25 nuostabios Cabbages (Patta Gobi) naudos odai, plaukams ir sveikatai

load...

Žalios, lapinės ir sveikas, kopūstai populiariai vadinamas „Patta Gobi“ hindi kalba „Valstybe Koora ‘telugų“ Muttaikose „tamilų“ Mutta Gose „malajalamų“ Kosu’ kanadų kalba „Kobi“ gudžarati & marati, „“ Gobi „pandžabų, ir“ bandha Kopee ‘bengalų, yra mažai kalorijų daržovių. Populiariausios pasirinkimas salotų receptai, tai pluošto turtingas daržovių suteikia daug naudos šeimininką. Skaitykite atrasti nuostabų naudą kopūstų.

Kas yra Kopūstai?

Kopūstai yra svarbi narys Brassica šeimos, kuri taip pat apima brokoliai, žiediniai kopūstai ir briuselio kopūstai. Kur kopūstai atsirado? Tai apvalios ir lapinės daržovės, kad yra manoma, kad jie kilę iš Viduržemio jūros rytinėje ir Mažojoje Azijoje. Apvalios galima visus metus, tai sudaro sveikos mitybos dalis. Sužinokite čia ar yra kopūstai gerai jums ar ne.

Įvairių kopūstų

Keletas veislių kopūstų galima pasirinkti nuo – Savojos, Wombok, sausio King, raudona, ir žalia kopūstų. Jie gali būti vartojami žali arba virti. Skonis priklauso nuo pikantiški švelniai saldus. Būdamas turtingas vitaminų, geležies ir kalio, jie yra plačiai naudojami tiek Rytų, tiek Vakarų virtuvių. Kadangi toliau yra keletas skirtingų kopūstai (1).

1. Žalios Kopūstai

Tai dažniausiai naudojamas tipas. Jis turi sklandžiai lapai supakuoti sandariai ir apvalios formos primenančiu didelį kamuolį. Jis taip pat kartais vadinamas olandų balta

load...

2. Raudonieji kopūstai

Raudonieji kopūstai, labiau žinomas kaip raudonos kopūstų, yra spalvinga įvairovė iš Brassica šeima. Ši veislė yra tankesnis nei žalia vienas ir turi šiek tiek aitrus skonis. Tai daugiau maistingas nei žalia įvairovė ir taip pat yra mažesnių veislių.

3. Kopūstai

Tai yra didelis rutulinis formos kopūstų turintys palaidų, tamsesnes išoriniais lapais būtų nuo sklandžiai garbanotas. Jos glamžus lapai yra puikus, kai apvyniojamas skirtingų įdarų. Šių kopūstų anketa spalva varijuoja nuo šviesiai žalios iki melsva žalia.

4. Wombok / Bok CHOY

Taip pat žinomas kaip Kinijos kopūstų, ši veislė yra iš esmės, ovalios, su crinkly lapų, turinčių baltos venas. Tai šviesiai žalios spalvos ir prieinama „kūdikis wombok“ dydžio.

Kopūstų Mityba Faktai USDA diagrama

Čia yra išsami informacija apie maistinę vertę kopūstų:

Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 25 kcal 1%
Angliavandeniai 5,8 g 4%
Baltymas 1,3 g 2%
Bendras riebalų kiekis 0,1 g 0.5%
Cholesterolis 0 mg 0%
Maistinės skaidulos 2,50 mg 6%
Vitaminai
Folatai 53 μg 13%
Niacinas 0,234 mg 1.5%
Pantoteno rūgštis 0,212 mg 4%
Piridoksinas 0,124 mg 10%
Riboflavinas 0,040 mg 3%
Tiaminas 0,061 mg 5%
Vitaminas a 98 iu 3%
Vitaminas c 36,6 mg 61%
Vitaminas k 76 μg 63%
Elektrolitai
Natris 18 mg 1%
Kalis 170 mg 3.5%
Mineralai
Kalcio 40 mg 4%
Geležis 0,47 mg 6%
Magnis 12 mg 3%
Manganas 0,160 mg 7%
Fosforas 26 mg 3.5%
Cinkas 0,18 mg 1.5%
Fito-maistingosios medžiagos
Karotinas-a 33 μg
Karotinas-ß 42 μg
Liuteinas-zeaksantinas 30 μg

