20 nuostabių Quinoa privalumų odai, plaukams ir sveikatai

load...

Quinoa yra maistinga grūdų kaip sėkla, kuri yra gaunama iš goosefoot šeimos. Tai nėra toks populiarus kaip kiti maisto produktai, grūdai, pavyzdžiui, kviečių arba miežių, tačiau buvo auginama apie 5000 metus gyvenančių Andų kalnų regionuose, Peru, Čilė, Ekvadoras ir Bolivija žmonių. Quinoa reiškia „motina grūdų“ į inkų kalba ir yra šventa maisto inkų, kurie tikėjo, kad valgyti būtų suteikti jiems ilgą ir sveiką gyvenimą. Tiesą sakant, tai buvo jų pagrindinis maisto prieš Ispanijos tyrinėtojai priversti juos atsisakyti savo auginimą. Nors quinoa laikomas grūdų, moksliškai tai yra susiję su lapinės daržovės, pavyzdžiui, špinatai, burokėliai ir Šveicarijos chards.

Quinoas yra maža, ovalios, sėklos, kad būna šviesiai rudos, geltonos, grietinėlė ir giliai rudos spalvos, priklausomai nuo veislės. Jis turi riešutų skonį ir chewy tekstūrą ir yra pripažinta visame pasaulyje kaip skanus maistas grūdų su puikiais sveikatos, odos ir plaukų naudą. Tai super maisto yra kilęs dėl savo aukštos maistinių medžiagų kiekį, kuris apima: baltymų, vitamino A, kalcio, mangano, cinko, magnio, pluošto, geležies, fosforo ir amino rūgščių. Jis yra vienas iš geriausių vegetariškų šaltinių lizino metu prieinama rinkoje.

Leiskite turėti bent nuostabų naudą quinoa išvaizdą:

Quinoa Nauda odai:

1. AIDS Greita gijimą pažeistų audinių:

Quinoa yra lizino, pagrindinį statybinis blokas elastino ir kolageno sintezę. Lizino yra svarbi maistinė medžiaga, kuri negali būti pagaminamos organizmo, todėl ji turi būti nurodyta dietos. Tai padeda greitai gijimą pažeistų audinių, todėl labai svarbu žmonėms, kurie atsigauna nuo bet kokios operacijos ar traumos. Ji taip pat padeda sukurti rando audinį ir raiščių greitam atsigavimui.

2. Teikia elastingumą ir Tęsiama jungiamojo audinio:

Quinoa yra didelis riboflavino, kuris suteikia elastingumo odai suteikti jai reikiamą minkštumą ir stangrumą. Ji taip pat kaupiasi jungiamąjį audinį tonas odą ir apsaugo nuo raukšlių ir smulkių linijų.

load...

3. Anti-Aging veido Pack:

Quinoa anti-senėjimo veido paketas: Kuko ¼ puodelio quinoa sojos pieno ir leiskite jam atvėsti. Blend šį virinto quinoa 3 šaukštelis jogurto, 2 kiaušinių trynių ir 2 lašus Mimosa eterinio aliejaus. Taikyti ant veido ir kaklo, palikti jį 20 minučių. Praskalaukite jį išjungti su drungnu vandeniu, kad liudytojas sklandų ir spindinčią odą. Quinoa yra natūralus baltymų ir anti-senėjimo savybės, o sojos pieno maitina ir remontas saulė pažeistai odai suteikti elastingumą odai. Ši veido paketas taip pat bus oda lygi ir net atspalvių.

4. Atjaunina odą iš vidaus:

Vartojimas quinoa sėklų aprūpina organizmą su daug kolageno, kuri atjaunina odą iš vidaus ir sumažina raukšles ir kitų simptomų, senėjimo. Tai daro oda minkšta, lygi ir elastinga.

5. Sumažina rudos dėmės ir pigmentacija:

Vitaminai quinoa sumažėjimas grupavimo melanino granulių sumažinti rudos dėmės ir pigmentacija.

6. Gydo acne:

Quinoa taip pat padeda sumažinti riebalų gamybą ir puikiai gydo spuogus.

Quinoa Nauda plaukai:

7. Saugo ir maitina plaukų folikulus:

Quinoa yra apie 15% baltymų, kuris yra didžiausias tarp visų grūdų ar sėklų rasti visame pasaulyje. Hidrolizuoti baltymai, ekstrahuoti iš quinoa veikia kaip natūralus ir švelnus danga, kuri apsaugo ir maitina plaukų folikulus iš vidaus. Baltymas, gautas iš šio grūdų taip pat naudojamas gaminti aukštos kokybės plaukų produktus.

8. Saugo plauko:

Quinoa yra 9 amino rūgščių, kurios veikia kaip gamtos strengtheners ir apsaugoti plauko. Amino rūgštys šioje grūdų taip pat remontas sugadintas plaukus ir skatina plaukų augimą.

9. Skatina plaukų augimą:

Vartojimas quinoa reguliariai teikia blizgesiu į plaukus ir suteikia jai bendrą šilkiniai ir blizga išvaizdą. Ji suteikia maitinimą prie kūno, įskaitant mūsų plaukų folikulų, kuris yra labai svarbus mūsų plaukų augimo ląstelių. Taip pat labai svarbu sveikai nervų sistemai ir raudonųjų kraujo kūnelių susidarymą, kurie skatina plaukų augimą.

