5 geriausi namų gynimo būdai, skirti dilgčiojimo skausmui gydyti

load...

Jūs atsisėsti, ir jūsų apatinės nugaros skauda. Jūs atsistoti, ir ji vis dar skauda! Jūs atsigulti, ir dar nėra atleidimas nuo skausmo. Jums gali būti patiria tai, kas vadinama tailbone skausmas. Tai absoliučiai kankina situacija, tiesa?

Jei tailbone skausmas buvo bugging jums, o dabar, atrodo ne daugiau. Šis pranešimas susijęs su priežastimis ir būdais galima išvengti Tailbone skausmą. Skaityk!

Kas yra Tailbone skausmas?

Skausmas tailbone srityje vadinamas coccydynia medicinos terminus. Į tarp sėdmenų sritis, kuri yra virš išangės yra tailbone ar Stuburgalio svetainė. Kai šis kaulas uždegimas, jaučiate skausmą ir švelnumą. Kai tu sėdi, tai skausmas pasireiškia sunkinančiomis aplinkybėmis (1).

Priežastys Tailbone skausmas

Traumos yra skaudžiausios sąlygos, kurios turi įtakos apatinę nugaros dalį ir tailbone. Yra daug būdų, kaip galite užsikrėsti šia baimės būklę. Tegul sąraše keletas žemiau:

load...
  • Krioklys yra dažna Tailbone traumų. Falling sėdėdami ir pataikyti nugarą kietajame žemės yra tikriausiai labiausiai paplitusi priežastis tailbone traumos.
  • Kartais, tiesioginis poveikis tailbone, kaip tie, kurie įvyksta per kontaktinis sportas, gali sužeisti tailbone.
  • Net nėštumas gali sukelti sužalojimus ar švino į tailbone lūžis. Tailbone skausmas nėštumo metu yra bendra per įvairių trimestrą.
  • Sportas, kaip boulingo, dviračių, ir irklavimo gali sukelti Tailbone traumų dėl pasikartojančio judesio naudojamas jų.
  • Tuo metu, Tailbone sužalojimų gali atsirasti dėl jokios ypatingos priežasties. Galite patirti Tailbone skausmą be traumų, taip pat.
  • Mažiau žinomas priežastis tailbone traumos yra kaulų atšaka. Papildomas augimas kaulo gali daryti spaudimą ant jo ir sukelti skausmą (2).
  • Infekcijų, stuburo ar minkštųjų audinių pagrindo gali sukelti kaupimosi pūliai, kuris yra labai skausminga ir gali sukelti tailbone skausmo (3).
  • Rimtesnė sąlyga, kad sukelia apatinę nugaros dalį ir tailbone skausmas gali būti vėžys. Tačiau ši priežastis yra neįprasta.

Tailbone žalos požymių

Dabar, kad žinote, kas sukelia Tailbone skausmas, pažvelkime kai kurių tailbone skausmo simptomus. Žinant šiuos simptomus bus išmokyti jus su pakankamai žinių, kad jūs žinote, kai jums reikia apsilankyti pas gydytoją.

Kai kurie simptomai yra šie:

  • Tailbone plotas yra gana švelnus, ir skausmas yra gana sunkus
  • Kartais, mėlynė gali būti matomas tailbone srityje
  • Skausmas palaipsniui sunkėja, kai tu sėdi ilgai arba taikyti tiesioginę įtampą į tailbone srityje
  • Tuštintis ir tempia yra gana skausminga
  • Galite patirti aštrų skausmą lytinių santykių metu (4)

Kaip išvengti Tailbone Traumos

Kai tikrai fotografiją būdų, kaip išvengti Tailbone skausmas apima:

  • Dėvėti tinkamus apsaugines priemones, o dalyvaudami fizinių sporto.
  • Būdamas atsargus apie aplinką. Kaip krenta ant jūsų tailbone dažniausia sužalojimo, jums turėtų būti papildomų atsargūs apie vandens išsiliejimo ir paslysti ant dėmė ledo.

