7 efektyvios joga kelia jūsų smegenų galiai

load...

Jūsų smegenys yra nuostabus organas sugeba daryti neįtikėtinas. Apsaugoti savo normalumas ir gerovę turėtų būti prioritetas. Daug veiksnių peraugti į smegenis, todėl psichikos sutrikimai nustatyti. Norėdami to išvengti, stiprinti ir išlaikyti savo smegenis pajėgumus praktikuojančių šias 7 jogos pozas.

Prieš tai tegul sužinoti, kaip padidinti smegenų galią joga.

Joga Norėdami padidinti smegenų galią

Jūsų smegenys yra raumuo ir turi pratimą geriau veiktų. Joga yra geriausias būdas vykdyti, kuri pagerina smegenų veiklą. Stresas ir nerimas gali sukelti jūsų smegenis sutrikimo, ir kad tai, ką Joga gali padėti išvengti. Joga reguliuoja nervas klajoklis, kad kalbama apie jūsų organizmo nuotaikos ir streso lygį. Ji skiriasi nuo kitų smegenų pagerinti pratimų savo gebėjimo užtikrinti tinkamą kvėpavimo modelius, kurie padeda daug į ramina savo kūną ir žvalumo savo mintis.

Joga smegenų galia – 7 Efektyvūs Poses

  1. Padmasana ( „Lotus Pose)
  2. Vajrasana (Deimantiniai Pose)
  3. ARDHA MATSYENDRÂSANA (Pusė Stuburo Tvist Pose)
  4. Paschtimottanasana (Sėdi priekį lenkimo)
  5. Halasana (Plūgas Pose)
  6. Mayurasana (Povas Pose)
  7. Sirsasana (Headstand)

1. Padmasana ( „Lotus Pose)

Padmasana arba Lotus Pose yra tapatinama su didžiųjų pasakėčios, susijusių su lotoso. „Lotus laikomas grynumo, nušvitimo, ir būrys simbolis. Padmasana yra meditacinė poza, kuri veikia geriausiai, kai daroma ryte ir nebūtinai ant tuščio skrandžio. Laikykite tai tarpinis lygis hatha jogos kelia mažiausiai 1 – 5 minutes.

load...

Privalumai: Padmasana atpalaiduoja protą ir ramina smegenis. Ji suteikia geras ruožas jūsų kulkšnių ir kojų, daro jūsų klubų lankstesni, gerina kūno laikyseną. Padmasana pažadina čakras Jūsų organizme ir padidina jūsų supratimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Padmasana

Atgal į TOC

2. Vajrasana (Deimantiniai Pose)

Vajrasana arba Diamond Pose yra nuleidimo pratybos, paprastai lydi kvėpavimo pratimus. Praktikuojančių Vajrasana leidžia jūsų kūnas tapo tokia stipri, kaip deimantas. Skirtingai nuo kitų jogos asanas, Vajrasana turi būti praktikuojama po valgio. Laikykite tai pradedantysis lygis Vinyasa Joga kelia mažiausiai 5 – 10 minučių.

Privalumai: Vajrasana AIDS tinkamą virškinimą ir reguliariai praktika, pašalina vidurių užkietėjimas. Jis kovoja skrandžio sutrikimų ir kovoja rūgštingumą. Poza padeda Jūsų organizmui atsipalaiduoti ir padidina kraujo cirkuliaciją. Jis taip pat gerina apatinės kūno lankstumą ir tonizuoja raumenis.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Vajrasana

Atgal į TOC

3. ARDHA MATSYENDRÂSANA (Pusė Stuburo Tvist Pose)

ARDHA MATSYENDRÂSANA arba Half valdovas Žuvys Pose yra pavadintas po šalavijų Matsyendranath. Tai pusė stuburo Tvist su daugybe variantų. Poza yra dalis 12 pagrindinių hatha jogos asanas. Praktiškai tai asan arba anksti ryte ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai arba 4 – 6 valandoms po vakare valgio. Laikykite Šis lygis hatha jogos kelia mažiausiai 30 – 60 sekundžių.

Privalumai: ARDHA MATSYENDRÂSANA mažina kietumą gale ir gerina virškinimą. Ši poza padidina deguonies tiekimą į plaučius ir detoksikuoja vidaus organus. Taip pat valo kraują ir gerina jo cirkuliaciją.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: ARDHA MATSYENDRÂSANA

Atgal į TOC

4. Paschtimottanasana (Sėdi priekį lenkimo)

Paschimottanasana arba Sėdi Persiųsti Bend yra klasikinis hatha jogos kelia, kad tai yra labai paprasta padaryti. Tai asanos suteikia jūsų kūnas gerą ruožas ir koncentratai ant nugaros. Praktikos ryte poza ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai. Jei neįmanoma ryte, tai padaryti vakare po 4 – 6 valandas nuo jūsų paskutinio valgio. Praktikos metu, laikykite tai pagrindinė hatha jogos kelia 30 – 60 sekundžių.

