5 geriausios jogos kryptys skatina ir skatina vėžiu sergančius pacientus

load...

Vėžys, savo begalinę formų, sudaro ne mažiau kaip mūšyje. Tai yra kova tiek ligos, taip pat jos gydymą. Sekinančių silpnumas, kad taip vėžio gydymas yra vėžio maitintojo netekimo ištvermės išbandymas.

Joga gali padėti sukurti tai labai ištvermę, emociškai ir fiziškai. Plačiau apie šį gydomųjų alternatyvaus gydymo čia. Pažvelk.

Joga Jūsų protas ir kūnas:

Senovės praktika, joga veikia pasiekti pusiausvyrą ar harmoniją per savo kūno, taip skatinant sveikatą. Ji taip pat siekia nuraminti savo protą per tempimo pratimai, meditacija ir gilus kvėpavimas (1) derinys.

Šie tempimo pozos (asanos) skatinti nervų sistemą, pagerinti kvėpavimą, kraujotaką, ir lankstumą. Joga padeda vėžiu sergantiems pacientams susidoroti natūraliai

load...
  • Stresas
  • Nerimas
  • Skausmas
  • Depresija
  • Nuovargis
  • Nemiga

Todėl jogos poveikis paciento nuotaika. Jis gerina jų gyvenimo kokybę su geresnės nuotaikos, socialinės sąveikos ir dvasinio ryšio (2).

Vėžys atsargumo joga:

Joga gali išgydyti vėžį, mirtinai žudikas, kad liga yra. Tačiau, jogos pozos skirtos vėžiu sergantiems lengva ir atpalaiduojanti, siekiant skatinti atsparumą. Jie atjauninti asmenį pakankamai kovoti už savo gyvenimą.

Atliekamas kasdien, pacientai tikimės, kad dinamišką sesijų, tačiau pavargę jie gali būti. Jis atneša apie gerovės prasme stumti kūną geresnio stiprumo ir imuniteto (3). Su vidaus ramybės, pacientai rado fizinę ir emocinę gijimą.

5 Geriausi keliamą jogos vėžio maitintojo netekimo:

Priklausomai nuo vėžio Nukentėjusysis būklės ar šalutinio poveikio gydymo simptomai, kiekvieną dieną atneša naują skausmą. Joga gali padėti pacientui susidoroti su pykinimu ir skausmo naudojant atsipalaidavimo pozos, nuovargis, naudojant jauninančių pozos ir jo būklės blogėjimo su stiprinimo pozos. Tuo tarpu, kontroliuojama kvėpavimo padeda subalansuoti nervų sistemą (4).

Štai keletas asanos, kurie padės jums pradėti.

1. Pusė Saulės pasveikinimas:

  1. Padaryti ramina erdvę aplink save ir stovėti tiesiai, jūsų kojos arti.
  2. Paspauskite savo delnus kartu tarsi malda, užtikrinti pečių žemyn ir atgal.
  3. Žvelgti į ateitį, smakro tiesiai. Dabar, įkvėpti giliai ir padidinti savo spaudžiamas rankas virš galvos.
  4. Pajuskite ruožas ir iškvėpimą, lenkimo ties juosmeniu, kad savo delnus prie kojų.
  5. Jūs galite sulenkti kelius, jei pageidaujama.
  6. Palieskite ranka su jūsų pirštai, išlaikyti nugarą tiesiai.
  7. Įkvėpkite, grįžti į stovint.
  8. Pakartokite sveikinimą, kaip daug kartų, kaip jums pasirinkti.

Laikysena sušildo kūną, atveria klubus ir gerina kraujotaką.

2. Sėdima drugelis Pose:

  1. Patogiai atsisėskite su keliais minkštų pagalvėlių už jūsų.
  2. Pareikšti savo kojas kartu su kelio smilgos.
  3. Leiskite keliai kristi nuo savo klubų; tegul sunkumą traukti savo kelio žemyn.
  4. Dabar lėtai liesos atgal kaip jums iškvėpti.
  5. Leiskite savo apatinę nugaros poilsio pagalvėlės už jūsų ir pareikšti viršutinė nugaros link grindų.
  6. Palaikymo galvą su kitu pagalvėlė, jei pageidaujama.
  7. Poilsio savo rankas ant grindų, delnais į viršų.
  8. Kvėpuokite giliai į laikysena apie 15 – 20 minučių.

Laikysena mažina įtampą pečių ir krūtinės. Ji yra ypač veiksminga krūties vėžio atkūrimo.

3. Kojos iki sienos:

  1. Tai paprastas kelti kur guli ant nugaros, o jūsų kojos paremiami paspara nuo sienos.
  2. Padaryti 90 laipsnių kampą su savo kūno su kojos poilsio plokščia ant sienos paviršiaus.
  3. Padėkite pagalvę po Jūs apatinės nugaros komfortui.
  4. Susikoncentruokite į savo kvėpavimą maždaug 20 minučių.

Jis gerai dirba ne atjauninti savo mintis gerinant kraujotaką.

4. Katė-karvė Pose:

  1. Pradėkite kelti ant rankų ir kelių.
  2. Iškvėpkite, kreivė stuburo išorę.
  3. Ieškoti šio judėjimo metu.
  4. Įkvėpkite, kreivė nugarą į vidų.
  5. Susiduria su į apačią.
  6. Pakartokite judesius taip dažnai, kaip įmanoma.

Ši laikysena pagerėja lankstumas nugarą, o atgaivinti jums.

5. Lavono poza:

  1. Atsigulkite ant grindų, ant nugaros.
  2. Vieta jūsų rankas jūsų pusėje, delnai į viršų.
  3. Lėtai atsipalaiduoti kiekvieną savo kūno dalį.
  4. Sutelkti dėmesį į kiekvienos dalies, o jūs leiskite sau jaustis lengvesni.
  5. Kvėpuokite giliai ir stabiliai.
  6. Išlaikyti taisyklingą laikyseną, kol jums pasiekti pilną atsipalaidavimą.

Ar žinote, šių veiksmingų kelia joga vėžiu sergančių pacientų anksčiau? Šie pagrindiniai pozos padeda milžiniškai gydymo. Ar turite daugiau pasidalinti? Prašome palikti toliau komentarą.

Atsakomybės apribojimas: bet kokią informaciją ar vaizdus šioje svetainėje turi būti naudojamas kaip informacijos šaltiniu. Prašome ne nuo jo priklauso diagnozės ar gydymo

load...