4 efektyvias namų gynimo priemones nervų sistemos silpnumui gydyti

load...

Šiandien pasaulis atrodo juda svaiginančio tempu. Darbe, namuose net švenčių viesulu reikalus. Kaip mes praleidžiame daug laiko kompiuterių, televizorių ir mobiliųjų telefonų, ji veda mus sėdėti vienoje pozoje ilgą laiką. Šie dugno veikla taip pat gali sukelti nervų ir raumenų silpnumas. Šioje besikeičiančioje gyvenimo būdo, mes taip pat atimta tinkamo miego ir maisto. Už streso priežastys yra daugybė, kuris apskritai gali sukelti stiprų nerimą. Mūsų nervų sistema yra kabinos, valdanti mūsų organizmą. Nuo kontroliuoti savo raumenis, taip pat reguliuoja mūsų kvėpavimo sistemą. Kaip sveikas, nervai yra būtini tam tinka kūno, nervų silpnumas ar žala gali turėti įtakos, kaip mes vadovauti mūsų gyvenimus.

Bad gyvenimo būdo kartu su stresu verčia mus jaustis pavargę ir išsekę, kuris veda į problemą, vadinamą nervų silpnumas. Daugelis iš mūsų kenčia nuo nervų silpnumas ir mes net nežinau apie tai. Visi mes žinome, yra tai, kad mes ne jausmas gerai šiuo metu. Šis negalavimai, nervingumas, depresija jausmas gali sukelti nervų silpnumas. Bendros simptomai nervų silpnumas yra nerimas, galvos svaigimas, interesų stoka, silpnas imunitetas galia ir tt Jei įtariate, nervingumą, bet nesate tikras, ar kreiptis į profesionalų patarimus.

Leiskite turėti bent veiksmingų teisės gynimo priemonių nervų silpnumas išvaizdą:

Jei kenčia nuo nervų silpnumu, keletas paprastų patarimų gali daryti stebuklus jūsų sveikatai ir gerovei. Šie namų gynimo yra lengvai, pigiai ir veiksmingai.

1. Valgykite vitamino Praturtintas maistas:

Smegenų, stuburo smegenų yra padengtas riebalų sluoksnio, vadinamo mielino. Manoma, kad valgote pakankamą kiekį sveikų riebalų, vitamino D ir vitamino B12 sustabdyti mielino eroziją.

load...

2. Ar treniruotės nervų sistemos:

Mes praleisti valandas tonizuojantis mūsų kūną, bet faktas yra tai, kad mūsų nervų sistema turi treniruotės per daug! Joga, meditacija, aerobika-visi šie pratimai gali būti naudinga išlaikyti nervų sistemą sveiką. Pranayam, kuri yra kvėpavimo pratimų, yra geriausias būdas užkirsti kelią nervų silpnumą. Bet atsiminkite, kad negalima iš karto praktiškai po valgio.

Kundalini joga, DWI Pada Vishrutha Joga ir Dhanurasana joga taip pat gali būti praktikuojamas namuose laikyti nervų silpnumas mylių.

3. Naudojimas žolės:

Ženšenis ir Ashwagandha, kuri yra naudinga mažinant stresą, yra vienas iš geriausių vaistažolių nervingumas.

4. Valgykite Na:

Gera mityba gali pereiti ilgą kelią išlaikyti nervų silpnumas baimėje. Užtikrinkite, kad jūsų mityba yra pieno ir pieno produktų; žuvies ir mėsos; ir džiovintus vaisius, pavyzdžiui, anakardžių riešutų, migdolų ir moliūgų sėklomis. Taip pat žalios lapinės daržovės ir daigai dietos. Valgykite daug kiekį uogų, nes juose yra geležies, natrio, fosforo ir padeda stiprinti mūsų nervus. Ir nepamirškite gerti daug vandens, kad išvengtumėte dehidratacijos.

Ajurveda gydyti nervų trūkumas:

Ajurveda yra seniausias sveikatos sistema pasaulyje. Ajurvediniai naftos masažai naudinga ir geriausias dalykas yra tai, kad jūs galite gauti juos padaryti namie! Paimkite migdolų aliejus, kaip už savo reikalavimą. Pašildyti šiek tiek be degimo. Masažas ant savo kūno ar samdyti masažuotojas. Migdolų aliejus atpalaiduoja raumenis ir gerina kraujo apytaką, suteikia jūsų kūno daug reikia poilsiui.

Kitas Ajurvedos gydymas, kad galite pabandyti namuose yra churana (milteliai) naudojimas. Už tai jums reikia Bala šaknų miltelių šaukštelis, iš Ashwagandha šaknų miltelių šaukštelis, iš kapikachu miltelių šaukštelis ir juodos gramas miltelių šaukštelis. Sumaišykite šiuos miltelius gerai ir pridėti šiek tiek virinto vandens. Gerti šį Sudarymas du kartus per parą. Jūs galite padaryti sausą mišinį ir laikykite jį patogumui butelį.

Tai yra vieni iš geriausių gamtos gynimo priemonėmis dėl nervų silpnumas, kad gali padėti jums gyventi sveikiau ir laimingiau gyvenimą. Tačiau vienas iš labiausiai veiksminga gydyti nervų silpnumas daro teigiamą požiūrį. Pažvelkite į šviesiąją pusę visko. Atminkite, kad graži daina „Aš tikiu angelais, kažką gero viską matau“. Tačiau stereotipinius tai gali skambėti, kiekviena situacija turi teigiamą pusę, mes tiesiog reikia ieškoti už jį!

Likti Happy Būkite sveiki!

Tikimės, kad šis straipsnis atsakė kai kuriuos jūsų klausimus. Ar parašyti atgal į mus su savo atsiliepimus į komentarus skyriuje žemiau.

load...