7 efektyvias Baba Ramdevo jogas iškelia skausmą

load...

Ar turite stalas darbą? Tada, tai yra sukelti įvairių rūšių kūno skausmas. Bet nesijaudinkite. Ramdev Baba Joga turi sprendimą labiausiai bijojo nugaros skausmai ir kiti lydintieji skausmais. Ji bus apsaugoti jus nuo lėtėja ir tampa nuobodu ir neaktyvus. Vietoj to, ji leis jums be skausmo ir lanksti. Norėdami padėti išgydyti savo kūno skausmus, mes parengė 7 efektyvių Baba Ramdev jogos pozas, kad bus padaryti visą darbą už jus. Patikrinti juos toliau.

Prieš tai tegul išmokti Ramdev Baba Joga padeda gydant kūno skausmus.

Kaip veikia Baba Ramdev Joga Cure Kūno skausmai?

Joga papuoštas Baba Ramdev yra naudinga kovojant su kasdienes problemas, su kūno skausmai papildymo sąrašą. Joga yra įrodyta, kad turėti priešingą poveikį smegenyse, palyginti su ką skausmas ar į jį. Jis taip pat stiprina raumenis aplink srities problema ir sumažina įtampa pastatyta ten, todėl lankstus ir didinant judumą. Mokslininkai Duke universiteto medicinos centro sužinojau, kad joga yra efektyvi gydant chronišką skausmą po studijų ir tiriant jį 20 metų. Dalyvaujantys tyrimų pacientams pastebėta, kad gerokai sumažėtų skausmas, raumenų sustingimas, ir bendrą diskomfortą.

Kūno skausmas, kartu su poveikio organizmui fiziškai, taip pat atsižvelgiama rinkliavą proto. Skausmas sukelia smegenis, todėl depresija, nerimas, ir žemos pažinimo gebėjimo. Joga veikia kaip idealus protas-kūno patirtį, vaistiniai per kvėpavimo ir kelia.

load...

Tegul dabar pažvelgti į kai Baba Ramdev jogos kelia, kad padėti jums kovoti su skausmu įvairiose savo kūno išvaizdą.

Baba Ramdev jogos asanos, kad Cure skausmas 

  1. Uttanasana (nuolatinis Persiųsti Bend)
  2. Viparita Karani (Kojos prie sienos Pose)
  3. Matsyasana (Žuvis Pose)
  4. Bhujangasana (Kobra Pose)
  5. Baddha Konasana (drugelis Pose)
  6. Dhanurasana (lankas Pose)
  7. Virasana (herojus Pose)

1. Uttanasana (nuolatinis Persiųsti Bend)

 Uttanasana yra idealus joga kelia atleisti galvos skausmas. Jis taip pat ramina smegenis ir sumažina stresą ir lengvą depresiją. Tai neįtikėtina priekį lenkimo ruožas. Šioje pozoje, jūsų galva pasvirusi į priekį, o kraujo skuba į jį, atjauninti smegenis ir tiekti jį su šviežių deguonies. Praktikos Uttanasana ryte ant tuščio skrandžio geriausių rezultatų. Poza yra tarpinis lygis Hatha joga asanos. Laikykite jį 15 iki 30 sekundžių.

 Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Uttanasana

Atgal į TOC

2. Viparita Karani (Kojos prie sienos Pose)

 Viparita Karani veikia jūsų kaklo skausmas ir daro tai išnykti. Šiuolaikinės jogai apsvarstyti asan kaip išspręsti visų negalavimų. Tai atkuriamasis poza, kuri leidžia kraujo tekėjimą į kiekvieną kūno dalį, taigi todėl tai eiti į asaną už bet kokią problemą. Praktikos Viparita Karani ryte arba vakare, bet įsitikinkite, kad jūsų skrandis yra tuščias, o jūs padaryti. Poza yra pradedantysis lygis Hatha joga asanos. Laikykite jį nuo 5 iki 15 minučių.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Viparita Karani

Atgal į TOC

3. Matsyasana (Žuvis Pose)

 Matsyasana ar Žuvis Pose bus išgelbėti jus nuo pečių skausmai, kaip ir, kaip Viešpaties Višnu paėmė žuvies formą ir išsaugoti išminčiai iš didžiojo potvynio jo Matsya arba žuvies forma pagal induizmo mitologijoje. Žuvis Pose mažina nerimą, driekiasi savo pečių, ir pagerina laikyseną. Praktikos Matsyasana ryte ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai. Poza yra pradedantysis lygis Hatha joga asanos. Laikykite jį nuo 30 iki 60 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Matsyasana

