20 dalykų, kuriuos turite žinoti prieš pradėdami joga

load...

Joga yra tokia įdomi praktika. Jo suvokimas plinta visame pasaulyje kaip gaisras. Kiekvienas, atrodo, kad būtų labai įdomu sužinoti, kaip treniruotės, kuris apima tempimo gali būti sprendimas, tiek daug problemų. Jei esate vienas iš jų, čia yra vadovas, ką turite žinoti prieš jums prisijungti prie jogos klubą.

Tuo pat pradžių, joga yra viskas apie atranda, kad daug-reikiamą supratimą apie savo kūną tiek erdvės ir laiko. Nesvarbu, ar jūs prisiimti inversija arba esate prašoma atkreipti dėmesį į tam tikrą judėjimo į savo kūną, kai jūs pradėsite savo patirtimi, atrodo gana nepatogu. Bet jūs turite sukurti erdvę už tą mokymosi kreivė. Tai paprasta – tereikia suteikti jai laikas. Su šio pagrindinio vadovo pagalbos, jūs žinosite, ko tikėtis jūsų labai pirmą klasę.

Pažvelgti į pasaulį joga

A. Diegiant jogos pagrindai B. Viskas apie praktikos C Saugokitės ir žinoti, D. Joga terminologija E. Vaisiai joga

A. Diegiant jogos pagrindai

Šios rodyklės bus parengti jums pagrindai, kad jums reikia prisijungti prie jogos kursą. Žinant kelias pagrindines taisykles duos jums šiek tiek pasitikėjimo, prieš įvesite šią klasę.

load...

1. Teisė drabužių ir aksesuarų

Joga nereikia nieko išgalvotas. Viskas ko jums reikia yra laisvi, patogūs drabužiai, kurie leis jums perkelti savo kūną lengvai. Visi tempimo reiškia visą spektrą judesio jūsų galūnių. Taigi, jūsų drabužiai turi būti pakankamai, kad būtų galima, kad judėjimas laisvas, ir stora pakankamai, kad būtų išvengta gėdingai situacijose, kaip jūs gali sulenkti daug. Jei jis yra šaltas, galite įdėti į megztinį, tačiau įsitikinkite, kad tai leidžia jums judėti.

Jūs taip pat turite gerą jogos kilimėlį. Tačiau, patartina naudoti pigaus kilimėlis, kol esate tikri, jūs ketinate tęsti savo praktiką. Kai jūs įsimylėti jogą, galite investuoti į dešinėje motina, priklausomai nuo jogos forma, kurį pasirinkote.

2. Valgykite On Time

Labai svarbu, kad jūsų skrandis ir žarnynas yra tuščia tol, kol tu pradėti savo praktiką. Jūs turite palikti nuo dviejų iki keturių valandų atotrūkį tarp paskutinio valgio ir treniruotės. Pratimai ant pilnas skrandis privalo padaryti jums nemalonus.

3. Palikite savo telefoną ir Avalynė Už

Jūs turite praktikuoti jogą basomis. Joga yra visa informacija apie įžeminimo ir prijungti savo kūną, todėl batai yra nebūtinas. Palikite juos stovo lauke.

Joga, jums reikia būti šia akimirka ir visiškai supranta kiekvieną pojūtis jaučiate. Skambėjimo telefoną bus ne tik atitraukti jus, bet taip pat sutrikdo tie aplink jus. Išjunkite šį telefoną prieš jums įvesti savo jogos klasę.

4. Ar ne mesti impulsyviai

Galbūt patinka joga idėją, bet gali būti nusivylęs po prisijungti klasę. Na, nereikia prarasti vilties, tik dar. Pabandykite bent tris skirtingus studijos, prieš jums nuspręsti, kad joga yra ne jums.

Didelė tiek praktikos taip pat priklauso nuo mokytojo, kurį pasirinkote, kad padėtų jums per savo jogos kelionę. Tiesą sakant, ji yra būtina, siekiant praktikuoti jogą pagal patyrusiu treneriu. Tai gerai, jei jums patinka vienas mokytojas daugiau nei kiti. Svarbu prisijungti su ir suprasti savo instruktorius.

