6 Jogos kvėpavimo metodai svorio mažinimo

Žmonės pernelyg svorio nešti jį naštą, visur. Jūs esate nuolat suvokia savo išvaizdą prieš kitus. Skrandžio raukšlės, dvigubas smakras, ir putlios rankos jus nuo to maža juoda suknelė, jūs visada norėjo nešioti. Gymming ir hardcore treniruotes suteikia raumenų mėšlungis ir kūno skausmai. Alternatyvus būdas yra, ko jums reikia, ir čia yra šeši joga kvėpavimo technikos, kad išnyks visą riebalų perteklių. Pabandyk!

Joga Kvėpavimo Weight Loss

Joga kvėpavimas gali nustatyti, kas brangu treniruokliai ir svorio metimo treniruotes negali. Gilus kvėpavimas didina oksidacijos savo kūno pirmaujančių svorio. Deguonies suvartojimas kraujyje didėja suteikiant daugiau energijos jums pasinaudoti. Kvėpavimo skatina medžiagų apykaitą, kuri netiesiogiai veda į svorio. Kai kvėpavimo technikos padeda masažas pilvą, dėl ko greičiau deginimas jūsų kūno riebalų. Dabar galime turėti kai kurie iš jų išvaizdą.

Svoris mažinimas kvėpavimo technikos

  1. Kapalbhati
  2. Bhastrika
  3. Anulom Vilom
  4. Bhramari
  5. Surya Namaskar (Saulės pasveikinimas)
  6. Sėdi Stuburo Tvist

1. Kapalbhati

Privalumai: Kapalabhati yra puikus būdas prarasti svorio natūraliai ir kontroliuoti nutukimą.

Procedūra: Norėdami tai padaryti Kapalbhati, sėdėti ant grindų suglaudęs kojas, laikyti kaklą ir nugarą tiesiai. Laikyti tiek savo delnus ant kelių. Užsimerk. Dabar, lėtai įkvėpkite ir iškvėpkite prievarta. Nors iškvėpimą, jausite pilvo eiti į vidų. Pakartokite procedūrą mažiausiai 5 – 10 minučių.

Atgal į TOC

2. Bhastrika

Privalumai: Bhastrika Pranajama suteikia energijos ir galios. Jis kelia jūsų medžiagų apykaitos funkciją ir degina riebalus greičiau.

Procedūra: Norėdami tai padaryti Bhastrika pranajama, patogiai sėdėti su jūsų nugaros ir kaklo tiesiai. Atsipalaiduokite savo pilvo raumenis ir užmerkite akis. Vieta jūsų delnus ant kelių. Pradėti kvėpavimo ryžtingai su vienodo dėmesio įkvėpti ir iškvėpti. Kvėpavimas turi būti nuodugniai ir galingas po ritmu vienerius sekundę įkvėpus ir iškvėpimas tempu. Jūsų diafragma turėtų plėstis ir trauktis kartu su savo kvėpavimą. Pakartokite procedūrą, 5 – 10 minučių.

Atgal į TOC

3. Anulom Vilom

Privalumai: Anulom Vilom gerina virškinimo sistemos darbą ir gydo vidurių užkietėjimą. Jis subalansuoja hormonų ir padidina energiją.

Procedūra: Norėdami tai padaryti Anulom Vilom, sėdėti lotoso padėtyje. Uždaryti savo dešinę šnervę ine nykščio ir švelniai įkvėpkite per savo kairę šnervę. Dabar, uždaryti savo kairiąją šnervę su savo indeksu arba didžiuoju pirštu ir iškvėpkite pro dešinę šnervę. Pakartoti tą patį, atvirkščiai. Ar tai geras 15 – 30 minučių.

Atgal į TOC

4. Bhramari

Privalumai: Bhramari pagerina medžiagų apykaitą, padidina jūsų deguonies suvartojimą ir subalansuoja hormonų sekreciją.

Procedūra: Norėdami tai padaryti Bhramari, susėsti Vajrasana ar Padmasana ne rami vieta. Jūsų pečiai turi būti ištemptas ir jūsų stuburas tiesus. Dabar, atverti savo delnus ir uždaryti savo ausis su nykščiais. Vieta jūsų pirštas ant kaktos, tiesiai virš jūsų antakiai. Tegul jūsų vidutinės ir žiedas pirštų pailsėti nuo jūsų užsimerkus. Įkvėpkite giliai ir lėtai iškvėpkite, išlaikyti savo snukį. Nors iškvepiant, padaryti šiek tiek niūniuoti sound.Your pirštai turėtų pajusti garso vibracijas. Pašalinti pirštus švelniai nuo veido ir poilsio jiems ant kelių. Vienas raundas baigtas. Procedūros kartoti 5 – 10 kartų.

Atgal į TOC

5. Surya Namaskar (Saulės pasveikinimas)

Privalumai: Teikia sveikas rinkinį pratimai su kvėpavimo modelius, kurie puikiai tinka svorio.

Procedūra: Yra dvylika žingsnių Surya namaskar. Kiekviena iš šių pozų yra kartu su eiliškumą kvėpuoti, jei daroma su koncentracijos ir tikslumo skatina svorio tonizuojantis savo visą kūną.

Atgal į TOC

6. Sėdi Stuburo Tvist

Privalumai: gera savo pilvo ir nugaros.

Procedūra: Atsisėskite ant jogos kilimėlio su savo kojų pratęstas prieš jus. Įkvėpkite ir relax.Bend savo dešinę kelio ir pareikšti kulniukai kiek arti jūsų sėdmenų, kaip įmanoma. Dabar nulenkite savo kairiojo kelio ir kirsti jį per savo dešiniojo kelio. Savo kaire koja kulkšnies turi būti tiesiog jūsų dešinėje pusėje knee.Take savo kairę ranką ir padėkite jį už jus su palmių dėl floor.Your dešinės rankos turi būti liečia jūsų kairėje foot.Now pirštai kad dedate sau , imtis giliai įkvėpkite ir ištęsti savo spine.Twist savo liemenį į kairę ir ieškoti per savo kairiojo peties. Kaip jūs pasukti exhale.Inhale ir ištiesinti stuburą; iškvėpti ir twist.Stay 5 įkvėpimų ir atleiskite Tvist. Dabar pasukti į kitą pusę taip pat.

Atgal į TOC

Šie jogos pozos kvėpavimo ir svorio kritimas neabejotinai suteiks jums ilgalaikę naudą!