3 paprasti būdai atsikratyti riebalų

Ar neapsisprendžia dėvėti savo mėgstamą be petnešėlių viršaus tik todėl, kad jūs turite per daug nugaros riebalų? Įdomu, kaip jūs kada nors galite atsikratyti riebalų ant nugaros? Nugaros riebalų, nors nėra labai matomas, vis dar gali padaryti vieną jaustis maža ir pernelyg savarankiškai sąmoningas.

Taigi, kaip jūs galite atsikratyti nugaros riebalų paprastų ir efektyvių būdų? Ar yra kokių nors veiksmingų patarimų, kurie gali padėti su problema be degimo skylę kišenėje? Na, yra! Tęsti skaityti daugiau sužinoti!

Kaip sumažinti nugaros riebalų – 3 paprastus metodus:

Dėl skulptūrų gerai atspalvių atgal, jums reikia imtis tam tikrų papildomų pastangų į savo dienos džiovos gyvenimo grafiko. Svarbiausia, kad jums turėtų išlaikyti drausmę ir būti kūrybingi kartais!

1. Pakeisti valgymo įpročių:

Jei esate priklausomas nuo greito maisto, konservuotų daiktų, riestainiu, saldainiai barų ir gaiviųjų gėrimų, atėjo laikas valdyti savo ilgesys juos. Reikėtų vengti šių produktų sumažinti nugaros riebalų.

Galite vietoj eiti žolelių gėrimų, uogų, kartu su pluoštinių ir daug baltymų gėrybių.

Valgykite daug vaisių ir daržovių:

Jūs negalite specialiai dirbti sumažinti nugaros riebalų. Taigi, jums reikia sutelkti dėmesį į svorio per visas. Kaip ir bet kuri kita dieta režimą, čia pat, jums reikia daugiausia tarpeklis ant vaisių ir daržovių. Įtraukti juos į didelių porcijų į savo dienos racioną. Jie jums jaustis išsamesnis ir sumažinti savo potraukį kitiems kaloringų maisto produktų. Įsitikinkite, kad jūs tik nori sezoninių vaisių ir daržovių, o ne šaltus arba konservuotos tie.

Ar Sveikas baltymų turtingo maisto:

Jei norite numesti nugaros riebalų, atsisakyti savo nesveiko maitinimosi įpročius. Sumažinti savo suvartojamų sočiųjų riebalų ir perdirbtų maisto produktų. Vietoj renkantis baltųjų miltų arba konservuota mėsa su priedais ir hormonų, nori liesos ir šviežios mėsos. Jei atsitiktų būti veganų, tai gerai, kad yra ankštiniai, grikiai, riešutai, nesmulkinti grūdai, mažai riebalų pieno, avokadams ir kitos pluošto turtingą maistą į savo mitybą.

Be to, susilaikyti nuo kitų perdirbtų maisto produktų, kurie teigia, kad dietos draugiškas. Transform riebalai, dažikliai, pridėtinės turėtų būti vengiama bet kokia kaina cheminiai konservantai.

2. Pakeisti Iš nesveiko gyvenimo būdo:

Gyvenimo būdo perdaryti yra gana svarbu pasiekti sveiką kūną. Bet iš tikrųjų tai padaryti, jūs turite būti energingi ir budrūs. Sumažinti stresą su pastoviu meditacija ir joga. Venkite tempia per daug, nes ji gali sukelti riebalų kurstymą hormonų į savo kūną.

Gauk gero miego:

Nežinote, kaip numesti atgal riebalų? Numesti svorio ant nugaros, labai svarbu gauti gerą miegą. Pernelyg sureikšminti sukelia mažiau miego, gali sukelti papildomą svorio. Padaryti puikus miego tvarkaraštį ir sekti jį reguliariai.

Sip Vandens visą dieną:

Jei norite sumažinti nugaros riebalų, tada įsitikinkite, kad jūs esate niekada dehidratuota. Gerti 2 litrus vandens minimalus dienos kovoti su dehidratacija. Vanduo yra kalorijų be gėrimo, kad pylimas visus kenksmingus toksinus iš organizmo. Jūs galite naudoti atskirą butelį dėl šios priežasties. Užpildykite jį du kartus per parą ir baigti jį iki to laiko jūs einate miegoti.

