30 dienų dribsnių dieta – išsamus vadovas

load...

Ar veidrodis priminti jums kiekvieną dieną, kaip spalvingi, kurį naudojote būti tik prieš kelerius metus? Ar bandėte kas mitybos planą, kad nukentėjo naujienas, tik nusivilti po kelis mėnesius bando? Losing svoris ir būnantiems tinka yra sinonimai tarpusavyje. Taip, keliolika dietos planus apkarpyti kiekvieną savaitę. Kai darbas, kai kurie ne. Bet mes visada dėl, kad Lookout

Viena dieta, kad neprašo jums nustoti valgyti! Šiandien mes pristatome jums 30 dienų kapoti dietos, kuri yra būtinai sugrąžinti prarastą jaunystę!

Ar norėtumėte sužinoti daugiau? Keep reading.

Kas yra 30-diena kapoti dieta?

Iš populiariausių dietos ir svorio netekimas planus numeris yra iš tikrųjų sugalvojo dietologų, sveikatos guru ir fitneso ekspertai. Vienas iš tokių varžovas yra 30 diena kapoti dieta. Tai nėra tiksliai dieta, bet daugiau fitneso programos, skirtos hardcore fitneso entuziastai. Pagaminta Celebrity fitneso treneris Jillian Michaels, tai sudaro pratybų DVD, kuriame grandinių treniruotes kas 20 minučių trukmės (1). Michaels, tačiau, rekomenduoja mitybos ir mitybos patekimui į jį. Tai jokiu būdu nėra lengva sekti režimas, atsižvelgiant į tai, ji yra sugalvojo panele, kuris taip pat vadinamas „Amerikos sunkiausias treneris.“

load...

Jillian Michaels naudojami būti nutukę vaikas, bet kadangi jos paauglystėje ji skirta save kurti tinka figūrą, ir nebuvo Prisiminus, nes tada. Jos kadencija ne hit TV serialas „Didžiausias nevykėlis“ padarė savo namų ūkio pavadinimas (2). Tačiau ji taip pat išleido šešis fitneso knygas ir devynis fitneso DVD. Ji taip pat veikia sveikatą svetainę, kuri gauna maždaug 1,6 mln mėnesio lankytojams.

Pagrindai 30 dienų kapoti Dieta

Pavyzdžiu tiems, kurie nori atsikratyti jų ištinęs pilvui, Mykolai yra sėkmingas verslininkas, efektyvus realybės šou treneris, populiarus pokalbių šou priimančiosios A Nesta AFAA, AFPA ir svarsčių koncepcijos sertifikuotas profesionalas, parduodamų fitneso autorius ir puikus skatintojas. Su tiek daug plunksnų į jos dangteliu, tai dieniniai „Emmy“ nominuota fitneso ekspertas Cum sveikatingumo treneris yra laikomas visiškai markės save.

Pradinės dienas savo 20-metų fitneso pramonėje buvo ne taip sklandžiai už Michaels. Šiandienos didžiulis žiniasklaidos sėkmė, Mykolai, teko kovoti daug su savo kūno svoriu. Sunkus darbas, tiesa, atsidavimas, ir stiprus pasiryžimas padėjo jai be galo pasiekti savo tikslus ir padarė savo svajonę. Tai yra jos asmeninė kelionė į fitneso ir sveikatingumo kad įkvepia milijonus žmonių. Ji šiuo metu yra viena iš labiausiai įkvepiančių asmeninių trenerių Amerikoje.

30 dienų Shred programa, pagal Michaels, padės jums prarasti 20 svarų per mėnesį. Yra trys lygiai programą. Kiekvienas lygis yra sunkiau, nei ankstesnės. Turite baigti kiekvieno lygio per 10 dienų, o tada pereiti į kitą. Treniruotes remiasi savo Stiprumas / Cardio / Abs 3 – 2 – 1 Mokymai grandinės. DVD taip pat ateina su vėsioje žemyn ir šilta-iki sesijos kiekvienas lygis.

