6 efektyvios jogos pratimai, skirti svoriui įgyti

load...

Joga yra toks neįtikėtinas treniruotės, kad ji turi sprendimus beveik visiems su sveikata susijusių problemų. Nors dauguma pasaulyje yra crazy apie numesti svorio, yra šių specialių nedaugelio, kurie turi problemų su svorio. Jie gali besaikis valgyti ir sėdėti kaip sofos bulvių, bet jie niekada, atrodo, gauti bet Storosios. Tie, kurie nori numesti svorio, gali pasakyti: „O! Kaip sekasi! „Tačiau, tiesą sakant, tie, kurie yra nusilpęs turi savo rinkinį pavojų tiems, kurie turi antsvorio.

Kas atsitinka, kai jūs esate nusilpęs?

Prieš mes į tai, kas atsitinka, kai jūs esate nusilpęs, svarbu suprasti, jei laikoma mažo svorio. Jei jūsų KMI yra pagal 18,5, jūs laikomas mažo svorio.

Nors kai kurie žmonės gali būti nusilpęs genetiškai, kiti yra turbūt pagal ženklą, nes jie neturi gauti reikiamą maistinių medžiagų lieka sveikatos rožinė. Šios maistinės medžiagos yra ne pasiekti kur jie turėtų dėl vartojimo arba netinkamo absorbcijos trūkumo. Jūsų imuninė sistema užima hitu. Rasite sunku kovoti su infekcijomis ir ligomis. Tai bus ypač sunku jums išgydyti po operacijos ar traumos, jei tinkamo dydžio maistinių medžiagų nėra atstatyti ar remontuoti audinius. Jūs taip pat bus labiau linkę į gripo ir plaučių uždegimo.

Būdamas itin plonas, taip pat gali turėti įtakos jūsų laikotarpių. Jie taps netaisyklinga, arba visiškai sustabdyti. Tai reiškia, kad yra nepastovus gamybos hormonų ir mažesniu estrogenų padėti palaikyti sveiką kaulų masę.

load...

Jei jūsų dieta nesuteikia jums pakankamai kalorijų, jūsų inkstų, širdies ir kraujagyslių, virškinimo, endokrininę ir centrinės nervų sistemų, gali būti žymimi jo smūgis. Maistinių medžiagų postūmis ne tik maitina šiuos svarbius sistemas savo kūno, bet ir pagerinti jūsų odos ir plaukų kokybę, kuri patirs kitaip.

Kai esate nusilpęs, jums bus linkę jaustis mieguistas ir pavargęs. Jums gali būti suteikta galimybė imtis net paprastą pasivaikščiojimą sode. Jūs turėsite mažesnį ištvermės, ir jūs taip pat gali pastebėti jūsų savigarba kenčia.

Nestorėti teisingą kelią leis jums atrodyti ir jaustis energingesni.

Kaip veikia Joga padės jums įgyti svorio?

Joga sprendžiamos problemos, pavyzdžiui, prasta metabolizmas, stresas, apetito stoka ir virškinimo problemų. Nors ji padeda įveikti šias problemas, taip pat stabilizuoja svorį ir užtikrina paspausite teisingus svorio tikslų. Joga pagerina deguonies ir kraujo cirkuliaciją, o tai padeda gerinti maisto medžiagų pasisavinimą. Jis stiprina raumenis ir leidžia jums tapti stipri ir lanksti. Jis taip pat pagerina ištvermę.

Labai svarbu atkreipti dėmesį, kad joga veikia daugiausia į reguliuojant savo metabolizmą. Todėl jūs neturi atsisakyti šių asanos, jei jūs bandote numesti svorio. Jie dirba tiek. Jūs turite įsitikinti, kad jūs imtis svorio padidėjimas per jogos pagal kvalifikuota trenerio nurodymus. Be to, jūs turite padėti šiuos pratimus su maistinių medžiagų tankus dietos.

Joga priaugti svorio

  1. Bhujangasana
  2. Vajrasana
  3. Pavanamuktasana
  4. Matsyasana
  5. Sarvangasana
  6. Shavasana

 1. Bhujangasana

Be to, žinomas kaip – Cobra Pose

Privalumai – Dėl Bhujangasana veikia virškinimo sistemą, tokiu būdu gerinant apetitą, reguliuoti medžiagų apykaitą, taip pat šalinant stabdymų. Reprodukcinė sistema yra taip pat skatino. Kai ruožas ir atverti savo širdį, jei jūsų kvėpavimas pagerėja. Yra geriau kraujotaka ir maistinių medžiagų absorbciją.