Niekuomet paklausti jūsų mokytojas ar jogos institutas, jei jums reikia paaiškinti apie ką nors. Ieškoti ir jūs rasti!

Atgal į TOC

B. Viskas apie praktikos

Dabar, kad jūs turėjo Essentials žvilgsnis, tai gali būti gera idėja žinoti, ko tikėtis iš klasės, ir tai, ką jūsų požiūris į jogos turėtų būti.

5. Ar tai patys

Joga suteikia jums daug-reikalinga pertrauka. Tai laikas sau. Jūs turite vidų ir sutelkti dėmesį į jūsų kaip būties. Tai reikalauja pastangų ir įsipareigojimą, kaip jums reikia drausminti save. Mėgstu tai, kas jaučiasi gerai, ir eksperimentas, kad būtų galima atrasti kažką naujo apie save kiekvieną kartą jums ant tatamio.

6. Leiskite sau atsipalaiduoti

Liūdna, kad stumdymasis ir šurmulio mūsų kasdieniame gyvenime, mes manome, atsipalaidavimą kaip prabanga. Poilsio ir atsipalaiduoti yra būtina. Kurti kad zen arba balanso gyvenime yra labai svarbus. Joga padeda Jūsų spaudai įstrigę stresą ir atsipalaiduoti.

Be to, jei jums reikia poilsio tarp savo klasės, jūs turite eiti į priekį ir padaryti. Jei manote, kad sesija tampa pernelyg intensyvus, ir jūsų kūnas trokšta pertrauką, prisiimti Balasana. Negalima atmesti įspėjimus jūsų kūnas suteikia jums.

7. Atkreipkite dėmesį į savo burnos kvapo

Pozos ir kvėpavimo eiti koja kojon. Būtina atkreipti dėmesį į savo kvėpavimą ir koordinuoti judesiai kaskart įkvėpti ir iškvėpti. Kvėpavimas padeda jums sutelkti savo mintis ir atsipalaiduoti savo kūną. Atminkite, kad jums bus suteikta galimybė tobulėti geriau, kai esate susipažinę savo kvėpavimą.

8. Stumti save, bet ne priversti kelti

Jūs turite įsiklausyti į savo kūną. Nors svarbu stumti save į pažangą, jei jūsų kūnas sako „ne“, jūs turite klausytis jo ir nedelsiant nutraukti. Joga yra apie kad be draudimų, o ne išgyvena skausmą. Be to, jūs turite palaipsniui progresuoti. Jūs negalite pasiekti tobulumą vienu ypu. Tai yra, iš tiesų, kenkia jums. Svarbu padaryti kiekvienas kelia sąžiningai ir perėjimas iš vienos kelti į kitą su didžiausiu malonės.

Kiekvienas poza turi keisti ir pažangą. Jei jums nereikia gauti dabartinį laikysena teisę, nereikia pereiti į kitą etapą. Jūs turite sukurti į pilną kelia, kitaip jis bus tarsi aukščio dangoraižis su kelis aukštus trūksta tarp.

Be to, nepamirškite, kad žala yra tikrovė, ir ji įvyktų joga. Sekite taisykles ir sumažinti riziką.

9. Negalima lyginti

Jūs niekada negali lyginti save su savo kolega praktikas. Joga yra ne konkurencingi praktika. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai žinoti savo sugebėjimus.

Joga gali būti padaryta tik apie visiems, nepriklausomai nuo amžiaus, fitneso lygį, sveikatą, ir tt Tai yra svarbu suprasti, kad joga yra kelionė, o ne tikslas. Ji yra visa informacija apie proto, kūno ir dvasios sąjungą. Pagalvokite apie tai, o ne apie tai, ką ir kaip asmenį šalia tavęs atlieka.