Dabar, mes žinome, kas sukelia Tailbone skausmą, kaip mes sumažinti jį naudoti paprastus kasdienius produktus? Skaitykite žinoti, kaip.

Pradžia Peržiūros už Tailbone skausmas

Yra daug būdų, kaip sumažinti ir net išgydyti Tailbone skausmą. Geriausi tailbone skausmas gynimo priemonės apima:

  1. Šilumos ar ledo paketas
  2. Masažas
  3. Vitaminai
  4. Ricina
  5. Magnio sulfatas Vonia

Gauti atleidimą nuo Tailbone skausmas su šių teisių gynimo būdų

1. Šilumos ar ledo paketas Tailbone skausmas

Jums reikės

Karšto vandens butelis ar ledo paketas

Ką jūs turite padaryti

Vieta arba karšto vandens butelį ar ledo paketas dėl paveiktoje zonoje apie 20 minučių.

Kaip dažnai jūs turėtumėte padaryti, tai

Jūs galite naudoti ją taip dažnai, kaip keturis kartus per dieną.

Kodėl tai veikia

Tai yra vienas iš dažniausiai naudojamų priemonių, skirtų tailbone skausmui malšinti.

Daugelis tyrimų parodė, kad taikant karščio ar šalčio paveiktoje zonoje gali padėti sumažinti Tailbone skausmą. Jis mažina uždegimą ir skatina gijimą, taip pat (5). Jūs taip pat galite naudoti šildymo kilimėlis arba imtis karštoje vonioje pasiekti panašių rezultatų.

Atgal į TOC

2. Masažas Tailbone skausmas

Jums reikės

Masažo aliejus

Ką jūs turite padaryti

Masažas paveiktoje zonoje 10 – 15 minučių, taikant švelnų spaudimą, naudojant bet kokį masažo aliejus arba vežėjas aliejaus.

Kaip dažnai jūs turėtumėte padaryti, tai

Pakartokite šį du kartus per dieną atleidimas nuo tailbone skausmo.

Kodėl tai veikia

Levator Ani raumenų yra netoli dubens, tiesa šalia tailbone. Pasak tyrimo, masažuoti šį raumenį gali sumažinti Tailbone skausmą ir kitus simptomus (6). Jūs galite atsikratyti lėtinio tailbone skausmo lengvai naudojant šį ištaisyti per kelias dienas.

Atgal į TOC

3. Vitaminai Tailbone skausmas

Tailbone skausmas yra dažnai susijęs su vitaminų D, B6, ir B12 trūkumas. Vitaminas D yra būtinas siekiant išlaikyti sveiką skeletas, o jo trūkumas gali sukelti skausmingų kaulų sąlygomis. Ji veikia kartu su kalcio remti skeletas ir palaikyti savo sveikatą (7). B grupės vitaminai vaidina apsauginį vaidmenį kaulų sveikatai (8). Vartojimas pakankamą kiekį šių vitaminų bus sumažinti jūsų šansai besivystančių Tailbone skausmą. Jei jau kenčia nuo skausmo, gauti pakankamai saulės spindulių ir vartoti jūros gėrybių, sūrio, kiaušinių, visą grūdų, sojas, žalialapėse daržovėse, žirneliai, vištiena, ankštiniai, ir tt

Tačiau, jei įtariate, kad trūkumas, pasitarkite su savo gydytoju ir gauti savo vitaminų lygiai išbandyti.

Atgal į TOC

4. Ricinos aliejus Tailbone skausmas

Jums reikės
  • A keli lašai ricinos aliejaus
  • Tvarstis
Ką jūs turite padaryti
  1. Įkaitinkite ricinos aliejaus šiek tiek, ir taikyti šią šiltą aliejų ant apatinės nugaros ir tailbone srityje.
  2. Uždenkite tvarsčiu.

Tai geriausia padaryti prieš miegą.

Kaip dažnai jūs turėtumėte padaryti, tai

Pakartokite tai kiekvieną naktį, kol apatinė nugaros skausmas ir tailbone skausmas išnyks.

