuostabi asanos jogos sumažinti aukštą kraujo spaudimą. Tai asanos yra gana paprastas, tačiau neįtikėtinai galingas. Jis atveria krūtinės ir užtikrina tinkamą kraujotaką ir kiekvieną savo kūno plotą. Tai labai naudinga, kai jis ateina į normalizuoti kraujo spaudimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Virasana

Atgal į TOC

5. Baddha Konasana

Baddha Konasana yra dar vienas universalus asanos, kad padeda įveikti daug problemų. Tai puiki nusiraminti, todėl dar efektyvesnis. Tai asanos taip pat pagerina kraujo apytaką ir padeda detox sistema. Širdies darbo yra reguliuojama, todėl kraujotaka yra patikrinti. Tai, kaip ji padeda kontroliuoti ir sumažinti aukštą kraujo spaudimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Baddha Konasana

Atgal į TOC

6. Supta Padangusthasana

Ši asana driekiasi rankas ir kojas, todėl spąstais sugautų streso spaudai galūnių. Kadangi visi energijos blokai atvėrė, kraujo ir deguonies srautas yra sustiprintas. Atgal taip pat ištiesė ir atsipalaidavęs. Tai puikus asanos praktikuoti, kai jūsų pagrindinis tikslas yra sumažinti kraujo spaudimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Supta Padangusthasana

Atgal į TOC

7. Setu Bandhasana

Tai asanos yra kaip tą vieną rodyklę, kad galingai praduria per ir pašalina ne viena, bet visai daug problemų. Šiuo asaną, širdis yra pakelta iki tokio lygio, kuris yra didesnis nei galvą. Todėl, kraujas į net sunku ir nepasiekiamoje vietoje. Tai asanos suteikia stuburo, kaklo ir pečių gerą ruožas ir spaudai užblokuotas energijas. Jis daro stebuklus, kai kalbama pareikšti, kad BP žemyn.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Setu Bandhasana

Atgal į TOC

8. Shavasana

Nėra joga sesija visiškai be šio asaną. Tai yra pagrindinis poilsio kelti, ir ji yra šiuo metu, kad jūsų smegenys apdoroja treniruotės, ir leidžia organizmui dirbti ant jo naudą. Jūsų protas ir kūnas yra visiškai atsipalaidavęs, ir jūsų širdies ritmas yra normalizuotas, kai jūs darote šį asan. Kraujo spaudimas yra sumažintas.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Shavasana

Atgal į TOC

Atsakomybės apribojimas: Kai praktikuoti jogą, jūs turite būti atsargūs, apie kuriuos asanos jums praktikuoti, ypač jei sergate didelio kraujospūdžio. Nors šie asanos siekti mažinti BP, yra tam, kad turite ne praktikuoti, jei turite aukštą kraujo spaudimą. Ar pasitarkite su gydytoju, ir požiūris patyręs jogos instruktorius, jei turite šią problemą.

Ar jūs kada nors bandė kuri nors iš šių pozų yra Joga aukštas kraujospūdis? Pamirškite hipertenzija, pamiršti kraujospūdį, Joga yra čia nuraminti tave ir reguliuoti kraujo apytaką. Gyvenimas yra per trumpas, kad eikvoti jį streso ir nerimo. Tegul joga de stresas jums ir nemokamai jus nuo visų jūsų negalavimų, ypač aukštas kraujo spaudimas!

load...