7 Joga kelia aušinimą

load...

Vasara yra čia! Gone yra dienų, kai vasarą buvo apie malonaus saulės ir raminančią šilumą. Dabar, tai yra apie didelio karščio, kad stato nerimą ir dirglumą mūsų kūnuose. Nepertrauktos prakaitavimas, deginimas, akių ir Gruzdinti gerklės tapti jūsų pastovus kompanionai šį sezoną, ir visi jūs norite daryti yra šuolis į baseiną ir atvėsinkite. Čia mes siūlome alternatyvą ir daugiau ilgalaikis sprendimas – 7 joga kelia atvėsti šį vasaros sezono metu. Pažiūrėk.

Prieš tai tegul išmokti joga gali atvėsti savo kūno temperatūrą.

Joga, kaip sumažinti kūno šiluma

Joga mažina kūno temperatūrą natūraliu būdu. Šilumos energijos iš medžiagų apykaitos veiklą savo organizme sukelia kūno šilumą. Kartais, dėl per didelio karščio lauko ir mažiau suvartojant vandens, jūsų kūnas įkaista iki nepatogu lygius, kurią reikia gynybą. Tam tikros jogos pozos turi galimybę sumažinti savo kūno temperatūrą ir atvėsti jį žemyn. Keisti dienos jogos praktiką, įtraukiant šias pozas šią vasarą.

Kūno temperatūra nuleidimas jogos kelia

  1. Tadasana (kalnų Pose)
  2. Baddha Konasana (drugelis Pose)
  3. Anjaneyasana (pusmėnulio Pose)
  4. Simhasana (liūtas Pose)
  5. Ustrasana (kupranugario Pose)
  6. Bhujangasana (Kobra Pose)
  7. Savasana (lavono poza)

1. Tadasana (kalnų Pose)

Tadasana, taip pat žinomas kaip kalnų Pose, yra nuolatinis kelia ir visų kitų pozų pagrindas. Jis gali būti praktikuojamas metu bet kuriuo paros dalis ir nebūtinai ant tuščio skrandžio, ypač kai darai tik šį asan. Tadasana yra pagrindinė lygis joga, ir jūs turite likti kelti ne mažiau kaip 10 – 12 sekundžių. Iš ūkį į šį kelti trukmė priklauso nuo Jūsų patogumui.

load...

Privalumai: Tadasana harmonizuoja kūną ir protą ir mažina Tępość ir depresiją. Jis energizuoja ir atgaivina jus, gerina kraujo apytaką ir steadies kvėpavimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Tadasana

Atgal į TOC

2. Baddha Konasana (drugelis Pose)

Baddha Konasana, taip pat žinomas kaip drugelis Pose, pavadintas taip, kad į asaną judesiai atstovauti drugelis mojuoti savo sparnus. Tai gana paprasta poza ir turi įvairių privalumų skirtingų dalių savo kūno ir smegenų gausybė. Ar šį arba asan ryte arba vakare 10 – 12 minučių. Įsitikinkite, kad yra nuo keturių iki šešių valandų tarpas nuo paskutinio valgio prieš padaryti asan.

Privalumai: Baddha Konasana skatina savo širdį ir leidžia pumpuoti daugiau kraujo. Jis taip pat mažina nerimą ir nuovargį. Tai gera nusiraminti ir pašalina nuovargį nuo ilgų darbo valandų fizinio aktyvumo.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Baddha Konasana

Atgal į TOC

3. Anjaneyasana (pusmėnulio Pose)

Anjaneyasana, taip pat vadinamas Pusmėnulio Pose, yra poza, kad Hanumanas iš Ramajana yra žinoma prisiimti. Jis taip pat žinomas kaip: Half Moon Pose dėl savo formos. Praktiškai tai asan ryte ant tuščio skrandžio geriausių rezultatų. Laikykite 10 poza – 15 sekundžių ant kiekvienos kojos.

Privalumai: Anjaneyasana stato savo psichikos dėmesio. Jis atveria savo plaučius, krūtinės ir pečių, subalansuoja jūsų kūno, ir padidina koncentraciją ir sąmoningumą. Jis ne tik pagyvėja savo virškinimo sistemą, bet taip pat suteikia energijos visą sistemą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Anjaneyasana

Atgal į TOC

4. Simhasana (liūtas Pose)

Simhasana arba Lion Pose, yra žinomas kaip visų ligų naikintojas. Asanos yra riaumojantis liūtas. Tai gana paprasta ir patogi poza ir trunka apie 30 sekundžių daryti. Patartina atlikti ją ryte ant tuščio skrandžio.