Viena porcija arba vienas puodelis kopūstų suteikia asmuo, turintis 91,7 procentų dienos reikalaujamą vertę vitamino K ir 50,3 procentų dienos reikalaujamą vertę vitamino C vitamino B6, mangano, folio rūgšties, vitamino B2 ir B1, kalio, kalcio, magnio ir vitamino A yra tokie, gausiai randama kopūstų. Ji taip pat sudaro mažais cinko, mangano, geležies ir. Kopūstų nauda sveikatai tiesiog negali būti ignoruojami!

Dabar, mes žinome, kopūstų maistinę vertę, pažvelkime į tai, kas yra nauda sveikatai kopūstų.

Kopūstų Privalumai odai

Lapinės žalumynai yra laikomas puikus odos ir kopūstai yra ne išimtis. Kopūstų yra „indolo – 3-carbonile“, kuris yra stiprus antioksidantas. Jis yra atsakingas už detoksikuojanti savo kepenis. Tai naudinga odai, taip pat, nes jis pašalina toksinus, kurie, jei sukaupta kraujyje, sukelti nuobodu ir dėmėti odą. Taigi, oda Privalumai valgyti kopūstų yra daug.

1. Anti-Aging Privalumai

Reguliarus vartojimas kopūstai kartu su kitais kopūstų gali suteikti anti-senėjimo naudą odai. Turtingas vitamino C šiame daržovių saugo odą jaunatvišką ir lėtina senėjimo procesą. Be to, vitaminas A kopūstų sultys veikia kartu su vitaminu D, kad jūsų oda aiškiai ir sveiki. Taip pat išvengiama odos ląstelių dėl ultravioletinių spindulių sunaikinimo.

2. Gydomųjų savybių

Kopūstai turi puikių odos gydomųjų savybių. Kai naudojamas kaip Kataplazm, kopūstų yra veiksmingas gydant odos išsiveržimai pavyzdžiui, egzemos, psoriazės, aknės, išbėrimai, vabzdžių įkandimų, opų, ir žaizdų. Jis padeda išgydyti artritą, taip pat. Jūs galite paruošti Kataplazm iki grotos arba perdirbant kai kopūstai į maišytuvą. Wrap turinį sumaišyti su tam tikru audiniu vandeniu. Padėkite jį ant pažeistos vietos maždaug 15 minučių. Jūs taip pat gali sutrinti lapai ir juos taikyti tiesiogiai ant paveiktų sričių. Reguliariai naudojant šį karštas kompresas, taip pat valgyti kopūstus, gali padėti jums išgydyti greičiau.

3. Teikia Flawless Skin

Tai pastebima dėl savo grožio poveikį, ir jis taip pat turi svarbų vaidmenį skatinant sveiką odą. Jei kenčia nuo spuogų ir kitų odos sudirginimo, kopūstai gali būti sprendimas. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai garas viršutinius lapus kopūstų ir pašalinti visas venas. Suspausti tarp lininiu audiniu ir medvilnės lapus, kad jie sklandžiai ir minkštas. Įdėkite kompresą ant pažeistos srities naktį ir patirti švarus odą kitą rytą.

4. Vitaminas E gerina odos spalvą

Jo sultys taip pat puikiai tinka pagerinti veido. Jis turi kalio jame, kuris yra priemonė valymo savo kūną ir odą. Aukšti vitamino A atjauninti savo audinius, o sieros padeda kovoti su infekcija. Vitaminas E dažnai naudojamas kaip odos priežiūros produktų ir papildų ingredientas. Galutinis rezultatas yra žėrintis ir teisingesnė odos.

