5 paprasti būdai, kaip išspręsti skausmingus raumenis po treniruotės

load...

Kas atsitinka, kai jūs manote, kad nauja mankštos programą bus perfect for you, bet galų gale su gerklės raumenis ir skaudus kūną? Gal jūs ketinate maitinti savo gerklės raumenis šiek tiek ir tada galvoti apie visiškai mesti mankštos programą. Bet palauk! Ar manote, kad jūs ketinate pasiekti savo tikslus, jei jūs ką nors panašaus į tai? Žinoma ne! Kita vertus, taip pat negali dirbti dėl gerklės raumenų skausmą. Taigi, ką jūs turėtumėte padaryti apie tai? Atsakymas į šį klausimą yra gana paprasta.

Yra būdų, su kuria jūs galite užkirsti kelią skaudamus raumenis ir toliau naudotis savo treniruočių režimą naudą. Bet kol mes papasakoti, kaip reikia elgtis su gerklės raumenis po darbo. Leiskite suprasti, kodėl jie atsiranda pirmoje vietoje.

Priežastys skauda raumenis Po treniruotės:

Kas sukelia gerklės raumenis po treniruotės? Kai dirbate iš arba atlikti bet kokį fizinį aktyvumą natūra, jūsų raumenys privalo sudaryti sutartis. Kai darai kai kurie iš šių sudėtingų juda, kad Jūsų kūno raumenys eiti per įvairių rūšių susitraukimai. Kartais jie taip pat linkę sutrumpinti. Kai kuriems žmonėms, jis yra linkęs ilginti. Kai jūsų raumenys pripranta prie tokios veiklos, laktato koncentracija pradeda švelniai padidinti ir žalos pradeda vyksta jungiamojo audinio ir raumenų skaidulų. Skausmas, kad dauguma moterų susiduria vykdydami yra todėl, kad veikla, kuri mes mėgaujasi nauja ir svetima mūsų kasdienio gyvenimo būdą. Tai užtrunka šiek tiek laiko priprasti prie, bet kai mūsų kūnas išmoksta šį būdą veikimo, tai veikia be skausmai ir skausmai!

Kaip jūs turėtumėte elgtis su skauda raumenis?

Susirūpinę, kaip sumažinti gerklės raumenis po treniruotės? Štai keletas geriausių pasiūlymų aš sugalvoti, kad tikrai padės jums pamatyti pokyčius, kaip jūsų organizmas reaguoja į sunkiųjų treniruotes.

load...

1. Valgykite sveiką:

Taip, jūs turite likti nuošalyje nuo greito maisto, kai jūs dirbate iš. Dauguma žmonių galvoja, kad tik todėl, kad esate naudojasi, jūs galite valgyti, ką jūs manote, kaip. Tai yra tiesiog netiesa. Įtraukti penkis baltymus į savo mitybą ir įsitikinkite, kad jūs nuolat gerti visai daug vandens per dieną išlaiko spazmai ir skauda raumenis toli.

2. Išmokti priimti skausmą:

Visada atminkite, kad tai yra iš rutinos pradžia ir nuo tada nėra naudojami nieko arti to, jūsų raumenys ketinate sutartis ir jūs pajusite šiek tiek skausmą. Tai gerai jums ir jūsų kūno ilgalaikėje perspektyvoje. Taigi išlaikyti teigiamą požiūrį ir nesibaigia!

3. Ruožas:

Kitas nuostabus dalykas, kurį gali padaryti, siekiant kovoti su skausmingumas po darbo, tęsiasi. Pasirinkite trijų rūšių ruožų jūs tikrai patinka ir padaryti juos į treniruotę pabaigoje. Tai padeda jūsų kūnui atvėsti ir atsipalaiduoti. Be to, jūs galite atsikratyti visų kūno skausmai jums buvo išgyvena greitai su ruožų.

4. Taikyti kai Ice:

Taip, sritis, kuri yra kentėti gali būti išgydytas, jei jūs tiesiog taikyti ir patrinti kai ledas ant jo. Tai suteiks greitą gijimą ir pasiruošti ilgesniam treniruotes.

5. Pratimai:

Dabar kai kurie iš jūsų turi būti nustebinti skaitote šį, bet jūs iš tikrųjų reikia daryti, kad atsikratyti gerklės raumenis! Geras atkūrimas treniruotės yra būtina, siekiant išlaikyti jį vyksta. Darbštumas tik daro ką geriau visiems. Nustojus, jūs turėsite pradėti viską iš naujo pradėti nuo kvadratinį viena. Negalima padaryti, kad jūsų kūno!

Šiek tiek atkaklumo, šiek tiek kantrybės – kad tai, ką jūs iš esmės turite kovoti su gerklės raumenys rašyti treniruotės. Laikykis savo treniruotės įprastas, apima minėtus patarimus, ir jums bus gerai. Pasitikėkite mumis!

Ar jaučiate gerklės raumenis po treniruotės? Kaip jūs susidoroti su juo? Pasidalinkite savo patarimais su mumis komentarus skyriuje žemiau.

load...