Kodėl tai veikia

Tai yra vienas iš geriausių priemonių, skirtų tailbone skausmo gydymui. Anti-uždegiminių savybių ricinos aliejaus leis greitai atsigauti. Jis taip pat yra gera priemonė skausmui gydyti atsiranda dėl infekcijos, nes tai yra antimikrobinis agentas (9).

Atgal į TOC

5. Magnio sulfatas vonioje Tailbone skausmas

Jums reikės
  • 2 puodeliai EPSOM druskos
  • Vonia
  • Šiltas vanduo
Ką jūs turite padaryti
  1. Lygiosios vonia ir pridėti Epsom druskos į šiltą vandenį.
  2. Gerai išmaišyti taip, kad druska yra sumaišyti tolygiai.
  3. Sugerti savo kūną į šį vandens 10 – 15 minučių.
Kaip dažnai jūs turėtumėte padaryti, tai

Ar šį kartą ar du kartus per dieną.

Kodėl tai veikia

Šilto vandens vonios, kurių sudėtyje yra Epsom druska yra labai atsipalaiduoti kūno. Jie sumažina stresą ant nugaros raumenis ir sumažinti skausmą. Epsom druska yra taip pat geras detoksikuojanti agentas kūno (10).

Atgal į TOC

Tailbone skausmas gali sutrikdyti savo kasdienybę. Naudojant šiuos gynimo padės palengvinti komfortą ir sumažinti skausmą. Leiskite mums dabar pažvelgti į kai kurių dažnai užduodamus klausimus išvaizdą.

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Patarimai Tailbone skausmas

Atsikratykite skausmo tailbone ir užkirsti jam kelią, atlikdami šiuos patarimus:

A. Pataisyti savo laikysena

Kartais, bloga laikysena gali sukelti coccydynia (mokslinį terminą tailbone skausmas). Taigi, siekiant sumažinti Tailbone skausmą ir taip pat sumažinti IT pakliūti galimybes, jums reikia pataisyti savo laikyseną. Pabandykite sėdi tiesiai, kuri užsiima savo branduolį. Laikykite nugarą šiek tiek išlenktas ir kaklo tiesiai. Jei manote, kad aštrių kratytis skausmo, galite pasilenkti šiek tiek toliau į priekį ir arkos atgal nepasirengę keltis.

B. Sėdėti ant Specialiosios pagalvėlės

Kai kurios specialios pagalvėlės turi skyrius iškirpti žmonių, kurie kenčia nuo tailbone skausmo. Šios pagalvėlės padaryti patogiam sėdynės ir užtikrinti, kad jums išlaikyti jūsų tailbone saugus. Riestainio formos pagalvėlės vargu teikti bet kokią pagalbą, nes jie padeda sumažinti spaudimą iš kirkšnyse, o ne tailbone. Naudokite pagalvę rekomenduoja gydytojas.

C. Negalima Padermė

Gydytojai ir mitybos specialistai paprastai rekomenduojame, kad jūs praryja daug ląstelienos ir stambiųjų pašarų daug švelninant išmatų artimųjų ir minkština ją. Filtravimo metu Tuštinimasis tik komplikuoti problemą.

D. Venkite Lytis

Dubens raumenys yra prijungtas prie tailbone ir bet judėjimas sukels tailbone skausmo. Išvengti skausmo skatinančius veikla, pavyzdžiui, turintys lytinių santykių.

El. Profesionalus masažas

Masažuotojai ir chiropraktikai gali padėti palengvinti Tailbone skausmus. Pasakykite savo masažuotojas apie skausmą ir Jūsų būklę, kad jis / ji žino, ką konkrečioje srityje sutelkti dėmesį ir masažas.

Kaip atleisti Tailbone skausmas miegant?

Miego ant pilvo arba šone yra geras būdas sumažinti Tailbone skausmą. Pabandykite gulėti, nes ji netaikoma tiesioginį spaudimą į tailbone.