5. Sieros Apsaugo spuogai

Sieros yra laikoma „gamtos grožio mineralas“. Dėl savo džiovinimo poveikis, jis vaidina svarbų vaidmenį džiovinimo spuogai ir breakouts. Be to, labai svarbu, kad keratino sintezei, baltymų medžiagos, kuri yra labai svarbi sveiki plaukai, nagai ir oda. Ji taip pat padeda valyti kraują ir pašalinti bakterijas ir toksinus iš savo kūno.

6. Valymas turto

Vienas iš geriausių odos naudą kopūstų yra tai, kad jos sultys yra labai veiksminga valymo savo kūną kaip kopūstai yra gausu vitamino C. Jei kenčia nuo spuogų, geriamojo kopūstų sultys gali padėti išvalyti jį. Kopūstų sultys taip pat gali išgydyti pažeistus dantenas sukelia dantenų uždegimą.

Plaukų Privalumai kopūstais

Pakraunant su maistinių medžiagų, pavyzdžiui, vitaminų, kalcio, sieros, geležies ir magnio, kopūstai yra vienodai naudingas jūsų plaukai. Kai kurie iš kopūstų naudą plaukams yra pateikti žemiau.

7. Stimuliuoja plaukų augimą

Tiesiog kaip ir kitos žalios daržovės, kopūstai turi didelį kiekį vitamino A. Vitaminas A yra antioksidantas, kuris stimuliuoja plaukų augimą. Taikant virinto kopūstų mišinį ir šviežiai spaustų citrinos sulčių ant galvos gali palengvinti plaukų augimą. Sumaišyti ½ puodelio virtų kopūstų ir 1 – 8 puodelio šviežių citrinų sulčių į maišytuvą suformuoti storą pasta. Masažas šį mišinį ant jūsų galvos odą, palikite jį 30 minučių ir tada šampūnas ir būklė plaukus kaip įprasta. Tai galima padaryti du kartus per savaitę.

8. Sklandžiai ir sveiki plaukai

Kopūstų maitina plaukus, taip suteikiant jums šilkiniai, šviečia plaukus. Palikti savo sultis ant jūsų galvos odą ir plaukus šaknų. Šampūnas plaukus po valandą. Tai leis jūsų plaukai sklandžiai ir šilkiniai.

9. Apsaugo Plaukų slinkimas

Žalias kopūstai ir agurkai sultys yra daug silicio ir sieros, dviejų gyvybiškai svarbių mineralų, kurie skatina plaukų augimą ir užkirsti kelią plaukų slinkimas. Taikyti 30 ml kopūstų sulčių ir 30 ml agurkų sulčių mišinį ant jūsų galvos odą ir plaukų šaknis, masažas kruopščiai 10 – 15 minučių prieš miegą ir nuplauti kitą rytą. Tai turėtų būti daroma tris kartus per savaitę didžiausios naudos.

10. Sąlygos, sausiems plaukams

Valgyti žalią kopūstą ar priimant jį į sultis taip pat yra naudingas sausiems plaukams, nes ji daro ją minkštą ir blizga. Pabandykite gerti 80 ml žalio morkų ir agurkų sulčių ir 40 ml žalio kopūstų sulčių mišinį gauti sveiką ir gražią plaukų.

Sveikata Privalumai kopūstais

Čia paminėti yra vieni iš geriausių naudą kopūstai sveikatai.

11. Padeda išvengti vėžio

Yra daug savybių kopūstų, kurie padeda kovoti su vėžiu sukelia ląstelių. Šie ingredientai apima diindolylmethane (DIM), sinigrinas, lupeol, sulforafaną ir indolo 3 – karbinolis (I3C). Sulforafanas ir I3C junginiai yra žinoma, kad padidinti priešvėžinių poveikį.

12. Imunitetas stiprintuvas

Jis turi labai didelį kiekį vitamino C. Taigi kopūstai padeda stiprinti viena anketa imuninę sistemą ir padeda pažaboti laisvuosius radikalus.

13. Anti-uždegiminių savybių

Taip pat labai daug amino rūgščių, kurios padeda kovoti su uždegimu.

