5 nuostabios Eckhart Tolle meditacijos privalumai

load...

Ar jūs kada nors manė, kad reikia medituoti nesilaikant konkretų laikysena? Ką daryti, jei galėtumėte mėgautis meditacijos naudą, tačiau nereikėtų faktiškai sėdėti vienoje vietoje kažkada? Tai būtų nuostabu, tiesa? Tada Eckhart Tolle meditacija yra tai, ką reikia praktikuojančių!

Eckhart Tolle yra žinomas autorius proto neįtikėtinas romano „Įgaliojimų dabar ‘. Jo knyga atskleidžia nuostabų būdų medituoti nesilaikant konkretų laikyseną. Eckhart Tolle meditacija yra gana nauja Meditating technika, orientuota į pasiekti nesąmoningą būseną neatsižvelgiant daug skausmo apie tai.

Norite sužinoti daugiau apie tai? Tada pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, tai duoti šį postą gera skaityti!

Faktai apie Eckhart Tolle Meditacija:

Eckhart Tolle meditacija primygtinai reikalauja mąstymo procesą žmogaus smegenis. Žmogaus protas yra minčių rezervuaras. Tos mintys gali būti patraukti savo mintis ir sutelkti bet kuriuo paros metu. Jums nereikia sėdėti užsimerkus ir tylus kambarys su puikiai suderinta stuburo siekiant stebėti šį nuostabų meditacijos forma.

load...

Toliau šio gražaus meditacijos techniką faktai!

  1. Eckhart Tolle meditacija yra vadovaujasi technika, kad funkcijos bundančios praktiką smegenis. Jis padeda smegenų Ateik atsitiktinių ir periodinių minčių, kad išlaikyti protą užimtas visą laiką. Vadinasi, žmogaus protas sinchronizuoja su kūnu be vargo.
  1. Ši meditacijos technika prasideda proto poilsiui. Pirmasis žingsnis siekiant atlikti šį meditacijos forma yra todėl smegenys mažiau atvira atsitiktinių minčių. Jums nereikia eiti į tylus kambaryje šiuo tikslu. Tiesiog sutramdyti savo protą, kad ne per daug galvoti apie ką nors pastebite savo kasdieniame gyvenime. Klausytis muzikos yra vienas iš geriausių būdų, kaip išlaikyti smegenis nuo atsitiktinių minčių. Tiesiog stebėti dalykų aplink jus, bet nemanau, kad daug apie juos.
  1. Kitas žingsnis yra atsižvelgiant ritinį link savo vidinį „aš“. Jei Jums sunku atskirti savo smegenis nuo atsitiktinių minčių ilgai, pradėkite giliai kvėpuoti. Tai yra geriausias būdas nukreipti savo mintis nuo atsitiktinių minčių. Tai nuostabi būdas prijungti savo vidinį „aš“. Ieškoti šiek tiek laiko kiekvieną dieną sutelkti dėmesį į savo širdies plakimą. Tai suteikia gilesnį poilsį protui. Tai daro protas stabili ir aktyvus nei anksčiau.
  1. Kai sėkmingai mokytis jungiantis su savo vidinį „aš meną, tai laikas analizuoti. Analizavimas yra svarbus žingsnis bet meditacijos forma. Maitinimo analizuoti ateina iš penkių pojūčių mes visi esame palaiminti. Žiūrėti, kvapas, skonis, liesti ir girdėti, siekiant analizuoti dalykus ir situacijas aplink jus. Ramesnis ir stabilus protas yra geriausias teisėjas, kad neprisiima, bet analizuoja. Tai suteikia visišką laisvę nuo atsitiktinių minčių. Ji taip pat suteikia jums geriau griebtis per savo pojūčius.
  1. Išmeskite visas neigiamas mintis ir rinkti visą pozityvumo iš savo aplinkos. Tai kitas žingsnis jums reikia palaipsniui priimti į savo asmenybę. Iki šio laiko, jums būtų gerai išanalizuoti situacijas su ramiu protu. Nepaisant to, iš pozityvumo fontanas bus padaryti per savo sielos vietą iki šio laiko. Galų gale ji nuimti jus nuo pykčio, negatyvumo, pesimizmas, nereikšmingų minčių ir net depresiją.

Privalumai Eckhart Tolle Meditacija:

Pirmiau išvardyti būdai praktikuojančių šį nuostabų formą meditacijos dėmesio keičiasi asmens gyvenimo būdą nuo nuobodu ir neigiamas visualistic ir teigiamas. Ši meditacija forma yra laipsniškas kelias, kad galų gale veda jus į pasitenkinimą ir taikos be įprastiniu būdų meditacijos reguliariai reikia. Sužinokite nuostabų naudą žemiau šios netradicinės tarpininkavimo forma.

1. Vaistai Depresija:

Eckhart Tolle meditacija padeda protą tapti sveikas, aktyvus ir laimingesni. Tai automatiškai gydo depresiją darant bendrą mąstymo procesą proto teigiamas.

2. Padidina protinį budrumą:

Tai nuostabi nauda Eckhart Tolle meditacijos technika. Blogio ir kibimas mintys rasite poilsio ir protas ateina pagal jūsų kontrolės. Tai padidina protinį budrumą, o tai savo ruožtu didina savo koncentracijos galią.

3. Pagerina kvėpavimas:

Ši meditacija forma orientuota į giliai kvėpuoti. Tai pagerina kvėpavimą per tam tikrą laikotarpį. Kaip rezultatas, ji taip pat palengvina kvėpavimo sutrikimų.

4. Padidina kraujo apytaka:

Padidėjęs protinį budrumą suteikia vieną laimės ir ramybės būseną. Tai atkuria cheminę pusiausvyrą smegenyse. Taigi, pagerėja kraujotaka. Kaip rezultatas, kraujo spaudimas ateina kontroliuoti.

5. Padidina Fizinis budrumą:

Kūnas tampa aktyvus dėl padidėjusio kraujo cirkuliacija. Padidėjęs kraujo apytaka tiesiogiai reiškia didesnį aprūpinimą deguonimi, raumenų ir audinių. Ši remontas sugadintas raumenis ir audinius. Ji taip pat palengvina raumenų nuovargį. Vadinasi, kūnas tampa budrus ir aktyvus.

Taigi jūs pasiruošę meditacijai su Eckhart Tolle? Pirmiau nurodytos išmokos yra nuostabios būdų skatinti psichinę ir fizinę sveikatą. Ar jūs taip pat sužavėtas su Eckhart Tolle meditacijos technikas išmokas? Jau šios meditacijos forma ventiliatorius? Pasidalinti su mumis!

load...