6 nuostabios naudos iš

load...

Pavargote naudojasi sena kelią? Tai buvo mėnesių, ir jūs jau bėgiojimas, vaikščiojimas, bėgimas ir šoka aplink. Bet dabar ji tampa labai nuobodus. Jūs turite išbandyti kažką įdomaus! Kodėl ne jūs suteikiate dirba namie pabandyti? Keletas moterų buvo tai daro, ir jie labai patinka ją. Galite sukurti savo grojaraštį, gerą darbą iš planą ir nuolat naudotis tiek, kiek jums patinka. Tai bus tik toks pat veiksmingas kaip bėgiojimas arba veikia ar net naudojant sporto įranga.

Kai bandote keletą naujų judesių ir metodus, o darbo, patartina atkreipti dėmesį į kai kuriuos sudėtingus tie. Kadangi jūs nenaudojate jokios sporto įranga, jūs turite padaryti treniruotės širdies kėlimo ir riebalų sprogdinimo. Tai kur rimtiems juda kaip dėžutė šuolių būna. Jie yra paprasta padaryti, labai veiksmingas ir žada formuoti savo kūną per kelias savaites. Galite mesti iššūkį sau ir padidinti Skaičiai kiekvieną dieną!

Taigi laukiu žinoti, ką BOX šuoliai ir kaip juos atlikti? Tada eikite į priekį ir suteikti šią galėtumėte skaityti!

Teisingas Technika:

Prieš jūs iš tikrųjų pradėti treniruotę, prašome užsirašyti į teisingą techniką. Svarbu žinoti teisingus veiksmus. Priešingu atveju, galite sužeisti save.

load...
  1. Stovėti tiesiai. Jūsų Nugara turi būti tvirti. Jūs turite būti į sporto padėtį. Įsitikinkite, kad kojos yra be šiek tiek. Laikyti save nuo langelį, bet ne per toli.
  2. Kai manote, kad esate pasirengę šokti, kibti į ketvirčio Pritūpimai padėtį labai greitai. Dabar sūpynės tuos ginklus ir stumti savo kojas nuo žemės ir šokinėti ant į lauką.
  3. Nedarykite iškrovimo su Thud klaidą. Žiebtuvėlio iškrovimo, tuo geriau jis yra skirtas Jums.

Privalumai Box Jump treniruotės:

Yra visai daug privalumų, kurie ateina su dėžutė šuolis treniruotės. Štai keletas jums tikrai turėtų imtis dėmesį.

  1. Šis žingsnis yra labai sprogi ir veiksmingas, kad jūs galite tikėtis, šlaunų ir sėdmenų būti sušvelnintas per kelias savaites laiko.
  2. Ji taip pat pagerinti savo fitneso lygį. Taip yra todėl, kad šis žingsnis yra sunku nagų ir kažkas, kad nėra labai lengva visiems pradedantiesiems. Taigi, kai jūs atliekate šį žingsnį, įsitikinkite, kad jūs suteikiant jai tam tikrą laiką. Tai tikrai geriau.
  3. Jis bus sukurti liesą raumenų ir padėti kūno kondicionierius. Jei norėtumėte tonas savo kūną, nėra geresnės pratimas nei langelį šuolis treniruotės.
  4. Jūsų raumenų audiniai bus aktyvuotas. Tačiau tai priklauso nuo to, kaip didelis ir sprogi esate pasiruošęs šokti.
  5. Jis bus padidinti jūsų medžiagų apykaitą ir lydyti riebalai!
  6. Galite įrašyti visai daug kalorijų ir numesti svorio lengvai su šio treniruotės pagalbos!

Likusi Laikotarpis:

Nuo dėžutė šuolis pratimai yra sunku padaryti, ji bus apmokestinti nervų sistemą talpa, kad yra labai didelis. Technika, taip pat turi būti gera. Taigi tai yra, kodėl jums reikia duoti sau šiek tiek pailsėti. Kiekvieną kartą, kai baigsite penkis komplektus 3 pakartojimų, prašome poilsio minutę ar dvi. Tai leis išvengti savo kūną iš vis sužeisti.

Dėžutės Pereiti Variacijos:

Dėžutės šuolis treniruotes taip pat ateina su keletą variantų. Jūs galite suteikti tokią galimybę:

1. Langelis Pereiti Burpees:

Tai vienas gali atrodyti paprasta, bet tikrai sunku nagų. Kiekvieną kartą, kai jūs darote langelį šuolis, jūs turite teisę prieš padaryti Burpee. Ar dešimt pakartojimų kelias dienas ir tada padidinti numerius.

2. Šoninės dėžutė šuoliai:

Be to, jūs turėsite šokti į šoną ir tada atgal į lauką platforma.

3. Gylis Šuoliai:

Jūs turite lašas nuo apatinės platformos ir tada šokinėti aukštyn į lauką.

Dėžutė šuolis treniruotės yra vienas iš geriausių, kai ji ateina į būnantiems tinka be hitting treniruoklių salė! Pradėti tai daryti ir mėgautis jos privalumais! Ar jūs kada nors bandė langelį šuolis treniruotės kasdieninį anksčiau? Kaip jautėtės? Pasidalinkite savo patirtimi su mumis komentarų skiltyje!

load...