14. Pašalina rizika kataraktos

Beta-karotino kiekis kopūstai padeda išvengti geltonosios dėmės degeneracijos akių ir taip išlaiko katarakta baimėje.

15. Sumažina riziką Alzheimerio liga

Naujausių tyrimų teigiama, kad suvartojantys kopūstai, ypač raudonos tie, gali užkirsti kelią Alzheimerio liga. Vitaminas K, kuri yra plačiai rasti kopūstų yra atsakingas už tai.

16. Kopūstų opos

Skrandžio arba skrandžio opos yra pagydymo valgymo kopūstų. Jo sultys turi antiopinės savybių dėl jos didelio kiekio glutamino.

17. Kopūstų Privalumai Weight Loss

Manoma, kad geriausias patiekalas tiems, kurie nuolat stebėti savo svorį. Taigi, kiek kalorijų kopūstai? Na, visą puodelio virtų kopūstų yra tik 33 kalorijų. Taigi, kopūstų sriuba dietos reikštų begalinis dubenėlius su absoliučiai jokio svorio.

18. Teikia Atleidimas nuo vidurių užkietėjimo

Ar kopūstai gerai vidurių užkietėjimas? Na, tinkamas virškinimas yra lengviau dėl didesnių sumų pluošto kopūstų akivaizdoje. Tai padeda suteikti atleidimą nuo vidurių užkietėjimo.

19. Teikia atleidimas nuo skauda raumenis

Pieno rūgštis, esanti jame yra žinoma teikti veiksmingą pagalbą nuo gerklės raumenis.

20. Skatina gerą virškinimą

Maistinės skaidulos yra būtinas tinkamam virškinimui maisto ir Kinijos kopūstų sudėtyje yra, kad daug. Kai valgote šį Vegetaras, jums suvartoja pakankamai šio maistinių medžiagų ir sukurti didžiąją viduje jūsų virškinimo trakte. Galiausiai jis pagreitina jūsų virškinimą, šalinant nereikalingus medžiagų iš mūsų kūno.

21. Palaiko širdies kraujagyslių ligų

Įskaitant kinų kopūstais ar Bok Choy dietos gali būti labai naudinga jūsų širdį. Ji yra todėl, kad daržovių yra pilnas iš dviejų svarbiausių mineralų – kalcio ir kalio, kurios gali reguliuoti kraujo spaudimo lygius efektyviai. Natrio šio jame suma taip pat yra gana mažas, o tai yra geras palaikyti širdies sistemos sveikatą.

22. Ar Kopūstai Geras diabetikams

Taip, žinoma! Kalio esančių bok kopūsto padeda ne tik gydant hipertenziją, tačiau ji taip pat dalyvauja išlaikyti savo cukraus kiekį kraujyje kontroliuoti. Mineralinis taip pat gali skatinti mūsų psichikos gerovę suteikiant malšinančių įtampą, stresą ir nerimą.

23. Stiprus kaulų ir dantų

Kininiai kopūstai išlaiko savo kaulus ir dantis stiprus su kalcio ir vitamino K yra joje pagalba. Be to, kalcis yra geras upkeeping standartines funkcijas raumenų ir nervų. Priešingai, vitamino K gali palengvinti kraujo krešėjimą, tokiu būdu užkertant kelią kraujavimas.

24. Gausu antioksidantų

Kaip ir daugelis kitų lapinių žalių daržovių, kininiai kopūstai taip pat gausu antioksidantų. Pasak mitybos, tik vienas puodelis šio daržovių gali patenkinti beveik 50% paros normos reikalavimas vitamino A ir vitamino C. Abu šie vitaminai yra labai svarbūs, siekiant pažaboti neigiamą laisvųjų radikalų poveikio ant jūsų kūno ir išlaikyti jums nemokamai nuo A skaičius mirtinų ligų. Kitaip tariant, jums reikia turėti šį daržovių reguliariai kondicionavimo gynybinius mechanizmus organizme.

