5 nuostabios boysbervės pranašumos

load...

Boizeno yra violetinė mėlyna spalvos, didelis, sultingas uogų, kad iš tikrųjų yra tarp Europos aviečių, Logan berry ir Ramiojo vandenyno uogų kryžius. Tai uogų skonis šiek tiek aštroko ir gali būti patiko kaip visos vaisių arba Džemai, želė, padažai, sirupai ir pan.

Jie taip pat gali būti naudojamas desertai, jogurtas ir kokteilius pridėti saldus aitrumas, todėl receptas dar nuostabus ir nenugalimas. Boysenberries yra ne tik skanus, bet taip pat yra labai maistingas per daug!

Boysenberries maistinė vertė:

  • Kalorijos: Standartinis porcija Nesaldinto boysenberries sudaro 142 kalorijų. Šeši iš šių kalorijų iš riebalų, 10 iš baltymų ir 126 kalorijų poilsio yra angliavandenių – daugiausia cukraus.
  • Vitaminai: Boysenberries yra daug vitaminų. Vieną porcija boysenberries yra tik tiek, kad patenkinti 45% kasdien rekomenduojamos vertės folio rūgšties ir 28% vitamino K. Kitų vitaminų Štabas įtraukti vitaminų A, B6, C, E, tiamino ir niacino. Didelių dozių riboflavino ir pantoteno rūgšties, taip pat rasta boysenberries.
  • Mineralai: Boysenberries yra puikus šaltinis įvairių sveikatos naudą mineralų, taip pat. Viena porcija boysenberries gali papildyti savo kūną su mangano, geležies, kalio, kalcio, fosforo, vario ir magnio.
  • Baltymai: Tai gali būti puikus užkandis pasirinkimas tiems, kurie nori papildyti savo baltymų. Dauguma baltymų rasti boysenberries yra amino rūgštys, kuriuos reikia vartoti išoriškai ir jie yra pakankamai patenkinti 6% jūsų paros poreikio.
  • Riebalai: Boysenberries apima beveik vienas gramas riebalų vienoje porcijoje. Dauguma šių riebalų yra sveikos, nesočiųjų įvairovė ir todėl nedidina blogojo cholesterolio LDL lygį jūsų sistemoje.
  • Angliavandeniai: Galiausiai boysenberries taip pat yra 35 gramų angliavandenių vienam porcija. Šių 35 gramų, 20 gramų angliavandenių yra cukraus, o likusieji 25 yra maistinių skaidulų.

Žr žemiau esančią lentelę išsamiai analizei maistinių medžiagų į boizeno:

Mitybos faktai boysenberries, sušaldyti, nesaldinti
Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 66 kcal 3%
Bendras riebalų kiekis: 0,3 g 1%
Sočiųjų riebalų 0g 0%
Trans riebalai 0g
Mononesočiųjų riebalų 0g
Polinesočiosios riebalai 0,2 g
Cholesterolis: 0mg 0%
Natris: 1,3 mg 0%
Bendri angliavandeniai: 16.1g 5%
Maistinės skaidulos 7g 28%
Cukrus 9.1g
Baltymas 1,5 g 3%
Vitaminai
Vitaminas a 88,44 iu 2%
Vitaminas e 1,15 mg 4%
Vitaminas d 0 iu 0%
Vitaminas c 4,09 mg 7%
Vitaminas b-6 0,07 mg 4%
Vitaminas b-12 0 μg 0%
Vitaminas k 10,3 μg 13%
Tiaminas 0,07 mg 5%
Riboflavinas 0,05 mg 3%
Niacinas 1,01 mg 5%
Pantoteno rūgštis 0,33 mg 3%
Folatų, iš viso 83,16 μg 21%
Cholinas, iš viso 13,46 mg 0%
Folio rūgštis 0 μg 0%
Betainas N – a N – a
Leucinas N – a N – a
Lizinas N – a N – a
Glicinas N – a N – a
Retinolis 0 μg 0%
Likopenas 0 μg 0%
Mineralai
Kalcis 35,64 mg 4%
Geležis 1,12 mg 6%
Magnis 21,12 mg 5%
Fosforas 35,64 mg 4%
Kalis 183,48 mg 5%
Natris 1,32 mg 0%
Cinkas 0,29 mg 2%
Varis 0,11 mg 5%
Fluoridas N – a N – a
Manganas 0,72 mg 36%
Selenas 0,26 μg 0%

Boizeno privalumai:

Turtingas daugybė sveikų maisto medžiagų, boysenberries nauda sveikatai yra be galo daug. Iš jų keletas yra pateikti žemiau:

1. Sveikas smegenų:

load...

Boysenberries yra nustatyta, kad labai naudingas žmogaus smegenis. Jie iš tikrųjų surengti galingą ir natūralus antioksidantas, Antocianino kuri yra labai svarbi sveikam smegenų. Ji siūlo apsaugą nuo oksidacinio pažeidimo taip užkertant kelią smegenų senėjimą ir Alzheimerio liga. Be to, boysenberries taip pat vaidina svarbų vaidmenį paleisti atmintį.

2. Naviko ir vėžio prevencija:

Dėl puikių priešuždegiminių savybių jie turi, boysenberries padėti kovai su storosios žarnos ir stemplės navikų. Kadangi, tai vėžį slopinanti savybes, kad jis puikus užkandis užkirsti kelią įvairių rūšių vėžiu.

3. Tvirtas Širdies ir Vizija:

Būdamas turtingas šaltinis vitamino C, boysenberries padidinti individo imuninę sistemą mažinant širdies ir kraujagyslių ligų ir nėščiųjų sveikatos problemų riziką. Be to, ji taip pat padeda mažinti ir prevencijai tam tikrų regėjimo susijusių sutrikimų.

4. Inkstų akmenys ir diabeto prevencija:

Gausa vitamino K daro boysenberries nuostabų ingredientas išvengti inkstų akmenys. Be to, ji taip pat yra įrodyta, kad turi daug diabeto prevencijos naudą.

5. Virškinimo problemų:

Jie jau seniai žinoma kaip efektyvus gydymo atleisti užkietėjimas ir kiti virškinimo problemų.

Yra nauda boizeno sveikatai! Taigi turime šių aštroko Boysenberries gurkšnis ir laikyti save tinkami ir sveika.

load...