27 Laikas, išbandytas ir veiksmingas pasitikėjimo stiprinimo patarimai ir metodai

load...

Buvo laikas, kai aš surengė sau atgal nuo siekia savo svajones ir priežastis buvo paprasta – Aš trūko pasitikėjimo. Buvau talentingas, turėjau galimybę, bet tada taip pat buvau neryžtingas. Kaip jis visada sakė, kad geriau būti vėliau, negu niekada. Ir supratau priežastį, už man trūksta pasitikėjimo savimi. Taip yra todėl, mano svoris ir taip, kaip man atrodė ne sau. Yra du pagrindiniai veiksniai, kurie mesti savo pasitikėjimo lygį į kanalizaciją.

Tai scenarijus, kurį daugelis žmonių patiria. Ir yra daugybė priežasčių, kurių dauguma jų turi sprendimus, kurie gali padėti jums ateiti iš tos būklės. Viskas, ką turite padaryti, tai pradėti tikėti savimi ir padėkite žingsnį į priekį link rizika. Lėtai, tačiau nuolat galėsite matyti jus tampa pasitikintys.

27 Laikas Testuota ir veiksmingai Pasitikėjimas skatinimas patarimų ir metodų:

Čia yra 27 efektyvių būdų Pep iki patikimumo lygį ir pasiekti savo svajones:

1. Nustatyti priežastis:

Gali būti daugybė trigeriai dėl pasitikėjimo trūkumo. Nuo antsvorio iki vaikystės traumos ar savigarbos stokos, skurdo šeimos klausimais arba netinkamo mokoma ideologijų, priežastys yra daugybė. Pirmasis ir esmingiausias žingsnis didinant pasitikėjimą savimi yra nustatyti baimės faktorius. Kai jums nustatyti priežastis, diskusijos su savimi apie privalumus ir trūkumus. Pabandykite įveikti trūkumus su privalumus. Kai jūs gaunate į šią pastabą, galėsite pereiti į kitą lygį.

load...

2. Paimti į fizinių pratybų:

Pratimai yra žinoma, kad turės teigiamą poveikį ne tik jūsų sveikatai, bet ir jūsų nuotaika ir patikimumo lygis. Taip! Išlipęs iš to kokono turite austi aplink save ir paspauskite mankštos tvarkaraštį, kuris tinka jums. Tai galėtų būti šalia sporto ar jogos klasę. Jūs netgi galite įrašyti save aerobikos klases arba gali būti Zumba!

Tiesiog pradėkite su mylios ilgai vaikščioti du kartus per savaitę. Ir, kai jūs gaunate suderinta tai, jūs galite prisijungti sporto klasę. Per laiką, padidinti jūsų treniruotės dažnį. Tai padeda pažaboti kortizolio lygį, pagerinti serotonino lygį, taigi ir pasitikėjimo.

3. Jaunikis save:

Kaip jums jaunikis sau daro visai daug skirtumu. Šiltas dušas su gera plaukų plovimo ir subtilaus liesti makiažas gali transformuoti taip, kaip jums atrodo, pepping iki savo įvaizdį samprata ir patikimumo lygį. Aš tai padaryti, kai aš jaučiuosi mažas. Geras veido plauti po vandens garais ir tada mažai Kajal ant mano akis… Ir aš manau, nuostabus!

4. Suknelė gražiai:

Tai vienas eina su savo viliojimo dalis. Jūs neturite reikia Rs. 2000 suknelė gražiai atrodo. Net paprastas medvilnės Kurta suporuotas su švaria pora džinsų ir gražiai surišti plaukai – ir jums atrodys jauniklį ir pasirengusi imtis pasaulio.

5. Pakeisti būdą jūs pažvelgti į save:

Savivokos klausimai, ir kad per labai intensyvaus būdu! Jei manote, kad nėra gerai, tada jūs esate tikri, kad ištraukti jūsų moralę į visus Time Low. Taigi, keisti! Pakeisti būdą jūs suvokia save. Už mane, aš visada esu geriausias. Aš tikrai nerūpi, ką žmonės galvoja apie mane, bet tai nereiškia, kad jūs turite būti arogantiški. Tiesiog nustatyti į tą teigiamą nuotaiką.