Privalumai: Paschtimottanasana mažina lengvai depresijai ir stresą, suteikia savo pečių gerą ruožas, ir aktyvina savo inkstus. Asanos mažina galvos skausmą ir nuovargį ir gydo nemigą ir aukštą kraujospūdį. Ji taip pat padidina apetitą ir mažina nutukimą.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Paschtimottanasana

Atgal į TOC

5. Halasana (Plūgas Pose)

Halasana arba Plūgas Pose atskleidžia paslėptas galimybes savo kūną. Plūgas yra žemės ūkio instrumentas naudojamas daugelyje Azijos šalių, bidonus dirvą rengiantis sėti sėklas. Poza simbolizuoja plūgo formą ir yra pažangi joga kelti. Praktikos ryte poza ant tuščio skrandžio ar vakare su 4 atotrūkis – 6 valandas nuo jūsų paskutinio valgio. Palaikykite 30 poza – 60 sekundžių per praktiką.

Privalumai: Halasana reguliuoja medžiagų apykaitą ir normalizuoja cukraus kiekį kraujyje. Ši poza spaudai įtampą nugaros ir stiprina savo laikyseną. Jis taip pat mažina stresą ir ramina smegenis. Tai suteikia jūsų pečių gerą ruožas ir gerai veikia skydliaukės.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Halasana

Atgal į TOC

6. Mayurasana (Povas Pose)

Mayurasana arba Povas Pose primena povą, kai ji vaikšto aplink su savo plunksnomis žemyn. Atrodo sudėtinga kelti daryti, bet su šiek tiek praktikos, ji tampa patogi. Tai geriausia praktika šioje pozą ryte ant tuščio skrandžio, nes jūsų kūnas turi energijos, gaunamos iš virškinimo ankstesnio naktį pavalgyti. Laikykite šią kelti 30 – 60 sekundžių per praktiką.

Privalumai: Mayurasana detoksikuoja kūną ir išlaiko karščiavimas baimėje. Jis stiprina savo pilvo srityje, energizuoja savo inkstus, ir kovoja su cukriniu diabetu. Tai daro jūsų stuburas stipresnis ir gerina laikyseną. Asanos pagerina koncentraciją ir koordinavimą proto ir kūno.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Mayurasana

Atgal į TOC

7. Sirsasana (Headstand)

Sirsasana arba Headstand yra visų jogos pozų karaliumi. Tai reikalauja visiško inversija savo kūno ir geros viršutinės kūno stiprumas. Sirsasana reikia parengiamųjų pratimų seriją per tam tikrą laikotarpį, kaip tai padaryti, kad asan. Tai būtina, kad tavo skrandis yra tuščias ir žarnynas švarus praktikuoti šį asan. Pabandykite surengti kelti bent 1 – 5 minutes.

Privalumai: Sirsasana akimirksniu ramina savo kūną. Jis stimuliuoja hipofizę, stiprina plaučius, gerina virškinimą, gydo astmą. Tai daro rankas ir kojas tvirtesnius ir tonizuoja pilvo organus.

Norėdami sužinoti daugiau apie kelia ir tai, kaip tai padaryti, spauskite čia: Sirsasana

Ar kada nors pagalvojote, bet kurį iš šių pozų joga smegenų galia? Šie jogos asanos praplėsti mintis ir Sutvarkykite savo smegenis. Dabar galime atsakyti į kai kuriuos bendruosius klausimus, susijusius su žmogaus smegenų ir joga.

Atgal į TOC

Ekspertų atsakymai skaitytojams Klausimų

Kodėl smegenys išsigimsta?

Smegenys silpnina daugiausia dėl to, streso, nerimo, ir ligos. Jis taip pat gali būti senėjimo rezultatas.

Kaip dažnai praktikuoti jogą pagerinti smegenų galią?

Praktika joga kasdien apie 20 minučių, siekiant pagerinti jūsų smegenys galimybes.

Joga yra paprastas ir saugus būdas pagyvinti savo mintis ir laikyti jį paleisti. Išsaugoti sau iš rečiau atminties ir bukas protas bando paminėtus šio straipsnio asanos. Gauk vyksta!

load...