Michaels myli pasidalinti savo svorio paslaptis su kitais žmonėmis, kurie miršta pereiti nuo „padriba“ iki „Fab ‘. Pasak jos, svabiausia puikus derinys sveikos mitybos ir pasirinktų ab pratimai. Nors „Jillian Michaels 3 DVD SET“ gali padėti jums per treniruotės režimo, mes esame čia, kad atrakinti išskirtinę „pilvo išsipūtimas-išvyti valgio planą“ šio Amerikos fitneso guru. Jei jūs taip pat nori valgyti kaip Jillian gauti į formą, čia yra tai, ką jums reikia žinoti – Jillian Michaels mitybos planą!

Jillian Michaels Dieta programa

Jillian Michaels ‘Pusryčiai

Mykolai mano, kad ruoša angliavandenių per tinkamą pusryčiams yra būtinas Kick-pradedant visai nauja diena ir išlaikyti energiją ilgai.

  1. Jos mėgstamiausia pusryčiai maistas yra Ezechielio anglų keksas. Pagamintas iš viso grūdų, tai yra daug angliavandenių. Ji sunaudoja du bandelės su migdolų sviesto, kuris suteikia jai Didžiulį 500 kalorijų.
  1. Mykolai, taip pat apima šviežius vaisius savo pusryčius. Juose yra daug gyvybiškai svarbių maistinių medžiagų, kurios reikalingos tobulos sveikos pradžios.
  1. Ekologiški jogurtas yra dar kuokšteliniams elementas jos pusryčiai. Jame gausu probiotikų, kurios sudaro virškinimo procesą lengviau ir padėti mūsų organizmui efektyviau įsisavinti maistines medžiagas. Ji dažniausiai mėgsta vartoti Oikos graikų Jogurtas, nes ji yra pilna baltymų ir skonis nuostabus tuo pačiu metu.
  1. Mykolai lieka nuo kumpio, taip pat kitų maisto produktų, kuriuose yra daug druskos.

Jillian Michaels ‘Pietūs

  1. Kai jis ateina į pietus, žuvis yra pirmasis Michaels ‘pasirinkimas. Tai puikus baltymų šaltinis bei prisideda prie sveiko raumenų masės. Salmanas karpačio yra tai, ką ji mėgsta, kaip jos pagrindinis pietūs prekę nėra. Tai gali būti bet kokio kito tipo žuvų per daug.
  1. Ji mėgsta valgyti daržoves pietums. Šviežios daržovės yra pakrautas su antioksidantų, vitaminų, mineralų ir daug kitų mitybos elementų, kurie reikalingi pateikti tinkamą mitybą mūsų ląsteles ir kovoti nepageidaujamą kūno riebalų.
  1. Salotos yra būtina Michaels ‘pietų. Ji apima agurkai, žalia paprikos, salotos, ir keletas kitų žali jame. Ji mano salotos yra vienas iš geriausių gamtos maisto produktų, kurie skatina svorio. Tai yra pilnas vandens, kuris apsaugo mus alsuoja ilgai ir kontroliuoja mūsų potraukį dideliu mastu.
  1. Mykolai visiškai išvengiama gruzdintas bulvytes, taip pat kitus panašius daiktus, nes jie yra daug aliejaus ir druskos. Ji taip pat jaučiai aišku sūrio.

Jillian Michaels ‘Vakarienė

  1. Michaels yra didelis gerbėjas žuvies ir bando jį įtraukti vakarienei per daug.
  1. Ji taip pat valgo kepta vištiena laikas nuo laiko duoti sau sveiką padidinti.
  1. Daržovės, ypač špinatai arba šparagai, yra neatskiriama jos vakarienę. Tiesą sakant, šparagai yra viena iš didžiausių paslapčių jos svorio dietos. Ji teikia pirmenybę šios daržovės turi būti virti su česnaku ir citrina už nuostabų skonį.
  1. Vakarienei, Mykolai bando sumažinti savo angliavandenių suvartojimą ir pakeičia įmanoma savo maisto organinių tie kur tik ingredientų. Pica yra didelis „ne-ne“ jai.