6. Perka Adieu Norėdami neigiamas mintis:

Jūs turite padaryti, kad būtų išvengta daugiau nuostolių. Stop kad neigiamą režimą minčių. Niekada nesakyk „aš negaliu to padaryti“ arba „Tai pernelyg sunku man“ arba „Tai ne mano puodelis arbatos“. Šie teiginiai be jūsų žinios, lėtai pripratinti save į savo mąstymo procesą, palaipsniui paliekant jus su nuline pasitikėjimo.

7. Embrace Positivity:

Jums bus galvoju, kodėl aš padalinti neigiamų ir teigiamų minčių. Tai yra todėl, kad tai yra veiksmingas būdas. Žinant, kas yra teigiama ir tai, kas yra neigiamas ir juos atskirti yra labai svarbu pasitikėjimas didinti technika. Kai aš pradėjau prarasti svorio 3 metai atgal, aš sužinojau tai. Ir tai galėjau pasiekti tai, ko norėjau iki šiol ir dar daugiau. Išbandykite ją, jei jūs niekada padaryti anksčiau.

8. Pasikalbėkite su save:

Turėtumėte žinoti savo priešo jėgą, kai esate karo lauke. Ir čia, jūs esate savo priešą. Taigi, žinant save gylis yra labai svarbu įvertinti žalą. Mintis keitimas procesas – iš neigiamos į teigiamą – tai nėra lengva užduotis, nes jūs esate savo priešu čia. Klausykitės savo mintis ir pradėti užrašyti kiekvieną ir viską, ką galvoja. Tai padės jums analizuoti, ką tiksliai jūs manote.

Suprasti, kas daro jus manote neigiamas. Suprasti, ką daro jums laimingesni. Pabandykite daugiau dėmesio šių teigiamų produktus, net jei jis yra mažas. Jei kada nors nustatyti apribojimą sau, tada išsivaduoti. Knistis giliai į save ir atskleisti paslėptą galią per jus, atsiras labai pasitikinti asmeniui.

9. Būkite Savęs labdaros:

Vienas iš geriausių patarimų, kaip pagerinti pasitikėjimą savimi yra yra gailestingas! Užuojauta yra galingas įrankis, kuris generuoja nieko, bet gėrio. Jūs turite būti gailestingi sau. Pratimai užuojauta meditacija tikrai padės jums suprasti ir atskleisti savo gyvybingumą ir naudą.

10. Mėgstu pozityvius veiksmus:

Tiesiog pakeisti savo mąstymo srautą į teigiamą vienas nepadės jums. Jums reikia įdėti tie į veiksmus, taip pat. Visada elgtis su teigiamu minties. Pradėkite lėtai, vienas veiksmas laikas, o pokyčiai bus nuolatinė. Turėti ryšį su žmonėmis teigiamą mados, todėl, kad jūs galite channelise savo teigiamą energiją į veiksmus. Ir per kelias dienas jūs pradėsite jausti skirtumą.

11. Būkite geraširdžiai ir empatiškas kitų atžvilgiu:

Čia ateina sena ir vienas iš geriausių pasitikėjimo didinimo patarimų, kurie tikrai veikia. Būdamas dosnus ir natūra į kolegų būtybių generuoja savęs užuojautos jausmą. Ir laikui bėgant, ji padeda gerinti įvaizdį. Tiesiog laikytis šio auksine taisykle ir pamatyti, kaip gerai jūs jaučiatės, kai esate simpatiškas ir įsijautimo į kitų. Šis paprastas mintis, kad jūs esate gera kitiems automatiškai daryti stebuklus savo pasitikėjimo lygį.