Geriausi maisto produktai valgyti Tailbone skausmas

  • Valgyti maisto gausu ląstelienos palengvinti Tailbone skausmas atsiranda dėl vidurių užkietėjimo. Kai kurie aukštos pluošto maisto produktai yra obuoliai, žalias brokoliai, pupelės, uogos, kruopos ir grūdai.
  • Priešuždegiminiai junginiai menkių kepenų aliejus, žuvų taukai, linų aliejaus, ir net vyšnių sultys gali padėti sumažinti uždegimą ir skausmą.
  • Ramunėlių arbata ir žalioji arbata, taip pat puikiai tinka mažinti uždegimą ir skausmą.

Valgyti sveiką ir maistingą mitybą ir gerti daug vandens per dieną.

Kaip jūs ruožas savo Tailbone?

Yra įvairių Tailbone skausmas pratimai ir driekiasi galite padaryti savo namuose gauti atleidimą komfortą, taip pat išlaikyti savo apatinę nugaros sveikas ir stiprus. Kai kurie iš geriausių jogos pozų ir kitų pratimų, kurie gali stiprinti nugaros ir Tailbone plotas yra:

  • Bhujangasana – COBRA Pose saugo jūsų stuburas sveikas ir elastinga.
  • Salabhasana – Saldžiavaisių Pose yra geras tempimo savo apatinę nugaros ir dubens raumenis. Jūs taip pat gali padaryti šios pozos, kad ARDHA Salabhasana, kuris apima didinimo pakaitinių kojas variacijos.
  • Analinis užraktas – gulint, išspausti dubens srityje raumenys (tie patys, jūs naudojate, kai jūs esate kontroliuoti savo norą šlapintis) 10 – 15 sekundžių ir išleidimo. Pakartokite tai keletą kartų, du kartus per dieną.
  • Pritūpimai – Naudojant neturi svorius, tiesiog atlikti du rinkiniai, sudaryti iš 10 – 12 pakartojimų.
  • Ėjimo ir plaukimo ištiesti nugaros raumenų gerai.

Kodėl Jūsų Tailbone Hurt nėštumo metu?

Tailbone yra tiesiai už gimdos. Nėštumo metu, kūdikio (ir jos kaulų) svoris verčia tailbone, sukelia skausmą. Be to, hormonų išleisti nėštumo metu padėti savo dubens raumenų raiščių atsipalaiduoti. Tai, savo ruožtu, atpalaiduoja kaulus ir jie gali judėti ir sukelti skausmą.

Jūs taip pat gali patirti Tailbone skausmą po nėštumo. Tai yra dėl to, kad slėgio veikiamos dėl Tailbone sąnarių gimdymo metu. Šie sąnariai gali atlaisvinti ir sukelti Tailbone skausmas, ypač, kai tu sėdi.

Rizikos veiksniai Tailbone skausmas nėštumo metu

Tailbone skausmas ankstyvuoju nėštumo ar kitų nėštumo metu, ar net gimdymo metu, kelia kaulų išnirimo riziką, kuri gali būti labai skausminga. Prašome pasikonsultuoti su savo gydytoju, jei patiriate nepaliaujamas Tailbone skausmą.

Kaip ilgai tai užtruks Mano Tailbone išgydyti?

Kadangi tai yra kaulų sužalojimas, jis mano, o išgydyti. Paprastas mėlynė gali užtrukti iki keturių savaičių, tačiau lūžis gali būti 8 – 12 savaičių išgydyti.

Kada reikia kreiptis į gydytoją,?

Jei sergate sunkia tailbone skausmo, kuri yra nepalenkiamas ir ardyti savo dienos tvarkaraštį visiškai, nedelsiant kreipkitės į savo gydytoją.

Tai buvo keletas veiksmingų namų gynimo tailbone skausmo. Tikimės, kad ši informacija padės jums. Turi tailbone žalos kada neramus jus? Kaip jūs gauti per jį? Pasidalinkite savo patirtimi su mumis komentuodamas žemiau.

load...