4 laipsnių Lat Pulldown pratimas svorio netekimui

load...

Dabar kas nenori plonas, lieknas ir seksualus atgal? Lat išplečiamojo pratimas yra jėga pratybos, kuri veikia ant jūsų viršutinės nugaros suteikti jums tik tai. Lat išplečiamojo yra vienas iš tų pratimų, kurie nėra labai glamorized ar sudėtinga, bet jums tikrai įspūdingų rezultatų.

Raumenys Dirbo:

Lat išplečiamojo yra junginys, pratybos, kuris veikia įvairių raumenų ir sąnarių. Tai yra multi-sąnarių mankšta, kuri apima pečių sąnarius, mentės, taip pat alkūnės. Pagrindinis raumenų dirbo Šis pratimas yra jūsų latissimus nugaros raumenų. Tai yra pagrindinis ir pagrindinis tikslas Lat išplečiamojo kaip nurodyta pats pavadinimas. Kartu su latais, pratybos naudoja savo bicepsus, rhomboids, trapezius raumenis, Levator scapulae ir pectoralis didelių kaip sinergiklių raumenis. Jūsų tricepsas veikti kaip dinaminius stabilizatoriai.

Kaip tai padaryti Lat išplečiamojo naudotis?

Tai gana paprastas pratimas, kuris gali būti padaryta pradedantiesiems, taip pat. Standartinė versija Lat išplečiamojo daroma naudojant išplečiamojo mašiną ar kabelinį mašina.

Į pradinę padėtį:

  1. Sėdi ant suoliuko su nugarą tiesiai ir jūsų abs priveržti.
  2. Laikykite plataus rankena baras su jūsų rankos dedamas platesnė nei pečių plotis.
  3. Laikykite savo rankas pratęstas ir alkūnes tiesiai.
  4. Įsitikinkite, kad jūsų kojos niekada palikti žemę.

Judėjimas:

  1. Sulenkti alkūnes ir traukite į virpstą arti viršutinės krūtinės, kol jūsų alkūnės šoninė savo puses.
  2. Ištieskite rankas vėl į pradinę padėtį.
  3. Ar 12 – 15 pakartojimų rinkinio ir 2 komplektai iš viso.

Variacijos:

1. Grįžtamieji Grip Lat išplečiamojo:

Šiuo variacijos, vienintelis dalykas, kuris keičia jūsų rankena ant baro ar kabelį. Tai variacijos veikia nuo judesio pečių ir mentė diapazone kartu didinant raumenų jėgą ir ištvermę jūsų latais. Už tai Grįžtamieji Grip išplečiamojo, laikykite tokiu būdu, kad jūsų pirštai ir nykštys yra atsukta į jus baras.

load...

2. Siaura rankena lot išplečiamojo:

Siauras rankena lot išplečiamojo paprastai siūloma tiems, kurie gauti patogi su plataus rankena. Dėl šio pokyčio, laikykite kabelio arti viena kitos rankenėlės ir tada daryti trauka. Ji veikia priešingomis raumenų iš plataus rankena variacijos.

3. Atsparumas Band „Lat išplečiamojo:

Nebuvimas iš išplečiamojo mašina nereiškia, kad jūs negalite padaryti šį pratimą. Vietoj mašiną, galite naudoti pasipriešinimo grupę, kuri yra vienodai geri. Pritvirtinkite savo grupe centrą kieto, stacionarių dalykas virš galvos. Griebtis tiek kiekvienoje rankoje tikrai vyktų galuose. Laikyti jūsų rankos pratęstas ir ištiesinta. Tai jūsų pradinę padėtį. Dabar išgriauti galus arti savo krūtinės ir atleiskite atgal.

4. Lot išplečiamojo pasyviaisiais pritūpęs:

Šis skirtumas yra viršutinės kūno dalies ir apatinės pratybų derinys ir dirba savo bendrą integruotą kūno. Mūsų viršutinė kūno dalis patiria izotoniniu treniruotės ir apatinę kūno eina per izometrinių sulaikytas. Dėl šios variacijos jums reikia atsparumo juosta. Gauk į pritūpęs padėtį ir įsitikinkite, kad jūsų keliai yra virš jūsų kulniukai. Laikykite savo abs sugriežtino ir atgal butas. Laikykite pritūpęs ir padaryti 12 trauka neišlipant iš pozicijos.

Patarimai:

Lat išplečiamojo yra paprastas pratimas, kuris gali būti padaryta bet treniruoklius lygiu. Bet vis tiek yra keletas dalykų, kuriuos reikia turėti omenyje, maksimalių rezultatų ir išvengti traumų.

  • Negalima Kalnai nugarą ar pečius, o daro šį pratimą. Laikykite nugarą tiesiai ir abs įtemptas.
  • Jei esate pradedantysis, pradėti su plačiomis rankena trauka.
  • Įsitikinkite, kad jums koreguoti šlaunies pagalvėlės tinkamai išvengti kėlimo kelius, o traukiant juostą žemyn.
  • Nenaudokite jokių mėšlungiški judesiai, arba pagreitį. Jis bus pakenkti jūsų rezultatą.
  • Jei norite sustiprinti savo treniruotės, galite susiaurinti rankena arba padidinti svorį. Taip pat galite naudoti sunkiųjų juostas.
  • Nedarykite už kaklo variacijos, kuris gali sukelti kaklo ir nugaros traumų.

Taigi, yra lat išplečiamojo naudotis savo treniruotės seksualus, stiprus nugaros ir pečių. Kad ne peties suknelė laukia!

Ar jums praktikuoti lot išplečiamojo treniruotės, kaip dalį savo įprastą režimą? Kokią naudą Jūs pastebėjote? Pasidalinkite savo patirtimi su mumis komentarus skyriuje žemiau.

load...