12. Pasiruoškite:

Nepriklausomai nuo situacijos, savo pasirengimo lygį klausimais lengvumo. Leiskite mums eiti Pavyzdžiui čia. Jūs pasirodo už bandymą ar interviu. Jūsų lygis rengiant bus iš tikrųjų nuspręsti dėl savo lygio nervingumas. Galite būti labai lengvai tik tada, kai žinote, kad jums bus suteikta galimybė spręsti bet kokias kliūtis, kad ateis kryžių, o tai reiškia, jūs esate ne iš geriausių lygių jūsų pasitikėjimo. Taigi, būti pasirengę.

Ir tai taikoma įvairių gyvenimo aspektų. Gyvenimas yra nenuspėjamas. Jūs niekada nežinote, kas ten parduotuvėje už jus į kitą akimirką gyvenime. Laikyti save paruošti tiek teigiamų ir neigiamų nenumatytų aplinkybių. Tai tikrai padės jums prarasti savo viltį ir pasitikėjimą, kai kažkas netikėtai trenkia jums. Tiesiog galvoti apie gyvenimo egzaminą, kurį pateikėte X klasės ir pamatyti savo sparčiai didėjančias pasitikėjimo lygį.

13. Nustatyti taisykles ir jų laikytis:

Jei buvo pirmaujanti nesisteminis gyvenimą iki dabar, tai galbūt buvo vienas iš už jūsų panirimas pasitikėjimo lygių priežasčių. Taip! Tai įrodyta taisyklė. Asmuo, kuris veda gyvenimą pastatytas ant principų ir gairių dažnai žinoma, kad pavyzdinius pasitikėjimo lygį nei Vėjavaikė bendradarbiu.

Ir, jei jau turi savo gyvenimo principus, tada juos peržiūrėti. Kas tai? Ar nežino jokių taisyklių? Jei taip, kokie yra šie? Aš padariau tai ir ji žinoma būtų veiksminga. Tiesiai iš paprastų taisyklių numesti svorio įsteigti biurą namuose, aš visada po taisykles daviau sau. Ir, patikimumo lygis automatiškai pakilo kaip aš atsidūriau ramiai, kai aš laikytis taisyklių.

14. Ištaisykite savo laikyseną:

Jūsų laikysena yra jūsų pasitikėjimą lygių ženklas. Ar jūs kada nors stebėjo tuos modelius vaikščioti rampą? Jie niekada susikūprinimas; jų pečių visada plati ir savo kūno aukščio. Tai yra vienas esminis dalykas, kurį turėtų priimti siekiant padidinti pasitikėjimo lygį. Sėdėti tiesiai, kur tu sėdi. Ir vaikštant taip pat įsitikinkite, kad jūsų pečiai būtų tiesus, o ne kabančios. Kaip jums stovėti ūgio, jums tikrai atrodo patrauklesni, o jau nekalbant apie patikimumo lygį.

15. Lėtai Aptarimas:

Paprastas dalykas, kaip tai gali padaryti daug skirtumo suvokimas. Tik kalbėti lėtai ir žinoti, ką jūs kalbate. Būti atsakingas už tai, ką jūs kalbate. Jūs neturėtumėte padaryti klausytojas nekantrus. Asmuo, turintis žemą pasitikėjimo savimi privalo kalbėti gana greitai. Taigi, triukas yra lėtai kalbėti, net jei jūs nesate įsitikinę, pakankamai, ir po kelių incidentų, jums bus automatiškai manote, kad jūsų savitvarda pagerėjo.

16. Pagerinti Jūsų Kompetencija:

Ir, siekiant pagerinti kompetencijos lygį, jūs turite tapti labiau kompetentingi. Dabar tai skamba tas pats, ar ne? Tačiau, kai kalbama apie realybę, jis kinta. Stiprinti savo kompetencijos lygiu, jums reikia mokytis daugiau ir praktikuoti tai, ką studijavo. Praktika padės jums pagerinti per laiką.