10. Joga gali būti intensyvus – tačiau ji neturi būti

Yra įvairių rūšių žmonių visame, ir nors kai kurie, kaip jų treniruotės, kad būtų greitas ir stiprus, kiti, kaip sklandžiai, lėtas buriavimo forma vykdyti. Joga yra ruožų rinkinys, ir priklausomai nuo to, ką norite, galite pasirinkti greičiau tempa Bikram joga, Hot joga, vinyasa arba Ashtanga joga, arba lėtesnis tempas Yin joga, Iyengar joga ar Kundalini joga formas. Ką gi, jūs pasiimti, nauda išliks tas pats. Joga turi kažką kiekvienam! Šiek tiek mokslinių tyrimų ir jūs rasite savo pašaukimą.

11. Jūs neturite Būkite Itin lankstus

Galbūt vengia jogos idėja, tiesiog, nes jūs nesate stiprus arba lankstus, ir negali net įsivaizduoti, daro Ashtavakrasana, ar kokia ji yra, kad jūsų kaimynas gali.

O jūs prisijungti prie jogos klasę tapti stiprus ir lankstus, tai nėra būtina sąlyga. Niekas stebi tave!

Taip pat reikia prisiminti, kad joga yra ne apie regėjimo pasirodymai. Tipiškas joga studijoje niekada veidrodžiai. Tai yra todėl, kad dėmesys turėtų būti ant jūsų ruožas ir kaip jaučiatės, o ne apie tai, kaip jums atrodo.

Atgal į TOC

C. Saugokitės ir žinoti

Tai yra keletas punktų atsargiai. Jūs turite būti aiški ir skaidri, apie savo problemas iš pat pradžių. Tik jei tavo instruktorius žino savo problemas, bus jis galės padėti ir padėti jums.

12. Tegul Jūsų Mokytojas Žinokite

Informuokite savo instruktorius savo traumų ir ligų įsitikinti, kad jūs turite saugią praktiką. Jei turite aukštą kraujo spaudimą, širdies ligų, arba galvos svaigimą, jūsų mokytojas turi žinoti. Šie negalavimai yra contraindicative ir jūsų vadovas gali keisti tam tikrą asan jei jis nėra skirtas jums.

Taip pat, kaip esate naujas praktikos, staiga tempimas gali sukelti jūsų kūno reaguoja tam tikrais būdais. Kaip toksinai ištekėti, galite jausti apsvaigimą ar svaigulį. Jūs taip pat gali patirti lengvas galvos skausmas ir spazmai. Tai yra geri ženklai. Tačiau, jums reikia tegul jūsų instruktorius žinoti. Su šiek tiek praktikos, jums bus grįžti prie normalaus.

13. Joga Per Menstruacijos ir nėštumas

Kai esate ant savo laiką, o tai yra visiškai gerai mankštintis, tai geriausia jums išvengti inversija taip ne daryti savo kūną.

Be to, jei esate nėščia ir nori pradėti jogą, turite pasitarti su savo gydytoju. Apsvarstykite prenatalinė klases. Jei buvo praktikuojančių jogą jau, tegul jūsų instruktorius žinoti, kai jūsų nėštumas yra patvirtintas. Ji / jis gali keisti kai kurių pozų, kad jūsų praktika patogus. Meditacija ir atsipalaidavimo metodai yra labai rekomenduojama už motinos ir vaiko naudai.

Atgal į TOC

D. Joga Terminologijos

Svarbu žinoti keletą pagrindinių jogos terminus, kad jūsų instruktorius gali naudoti. Visose tikimybę, jums prisijungti klasę, kuri buvo tam tikrą laiką, todėl mokytojas gali naudoti šiuos terminus vistiek. Jei jas pažįstu, jums nebus prarasti.

14. Asanos

Jogos kelia ar laikysena yra vadinamas asanos. Tai sanskrito žodis.