25. Kopūstų nėštumo metu

Tai Pasakų maisto nėščioms moterims. Buvo matyti, kad Kinijos kopūstai gali patenkinti mitybos poreikius būsimieji motinų lengvai, nes ji yra didelė folio rūgšties. Teikti maitinimą vaisiui nėštumo metu skatinti pieno gamybą žindymo laikotarpiu, nauda šio daržovių tikrai daugialypis.

Kaip pasirinkti ir laikyti kopūstai

Atrankos patarimai

  • Įvairių veislių kopūstų galima rasti prekybos centruose ištisus metus. Visada pasirinkti kopūstų galvas, kad yra didelis, tvirtas ir tankus. Jie turėtų būti sunkūs jų dydžio šviesus, aiškus ir spalvingų lapų, kurie neturi įtrūkimų, pažeidimų, mėlynės ar vabzdžių Knabbereien.
  • Švieži kopūstai paprastai turi gausias išorinius lapus. Pieninės dažnai ištraukti suvytusias išorinius lapus, kaip kopūstų amžiaus, kad ji atrodo gaivi.
  • Venkite tuos kopūstus, kurie yra purus arba kurių išorinė lapai buvo atimtas toli.
  • Patikrinkite kopūstų dugną užtikrinti, kad lapai yra sandariai supakuoti.
  • Jei lapai pradeda atskirti nuo koto, tai rodo, kad kopūstai turi amžius.
  • Žalia ir raudongūžiai kopūstai turėtų būti blizgios ir kompaktiškas lapus.
  • Be to, vengti pirkti kopūstai, kuris yra arba perpus arba susmulkinti kaip pjaustytuose kopūstai praranda savo vertingą Vitamino C kiekis.

Sandėliavimo patarimai

  • Nors saugoti, ji turėtų būti užtikrinta, kad jis išlaiko šviežumą ir vitamino C kiekis, o tai gali būti geriausia padaryti laikant jį šalta.
  • Laisvos salotinės kopūstai netrunka ilgai, ir turėtų būti laikomi vėsioje, tamsioje vietoje.
  • Visa galva kopūstų turėtų būti į plastikinį maišelį ir gali būti laikomi šaldytuve iki savaitės ar dviejų.
  • Raudona ir žalia kopūstai gali būti saugomi dvi savaites, o Savojos kopūstai gali trukti savaitę.
  • Reikėtų pažymėti, kad vyresni kopūstai gauna, tuo stipresnis yra skonio ir kvapo. Kopūstų išlieka šviežias tol, kol jo galva yra ne pjaustytų išjungtas. Lose lapai greitai praranda savo šviežumą.
  • Tuo atveju, jei jums reikia pusę kopūstų galvos, likusi pusė turėtų būti įtraukta į plastikinį maišelį su keliais lašais vandens ant nupjauto pusėje ir šaldytuve, kad ji galėtų trukti kelias dienas.
  • Kitas būdas ją saugoti yra jį užšaldyti. Šiuo tikslu, supjaustyti daržovių į šiurkščiavilnių skiauteles ir baltinti apie dvi minutes verdančiame vandenyje. Nusausinkite ir atšaldyti skiautelėmis. Įdėkite juos sandariai įpakuota ir užšaldyti.
  • Virti kopūstai taip pat gali būti laikomas šaldytuve apsemtas konteineryje iki 4 dienų.

Naudoja kopūstų

  • Valymo ir plovimo bet daržovių yra labai svarbu prieš verdant jį. Kiek kopūstai yra susirūpinęs, galite pradėti pašalinant storio išoriniais lapais ir pjovimo jį į gabalus.
  • Jis turi būti plaunamas tekančiu vandeniu. Pamerkti jį sūriame vandenyje arba acto vandeniu 15 – 20 minučių atveju jūs pastebėjote bet kokius kirminus ar vabzdžių ženklus.
  • Patartina sumažinti ir nuplaukite jį tik prieš verdant išlaikyti savo Vitamino C kiekis.
  • Visada naudokite nerūdijančio plieno peiliu supjaustyti, nes šios daržovės augalinės kilmės maisto medžiagos reaguoja su anglies plieno, tekinimo lapai juoda.
  • Pjovimo jį į mažesnius gabalėlius, pirmąjį ketvirtį jį ir išimkite šerdį.