Jei esate rašytojas ir nori taikstytis puikią rašyti-up, tada jums turėtų praktikuoti ją per tam tikrą laiką. Profesionalus rašymas neateina bent vieną kadrą. Daug dienoraščių, mažų rašyti-up, plius daug kantrybės ir praktikos – kad bus padidinti savo kompetencijos lygį. Kuo daugiau kompetentinga esate, tuo geriau jūsų pasitikėjimo lygis bus.

17. Nustatytus tikslus:

Tikslų nustatymas, panašus į įvairių kitų sąlygų, yra gana svarbu čia. Įsitikinkite, kad jūs planuojate SMART tikslus.

  1. S Specifinė
  2. M – išmatuojami
  3. A – Įvykdomos
  4. R Realistinis
  5. T-laikas privalo

Šie 5 punkte tikslai padės jums sukurti nuo pat labai stiprus būdu bazę. Įsitikinkite, kad jūs nuolat savo tikslus mažas. Jie visada turi būti realus. Nerealūs tikslai yra tikrai turėti neigiamą poveikį jūsų rezultatus.

Tarkim jūs bandote mesti svorį. Jei esate 85 kg ir nori numesti svorio, tada išlaikyti tikslinę praradimą 5 kg per mėnesį. Tai yra priimtina, pasiekiami, ir realus. A 15 kg svorio per mėnesį tikrai atrodo per didelis ir gana nerealu. Kiekvienas etapas jums pasiekti, duos savo pasitikėjimą padidinti.

18. Keisti save:

Chuck iš savo įpročius, vienu metu. Įpročiai čia atkreipti dėmesį į ne teigiamus. Pasakykite, rūkyti ar alkoholizmas, jei esate svorio režimas. Sužinokite naują, sakydamas geriamąjį vandenį. Jei tyrimai turi būti manoma, tada jis trunka 6 savaites savo kūno būklę, kad pakeitimo ir priimti jį kaip įpročio. Taigi, laukti 6 mėnesius pamatyti skirtumą. Kai jums pasiekti šį pakeitimą, jausitės taip, lyg būtumėte pasiekę kažką. Ir šis pasiekimo jausmas yra pasitikėjimas stiprintuvas.

19. Pakeiskite savo dėmesį:

Nustoti skųstis ir pradėkite sutelkiant dėmesį į savo sprendimus. Šiuo metu Jūs pradėkite keisti savo dėmesį į atsakymus jums lėtai, kad jūsų problemos nėra traukdami savo pasitikėjimo lygį žemyn. Vietoj sakydamas: „Turiu nulinės energijos lygį“, pabandykite nustatyti, kaip galite pakelti nuotaiką energijos lygį. Tiesiog nereikia sakyti „aš neturiu laiko pasinaudoti“; pabandyti sukurti kai kurie. Ir žingsnis po žingsnio, kaip jums sutelkti dėmesį į sprendimus, jums bus lėtai manote, kad teigiama energija pradeda sklidina jumyse.

20. Išeiti iš savo komforto zonos:

Pasitikintis žmonių yra žinoma, kad imtis daugiau rizikos. Ir atvirkščiai, o tai reiškia rizikuoti automatiškai pagerina savo pasitikėjimo lygį. Išeiti iš savo komforto zonos. Jei dirbate iš į sporto salę, tada sustabdyti klijuoti ant vos Kierat per 5 kmph. Pabandykite sunkiau vieną, tarkim, aukšto intensyvumo intervalas mokymas.

Panašiai sustabdyti rašyti apie temas, kurios patenka į savo komforto zonos. Kai jūs išeiti iš šio lengvumo ir jaukumo, o palietus sėkmę, jums bus automatiškai jaučiasi palaiminta ir energingi.

21. Būti dėkingi:

Vienas iš geriausių patarimų, kaip ugdyti pasitikėjimą savimi yra būti dėkingi! Iš dėkingumo galia yra nuostabus. Būdamas dėkingas ir dėkingi už tai, ką jūs turite šiuo metu jūsų gyvenime padės jums pereiti ilgą kelią. Tai labai teigiamas veikla ir gana naudingas irgi. Ir teigiamo duoda savo savivoką padidinti. Geriau savo savarankiškai vaizdą, tuo didesnis jūsų pasitikėjimą lygiai bus.

