5

load...

Pasiruoškite susidurti bet kurią dieną su šių penkių pagrindinių jogos treniruotes ir kelia, kad sukelti ramus miegas atgaivinti kūną, protą ir sielą!

Žmonės praleidžia 33% savo gyvenimą miega, ir jei ši veikla buvo nuspręsti gyvenimo kokybę šiuolaikiniame pasaulyje, kokybės rodiklis būtų iš tiesų niūrus!

Didžiuliai streso ir nerimo mįslę mūsų gyvenimą be gausus fizinių negalavimų, kad mūsų kankinti mūsų džiovos gyvenimo būdą. Tai veda prie labai prastos kokybės miegas ar miego trūkumo apskritai, ir dauguma iš mūsų galų gale gauti daug mažiau nei reikalaujama aštuonių valandų miego kiekvieną naktį.

Moterys ypač paveikė miego stokos, nes naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad jiems reikia pailsėti daugiau nei jų kolegos vyrai – bent 20 daugiau minučių, atsižvelgiant į Britanijos pirmaujančių miego ekspertas, profesorius Jim Horne, kuris taip pat direktoriaus miego tyrimų centras Loughborough University, Jungtinė Karalystė (1).

load...

Poveikis trūksta miego

Pagrindiniai šalutiniai poveikiai, iš pakankamai poilsio ar miego trūkumo trūksta apima:

Fizinės efektai

  • Padidėjusi stresą
  • Nusilpusia imunine sistema
  • Svorio priaugimas
  • Diabetas
  • Lėtinis širdies liga
  • Insultas
  • Greitas senėjimo

Psichikos efektai

  • Depresija
  • Nerimas
  • Haliucinacijos
  • Bloga nuotaika
  • Atminties problemos
  • Sutrikusi pažintinis gebėjimas

Ar jūs gaunate pakankamai miego? Išsiaiškinkime!

Taigi, dabar, kad jūs žinote, ką kenksmingas poveikis yra per ilgą laiką, jums reikia siekiant nustatyti, jei jūs kenčia nuo miego trūkumo jau ir imtis veiksmų.

Štai kaip – Paimkite šį klausimyną, ir jei atsakymas yra „taip“ daugiau nei trys iš šių klausimų, jūs kenčia nuo miego trūkumo! Bet nesijaudinkite, mes jums pasakys, kaip ištaisyti kad taip pat.

Pradėkime…

  1. Ar jums pabusti nuovargis?
  2. Ar jums labiau irzlus, nei jūs naudojami būti su Every Little Thing grisus jums daugiau nei įprastai?
  3. Ar turite sunkumų užmigti?
  4. Ar jums pabusti dažnai per naktį?
  5. Ar jums sunku grįžti į miego po pabudimas naktį?
  6. Ar miegate mažiau nei 7 iki 8 valandų per naktį?
  7. Ar jums pamiršti telefonų numerius ir kitus dalykus, kurie jums niekada anksčiau atrodė pamiršti prieš?
  8. Ar turite problemų mokytis naujų dalykų pastaruoju metu?
  9. Ar labiau linkusios į peršalimo, karštligės ir infekcijų nei anksčiau?
  10. Ar turite sunku susikaupti ir kova susitelkti daugiau nei 5 minutes?
  11. Ar jūs dažnai turite neryškus matymas?
  12. Ar jaučiatės pavargę ir linkę užmigti greitai, o skaitant knygą, ilsisi arba atsigulus ant sofos arba žiūrint televizorių?

Kaip jūs sekasi? Ar gaunate pakankamai miego?

Skaitykite toliau ir sužinokite, kaip joga gali padėti jums išspręsti savo miego bėdas…

Miego Mokslas ir joga

Joga ir miego buvo įrodyta, kad būti prijungtas per mokslinių tyrimų pastaruoju metu, o skaičiai yra tik atsiliepimas į tai, ką senovės jogos praktikų jau gyvena pavyzdžius; Joga, yra įrodytas vaistas nemiga (miego trūkumas) ir kitų psichikos ir sveikatos klausimais kūno, proto ir sielos.

Keletas tyrimų koreliuoja Joga nauda, ​​kad geriau miegoti ciklų, įskaitant naujausius mokslinių tyrimų rezultatus pagal Johns Hopkins medicinos, JAV, rodo geresnį miegą tarp pacientų, kurie dalyvavo aštuonių savaičių jogos programoje, palyginti su ne jogos praktikų.