Sumažinti savo Alkoholis:

Kaip ir bet kuri kita nesveika gėrimų, alkoholio apsunkina nugaros riebalų problemą. Jis turi daug cukraus, kuris sukelia riebalų nusėdimą į nugarą srityse. Jei reikia, apriboti save tik per savaitę gerti. Be to, pasirinkti sausus gėrimų daugiau nei saldžių tie, įskaitant alų.

3. Treniruočių tvarkaraštis:

Norėdami sumažinti nugaros riebalų ir turėti plokščią Vidurinė, jums reikia imtis naudojasi. Mėgstu pratimų, kurie yra fiziškai intensyvi ir efektyvi. Tuo pačiu metu, nepamirškite pasirinkti treniruotes, kad nukreipti savo nugaros raumenis.

Kardio pratimai:

Tai apima veikia, dviračiais, aerobika, Zumba, šokiai ir tt Jie padeda sumažinti saugomi riebalų nugaros srityje. Nuo širdies niekada dėmesys skiriamas riebalų mažinimo, galite ją derinti su kai kuriais kitais pratimai teigiamų rezultatų. Jūs taip pat gali užtrukti iki plaukimo dėl šios priežasties. Plaukimas yra kardio pratimas, kuris padeda deginti nugaros riebalų, jei jūs naudojate nugara ir krūtine dažnai. Paleisti už jos ribų, stumtelėti ant Kierat, pirkti elipsinė mašina, ar nori dviračiais su vairavimu.

Pagrindinis Lentos lašai:

Lentos yra skirtos stiprinti nugaros raumenis.

  1. Norėdami pradėti, imtis lentų poziciją išlaikyti savo kojas pečių pločio.
  2. Naudokite savo dilbius ir push-up. Šiek tiek užtrukti krūtinės arčiau grindų užsiima savo abs.
  3. Dabar, laikykite jį 10 sekundžių, kol jums traukite savo krūtinės aukštyn, laikydami savo menčių atskirai.
  4. Pabandykite pakartoti 3 komplektai 20 pakartojimų.

Kabantys Pilvo kojos kyla:

Šis pratimas yra gana naudinga sumažinti nugaros riebalų.

  1. Dėl šios treniruotės, jums tiesiog reikia sustabdyti save ant atsigriebti baras.
  2. Pakelkite kojas pareikšti savo kelius arčiau krūtinės.
  3. Naudokite savo abs pakelti savo kelio iki krūtinės. Toliau lėtai iki jūsų kelio ir juosmens ateiti į tą patį lygį.
  4. Dabar grįžti į pradinę padėtį.
  5. Jūs galite kartoti tiek rinkinius šį pratimą, kaip jūs esate pasirengę atlikti vienu metu.

Irklavimas Pratimai:

Naudokite irklavimo mašina šį pratimą.

  1. Norėdami pradėti su, gauti tvirtai sėdi ant mašinos ir laikykite rankeną įtemptas.
  2. Laikyti riešus tiesiai ir palaipsniui liesos į priekį.
  3. Pradėti mašiną. Dabar patraukite rankenėlę į save ir išlaikyti stumia mašiną su savo kojomis.
  4. Vėl pakartokite veiksmus lenkiant kojas.
  5. Per šį pratimą, pabandykite išlaikyti jūsų branduolys sudarytas ir atgal visiškai tiesi.

Visi šie metodai gali tikrai padės jums deginti, kad papildomų riebalų iš savo nugaros. Bet jūs turite būti reguliarus ir skirta, kai kalbama apie po jų. Taigi, atidėti ne daugiau ir pasiruoškite puikuotis savo atspalvių atgal elegantiškas strapless suknelė!

Dabar, kad žinote, kaip sumažinti nugaros riebalų, leiskite mums žinoti, jei jums suteikti šią pabandyti. Ar žinote kitų pratimų, kurie gali sumažinti nugaros riebalų? Kaip gerai turėti jie dirbo už jus? Ar pasidalinti su mumis komentuojant į žemiau esantį laukelį! Mes norėtume išgirsti iš tavęs!