Kaip virėjas Cabbage sveika?

Kaip valgyti kopūstus? Įvairių virimo metodai gali būti naudojami pasinaudoti daug naudos iš kopūstų. Ši daržovė gali sudaryti dalį daugelio patiekalų, pavyzdžiui, sveiko kopūstų salotos, sriubos, ir troškinimui. O maisto ruošimui ją, reikėtų pasirūpinti ne pervirti ją, nes tai gali sustiprinti savo aštrų kvapą. Vietoj to, ji gali būti virtos, keptos, virtos, keptais, įdaryti arba maišoma keptas pasiekti geriausius rezultatus. Jis netgi gali būti valgoma žalia.

Kopūstų gali gerokai papildyti daržoves, pavyzdžiui, bulvėmis, svogūnais ir morkomis; ir mėsos, pavyzdžiui, Sūdyta jautiena, kumpio, kiaulienos, ir dešra. Tai puikus su žolelėmis ir prieskoniais, pavyzdžiui, salierų sėklos, muskato, graikiniai riešutai, česnakai, krapai piktžolių, garstyčių sėklos, peletrūno, juodųjų pipirų ir čiobrelių. Kai kurie sveikas būdas gaminti maistą kopūstai yra pateikti žemiau.

  • Raudonos ar rožinės spalvos kopūstų lapai gali būti naudojami papuošti patiekalų ar salotų lėkštėje. Tuščiaviduriai kopūstai vadovai gali padaryti puikų, kur patiekiama konteinerius šalto smuko ir plinta.
  • Savojos kopūstas gali būti maišoma keptas su česnaku, imbieru ir čili kartu su sojos padažu brūkšnys padaryti skanus patiekalas.
  • Žalioji kopūstų galima skaldyti su morkomis, kepintos riešutų ir apsirengęs su alyvuogių aliejaus ir citrinos sulčių salotos.
  • Baltagūžių kopūstų, taip pat gali būti griežinėliais ir papildomas kapotų prinokusių mango, svogūnai ir graikinių riešutų gabaliukais ir apsirengęs su užpilu.
  • Jis gali būti virti savo paprasčiausiu būdu. Virti šiek tiek vandens ir pridėti pjaustytų kopūstų ir cukraus ir mėsos prieskonių. Troškinkite apie 35 minučių.
  • Jūs galite paruošti Balandėliai pašalinant šerdį ir įdaras su kitomis daržovėmis, ir virkite 3 minutes, kol suminkštėja. Tai gali būti patiekiami su padažu.
  • Raudonųjų kopūstų galima susmulkinti į mažus gabalus, pagardinti supjaustyti obuoliai ir acto ir virti 1 minutę.
  • Mažai kalorijų kopūstų patiekalas gali būti padaryta virimo kopūstų lapai virš vidutinės ugnies su agurkų sulčių ir garstyčių mišiniu.
  • Maži gabalėliai virtos kopūstų ir kitų daržovių, taip pat gali būti pridėta prie jo. Mišinys turi būti virti, kol kopūstai tampa šiek tiek traškus.
  • Kopūstų gali būti virti piene 3 iki 4 minučių ir pagardinti druska ir pipirais.

Taigi, dabar, kad jūs žinote, apie kopūstų faktų, kodėl kopūstai gerai, įsitikinkite, kad jums pradėti valgyti kopūstų kasdien. Reap kopūstų daržovių naudą ir gyventi sveiką gyvenimą.

Tikimės, kad jums patiko mūsų pranešimus nuostabios kopūstų naudą. Kaip jums patinka jūsų kopūstais? Ar mums žinoti, į komentarus skyriuje žemiau.

load...