6 geriausių plaukų slinkimo vitaminų kontrolė

Plaukų rudenį tikriausiai yra viena iš labiausiai paplitusių problemų, su kuriomis susiduria žmonės. Amžius nebėra baras. Šiomis dienomis net vaikai pradeda patirti plaukų kritimą. Yra įvairių priežasčių, dėl plaukų kritimo, kai kurie iš labiausiai paplitusių būties taršos, stresas, netinkama mityba ir miego trūkumas.

Yra įvairių metodų, naudojamų gydyti plaukų kritimą. Vienas iš būdų, kad buvo labai veiksmingas kontrolės ir prevencijos plaukų kritimo yra teisė vitaminų suvartojimas. Atsižvelgiant vitaminų papildus ar tiesiog vartoja daugiau maisto produktų, kuriuose yra daug vitaminų, kurie naudojami gydyti plaukai rudenį yra labai veiksminga.

Medicinos pasirinkimas priklauso nuo konkrečios problemos ir gali skirtis nuo asmens. Pasitarkite sveikatos priežiūros specialistas, prieš pradėdami vartoti bet kokius papildus kad jums nereikia baigti dar labiau apsunkina šią problemą.

Kokie vitaminai yra geras plaukų slinkimas?

  1. Vitaminas A
  2. B grupės vitaminai
  3. Vitamino C
  4. Vitaminas D
  5. Vitaminas E
  6. Vitaminas B5 (pantenolis)

Kaip kontroliuoti Plaukų sumažėjimas Naudojant vitaminų?

Daugelis iš mūsų vartoja vitaminų papildus kasdien, nes ji padeda kurti naujų odos ląsteles ir plaukus. Kokie vitaminai yra geras plaukų slinkimas kontrolės? Dermatologai teigia, kad vitaminas B5, vitaminas B6, biotinas, folio rūgštis, vitaminas A, vitaminas C ir vitaminas E tiesiogiai paveikti ir sustiprinti mūsų odos, kūno ir ypač plaukus.

load...

Konkretūs vitaminai kontroliuoti plaukų kritimą, bet tik tada, kai naudojamas tinkamai ir nėra per daug. Svarbu pirma suprasti, kuri vitaminas yra veiksmingas gydant šią sąlygą.

6 geriausi vitaminai plaukams Fall kontrolės

1. Vitaminas A

Šis vitaminas reguliuoja retino rūgšties sintezę plauko folikulo. Tai ne tik naudinga odos priežiūrai, bet ir padeda plaukų augimui. Taip pat drėkina plaukus ir saugo ji sveika (1). Vitaminas A yra rasti:

  • Morkos
  • Saldžiosios bulvės
  • Špinatai
  • Kitos tamsiai žalios lapinės daržovės
  • Tunas
  • Salotos
  • Saldūs paprikos
  • Mango

2. B vitaminai

Tai yra vienas iš geriausių vitaminų, kurie padeda plaukų augimui, apdorodamas stresą. Inozitolis ir B12 yra naudingų B grupės vitaminų plaukų augimą. Vitaminas B yra rasti:

  • Kiaušiniai
  • Mėsa
  • Papajos
  • Apelsinai
  • Pupelės
  • Paukštiena

3. Vitaminas C

load...

Šis vitaminas padeda organizmui įsisavinti geležį iš maisto, kuris yra labai svarbus plaukų augimui. Jis taip pat skatina kolageno gamybą, kuris yra būtinas siekiant išlaikyti savo plaukų struktūrą ir žalos atlyginimo (2). Vitaminas C yra rasti:

  • Gvajavos
  • Špinatai
  • Tamsiai žalios spalvos lapinės daržovės
  • Įmonių paprikos
  • Brokoliai
  • Kiviai
  • Apelsinai
  • Saldūs žaliosios citrinos
  • Citrinos
  • Žirniai
  • Papaja

4. Vitaminas D

Šis vitaminas plaukų slinkimo, stimuliuoja plaukų folikulus ir ląsteles taip, kad jie sudarytų naujų plaukų velenai. Vitaminas D yra rasti:

  • Žuvis
  • Austrės
  • Menkių kepenų aliejus
  • Saliamis
  • Kumpis
  • Dešros
  • Tofu
  • Sojų pienas
  • Kiaušiniai
  • Grybai
  • Spirituoto pieno produktai

5. Vitaminas E

Jis stimuliuoja kapiliarų, ir tai gerina kraujotaką ant galvos odos. Tai dar labiau AIDS plaukų augimą, nes jos turtingos antioksidantų kiekio ir priešuždegiminių savybių (3). Vitaminas E yra randamas:

  • Špinatai
  • Tofu
  • Avokadas
  • Migdolai
  • Saulėgrąžų sėklos
  • Alyvuogių aliejus
  • Brokoliai
  • Moliūgas

6. Vitaminas B5

Taip pat žinomas kaip provitaminas B5 ar Pantenolis (daugiausia randama gamtoje kaip D-Pantenolis), tai yra svarbus ingredientas plaukų kritimo kontrolės vaistų. Maisto produktai, turintys daug vitamino B5 yra:

  • Grybai
  • Sūris
  • Riebi žuvis
  • Kiaušiniai
  • Avokadai
  • Jautiena
  • Paukštiena
  • Saulėgrąžų sėklos
  • Saldžiosios bulvės
  • Liesos kiaulienos

Papildomos Dieta Patarimai

  • Tie, kurie nevartoja pakankamai baltymų ir valgyti angliavandenių ir daug riebalų, dažnai kenčia nuo plaukų slinkimo, kadangi jų mityba yra nepakankama. Taigi nereikia taupyti ant šių esminių maistinių medžiagų.
  • Mėgstu baltymų turtingos dietos, kuri ateina į žuvies, vištienos, keletą skirtingų formų lęšių forma, džiovintos pupelės (rajma), Tofu, varškės (Paneer), ir, žinoma, pieno.
  • Vartok vitamino A ir C į citrusinių pagrindu vaisių, pomidorų pagrindu kario arba laimų sulčių kartą per dieną forma, įsitikinkite, kad jūsų kvota šiuo konkrečiu vitaminas plaukų kritimo yra įvykdyta.
  • Dauguma sveikų maisto produktų pateikti reikalaujamus maistinių medžiagų ir vitaminų organizmui. Jūs galite pasirinkti pridėti papildus per nes jie turi didesnį poveikį skatinant plaukų augimą ir taip kontroliuoti plaukų kritimą.

 

Yra daug naudos valgyti sveika, ir stiprus plaukų augimą ar plaukų kritimo kontrolė yra vienas iš jų. Įsitikinkite, kad jūs gaunate savo dienos dozę sveiko maisto ir pamatyti skirtumą sau. Likti tinka, išlikti sveikiems!

Tikimės, kad jums patiko šis straipsnis featuring veiksmingas vitaminų plaukams rudenį kontrolės. Ar turėjote patirties su plaukų kritimo? Papasakokite apie savo patirtį komentarus skyriuje žemiau.

load...