5 paprasti būdai, kaip sumažinti blogą cholesterolio kiekį

Blogojo cholesterolio yra skausmas, ar ne? Kada paskutinį kartą bandė atsikratyti blogojo cholesterolio, tačiau tik mesti, nes procesas buvo per sunku arba brangu? Na, mes sutinkame, kad sumažinti blogojo cholesterolio nėra tiesiai į priekį ir lengva procesas, kuris vyksta naktį. Jis reikalauja savo pilną pasišventimą ir tai užima daug laiko.

Bet tada, kas būtų, jei yra tam tikrų maisto produktų, kurie gali padaryti sumažinti blogojo cholesterolio iš organizmo daug lengviau procesas? Būtų puiku, ar ne? Jei tikrai norite žinoti, kas tie magija maistas yra, tada eiti į priekį ir perskaityti šį straipsnį! Plačiau apie blogojo cholesterolio ir kaip galite jį pašalinti!

Kas blogai (MTL) cholesterolio?

Yra du esminiai rūšių cholesterolio, blogas (MTL) ir geros (DTL) (1) (2).

Mažo tankio lipoproteinų (MTL) ar blogas cholesterolis:

Paprastai, apie du trečdaliai cholesterolio yra gabenami MTL dalelių. Šios dalelės yra kaip keltai, kurie transportas cholesterolio skirtingų kūno dalių, kaip už reikalavimą. Jei turite MTL perteklinį savo kraują, šios dalelės iškelties MTL arterijose, todėl stabdymų ir net širdies priepuolių. Daugelis žmonių kreiptis į MTL kaip blogojo cholesterolio šiuo konkrečiu gebėjimas kurti stabdymų. Vienintelis taupymo malonę apie MTL yra tai, kad jūs galite lengvai sumažinti MTL kiekį, jei jums sekti reguliariai be riebalų dietos (3).

Kaip sumažinti blogojo cholesterolio:

Mažo tankio lipoproteinų cholesterolio gali sukelti užblokuotų arterijų, kurie gali sukelti širdies ligos, insulto ir kitų ligų, pavyzdžiui, arterijų aterosklerozės. Leiskite pažvelgti į kai kuriuos maisto produktus, kurie padėtų jums sumažinti blogojo cholesterolio natūraliai.

1. Avižiniai dribsniai, avižų sėlenos ir daug ląstelienos maisto produktus:

Avižiniai dribsniai yra gausu tirpių skaidulų, agentas žinomas sumažinti MTL cholesterolio. Atsižvelgdama tik 5 – 10 GMS tirpus pluoštas gali padėti sumažinti MTL cholesterolio. Jūs netgi galite valgyti 1½ stiklinės virtų avižinių, gauti tinkamą kiekį skaidulų dietą (4).

2. Žuvis ir omega – 3 riebalų rūgštys:

Valgyti žuvį gausu omega – 3s gali būti labai padėti jūsų Quest sumažinti MTL cholesterolio. Kai žuvis, kuri yra aukščiausios kiekį Omega – 3 riebalų rūgštys yra:

  • Ežerinis upėtakis
  • Skumbrė
  • Silkė
  • Lašiša
  • Sardinės
  • Otas
  • Ilgapelekius tunus

Nepamirškite grotelių arba iškepti žuvį užtikrinti jums nereikia pridėti jokių nepageidaujamų riebalų maisto. Kiti šaltiniai omega – 3 riebalų rūgštys yra rapsų arba malta linų sėmenų aliejus. (5)

3. Migdolai, graikiniai riešutai ir kt:

Migdolai, graikiniai riešutai ir kitų rūšių riešutų pagalba sumažinti LDL. Kaip riešutai taip pat yra gausu polinesočiųjų riebalų rūgščių, jos padeda išlaikyti kraujagysles unclogged.

Tai rekomenduojama, kad jūs valgote apie 45 – 50 GMS riešutų kasdien. Tokiu būdu, jūs galite efektyviai sumažinti MTL cholesterolio iš organizmo (6).

4. Alyvuogių aliejus:

Alyvuogių aliejus yra turtingas antioksidantų, kurie padeda sumažinti „blogojo“ (MTL) cholesterolio. Tačiau šie antioksidantai nesumažina arba nuleisti „gera“ (DTL) cholesterolio iš organizmo.

Kaip papildomas pirmojo spaudimo alyvuogių aliejus yra ne tai, kad rafinuotas arba labai tvarkomi jame yra daugiau antioksidantų. Tiesą sakant, žiebtuvėlis aliejaus spalva, tuo daugiau tvarkomi jis yra (7).

5. Stanolio Arba sterolio pagerintų maisto produktų:

Yra daug maisto produktų prieinama rinkoje, kuri yra sustiprintas su stanolių ir sterolių (augalų cheminės medžiagos), kurie paprastai slopina cholesterolio absorbciją.

Vaisių sultys, jogurtas ir kai kurie kiti maisto produktai yra pridėtas sterolių, kurie gali sumažinti daugiau nei 10 proc organizmo MTL cholesterolio (8).

Kitos atsargumo priemonės:

Be padidinti pirmiau išvardytų maisto į savo mitybą, yra tam tikrų atsargumo priemonių, kad jums reikia imtis siekiant užtikrinti, kad jums išlaikyti žemą MTL cholesterolio lygį.

Prisimink:

1. Venkite greito maisto:

Greito maisto yra daug transriebalų, kurie paprastai didina MTL cholesterolio lygį organizme. Taigi, geriausias dalykas, tai yra vengti greito maisto (9).

2. Venkite Saldainiai:

Saldumynai gali padidinti cukraus kiekį kraujyje ir taip pat MTL cholesterolio kiekį kraujyje. Jei siekiant sumažinti MTL kiekį Jūsų cholesterolio, geriausias dalykas, tai yra vengti saldumynų.

Dabar, kad žinote, kaip sumažinti blogojo cholesterolio natūraliai, leiskite mums žinoti, jei jums pabandyti į šiuos patarimus likti sveikas ir laimingas! Ar žinote, jokių kitų maisto produktų ar veiklos, kuri galima naudoti siekiant sumažinti blogojo cholesterolio organizme? Pasidalinkite su mumis komentuojant į žemiau esantį laukelį!

Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą – dietologas pasiūlymas Maisto Dėl blogojo cholesterolio: -Kaip, kaip sumažinti blogojo cholesterolio su maistu Pagal dietologas Jyoti Chabria