15. Visas Joga kvėpavimas

Tipiškas pilnas jogos kvėpavimas, kai jūs įkvepiate giliai, bet be jokios jėgos. Kvėpavimas pirmas eina į mažesnes plaučius, taip leidžiant pilvo pakilti matomai. Tada ji užpildo vidurio dalį plaučių, kur jūs pajusite šonkaulių pusių plėstis. Jūs pagaliau imtis orą į plaučius viršų, tokiu būdu jausmas krūtinės augimą. Kai jūs turite užpildyti savo plaučius visą savo pajėgumą, turite lėtai iškvėpkite, ir atsipalaiduoti.

Atsižvelgiant kiekvieną mūsų gyvenimo, kaip šis kvapas yra labai svarbus. Laimei, joga suteikia mums galimybę tai padaryti.

16. Pranajama

Pranajama arba gyvenimo jėga apima apie jogos kvėpavimo technikas. Jie naudojami kaip veiksmingas priemones tiek streso valdymo ir proto ruošiantis meditacijai.

17. Meditacija

Per meditaciją, jums pasiekti ramybę. Šio praktikos metodai gali būti naudojami kurti koncentraciją, padidinti jūsų dėmesys ir dėmesio trukmę, ir visiškai atsipalaiduoti. Su meditacija, jūs galite įveikti neramus protas su lengvumu.

18. Joga Nidra

Joga Nidra yra dar vienas būdas, kuris leidžia giliai atsipalaiduoti. Ji veikia fizinių, psichinių ir dvasinių lygių, ir leidžia plėsti ir gilinti savo vidinę ramybę. Tai technika, mes visi turime naudoti įteigti ramybę mūsų stresą gyvenime.

Atgal į TOC

E. Vaisiai joga

Gerai! Mes apėmė viską nuo ko reikia klasę pati praktika, ir kai kurių pagrindinių sąlygų. Bet kas bus joga daryti? Na, šiame segmente, mes kalbame apie šią fantastišką praktikos naudą, kad kai kurie vadina, „kurio gyvenimo išraiška.“

19. Joga padės pagerinti ne tik savo sveikatą, bet taip pat gyvenimo kokybė

Pirmiausia, jūs turite turėti kantrybės, kai jūs praktikuoti jogą. Joga nėra duoti rezultatų per vieną dieną, o tai tik apie mėnesį po to, kai pradėti praktikuojančių, kad jūs pamatysite pastebimų rezultatų. Bet jūs pamatysite rezultatus tikrai, ir tai yra keletas vardu.

1. Sumažinti streso 2. Patobulintas, sustiprintos laikysena 3. Glaudesnis lankstumas ir stiprumas 4. Atsipalaidavęs kvėpavimo 5. Aiškumas mintyse 6. Geresnis savigarba 7. Idealus svoris 8. Energijos 9. Vidinės ramybės ir laimės padidinti

20. Niekada Paimkite savo patirtimi per daug rimtai

Kai aš padaryti, kaip šį pareiškimą, tai nereiškia, kad jums nereikia praktiškai su įsipareigojimu; tai tiesiog reiškia, kad jūs turite smagiai, kaip jūs praktika. Mėgaukitės šį ilgą ir nesibaigiančią kelionę pagerinti savo lankstumą ir aktyvinti savo raumenis. Joga yra ne pasyvus praktika – atsiduoti jai, ir imtis susidomėjimą kiekvieną žingsnį jums padaryti. Mokytis ir tobulėti kaip jums eiti, bet, svarbiausia, šypsena per savo kasdieninėje praktikoje.

Atgal į TOC

Tai viskas apie jogos pagrindai pradedantiesiems. Joga yra neįtikėtinai praktika. Jūs tikrai patiks tuos Yummy ruožai ir ilgas kvėpuoti. Jūs ketinate gauti priklausomas nuo šio treniruotės forma. Aš tikiuosi, kad jūs galite palikti savo rūpesčių ir pasinerti galvą patirti šį nuostabų pratimą ir visus jos privalumus. Jei turite daugiau abejonių ar klausimų, mes mielai juos spręsti. Nesivaržykite užduoti klausimus, kurie jums gali turėti!

load...