Jillian Michaels ‘Snacking

  1. Mykolai užtikrina, kad jos popietę munchies yra pakankamai sveika. Ji arba valgo traškūs morkų lazdelės su hummus arba pasirenka keptomis kukurūzų traškučiai ir salsos.
  1. Jei ji nori įtikti savo skonį pumpurus su kažkuo kitu, vaisiai ir riešutai viršų savo sąrašą. Ji tiesiog myli turėti žaliavų migdolus ar bertoletijos su šviežių apelsinų vakare.

Jillian Michaels ‘desertas

Jillian Michaels dietos meniu negali būti visiškai be deserto! Ji tiesiog negali padėti, bet turi savo tamsaus šokolado tarp valgymų. Ji gauna 200 kalorijų visą savo kalorijų per šių Yummy barų. Jis padeda jai daug poodinio pilvo riebalų ir gauti skalbimo lenta ab.

Kaip praktikuoti 30 dienų kapoti

Mykolai tiki panaudojant kiekvieną raumenį žmogaus organizme mesti perteklių padriba ir pasiekti atspalvių kūną. Treniruotes yra griežti pobūdžio, bet jums nereikia jokių didelių investicijų arba įrangą, kaip pavyzdžiui. Paimkite šiek tiek svorio, praleisti 20 minučių atlikti judesius ir būti nuosekliai apie tai gauti norimų rezultatų. Taip pat reikia dėvėti patogią aprangą ir avalynę.

Ar tai tinka visiems nutukusių žmonių?

Nors vyrų ir moterų iš įvairių amžiaus grupių daug buvo naudinga iš šio svorio planą, tai gali būti ne idealus visiems. Jūs turėtumėte patikrinti savo sporto statusą ir sveikatos reikalavimus su gydytoju, kad būtų aišku, apie savo tinkamumą šio griežto treniruočių planą. Ne kiekvienas praranda 20 svarų svorio per mėnesį po to, kai bando šį planą, bet prarasti iki 15 svarų yra bendra patirtis.

Patarimai Norėdami Padaryti 30 dienų kapoti planas Efektyvus

Jūs galite labai gerai pirkti DVD ir išbandyti namuose juda, tačiau reikalauja kruopštaus planavimo, jei norite gauti maksimalius rezultatus iš šios programos. Žemiau išvardyti yra naudingais patarimais, kad jūs galite naudoti ir sėkmingai šioje srityje numeris:

1. Matavimo prieš ir po

Prieš pradėdami programą, imtis juosta ir įvertinti savo juosmens, krūtinės, klubų bei šlaunų. Galite užsirašyti nerasta matavimus. Tai galima palyginti su pakeitimais galite rasti baigus programą vėliau kaip vienas mėnuo. Tokiu būdu jūs galite suprasti, kaip gerai jūs sekėsi.

2. Nuoseklumas

Darbštumas ir nuoseklumas yra absoliučiai būtinas, kai norite sąsiauris svarų, o laikytis šio plano. Remdamiesi savo dienotvarkės, jums reikės suplanuoti šiek tiek laiko kiekvieną dieną juda. Jie bus reikalaujama mažiau nei per valandą. Tai gali būti padaryta arba naktį arba ryte arba bet kuriuo kitu metu jums tinka. Tačiau būtina, kad, kai jūs pradėti dirbti iš ne dienos metu, jums lazdas į jį.

3. Sveikas, subalansuotas maistas

Bet svorio netekimas programos reikalauja pasekėjų laikytis sveikos mitybos. Nors Michaels nėra labai ypač apie tai, ką gali ir ko negali valgyti, ji pasakoja vartotojai laikytis pagrindai. Visų pirma, turėtumėte išmesti, kad riebalų pakrauta tvarkomi ir greito maisto iš savo virtuvės, spintos ir šaldytuvas. Ji atkreipia dėmesį į tai, kokio tipo maisto jums gali ir ko negali valgyti DVD.

4. Pasiruošimas Kūno

Daugelis žmonių, kurie perka DVD ir išbandyti juda nepavyksta, nes jie nesilaiko pakankamai laiko stebėti ir tobulinti iš anksto juda daug. Prieš pradėdami bet kurią iš trijų lygių, įtrauktų į DVD, žiūrėti juos kelis kartus ir praktiškai juda. Tai bus jums sutaupyti laiko ir sumažinti gauti sužeisti vėliau riziką. Galų gale, jums bus suteikta galimybė tinkamai užbaigti kiekvieną lygį.

