5 patarimai, kaip prarasti 20 svarų per savaitę

Ieškote priekį greitai numesti svorio? Tada, kaip jis praranda 20 svarų per savaitę garsu? Neįtikėtina, ar ne?

Na, prarasti daug svorio per trumpą laikotarpį nėra sveika. Bet tai bus ne tas atvejis, kai jums sekti minėtus šio posto taškų.

Ar norėtumėte žinoti, kaip numesti 20 svarų per vieną savaitę? Prašome perskaityti priekį!

1. Gerti daugiau vandens:

Padaryti ją taško gerti du ar tris litrus vandens kiekvieną dieną. Paimkite naują stiklinę vandens suleidžiama su citrina ir medumi pirmas dalykas ryte. Be to, nepamirškite gerti daug paprasto vandens prieš ir po kiekvieno valgio.

Vanduo yra būtina visoms svorio dietos. Jis saugo jums visiškai ir atnaujinama visais laikais. Vandens ateina su daug privalumų, pavyzdžiui, padidinti metabolizmą ir verčia riebalų turi būti naudojama kaip kuras, o ne leisti, kad jis kaupiasi organizme (1). Ji taip pat drėkina odą ir padeda jums pasiekti, kad nepriekaištinga ir švytinti atrodo jūs visada pageidaujama.

2. Nepamirškite Cardio:

Kai jis ateina į svorio netekimas pratimus, kardio turėtų būti ant jūsų sąrašo viršuje. Kadangi mes bandome padidinti svorio čia, žinoma jums reikia eiti už kažką, kad yra intensyvus ir riebalų deginimas. Galite ieškoti keletą treniruotės mintimis apie „YouTube“ ar paruošti treniruotės tvarkaraštį savo.

Jei planuojate vieną namuose, įsitikinkite, kad jūs įtraukiate intensyvių pratimų, pavyzdžiui, šokinėja domkratai, push-up, Burpees ir riedutininkams. Be to, naudoti savo Šokdynė nuo dešimties iki penkiolikos minučių. Tai tikrai turėtų gauti jūsų širdies ritmas padidėjęs ir padėti jums atsikratyti kūno riebalų greitai. Kardio bus efektyviai padidinti raumenų ištvermę, jėgą ir pagerinti bendrą sveikatos (2).

3. Geriau miegoti:

Vaikystės miego įpročiai turėti ilgalaikį poveikį svorio. Yra montavimo įrodymai sako, kad tie, kurie neturi miegoti kiek gali baigtis išleisti daugiau svorio nei tie, kurie miega nuo 7 iki 8 valandų reguliariai (3). Taigi, įsitikinkite, kad esate miega tiek, kiek jums reikia. Miegas turi keletą kitų privalumų, tokių kaip pagerinti nuotaikos svyravimai, išvyti pagal akių sluoksniuose, didinti atmintį ir pažintines galias.

4. Valgykite daugiau vaisių ir daržovių:

Protingiausias būdas padidinti svorio netekimas yra valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Pakeiskite greito maisto su vaisiais. Valgykite daugiau vaisių vietoj desertai. Imtis papildomų porcija daržovių užuot visą dubenėlį ryžių. Be to, pridėti mažai riebalų jogurtas dietos geriau skonį. Tačiau tai padaryti ją taško valgyti lėtai. Vaisiai ir daržovės mažina širdies ligų, vėžio, diabeto ir nutukimo riziką.

5. Eiti pasivaikščioti:

Padaryti ją taško vaikščioti 40 minučių reguliariai. Vaikščiojimas yra labai svarbi svorio. Ji taip pat ateina su daug privalumų. Jis stiprina kaulus, gerina širdies ir kraujagyslių sveikatą ir padeda jums atsipalaiduoti savo protą, kūną ir jausmus (4).

Jei jūs neturite pakankamai laiko eiti ryte pasivaikščioti, sustabdyti naudojantis viešuoju transportu ar automobilius, o vyksta į darbą, ir vietoj eiti pėsčiomis. Nevartokite taksi trumpais atstumais. Jūs visada galite pažymėti kartu su draugu ir eiti ilgus pasivaikščiojimus. Tokiu būdu, jums bus net ne jaustis nuobodu. Jei turite namie šunį, priimti jį taip pat. Atsižvelgiant šunys už Brisk sluoksnių gali būti gana sudėtinga užduotis. Jūs baigti deginti daugiau kalorijų, nei tikėtasi.

Dabar, kad žinote, kaip numesti 20 svarų per savaitę pasiruoškite deginti kalorijas ir gauti tobulą kūną.

Ar jums patinka skaityti šį postą? Ar žinote kokių nors kitų būdų greitai numesti svorio? Leiskite mums žinoti savo svorio paslaptis žemiau komentarų laukelyje.