6 netikėtas šalutinis vynuogių poveikis

Vynuogės yra mažai paketai saldumo nerasta kekių. Šie kąsnio dydžio vaisiai yra galbūt sveikiausi užkandžiai jūs kada nors rasti. Tarp žmonių visų amžiaus grupių mėgstamiausia, vynuogės yra ypač populiarus tarp mažiems vaikams.

Vienas nuo kito nuo valgymo juos žaliavos, vynuogių taip pat yra naudojami įvairių desertų, sveiki arba džiovinami razinų Sultanaveislės forma. Vynuogės yra sveiki apskritai ir gali suteikti mums daug naudos. Tačiau, yra tamsesnė pusė vynuogių, taip pat!

Valgyti vynuoges saikingai gali būti ne problema (nebent esate alergiškas), bet jei vartoji daug jo kasdien, tai gali sukelti tam tikrų šalutinių poveikių.

Top 6 šalutinis poveikis Vynuogės:

Štai keletas pagrindinių šalutinio poveikio valgyti vynuoges:

load...

1. Alergija:

Vynuogių Alergija yra labai retas, bet ji yra labiausiai sunkus šalutinis poveikis vynuogių. Net neliesti vynuogės gali sukelti alergines reakcijas kai kuriems žmonėms. Alergijos simptomai yra dilgėlinė, raudonos dėmės, švokštimas kvėpavimo pasunkėjimas, ir čiaudulys. Sunkiais atvejais, netrukus po valgio vynuoges, alerginės žmogus eina į anafilaksinį šoką. Tačiau, net jei Jums pasireiškė alerginė reakcija, tai nereiškia, kad esate alergiškas vynuogių. Reakcija gali būti dėl pesticidų purškiamas ant vynuogių ar pelėsių, kad auga ant vynuogių. Norėdami būti tikri, gauti alergenu testą.

2. Weight Gain:

Vynuogės yra mažai kalorijų. Vienas puodelis vynuogių yra tik apie 100 kalorijų. Tačiau, vynuogės yra mažas ir įkąsti dydžio vaisiai. Taigi, ji yra lengva prarasti sekti, kiek turite valgyti. Tai veda prie padvigubėjimas 100 kalorijų ar net trigubai. Jei vartojame vynuogių, kaip tai reguliariai, perteklinis kalorijų virsti papildomais kilogramais. Jei norite valgyti vynuoges, kaip užkandžiai, tada neišplėš iš ribotą skaičių į dubenį ir valgyti iš kad vietoj sėdi su visa krūva.

3. Angliavandenių nuo perkrovos:

Angliavandeniai virsta gliukoze mūsų kūno. Angliavandeniai yra mūsų kasdienį racioną būtina. Jūsų kasdien suvartojamų angliavandenių turėtų prisidėti 45 iki 60% visų kalorijų jums suvartoja. Valgyti per daug vynuogių galima pridėti papildomų angliavandenių dietos. Taigi, vynuogės iš tiesų gali sukelti angliavandenių pertekliaus.

4. Virškinimo:

Valgyti didelius kiekius vynuogių, džiovinti arba kaip razinos ir Sultana veislės, gali sukelti nevirškinimas. Kai kuriais atvejais, jis gali net sukelti viduriavimą. Tie, kurie netoleruoja fruktozės, taip pat gali patirti pilvo skausmas kartu su nevirškinimas. Žmonės su fruktozės netoleravimas turėtų vengti valgyti vynuoges, kaip ji gali net pakenkti kepenų ir inkstų funkciją. Švelnesnę būklė yra fruktozės malabsorbcija, kuris rodo tuos pačius simptomų, tačiau su mažiau intensyvumo.

5. Dujų:

Kadangi organizmas virškina vynuoges, fruktozės daug yra paleistas. Virškinamojo trakto skaido fruktozės, tačiau jo dalis lieka nesuvirškinto ir pereina į žarnyną. Kad storojoje žarnoje bakterijos pradeda šėrimo šių Neįsisavinta cukrų ir išleisti dujas. Tai veda prie pilvo pūtimas, taip pat vidurių pūtimas.

load...

6. Vėmimas:

Jei neturite valgyti ląstelienos reguliariai, galite pykina valgyti per daug vynuogių. Tai yra todėl, kad tampa sunku virškinimo sistema virškinti visą tą pluošto iš vynuogių. Ir jis baigiasi sukurti diskomfortą skrandyje. Tai gali sukelti pykinimą ir vėmimą. Kai kurie vynuogių konservantų, taip pat gali sukelti tokią reakciją.

Taip, vynuogės padaryti sukelti šalutinį poveikį, tačiau valgyti saikingai, tai skatina gerą sveikatą ir apskritai gerovei. Būtinai nusipirkti šviežių vynuogių ir šaldyti juos. Vynuogės gali būti valgoma kaip ji yra, ar pridėti prie kremą, kad ji dar labiau patrauklūs savo skonį pumpurus. Atminkite, kad per daug gėrio gali paversti blogai! Kaip jums patinka vartoti vynuogės-žaliavos arba kaip razinas?

Tikimės, kad jums patiko straipsnį pabrėžiant šalutinį poveikį vynuogių! Pasidalinkite savo nuomonėmis su mumis komentarus skyriuje žemiau.

Nuoroda: 1 

 

load...