5 efektyvios jogos asanos, skirtos Acid Reflux gydymui – Bonus Video!

load...

Mačiau šį juokingas komiksas kitą dieną. Ten buvo mergaitė valgo saldumynus ir kepti stuff, ir kitoje scenoje, jos skrandis buvo žaisti su degtukų dėžutės. Kai saldainiai pasiekė savo pilvuką, skrandis dega. Jis turėjo velnišką šypsena. Aš juokiausi. Bet nėra nieko juokinga apie rūgšties refliukso. Rūgštingumas sukuria negalavimai ir ekstremalių deginimo pojūtis, kur net vandens negali ateiti į jūsų gelbėjimo. Tačiau gera žinia yra tai, joga gali padėti jums susidoroti su juo.

Taigi, kas tiksliai vyksta, kai rūgštingumui streikus? Skaitykite žinoti.

Kas yra Rūgšties refliukso?

Rūgštingumas taip pat žinomas kaip gastroezofaginio refliukso ligos (GERD). Šią sąlygą, skrandyje rūgšties ateina į stemplę. Tai atsitinka, kai yra vožtuve, kuris atskiria skrandžio iš stemplės gedimas. Rezultatas – pajusite deginimo pojūtis krūtinėje ir gerklės. Rūgštingumas dažnai sukėlė maisto produktų, kuriuose yra daug riebalų. Citrusiniai maisto produktai, šokoladas, prieskoniai, kofeino, alkoholio ir taip pat gali sukelti rūgšties refliukso. Šis jausmas yra labai nepatogu ir gali duoti nemigo naktų kai. Žinoma, per skaitiklį narkotikai yra visada yra galimybė, bet labiau natūralus vaistas, kreiptis į jogos.

Kaip veikia Joga padėti kovoti Rūgšties refliukso?

Nuolatinis praktika joga stiprina virškinimo sistemą ir užtikrina tinkamą visų organų. Jis taip pat gerina kraujo apytaką šioje srityje, o tai reiškia, šviežia deguonies ir geriau maistinių medžiagų įsisavinimą.

load...

5 Efektyvus keliamą Joga Rūgšties refliukso Atleidimas + Bonus treniruotės

  1. Marjariasana
  2. Adho mukha Svanasana
  3. Virabhadrasana II
  4. ARDHA MATSYENDRÂSANA
  5. Balasana
  6. Joga rūgštis Reflux- Embrace It! – Joga Su Adrienne

1. Marjariasana

Taip pat žinomas kaip – Katė Pose

Nauda – tai asanos visada daroma kartu su Bitilasana. Jie dirba ant šerdies, taip pat naudinga stuburo ir pilvo. Praktikuojančių šį asan pagerina kraujotaką ir masažai virškinimo organų. Tai suteiks jums greitą atleidimą nuo rūgštingumo.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Marjariasana

Atgal į TOC

2. Adho mukha Svanasana

Taip pat žinomas kaip – apačią, šuo

Nauda – tai asanos nėra kraštutinis kartus kaip Uttanasana ir todėl saugus praktikuoti. Kūno svoris yra perkeliama į rankas ir kojas, kai jūs darote žemyn Šunį. Tai palengvina centrą. Tai asanos taip pat padeda deguonimi savo pilvą, kuris mažina deginimo pojūtis.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Adho mukha Svanasana

Atgal į TOC

3. Virabhadrasana II

Taip pat žinomas kaip – karys II

Nauda – Warrior II yra stiprus joga kelti rūgšties refliukso reljefo. Jis stiprina virškinimo sistemą ir mažina rūgštingumą. Ji taip pat užtikrina tinkamą visų organų ir gydo kitas skrandžio susijusias problemas.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Virabhadrasana II

Atgal į TOC

4. ARDHA MATSYENDRÂSANA

Taip pat žinomas kaip – pusė valdovas Žuvys Pose Half Stuburo Tvist Pose, Vakrasana

Nauda – tai Tvist yra geriausias Detox galite duoti savo sistemą. Jis išvalo toksinus ir pagerina kraujo apytaką. Tai, savo ruožtu, Oksigenatų savo virškinimo sistemą ir sumažina rūgštingumą.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: ARDHA MATSYENDRÂSANA

Atgal į TOC

5. Balasana

Taip pat žinomas kaip – Vaiko Pose

Privalumai – Dėl Balasana yra atkuriamojo kelti. Jis atpalaiduoja sistemą ir mažina seansų rūgštingumo. Kai esate šioje asaną, pilvo organus, taip pat masažuojant ir stiprinamas.

Norėdami sužinoti daugiau apie šią asaną, spauskite čia: Balasana

Atgal į TOC

6. Joga rūgštis Reflux- Embrace It! – Joga Su Adrienne

Ši treniruotė neturi jokių inversija arba AB, stimuliatoriai, todėl stebuklus tiems, kurie kenčia nuo rūgšties refliukso. Tai treniruotės dėmesys skiriamas kvėpavimo, kuris yra naudinga, kai rūgštingumas streikai.

Atgal į TOC

Ar jūs kada nors bandė nors iš šių jogos kelia už rūgšties refliukso reljefo? Jei ne, šie paprasti asanos tikrai naudinga jums ir gerina virškinimą apie visumą. Atminkite, kad sutelkti dėmesį į savo kvėpavimą, kaip jūs praktika juos. Jums bus iš karto atleistas, kaip aš buvau.

load...