10. Gydo pleiskanas:

Quinoa yra svarbių mineralų, pavyzdžiui, kalcio, geležies ir fosforo, kurie būtų išvengta antspaudas drėgmės galvos pleiskanojanti ir sausą galvos odą ir išlaikyti pleiskanas baimėje.

11. Teikia mitybos ir hidratacijos į galvos odą:

Šios į quinoa drėkikliai suteikia maitinimą ir drėkinimą į galvos odą, ją išlaikyti ir kondicionieriai. Tai sudaro nematomą plėvelę virš plaukų, kad apsaugoti jį nuo aplinkos sąlygų, tokių kaip tarša.

12. Antspaudai Split baigiasi:

Baltymų quinoa padeda užsandarinti Split baigiasi ir apsaugo ją nuo blogėja. Hidrolizuoti baltymai yra sukurta tokiu būdu, kad ji eina per odeles ir įsiskverbia į plauko žievę išlyginti poringumą ir padidinti jos elastingumą.

13. Sumažina lūžimo dėl painiotųsi:

Vitaminas E quinoa subalansuoja natūralaus aliejaus gamybą išlaikyti sruogų tinkamai sudrėkintas ir sumažina lūžimo, dėl suglumimas.

14. Pabrėžia, Original Plaukų spalva:

Quinoa yra aminorūgšties žinomas kaip tirozino, kuris yra atsakingas už pigmentaciją ir spalvos plaukų ir odos. Ji skatina pakartotinį pigmentacija plaukus ir net padeda išlaikyti originalią spalvą plaukams.

Quinoa Nauda sveikatos:

Quinoa nauda sveikatai yra šie:

15. Vitaminas parduotuvė:

Quinoa grūdai yra pakraunami su 8 gyvybiškai svarbių vitaminų ir taip pat aminorūgštis kaip kalcio ir magnio. Taip pat gausu vitamino B12 ir geležies, kurie yra naudingi svorio ir taip pat padėti energijai gaminti. Vitaminas B trūkumas gali sulėtinti jūsų svorio netekimas pastangas, kaip jūsų kūnas negali apdoroti maisto medžiagomis efektyviai. Quinoa dietos užtikrins tinkamą pasisavinamos maisto medžiagos ir greitesnį svorio.

16. Saugus diabetikams:

Quinoa turi mažą glikemijos indeksą, kuris iš tikrųjų rodo greitį, kuriuo angliavandeniai, kad vartoji kasdien gali paveikti gliukozės metabolizmo greitį jūsų kūno. Nuo quinoa pasigirti mažesne glikemijos indeksą, jis yra saugus dieta cukriniu diabetu sergantiems pacientams. Quinoa suteikia jums visų maistinių medžiagų, kad jums reikia. Tiesą sakant, tai yra tą pačią sumą maistinių medžiagų, pavyzdžiui, dauguma daržovių ir padėti jums iškirsti angliavandenių.

17. Sumažina riziką susirgti širdies insulto:

Quinoa yra daug baltymų ir maistinių skaidulų daug, kuris padeda pasotinti alkį ir jus pilnas ilgesnį laiką. Yra maždaug 7g baltymų ir 6 g maistinių skaidulų kiekvienoje quinoa įteikimo. Taigi, jei jūs bandote numesti svorio, turintys quinoa leis jums jaustis išsamesnis, nes ji jungiasi su cholesterolio ir riebalų organizme, o taip pat sumažina apnašų pastatą arterijų sienelių širdimi, sumažinti insulto ir kitų rizikos širdies negalavimų.

18. AIDS svorio:

Quinoa naudinga svorio, nes jis yra mažas, kalbant apie kalorijų ir teikia tik 172 kalorijų vienoje porcijoje. Tai aukštos maistinės medžiagos, mažo kaloringumo nuosavybė quinoa siūlo geriausią svorio sprendimą.

19. Daug lizino ir magnio:

Quinoa yra aukšto lygio lizinas, kuri yra naudinga augimui ir remonto audiniuose. Ji taip pat yra magnio, kuri padeda atpalaiduoja kraujagysles ir apsaugo migrena. Magnis taip pat yra žinoma, kad išvengti diabeto.

20. Sudėtyje yra riboflavino ir Manganas:

Quinoa yra dideles dozes riboflavino arba B2, kuris pagerina energijos apykaitą raumenyse bei smegenų ląstelių. Manganas, kita vertus, yra antioksidantas, kuris apsaugo organizmą nuo laisvųjų radikalų ir traumų, kurias sukelia jų.