22. Žingsnis iš nežinojimo zona:

Nors daugelis metu, nežinojimas yra palaima, bet ši taisyklė yra gana netaikomas čia. Išeik iš Nesuprasdami ir pradėti mokytis. Suteikti sau su žinių galia. Tuo geriau jūsų žinios lygis, tuo didesnis jūsų pasitikėjimo lygis bus. Kartu su rengiasi save ir kurti savo kompetenciją, taip pat turėtų pakelti nuotaiką žinių lygį. Pasinaudokite žurnalai, knygos, interneto, žmonės, ir patirties, šiuo klausimu, nieko ir viskas turimą aplink jus įgyti žinių. Tai leis jums stipresnis iš vidaus.

23. Reward Yourself:

Atlygis nebūtinai nereiškia dovanų kažką verta milijonų. Jis netgi gali būti taip paprasta, kaip šokolado gabalas. Tiesiog įsitikinkite, kad jums tai padaryti. Geriausias pavyzdys paminėti čia būtų, kad žmonės nuo jų svorio kelionę. Į dietologai, kurie juos žinynas, dažnai rodo šie žmonės turi apgauti pavalgius, vieną kartą per savaitę. Tai idealiu atveju turėtų būti laikoma atlygio miltų, ką pasiekėme per savaitę.

Aš užsibrėžė tikslą kiekvieną mėnesį, o kai aš jį pasiekti, aš dovana sau kažkas, kad aš norėjau turėti visas šias dienas. Tiesiai iš ledų į knygų, Kurtas juvelyrikai, aš apdovanoti save. Ir, taip, tai jau tikrai padidino savo moralę, taip pat pasitikėjimo lygį. Jis saugo mane juda į priekį, nei palikti man depresija.

24. Šypsokis:

Dar vienas smulkmena, bet Pasakų būdas išlaikyti savo pasitikėjimo lygį. Šiuo metu Jūs šypsena, ji skatina savo energijos lygius. Tuo geriau jūsų energijos lygis, tuo didesnis jums pasitikėjimo lygis bus. Ir, nagi, šypsena nėra jums kainuoti tūkstančius perlai. Kartu su priėmimo jums jaustis geriau iš karto, ji suteikia jums energijos lygius, kurie yra gana užkrečiamas. Taigi niekada pamiršti įtraukti šį veiksmą į savo sąrašą pasitikėjimo stiprinimo patarimų.

25. Visada bus gera kompanija:

Asmuo, turintis teigiamą energiją ir pavyzdingai pasitikėjimo lygį yra tikrai perduoti jį kas yra jo bendrovė. Taigi, įsitikinkite, kad esate kieno nors žinančiam šių bruožų bendrovė.

26. Užbaikite savo to-do list:

Atsižvelgdama ilgą sąrašą daryti tai, ko tikrai bjaurus ir daug energijos. Niekada vilkinti savo darbų sąrašą. Tick ​​pažymėti kiekvieną užduotį, kaip jūs visiškai ją ir pajusti skirtumą ji atneša į savo energijos lygius. Jūs pajusite įvykdyti. Vienas iš geriausių pasitikėjimo patarimai yra turėti pasiekimas ir pasitenkinimo jausmą geresnio lygio pasitikėjimo.

27. Organizuojama:

Visada išvalyti netvarką prie savo stalo ir iš savo garderobą. Laikyti dalykų į organizuojami ir vykdomi būdas. Laikyti dalykų per savo pasiekti. Būdamas laisvas nuo chaoso jus ramus ir kontroliuojama. Ramus ir kontroliuojamas asmuo niekada negali eiti mažai tikįs lygiais.

Tai yra 27 pasitikėjimo stiprinimo būdai stebiu, kad mano pasitikėjimo lygį iki visada. Ar esate tikras? Ką daryti, kad išlaikyti ir padidinti savo patikimumo lygis?

Pasidalink su mumis komentarus skyriuje žemiau.

load...