7 efektyvios naudos iš

Elipsinė treneris yra vienas iš labiausiai paplitusių sporto įrangos ten. Iš tiesų, kiekvienas salė verta savo geležies būtų bent Elipsiniai treniruokliai pora kažkur imitatoriai, dviračiai, irkluotojų ir tt eilės Bet tada, tai taip pat yra vienas iš labiausiai piktnaudžiaujama ir neįvertinta gimnastikos įrangos. Žmonės tiesiog nesupranta, daug sveikatos ir fitneso naudą mašina turi pasiūlyti.

Elipsiniai treniruokliai yra taip pat žinomas kaip kryžiaus-Trainers ir X-Trainers. Tai stacionarus mankšta mašina, kuri imituoja laiptų laipiojimo judesio, veikia ir pėsčiomis. Yra du pedalai ir du rankiniai svertu elipsinė treneris. Jei jūs ieškote pirkti vieną sau, surasti naujausias technologijas. Jūsų Elipsiniai treneris turi turėti centras diske ir reguliuojamą rampą, kuri gali būti paversta nuolydžiu ar kitų įvairaus pedalas judesio takais kaip kalvos.

Privalumai Elipsiniai treneris:

Jei jūs manėte, kad elipsės yra visa informacija apie šyla savo kūną, tada leiskite mums jus apšviesti apie ką visa tai mašina ketina padaryti už mus.

1. Širdies ir kraujagyslių privalumai:

Elipsiniai treniruokliai yra nepaprastai naudingi mūsų širdies ir kraujagyslių sistemai. Darbas naudojant elipsinė užima jūsų širdies ritmas ir stiprina širdį. Jis didina aerobinį pajėgumą kūno. Tai lemia stipresnę širdį ir plaučius, ir tuo pačiu metu, gražus, šildomas viršų sistemą. Geriausi fitneso treneriai dažnai vadina jį kaip stipruolis tarp kardio įranga.

2. Viso kūno treniruotės:

Elipsinis treniruoklis suteikia jums integruotą viso kūno treniruotės. Skirtingai imitatoriai, Elipsiniai treniruokliai ne tik dirbti savo apatinę kūno, bet ir užsiimti savo viršutinę kūno dalį. Elipsiniai treniruokliai turi rankenėlių svertus, kurie stumiami ir traukiami sinchronizacijos su kojų judesius. Jis efektyviai veikia jūsų viršutinė kūno dalis.

3. Ne Poveikio įranga:

Nors naudojant elipsinė mašina, jūsų kulnai yra visada susijęs su pedalais; o jūsų kojos yra stabilizuota pedalų. Tai nekeltų jokio papildomai apkrauna kelio ir kitų sąnarių skirtingai veiklai, pavyzdžiui, bėgimo ir važiavimo dviračiu. Tai daro elipsiniai saugiau pagyvenusių žmonių, žmonių, kenčiančių nuo bet kokių bendrų klausimų ir netgi tie, kurie turi venų varikozė.

4. Jėgą ir ištvermę:

Elipsinis trenerių padėti kuriant raumenų jėgą ir ištvermę. Tai kūno svorį reguliuojančius pratimus, kurie efektyviai nukreipti silpnąsias keturgalvis, dvigalvis, glutes ir veršeliai nekeliant apkrauti kelių.

5. Svorio netekimas:

Jei norite numesti svorio, tada Elipsiniai treneris gali paspartinti savo kelionę. Elipsiniai treneris yra labai geras variantas deginti kalorijas. Tiesą sakant, kai kurie tyrimai teigia, kad vienas gali įrašyti daugiau nei 400 kalorijų maždaug 30 minučių ant Elipsiniai treneris. Manoma, kad žmonės dažnai jaučiasi labai mažas santykinis suvokiamas krūvio (RPE) su elipsės formos treneris. Tai reiškia, kad vienas nesijaučia, kad jie dirba pakankamai sunku, kai jie iš tikrųjų yra, ir galų gale dirba, kad šiek tiek daugiau. Tai padeda barsto šių papildomų svarų.