5. Tempimo Padeda

Pasibaigus 30 dienų kapoti programos pradžioje, Mykolai pasakoja jums atlikti dinamiška tempimui. Jis padeda atverti savo raumenis. Tačiau tai daryti tik prieš sesijų gali sukelti gerklės raumenys, ir jums bus sunku vykdyti.

Sekasi geriau, jūs idealiu atveju turėtų ištiesti savo krūtinės raumenys, tricepsas, bicepsas ir veršelius. Taigi, ką jums reikia padaryti statinio tempimo prieš pradedant 30 diena kapoti treniruotės. Tai leis sumažinti gauti skauda raumenis ir traumų riziką.

6. Sustabdyti Badaujantis save

Mykolai nepasako jums badauti tiesiog, nes jūs norite prarasti daug svorio per vieną mėnesį! Daug žmonių galvoja, kad jie turi valgyti mažiau nei tai, ką jie padaryti, o laikantis dietos. Valgyti mažiau, nei reikalaujama, gali sukelti raumenų praradimo ir riebalų saugojimo. Tai tikrai ne tai, ką norite!

Jūs turite keletą angliavandenių gauti energiją, bet tik nereikia eiti į overdrive. Valgykite daug daržovių ir vaisių, kartu su nemaltų kviečių produktų. Išmeskite Rafinuotas miltų remiantis maisto produktų.

7. Drėkinantis Kūno

Dirbdamas ir prieš bandant juda kiekviename etape, drėkina kūną yra labai svarbus. Taigi, įsitikinkite, kad jūs imtis dideliu kiekiu vandens ir namų vaisių sulčių. Kiekvieną dieną, jūs greičiausiai praras daug organizmo skysčių per prakaitavimas, o praktikuojančių sesijas.

8. Lankstumas

Kai kurie žmonės gali prireikti daugiau nei 10 dienų užbaigti kiekvieno etapo. Kai kurie net ištempti jį 50 dienų. Nors treneris nerekomenduoja daryti, jums reikia suprasti savo komforto su pažanga.

9. Make It Patogus

Pratimai yra nieko, bet patogi ir todėl reikia užtikrinti, yra kitų galimybių, kad jums jaustis lengva. Dėvėti kamšalu Sneaker apsisaugoti savo kojas nuo skausmo. Būtų gera idėja naudoti storą kilimėlį ant grindų. Per treniruotę, tai natūralu jausti troškulį. Taigi, jums gali išlaikyti vandens butelį į kambarį, kai bandote juda.

Po Mykolo principus Dieta

Tai nelengva užduotis sekti sławna treneris fitneso ir treniruotės režimo, bet jums gali laikytis savo mitybos įpročius, kad dauguma iš 30 diena kapoti programą.

Mykolai netiki visiškai nekonkurencingi maisto produktų, kurie yra kalorijų sunkus kūno. Vengiant perdirbtų maisto produktų patariama, ji mėgautis šokolado kartais. Ji valgo krekerių, saldainiai barų, tačiau užtikrina, jie neturi būti pernelyg daug cheminių medžiagų, padirbtų skonių, konservantų ir tt, taip ilgai, kaip jūs rūpintis jų nereikia sumažinti dėl kitų maisto produktų. Iš esmės, išlaikyti skirtuką kalorijų ir maisto valgymo organizmas gali procesas yra tai, kas svarbu.

Dirbti sunkiai ir nuolat, vienas kūnas reikės daug energijos. Už tai ji geria daug baltymų kokteilius, ir valgo graikų jogurtas, varškės, ir tt Geras balansas riebalų, baltymų ir angliavandenių į kiekvieno valgio išlaiko savo energija.

