5

Ar nebūtų nuostabus, jei kasdien buvo GHD? Pabudimas, kad puikia spynos gali skambėti tarsi sapnas, bet jūs galite pasiekti, kad jūsų miego. Kaip ?? Na, tai paprasta !!

Mes galime padėti jums pabusti tobula ir blizgus karčių. Ne, jūs ne svajoti! Čia yra keletas vienos nakties gudrybės gauti spalvingas plaukus, o jūs miego. Taigi, žingsnis į priekį ir pasivyti tuos labai reikalingą 8 val.

1. Miegoti su savo plaukus!

Palaidų plaukų gauna susivėlęs ir frizzed iki lengvai, kiekvieną rytą sukurti paukščio lizdą. Supimas ir tekinimo sukuria mazgų ir jungčių todėl daugiau streso plaukus, o šukuojant jį. Tai geriau susieti prarasti bandelė, plaukai surišti į uodegą ar plait kad neprideda spaudimą savo galvos.

2. Sąlyga Jūsų plaukai nakvynės:

Naudokite STIPRINANT kaukę arba palikti-in kondicionierius naktį ir pabusti bouncy, besimaitinantis karčių. Įsitikinkite, kad jūsų sruogų yra kondicionieriai pat. Palikite-in kondicionierių įsiskverbia giliai į plaukų odeles ir išgydyti juos visiškai.

Patarimas: Dėvėti dušo dangtelį į lovą, kad būtų išvengta išsiliejimo kaukę ar kondicionierių per savo pagalvę ir lapų.

3. Nuolatinis tepimas:

Mūsų prasilošę visada prisiekė, ir tai atsispindi jų blizgantis ir gerai saugomi garbanos. Na, ten tiesos už tikėjimo daug, kad reguliarus tepimas gali padaryti jūsų spynos stipresnis ir padėti jiems augti greičiau. Naudokite pirštais švelniai stimuliuoja galvos odą. Tai sustiprins kraujotaką, vedantį į sveiką augimo modelis, paskleisti gamtos ir drėkina aliejų visoje plaukus.

Kokosų aliejus yra rankas žemyn, laikomas vienu iš geriausių sprendimų maitinant plaukus. Aliejus yra gausu baltymų, kurie padeda gerinti plaukų stiprumą ir galvos odos sveikatai. Bausti storu sluoksniu plaukus su juo ir pabusti blizgaus karčių !!

4. Beat garbanos:

Negali dirbti, kad nepaklusnius garbanos? Yep – jums trūksta, kad vieną žingsnį, kol pradeda savo lova. Naktį, taikyti gerą raminantį ir šviesk serumas plaukus iki galiukų, o tada pasukite jį į palaidų bandelė. Atleiskite savo bandelė ryte, ir jūs būsite paliktas su plaukais, kuri yra garbanos-nemokamai ir šviečia. Sklandžiai ir šilkiniai pagalvė paaiškėja, kad yra sveikas ir už plaukų ir odos.

5. Iškirpkite šilumą:

Jei planuojate pasiekti šildymo įrankiai ryte, galite sumažinti savo laiką, kad! Kaip siūlė stilistai, plaunant plaukus naktį prieš ir po šukavimas švelniai su plačiu ketera negali atsispirti jums naudojant džiovintuvas ryte – taip pat mažinti šilumos kiekį, kad jūs naudojate savo plaukams. Ryte, jūsų plaukai bus išdžiovinti ir minkštesnė. Eiti lengva stiliaus produktų, nes jie gali baigtis padaryti savo galvos sausas. Stenkitės ne juos naudoti dažnai, bet jei turite, juos taikyti vijų, o ne taikant tiesiogiai į galvos odą.

Be visų šių, sveika mityba gali padėti jums su jūsų sodrus spynos (ne per naktį, nors). Baltymai skatina sveiką plaukų. Kasdien porcija kiaušinių, vištienos, žuvies ar sojos gali daryti stebuklus.

Folio rūgštis ir vitaminų B – 6 ir B – 12, taip pat svarbu, kad jūsų plaukai. Jūs galite pridėti maistą, kuriame gausu vitaminų B – 6 ir B – 12 į savo mitybą – tai yra špinatų, bananų, bulvių, pieno produktų ir citrusinių vaisių.

Dabar galite įdiegti iš lovos su Pasakų atrodo plaukai! Bet jūs gotta taikstytis kai kurių pastangas prieš vejasi „grožio miego“. Žinoma, jokio skausmo, jokios naudos, tiesa?

Reklaminis vaizdo Kreditai: CC licenciją (PAGAL SA) Flickr