Kaip tai padaryti – gulėti ant pilvo, su jūsų kojos ištiesė, ir kojos būtų nukreipta žemyn. Vieta jūsų alkūnės jūsų pusėje. Tada pakelkite savo krūtinės, pateikimo kūno svorį ant alkūnių. Įkvėpkite giliai ir iškvėpti ryžtingai.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Bhujangasana

Atgal į TOC

2. Vajrasana

Be to, žinomas kaip – deimanto Pose, Žaibo Pose

Privalumai – Tai asanos yra tik asanos, kurios gali būti praktikuojamas iš karto po valgio. Ji veikia virškinimo sistemą ir padeda išlaikyti metabolizmą patikrinti. Ši asana ramina protą ir veikia kiekvienoje srityje, kad reikia dėmesio.

Kaip tai padaryti – Vieta jūsų šlaunų jūsų blauzdos raumenys, kaip tu sėdi ant grindų. Dėmesys ir kvėpuoti.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Vajrasana

 

Atgal į TOC

3. Pavanamuktasana

Taip pat žinomas kaip – Vėjo malšinančių Pose

Privalumai – Tai asanos taip pat veikia virškinimo sistemą, tokiu būdu skatinant ir ją reguliuoti. Ji ramina suaktyvėjusi medžiagų apykaitą ir sukuria draugišką atmosferą geriau įsisavinti maistines medžiagas organizme.

Kaip tai padaryti – gulėti ant grindų su savo nugarą ant žemės. Sulenkite kelius ir apkabinti juos. Pakelkite galvą nuo grindų, ir pareikšti savo nosį tarp savo kelio. Palaikykite kelias sekundes pozą, kaip jūs giliai kvėpuoti, ir tada atleiskite.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Pawanmuktasana

Atgal į TOC

4. Matsyasana

Be to, žinomas kaip – Žuvis Pose

Privalumai – Dėl Matsyasana yra labai naudinga kelti joga priaugti svorio. Ji veikia daugelyje sistemų vienu metu, įskaitant skydliaukės. Jis reguliuoja žinutę suaktyvėjusi skydliaukės veikla, kuri taip pat gali sukelti svorio mažėjimą. Jis stiprina virškinimo, kraujotakos, reprodukcinės, širdies ir kraujagyslių sistemas. Metabolizmo ir maistinių medžiagų absorbciją pagerinti, ir visi svorio klausimai būtų sprendžiami ir konservuota laikui bėgant.

Kaip tai padaryti – Atsigulkite ant nugaros, tada kirsti kojas į Padmasana. Švelniai kreivė jūsų nugaros taip, kad jūsų galva remiasi savo karūną. Pajuskite viršutiniame nugaros ir kaklo linkių. Palaikykite kelias sekundes ir atleiskite.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Matsyasana

 

Atgal į TOC

5. Sarvangasana

Taip pat žinomas kaip – Palaikomi peties stovu

Privalumai – pečių stovi pirmiausia darbus gerinant kraujo ir deguonies apytaką. Tai asanos yra inversija, todėl nauja daug kraujo pasiekia neprieinamas sritis, kuri suteikia jiems maistinių medžiagų padidinti. Visi energetiniai blokai anuliuojami, o kūnas yra sustiprintas.

Kaip tai padaryti – Atsigulkite į Shavasana. Pakelkite kojas į viršų, kaip jums padėti savo klubus su savo delnų. Perkelti kūno svorį ant pečių, ir pakelkite savo viršutinę kūno dalį taip pat, kaip jūsų galva ir viršutinė nugaros lieka ant grindų. Palaikykite kelias sekundes ir atleiskite.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Sarvangasana

Atgal į TOC

6. Shavasana

Be to, žinomas kaip – lavono poza

Privalumai – Tai asanos visiškai atpalaiduoja kūną ir leidžia jai pasinaudoti treniruotės naudą. Tai šiuo metu, kad maistinių medžiagų absorbcijai tvirtesnio. Kūnas yra visiškai pasveiko.

Kaip tai padaryti – Atsigulkite ant nugaros, su savo delnais ilsisi šalia jūsų ir viršuje. Įsitaisykite patogiai. Užmerkite akis ir medituoti.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Shavasana

 

Atgal į TOC

Tai yra tik šeši asanos, tačiau yra daug daugiau, kurie padės jums pasiekti savo idealus svoris tikslą. Pasinerti į jogos pasaulį ir pakviesti gerą sveikatą ir laimę. Ar kada nors pagalvojote, joga svorio prieaugis? Kaip ji jums padėti? Pasidalinkite savo patirtimi su mumis komentuodamas žemiau.

Rekomenduojami straipsniai

  • Top 10 kursai Udemy kūno svoris
  • 10 Stebuklinga Vaistažolės greičiau priaugti svorio
  • Svorio padidėjimas miltų planas – Kaip priaugti svorio lengvai po to šiame plane
  • Geriausi Weight Gain įrašai – Mūsų Top 7 Kirtikliai
load...