Privalumai 30 dienų kapoti dieta

  1. Trumpa trukmė treniruotės yra palaima visiems, pažodžiui. Net vyrai ir moterys pirmaujančių džiovos gyvenimo gali išspausti 30 minučių per dieną iš savo tvarkaraščius. Mykolai, taip pat laksčiau laiko. Jūs esate laisvai pasirinkti dienos laiką, kaip už savo grafiką.
  1. Planas padėjo tūkstančiai nutukusių vyrų ir moterų numesti svorio.
  1. Jis gerai dirba tiems, kurie neturi prieigos prie sporto. Jums gailima nuo mokėjimo gimnastikos mokesčius.
  1. Etapai įtraukti Junginio juda, kad naudos savo kūną skaičių. Iš esmės, jis jungia daugiau nei raumenų grupės, ir jūs galų gale maišymo įvairių juda kaip pritūpimai ir pečių spaudoje. Taigi, jūs galų gale baigti deginti daugiau kalorijų.
  1. Kai laikytis sunkus svorio planą, gausite kitą naudą taip pat. Išskyrus Trumpesnė žemyn kūno, jūs rasite jūsų ištvermės ir ištvermės gerokai pašoko į viršų per mėnesį.
  1. Daugeliu dietos ir svorio netekimas planus, rasite būdų, kaip apgauti vieną kartą, o. Kaip treneris, Mykolai yra labai Stern – ji uždirbo reputaciją yra griežti fitneso pamokų. Tačiau tie, su mažesnėmis fitneso lygį galite rasti apeiti (3). Vienas iš dviejų ponios kartu Michaels į DVD rodo juda, kad gali būti padaryta lengvai pasekėjų, kurie rasti sunku su daro visaverčiu juda pagal Michaels.

Apribojimai 30 dienų kapoti plano

Nėra svorio planas yra nepriekaištinga, o tai taip pat taikoma 30 dienų kapoti. Jos pagrindiniai apribojimai:

  1. Nėra neigia realybę, kad šis planas yra sunku laikytis. Trukmė negali būti ilgas, bet juda sunku pradedantiesiems.
  1. Tie, traumų ir kurie recuperating iš operacijų neturėtų daryti. Antrasis etapas yra sutelktas į kelio, ir tie, su kelio traumos bus sunkiau sekti.
  1. Ne visi pasekėjai gali prarasti 20 svarų, kaip buvo žadėta Michaels.
  1. Tai ne tiems, kurie yra labai antsvorio. Su šiuo planu, galite prarasti 20 svarų, arba tiek.
  1. Mykolai sako turėtumėte praktikuoti plano šešias dienas per savaitę. Tai skamba logiškai, bet dauguma pasekėjų tai gali būti perdozavimas. Tai gali sukelti pernelyg skauda raumenis ir kūno skausmai. Daug žmonių negalės suspėti su kietesnių etapų šį būdą. Bandymas juda keturias dienas per savaitę yra idealus dauguma pasekėjų.
  1. Etapai apima naudojimą svarmenimis, bet Michaels nenurodo apie svorius. Tai gali padaryti ką sunkiau pradedantiesiems. Kai juda, gali tekti naudoti sunkesnius svorius, nei kiti.

Apibendrinant, tai visi

Jums bus sunku štampuotos rasti bet „vienas planas tinka visiems“ tipo svorio planą ar dietos, nes ji yra. 30 dienų kapoti planas tikrai nėra skirtas visų nutukusių vyrų ir moterų. Tai aiškiai ne tie, kurie turi didelius kiekius riebalų. Tai taip pat nėra skirtas tiems, nutukusių žmonių, kurie prakaitavimas iš griežtai netinkami. Tačiau, fitneso prašytojai su mažų ir vidutinių lygio kūno riebalų ir kurie nori matomų svorio netekimas rezultatus nesikreipiant į sporto salę gali apimti planą. Su nuoseklumo, sunkaus darbo, planavimo, tai nėra neįmanoma gauti šio plano naudą.

Ar jums jausmas įkvėpė keisti savo svorio mitybos planą atitinkamai? Pasidalinkite savo mintimis su mumis žemiau.

Rekomenduojami straipsniai

  1. Dieta pagal amžių: Štai ką jums reikia valgyti In Your 20-ųjų 40-ųjų, 50-ųjų, 60-ųjų!
  2. 5: 2 Diet- Complete Guide
  3. 8 valandos Diet- Complete Guide
  4. 10 Super Weird Dietos, kad darbas stebuklai!
  5. 5 sveikos mitybos planus – Kokie savo privalumus ir trūkumus?
load...