Atranka ir saugojimas:

Quinoa sėklos nėra lengvai prieinama Indijoje ir yra daugiausia importuojama iš Bolivijos, Peru ir kitose Pietų Amerikos šalyse. Tai grūdų tai paprastai yra parduodamos oro nepraleidžiantį paketo ar konteinerį. Labiausiai paplitęs tipas quinoa turimą yra balkšvos spalvos, bet juodi ir tri spalvos quinoa sėklos yra taip pat prieinama kai kuriose vietose. Nors perkant quinoa, ieškoti smulkių ir sausų grūdų. Tai turėtų atrodyti ir kvapas šviežias. Siekiant užtikrinti optimalų šviežumo ir galiojimo laikas, pirkti quinoa, kad yra gerai supakuoti ir gerai užsandarinti. Nesvarbu, ar jūs perkate quinoa urmu arba supakuotos indą, patikrinkite tinkamai įsitikinti, kad nėra drėgmės buvimas. Patalpink grūdai vėsioje ir sausoje vietoje, hermetiškame inde su ankštų dangteliai. Tinkamai Sandarus konteineris yra labai svarbu išlaikyti šviežumą ir sumažinti užkrėtimo galimybę. Tokiu būdu jie liks šviežias mėnesius arba per metus, jei sandėliuojami atokiai nuo tiesioginių saulės spindulių ir karščio.

Nors perkant quinoa sėklas, ar laikyti tai galvoje, kad quinoa išsiplečia kelis kartus savo pradinio dydžio, kad jį pirkti nedideliais kiekiais arba, kaip už reikalavimą. Jūs taip pat galite užšaldyti quinoa ilgą laiką variantą. Virti Kvinoja sustingsta gerai orui nepralaidų konteinerį.

Tai iš tikrųjų labai sunku pasakyti, ar quinoa sėklos yra supuvę arba sugedęs. Nuo quinoa turi ilgą galiojimo laiką, jis netampa karstelėjusį arba smirdantis su laiku. Virti quinoa rodo tekstūros nuostolių ir įgyja pelėsiai, kaip ji pasireiškia sugadina. Neleiskite virti quinoa sėdėti kambario temperatūroje ilgiau nei 2 valandas.

Naudojimas:

Quinoa turi riešutų ir žemiškas skonio. Jis bus suporuoti geriausiai pikantiškų kaip troškinius ir karis. Po kepimo, tai tampa gana purus, kramtomi ir pasiekia labai malonaus skonio. Į pearly white quinoas ar šviesiai geltonos quinoas yra fluffiest o raudona ir juoda iš jų yra labiau kompaktiškas. Quinoa turi storą išorinį sluoksnį, kuris turi būti pašalintas prieš vartoja. Ši danga apsaugo juos nuo vabzdžių ir paukščių. Išorinis sluoksnis yra kartaus, muiluotu panašaus skonio, kuris, jei jų vartojama, gali sukelti smarkų pilvo skausmą, vidurių pūtimas ir laisvinti vidurius viduriavimas. Taigi prieš jį verdant, plauti quinoa kruopščiai ir pamerkti jį 2 valandas. Tada pakeisti vandenį, mirkymas vėl ir praskalaukite jį. Nuplaukite jį kelis kartus, kol putos išnyks visiškai. Šis procesas bus pašalinti pesticidų likučių, saponinų ir jų kartumą.

Quinoa galima virti toje pačioje, kaip ir mes virėjas kitus kuokštelinių grūdus kaip grikių, ryžių, miežių ir tt Jo sėklos yra naudojamos rengti košė, sriuba, troškinys ir yra pagrindas miltų paruošti duonos, alkoholio, makaronai, dribsniai, slapukus, sausainiai, makaronai, bandelės, pyragaičiai, bandelės ir net šalto gėrimai Andų regionais. Galite maišyti quinoa miltus su kviečių, avižų ir kukurūzų miltų praturtinti baltymų kokybę valgio. Quinoa yra puikus salotų paruošimo kaip jos žoline skonio ir tekstūros želė labai gerai su salotų ir kitų lapinių daržovių. Jūs galite pridėti quinoa savo kepinių, kaip bandelės blynai suteikti jai atskirą skonį.

Quinoa lapai ir gėlių galvutės yra valgomi kaip daržovės ir yra naudojami paruošti karis, salotų ir sriubų. Bet baltinti lapus ir galvas į verdantį vandenį iki virimo, nes ji yra oksalo rūgšties, kuri gali sukelti inkstų akmenų, jei jų vartojama dideliais kiekiais.

Šalto spaudimo quinoa aliejus yra vienas iš labiausiai ieškoma po aliejų, naudojamų maisto ir užpilas. Ji priduria, nuostabų skonį ir aromatą patiekalų.

Virėjas quinoa į sveikiausias būdas, pridėti vieną dalį grūdų dviejų dalių skystis ir troškinkite 20 minučių. Grūdai tampa permatomi su balta gemalų dalinai save atjungiamas. Jūs netgi galite kepsnys quinoa prieš verdant, kad sustiprintų savo skonį ir suteikti traškus tekstūrą. Įdėti į keptuvėje ir Kepama vidutinio sėklų mažos ugnies maišydami nuolat 5 min.

Nuo quinoa visiškai be glitimo, tai yra puikus maisto įtraukti į dieta be gliuteno. Ji taip pat turi labai gerą virškinimą, kuri sumažina besivystančių neigiamą reakciją į quinoa riziką.

Tikimės, kad jums patiko straipsnį. Ar palikti toliau savo komentarus.

load...