6. Lengva naudoti:

Elipsiniai treneris yra paprasta naudoti ir taupo laiką. Tai užima labai mažai vietos ir gali būti įsteigtas namuose taip pat. Yra tikrai ne daug mokslas apie tai, kaip naudotis Elipsiniai treniruokliai. Be to, ši įranga suteikia jums pilną aukšto intensyvumo treniruotės per pusę to laiko, kai, palyginti su įprastais kardio treniruotes.

7. Pritaiko Jūsų treniruotės:

Tai įrodytas faktas, kad kai veikla yra padaryta pakartotinai per tam tikrą laiką, mūsų organizmas pripras prie jo ir raumenys nedirba taip sunku, kaip jie tai padarė anksčiau ir mes nedega, kaip daug kalorijų. Elipsinis treniruoklis leidžia jums keisti savo žingsnio ilgį, atsparumą ir greitį visoje treniruotę, todėl, kad jūs galite padaryti intervalas mokymą. Tai lemia daugiau kalorijų sudeginti ir padidėjęs raumenų užduoties.

Kaip tai padaryti?

Prisipažįstu, kad Elipsiniai treneris yra dėl manęs „nepatogios Machine“. Net po visų šių metų, aš vis dar juokinga jausmas kiekvieną kartą aš apynių į tą mašiną. Bet tada, atsižvelgiant į jo daug naudos aš vis dar elipsinių 2 – 3 kartus per savaitę. Naudojant Elipsiniai treneris yra paprasta, ir jūs galite nustatyti, kad jis pagal savo pageidavimus. Čia yra instrukcijos teisingai naudoti elipsinė treneris:

  1. Žingsnis elipsiniai ir įdėti vieną kiekvienos iš pedalų tvirtai.
  2. Dabar griebtis rankenų.
  3. Atsistokite tiesiai su nugara stačias, ABS stora, pagrindinė užsiima ir pečių valcavimo atgal.
  4. Dabar pradėti judėti savo kojas, jei jūs einate į priekį.
  5. Jūsų ranka judėjimas bus stūmimas ir traukimas. Push vieną rankeną į priekį ir patraukite kitą rankeną į save.

Patarimai:

Nors naudojant elipsinė treneris yra gana lengva, žmonės dar padaryti keletą pagrindinių klaidų. Sekite patarimais toliau nurodytus padidinti savo rezultatus:

  • Negalima tiesiog palaikykite ant rankenų. Užsiimti savo viršutinę kūno dalį stumiant ir traukiant rankenas jėga.
  • Niekada negalima pasilenkti į priekį ant mašinos. Tai yra oszukiwanie ir bloga forma, kuri ne tik kompromituoja savo rezultatus, bet taip pat gali sukelti traumos.
  • Padidinus RPM užima intensyvumą. Tačiau reikia nepamiršti, kad jūs neturite padaryti elipsinė per greitai. Kai jūs einate per greitai, jūs galų gale naudojant per daug pagreitį, kuris gali pakenkti raumenų dalyvavimą.
  • Laikyti eksperimentuoti su savo treniruotės ir laikyti jį įvairus. Galite kaitalioti pirmyn mynęs pedalus ir atvirkštinės mynęs pedalus. Tai samdo įvairesnėmis raumenis savo apatinę kūno.
  • Nedarykite elipsiniai be jokio pasipriešinimo. Jei darai mažo intensyvumo, tada naudokite mažą pasipriešinimą, bet turi būti tam tikra varža.
  • Įsitikinkite, kad jums sukurti harmoningą tarp delnų ir kojų judesius.

Reikia jūsų dozę 20 minučių kardio prieš jūsų Kita treniruotės? Pabandykite Elipsiniai treneris, jis bus visiškai nesunaikins, kad riebalų!

Šis straipsnis buvo informatyvus? Pasidalinkite savo nuomonę su mumis komentarus skyriuje žemiau.