8 efektyvios jogos asanos, kad jūsų kaulai būtų sveiki

Ar žinote, kad keletas paprastų jogos asanos gali padėti jums stiprinti savo kaulus? Kaip neįtikėtinai tai skamba, tai visai tiesa! Joga gali padėti išgydyti daug ligų ir skatina ir stimuliuoja daug svarbių fiziologinių procesų metu. Joga taip pat padeda nuraminti protą.

Tačiau tai, ką mes norime gyventi čia, kaip joga gali padėti jums gauti stipresnius kaulus ir kas asanos skatinti geresnį kaulų sveikatą.

Taigi, ar norėtumėte sužinoti daugiau? Eiti į priekį su savo skaitymo!

Kaulų mažėjimas:

Kaulų yra gyvas audinys, kuris nuolat suskirstyti ir pastatė, o tai, ką daro jo tankį. Nors kartais balansas yra optimalus, kai kuriais atvejais pablogėjimas yra daugiau nei Melioracija ir osteoporozė tampa neišvengiamas.

Kaulų praradimas yra neišvengiama, kaip senėjimo. Vyrai ir moterys įgyja maksimalią kaulų masę iki 30 metų amžiaus Kai esate 30, savo kaulų tankis mažėja. Pažymėtina Joga instruktorius Sara Meeks sako: „Osteoporozė yra neigimo liga“. Ji priduria, kad dauguma žmonių nenori to pripažinti, bet jie serga osteoporoze, kaip jie pasiekia savo vidurio – 40s (1).

Joga kaulų sveikatos

Dabar, kad žinote, kaip kaulų tankį ketera, kaip jūs sutartis osteoporozės, galime pereiti prie pagrindinio taško. Kokios jogos pozos padėti jums gauti stipresnius kaulus? Na, čia išvardyti keletas įkvėpti asanos skirtos daryti tik tai. Patikrinti juos!

1. Extended trikampis Pose (Trikonasana):

Ši poza yra viena iš paprasčiausių atlikti ir turi daug privalumų. Ši asana padeda pagerinti stuburo lankstumą ir mažina gastritas, taip pat. Trikonasana padeda ištempti visą kūną švelniai, tuo pačiu padedant sustiprinti apatinę kūno dalį ir kaulus (2).

2. Tiltas Pose (Setu bandha Sarvangasana):

Tai yra dar vienas asanos, kad yra terapinis osteoporozės ir padeda ruožas nugaros, krūtinės ir kaklo. Norėdami gauti geriausius rezultatus, lieka toje pačioje pozoje bent vieną minutę ištempti krūtinės ir stuburo. Jei jums reikia daugiau paramos, mano, pateikdamas blokas pagal jūsų nugaros.

3. Sėdi sukimo Pose (ARDHA MATSYENDRÂSANA):

Tai yra vienas iš geriausių pozų joga sveikų kaulų. Ši poza verčia stuburo. Tai padeda skatinti kaulų gamybą ir yra itin efektyvus padėti atsipalaiduoti nugaros ir kaklo, tuo pačiu padedant skatinti kaulų sveikatą. Į švelnesnės posūkiais padėti ištempti atgal ir įdėti šiek tiek spaudimą slankstelių (3).

4. Sukasi trikampis Pose (Parivrtta Trikonasana):

Tai yra dar vienas geras kelti jums, jei norite stipresnius kaulus. Sukimo kelia padėti skatinti kaulų gamybą ir padeda išvengti kaulų lūžių. Tempimo judėjimas padeda kurti kaulus.

5. Išplėstinė Šoninės kampas Pose (Utthita Parsvakonasana):

Tai yra dar vienas geras jogos kelia, siekiant padėti jums stiprinti kaulus. Ši poza driekiasi savo puses, o padėti jums stipresni kaulai. Jūs galite praktikuoti utthita parsvakonasana arba laikant ranką ant grindų arba išlaikyti savo dilbio savo kelio (4).

6. Saldžiavaisių Pose (Salabhasana):

Žiogas arba saldžiavaisio kelti yra puikus pratimas nugaros ir kojų. Ji taip pat padeda stiprinti savo kaulus. Norėdami atlikti šią pozą, pradeda keliant kojas ir viršutinę liemens. Laikykite šią pozą 10 sekundžių ir pakartokite ją tris kartus. Saldžiosios kelia taip pat padeda atleisti jus nuo nugaros skausmo (5).

7. Medis Pose (Vriksasana):

Tai yra viena iš labiausiai iconic jogos pozų kaulams. Tai neįtikėtinai populiarus, sumuštas tik Padmasana kaip vėliavos vėliavnešiu jogos iliustracijomis. Laikant šį kelti 1 minutę gali padėti jums gauti stipresnius kaulus, o taip pat tempimo svarbius raumenų grupes ir ramina savo protą (6).

8. Pusmėnulio Pose (ARDHA Chandrasana):

Galiausiai paskutinis asanos mūsų sąraše, bet tikrai ne mažiau veiksmingi bet aspektu; Ši poza padeda tonizuoti kojų, pilvo, stuburo ir glutes. Ji taip pat padeda išgydyti osteoporozinių skausmą ir padeda stiprinti kaulus. Galite naudoti blokas jokių keitimų normaliai kelti (7).

Ar jūs kada nors bandė Joga kaulų sveikatą? Taigi, kai kitą kartą pradėsite nerimauti jūsų kaulai tampa silpni, pabandykite kai kurias iš šių pozų. Pratimai juos kasdien gali padėti atidėti kaulų tankio nuostolių atsiradimo. Papasakokite apie kitų asanų, kurios padėjo jums sustiprinti savo kaulus. Palikite komentarą žemiau. Mes norėtume išgirsti iš tavęs!