Atgal į TOC

4. Bhujangasana (Kobra Pose)

Bhujangasana arba Kobra Pose gydo visų skausmų karalius – nugaros. Poza yra backbend ir atrodo pakelta gaubtu gyvatės, kai manoma. Tai daro jūsų stuburas tvirtesnis ir lankstesnis. Poza yra puikus nusiraminti ir taip pat gerina savo viršutinėje ir vidurinėje nugaros lankstumą. Praktikos COBRA Pose ryte ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai. Tai yra pradedantysis lygis Aštanga jogos asanos. Laikykite jį 15 iki 30 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Bhujangasana

Atgal į TOC

5. Baddha Konasana (drugelis Pose)

 Baddha Konasana išlaiko klubo skausmas baimėje ir padidina aplink klubus regione lankstumą. Jis taip pat gerina kraujotaką visame organizme ir sumažina nuovargį. Poza primena batsiuvys darbe ir drugelis mojuoti savo sparnus, todėl pavadinimai Cobbler kelia ir drugelis kelti. Praktikos Baddha Konasana ryte ant tuščio skrandžio ir švarių viduriai. Poza yra pradedantysis lygis Vinyasa jogos asanos. Atvartu ir laikykite jį už 1 iki 5 minučių.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Baddha Konasana

Atgal į TOC

6. Dhanurasana (lankas Pose)

Dhanurasana arba lankas Pose susijęs su jūsų mėnesio atakos mėnesinių skausmo ir suteikia jūsų kūnas šiokį tokį palengvėjimą. Dhanurasana atrodo styginis lankas, taigi uždirbti savo Sobriquet lankas kelia. Tai backbend kuris stimuliuoja lytinių organų ir mažina vidurių užkietėjimą. Praktikoje lankas Pose ryte arba vakare ant tuščio skrandžio su bent 4 iki 6 valandų tarpas nuo paskutinio valgio. Dhanurasana yra pradedantysis lygis Vinyasa jogos asanos. Laikykite jį 15 iki 30 sekundžių.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Dhanurasana

Atgal į TOC

7. Virasana (herojus Pose)

 Virasana ar herojus Pose yra jūsų kelio skausmas gelbėtojas, malšinančių jus nuo gerklės kelio traumos. Kaip rodo iš pozos pavadinimas, tai tęsiasi kelius, gerina kraujotaką kojose, o kovoja su kelio skausmu. Poza padeda pagerinti virškinimą ir sumažinti padidėjusį kraujospūdį, o tai dar labiau padėti priežastį. Norėdami gauti geriausius rezultatus, praktiškai ją ryte, nebūtinai ant tuščio skrandžio. Herojus Pose yra pradedantysis lygis Hatha joga asanos. Laikykite nuo 30 iki 60 sekundžių kelti.

Norėdami sužinoti daugiau apie asaną ir kaip tai padaryti, spauskite čia: Virasana

Atgal į TOC

 Dabar galime atsakyti į kai kuriuos bendruosius klausimus apie jogą bei jos gebėjimą išgydyti kūno skausmus.

Ekspertų atsakymai skaitytojams Klausimų

Kaip dažnai reikia praktikuoti jogą atleisti kūno skausmus?

Pasikonsultuokite su savo gydytoju ir sertifikuotos jogos mokytojas pripažinti probleminį lauką ir sekti jų instrukcijas apie tai, kaip dažnai jūs galite praktikuoti jogą skausmui malšinti.

Kodėl skausmas atsiranda?

Skausmas kūne yra signalas, kad kažkas yra ne teisė. Tai giliau, kad jūs manote, kad ji yra, ir priežastys yra daugiau nei tiesiog fizinis, atspindinti jūsų gyvenimo būdą, santykius ir darbą.

Užuot ėmusis nuskausminamieji ir trumpam sustabdyti skausmą iš grisus jums, eikite į ilgalaikį būdą, kai problema yra sprendžiami šaknų. Baba Ramdev anketa joga yra viena iš tokių būdų, kad bus apsaugoti jus nuo kūno skausmai ir apsaugoti jus nuo jų dažnai atsiradimo. Pabandykite minėtus jogos pozas ir patirti holistinį poveikį jie turi pasiūlyti. Laimingas pasinaudoti!

load...