Privalumai: Simhasana mažina įtampą savo kūną, ypač ant veido ir krūtinės. Jis pagerina kraujo apytaką į veidą ir saugo jūsų akis sveika. Ji taip pat saugo gerklės ir blogą kvapą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Simhasana

Atgal į TOC

5. Ustrasana (kupranugario Pose)

Ustrasana, taip pat vadinamas Camel Pose, yra vidutinis lygis atgal lenkimo ir atveria širdies Chakra. Laikykite kelti bent 30 – 60 sekundžių šiame asaną. Patartina tai padaryti poza ant tuščio skrandžio arba ryte arba vakare prie instruktoriaus nurodymus.

Privalumai: Ustrasana pagerina kvėpavimą ir gydo čakras savo kūno. Jis gerina virškinimą ir gydo vidurių užkietėjimą. Tai gerai, už bendrą sveikatos ir gerovės kūno. Jis taip pat gerina kraujotaką į smegenis, detoksikuoja kūną, gerina lankstumą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Ustrasana

Atgal į TOC

6. Bhujangasana (Kobra Pose)

Bhujangasana, taip pat vadinamas Kobra Pose yra dalis Surya namaskar mankšta. Ji gauna savo pavadinimą, nes poza yra panaši į iškeltus gaubtu nuo kobra. Tai hardcore atgal lenkimo, kad turi būti padaryta griežtai ant tuščio skrandžio. Nevalgius leidžia jums išplėsti daugiau į kelti. Vienas idealiu atveju turėtų likti šiame kelti 15 – 30 sekundžių.

Privalumai: Bhujangasana atveria savo skrynią ir padeda išvalyti širdies ir plaučių ištraukas. Jis pagerina kraujo apytaką, mažina nuovargį, pakelia nuotaiką ir palengvina astmos simptomus.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Bhujangasana

Atgal į TOC

7. Savasana (lavono poza)

Savasana, arba lavono poza, primena negyvą kūną. Asanos atrodo lengva, bet gali pasirodyti esąs sudėtingas, nes ji apima visą išjungus kūno ir proto. Buvimas Savasana 10 – 12 minučių, bet būkite atsargūs, ne užmigti, tai darydamas.

Privalumai: Savasana atpalaiduoja visą kūną, visiškai ir visapusiškai. Tai gaivus ir jauninanti ir yra puikus savo psichikos sveikatą ir kraujotaką. Stresas, nuovargis, depresija ir įtampa visi dingsta, kai jūs padaryti Savasana. Tai padeda jums sutelkti geriau ir pagerina pasitikėjimą savimi.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, patikrinkite šį pilną ir išsamų vadovą: Savasana

Atgal į TOC

Šie septyni pozos padėti sumažinti savo kūno šilumą, o taip pat teikti visą treniruotės režimas stovi, sėdi, lenkimo, ir atsigulus pratimus.

Dabar galime atsakyti į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus, susijusius su joga vasarą.

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kaip dažnai darau jogą?

Kiekvieną dieną, jei įmanoma. Padaryti dalis jūsų kasdieninės mankštos režimą.

Galiu nešioti batus, o daro jogą?

Joga turi būti padaryta basomis. Turime jausti savo kojas, kaip ir mes joga padės mums stabilizuoti ir subalansuoti.

Galiu padaryti jogą, kai aš sergu?

Doing yoga, o jūs susirgote priklauso nuo to, kokios ligos kenčia nuo. Pasikonsultuokite su savo jogos instruktorius ir atitinkamai veikti. Paprastai, joga gali išspręsti savo ligą.

Galiu padaryti jogą, kai nukentėjęs?

Galiu padaryti jogą, kai nukentėjęs? Patartina ne daryti jogą karto po to, kai kamuoja traumos. Kai patinimas ar žaizdos nurims, padaryti tinkamas jogos pozas, kaip siūlė instruktoriumi, padėti savo gijimą.

Kas yra joga, palyginti su kitomis pratimai privalumas?

Joga ne tik padidina savo fizines galimybes, bet taip pat turi įtakos jūsų galvoje ir daug kitų gydomųjų savybių poveikį. Tai praverčia daugelyje situacijų, kaip ir vasaros, atvėsti savo kūno.

Vasara yra čia pasilikti. Neleiskite kūno šilumą sustabdyti jus nuo gyvenimo savo gyvenimą iki galo. Šie paprasti jogos asanos su puikiais gydomųjų nauda yra gyvenimo gelbėtojais, o jūsų tik pastangos suteikti pakankamai laiko praktikai. Pradėkite prieš šilumos gauna jums.

load...