Kitoje paskelbtas neseniai žurnale alternatyvių gydymo sveikatos ir medicinos eksperimente mokslininkai studijavo jogos veiksmingumas gydant nemigą, ir 12 savaičių, dalyviai užėmė jogos užsiėmimus du kartus per savaitę, kartu su kasdien sesijų namuose. Jogos grupė pranešė reikšmingų patobulinimų tiek jų fizinę ir psichinę gerovę.

Joga ateina į jūsų gelbėjimo! Pradėkime nuo paprastų jogos treniruotes ir gauti mūsų kelyje į pripūtimu dieną!

Joga miegui – 5 treniruotės kasdienybe

Per šiuos vaizdo įrašus, rasite įkvėpimo kai kurie pagrindiniai tempimo ir atsipalaiduoti jogos kasdienybe pabandyti.

Nepamirškite perskaityti iki galo žinoti apie kitų Pasirinktą asanas specialiai naudingų nemiga, o jų nauda ir atsargumo priemonės Prieš praktika!

1) Atpalaiduojanti Bedtime Joga | Joga Sprendimas – Iki Tara Stiles

Patyręs amerikiečių modelis pasirodė aktorius, Tara Stiles yra Strala jogos įkūrėjas, iliustruoja, kaip atvejo studijos Harvardo verslo mokykloje. Jos šūkis: „Būk stiprus, orientuota ir juokingai laiminga iš vidaus į išorę“, yra labai teigiamas ir jos video yra švieži, paprastas ir aiškiai suformulavo žingsnis po žingsnio.

Tara taip pat buvo rodoma „The New York Times“, „Times of India, The Times (JK), o pagrindinių nacionalinių ir tarptautinių žurnalų.

Žiūrėti Čia

2) rutina gilus miegas | Joga Sprendimas – Iki Tara Stiles

Šiame vaizdo, Tara Stiles rodo rutina daugiau dėmesio seka giliai miegoti su šiek tiek pažengusiems kelia.

Jos skysčio judesiai ir aiškios instrukcijos tikrai padaryti ją instruktorius sekti. Vaizdo įrašas yra sudėtingas, minimalus, ir neturi ramiai. Matydamas savo entuziazmą ir optimistiška požiūrį, todėl kiekvienas nori daryti joga!

Žiūrėti Čia

3) Joga prieš miegą – 20-kos minučių praktika – Iki Adriene

Adriene yra jogos mokytojas iš JAV ir ji yra kaip smagu, kaip ji yra aistringai apie jogą. Jos filmai yra šiek tiek Energingas, kaip ji rodo labai skoningai paprastas kelia galima padaryti atsipalaiduoti prieš miegą lengvai patenka į gilaus miego.

Žiūrėti Čia

4) Joga gilus atsipalaidavimas, miego, nemiga, nerimas ir stresas Reljefas – Iki Katrina Repman ir Meera Hoffman

Katrina „ir Meera yra mokomi jogos instruktoriai iš JAV, kuris šiuo išsamią ir gerai padarė video, dalintis rutinos, kuria siekiama padėti žmonėms, kurių miego problemų gauti gerą nakties poilsį.

Žiūrėti Čia

5) 5 minučių Joga rutina geras miegas | FitSugar klasė – Chelsea Kruse

„Chelsea“, įžymybė fitneso instruktorius iš iškvėpti Spa JAV, šiame greito 5 minučių treniruotės, pasakoja tiksliai, kaip atsipalaiduoti ir išsileisti mūsų kūną už geriausią naktį likusį laiką pot.

Ji yra aiški, glausta ir parodo kelia, kaip gražiai, kaip ji aiškina juos. Ji apima visas pagrindines asanos tiek atsipalaiduoti raumenis ir ramina nervų sistemą.

Žiūrėti Čia

Skaityti toliau paspaudę ant atskirų asanas daugiau kaip tiksliai kiekvienas kelia naudą Jums!

  1. Marjariasana
  2. Bitilasana
  3. Adho mukha Svanasana
  4. Balasana
  5. Supta Baddha Konasana
  6. Janu Sirsasana
  7. Viparita Karani
  8. Paschimottanasana
  9. Uttanasana
  10. Savasana

Su šių pagrindinių asanų, jums bus gerai jūsų būdas geros miego ir šviežia naują dieną, kiekvieną dieną!

Sekite mus daugiau patarimų, kaip daryti šias asanas, paspaudę ant į straipsnį nuorodas.

Ar kada nors pagalvojote, joga miegui ar poilsiui? Kaip ji jums padėti? Ar pasidalinti savo pastabas ir mintis su mumis.

Mes norėtume išgirsti iš tavęs!

load...