7 nuostabios

Kas yra geriau už jus – joga ar Chi? Na, mes sakome, Chi Joga!

Chi Joga, smegenys vaikas John Neubauer, yra meditacinė str. Ji yra gaunama, sumaišant su Chi Chu’an ir hatha jogos elementus, kartu. Pasak Neubauer „iš Tai Chi ir jogos maišymas į vieną meno forma sukuria gilesnę naudą kūnui, protui ir dvasiai“.

Chi Chu’an yra kinų kovos meno forma, kuri susideda iš vieno kojomis sukamaisiais balansavimo judėjimų padaryti su lenktu kelio. Jis taip pat laikomas fizinis pasireiškimas daosizmas. Chi yra pasyvi forma kovos menų su „derliui ir įveikti“ filosofija. Trys aspektai Tai Chi yra sveikata, meditacija ir kovos menų. Chi turi skirtingų mokyklų, kaip Wu, Yang Cheng ir Saulę Dauguma žmonių praktikuoti Tai Chi savo savigynos mokymo ir naudą sveikatai.

Hatha joga yra populiarus senovės Indijos jogos tradiciją, kuri orientuota į holistinio gydymo Esybės su pozos, mudrų, pranajama ir meditacija. Ji apima įvairius ruožai, pirmyn ir atgal vingiu, sėdinčių ir stovinčių pozos, inversija ir posūkiais, siekiant užtikrinti mūsų fizinę gerovę.

Tai Chi ir jogos turi daug panašios naudos, kuriose dėmesys skiriamas išorės ir vidaus gerovės mūsų organizmui. Abi turi gydomųjų poveikį ir padėti ramina protą ir puoselėti dvasią. Vienas pagrindinis principas abiejų formų kvėpuoja. Kvėpavimas yra neatskiriama tiek Tai Chi ir jogos, be kurių ši praktika vis dar nebaigtas. Abu yra lėtas ir tikslius judesius kūno. Tiek teikti dvasines naudos ir nė skirtas momentinis atpildas. Tačiau yra ir skirtumų. Chi yra labiau atsipalaidavęs formos ir neprašo vienas stumti už komforto lygį savo kūnu, o joga susijusi su tempimo raumenis už tai, ką jie sugeba tuo momentu. Tačiau kartu jie teikia abiejų formų padauginus naudą!

Privalumai Chi Jogos:

Chi Joga turi daug privalumų, iš kurių kai kurie yra skaičių:

  1. Svarbiausia iš visų nesuskaičiuojamų naudą Chi joga yra jo anti-senėjimo savybės. Chi Joga padidina ilgaamžiškumą. Tai yra naudinga vyresnio amžiaus žmonėms.
  2. Tai nedidelis poveikis, mažos rizikos pratimas.
  3. Ji sumažina streso lygį, depresiją ir įtampą. Žmonės, kurie praktikuoja Chi joga, patirti mažiau nerimo ir streso.
  4. Jis pagerina kvėpavimo kontrolę ir meditacijos galia. Jis taip pat stiprina pažinimo funkcijų smegenis.
  5. Tyrimai parodė, kad Chi Joga pagerina jėgą, pusiausvyrą, koordinaciją ir lankstumą, didžiąja dalimi.
  6. Nuolatinis praktika Chi joga įrodo naudinga ligų, tokių kaip osteopenija, artritas, vidurių užkietėjimas, nevirškinimas, migrena ir galvos skausmai, diabetas, lėtinis nugaros problemų, kaulų ir raumenų skausmas, ir aukšto kraujospūdžio.
  7. Jis taip pat stiprina imunitetą galią kūno ir padeda reguliuojant miego modelius bei sutrikimams.

STRUKTŪRA Chi Jogos:

Savo interneto svetainėje apie Chi Jogos John Neubauer teigia tokią struktūrą už Chi jogos sesijos:

  • Sėdi kvėpavimo pratimai
  • Nuolatinis jogos kelia
  • Chi seka
  • Sėdima Relaksacinis
  • Sėdi Joga seka
  • Nuleidimo Meditacija

Tai yra pagrindinė struktūra yra Chi Jogos sesijoje. Bet sekas ir sesijos gali būti maišomas ir eksperimentavo su daugeliu atžvilgių su įvairiais Tai Chi judesius ir jogos kelia.

Daugiau supratimas:

Dėl suvokimo Chi Jogos šie knygos ir filmai būtų naudinga:

  • Chi Joga – Unikalūs vaizdo paketas (1999) John Neubauer
  • Maitinimo Chi Jogos – 12 savaičių Garso pamoka planas svorio ir anti-senėjimo.
  • JohnCNeubauer – „YouTube“

Tiek Chi ir jogos reikia tinkamai kūno derinimą ir kvėpavimo reguliavimą. Todėl svarbu pirmiausia padaryti Chi Joga prižiūrint Chi jogos meistras priežiūra. Reguliariai praktika, jūs netrukus įvaldyti šią unikalią meno formą ir pasinaudoti jos teikiama nauda.

Ar tai pirmas kartas, jūs girdėjote apie Chi joga? Ar manote, kad tai yra verta išbandyti? Pasidalinkite savo nuomonėmis su mumis komentarus skyriuje žemiau.