19 šalutinio poveikio kofeinas, kurį turėtumėte žinoti

„Kaip aviečių Mocha arba kavinė macchiato ar neriebiu vieno siurblio vanilės latte su dviem pridėtinės kadrų espresso“.

Šis gabalas iš Julian Moon apibrėžia mūsų rytais, ar ne?

Be abejo, kofeinas yra labiausiai paplitusi stimuliatorius narkotikų šiandienos metu. Nesvarbu, ar tai yra mūsų darbovietė arba namo, mes visi reikalauja šiek tiek kofeino kiekį įveikti susikaupusį stresą!

Nors žavus, per daug kofeino mūsų sistemoje gali atnešti nepataisomą žalą jai. Kaip? Skaitykite toliau ir sužinokite, kas yra kofeino šalutinis poveikis.

Kofeinas-Trumpa

Kofeinas yra gerai žinomas kaip trumpąją energijos stiprintuvas. Ji padeda žmonėms kovoti su mieguistumą. Tačiau, tai yra ilgo nesutarimų objektas, kai jis ateina į savo dozavimo ir efektyvumui.

Taigi, kas yra tiesa? Ar kofeinas nusipelno visą meilę?

Kad mes sužinoti šiek tiek vėliau.

Pirma, galime sužinoti šiek tiek apie šį nervų sistemos aktyvatoriaus.

Kofeinas, moksliškai vadinamas metilo teobromino, yra gamtoje alkaloidas. Tai natūrali medžiaga, randama daugelyje augalų, įskaitant kavos pupelės, arbata, kola riešutų ir kakavos ankščių. Tai alkaloidas yra svarbi dalis komercinės platformos, o jo žmogaus sukeltų forma yra plačiai naudojami farmacijos narkotikų, gėrimų, saldainių ir kavos infuzijų gamybai.

Pasak JAV Maisto ir vaistų administracija (FDA), daugiau nei 90 procentų pasaulio gyventojų sunaudoja kofeino tam tikra forma ar kita. Oho, tai didelis gabalas! Nenuostabu, mes esame čia, ieškant kofeino šalutinį poveikį.

Kaip veikia kofeinas veikia mūsų organizmą?

Yra vandenyje tirpus, kofeinas yra lengvai absorbuojamas mūsų sistemoje. Tokiu būdu jis pasiekia mūsų kraują ne kartą, pradedant nuo skrandžio į smegenis.

Tada mes tikimės jokių kenksmingų poveikių? Skaitykite žinoti.

Kodėl jums turėtų Apriboti kofeinu dozė

  1. Skatina Nerimas atakos
  2. Skrandžio sutrikimai
  3. Gali sukelti Nemiga
  4. Persileidimas
  5. Padidėjęs kraujospūdis
  6. Gali sukelti menstruacijų sutrikimai
  7. Gali padidinti riziką susirgti šlapimo nelaikymo
  8. Nutukimas
  9. Gali sukelti haliucinacijas
  10. Padidina tikimybę, osteoporozės
  11. Gali trukdyti su estrogenų gamyba
  12. Rizika padidėja podagros priepuolis
  13. Padidina galimybę susirgti krūties audinių cistos
  14. Nėra gerai 2 tipo cukriniu diabetu
  15. Gali sukelti alergiją
  16. Slopina kolageno gamybą odoje
  17. Gali pabloginti klausos praradimas atkūrimo
  18. Dehidratacija burnos džiūvimas
  19. Sukelia spuogus

Kofeinas šalutinis poveikis

Jo priklausomybę gamta daro Kofeinas yra didelė rizika, ypač tarp paauglių ir suaugusiųjų. Plačiai patyrę šalutinis poveikis kofeino yra dehidratacija, pernelyg gamybą šlapimo pirmaujančių dehidrataciją, skrandžio sutrikimų, pykinimas, padidėjęs kraujospūdis, depresija, nerimas, padidėjęs širdies susitraukimų dažnis, vedantį į mirtį, nutukimas, padidėjęs kūno svoris, karščiavimas ir sąrašas tęsiasi.

Gerai, kad buvo tik santrauka. Skaitykite gauti išsamų vaizdą apie kofeino šalutinis poveikis:

1. Skatina Nerimas atakos

Per didelis suvartojamų kofeino gali sukelti rimtu nerimas (1). Asmuo su nerimu žinomas susidurti su galutiniam laipsnį nervingumas ir neramumas, net esant normalioms sąlygoms. Kofeinas blogina tokias sąlygas (2). Todėl vienas turi būti labai atsargūs, jei jie susiduria su šių simptomų.

Prevencijos metodas

Žmonės su nerimo sutrikimas turėtų kreiptis į savo gydytojus prieš parinkdama kofeino. Tai paneigtų vaistų sąveikos galimybes.

Atgal į TOC

2. Skrandžio sutrikimai

Šios kofeino rūgštys stimuliuoja skrandžio gaminti daugiau rūgšties, kuri yra gana kenksmingi. Taigi, per daug kofeino gali sukelti skrandžio sutrikimų, pavyzdžiui, pykinimas, mėšlungis, viduriavimas ir pilvo pūtimas (3).

Prevencijos metodas

Jei turite silpną skrandį, tada jis geriausiai tinka jums apriboti savo dienos dozę kofeino du puodelius (daugiausia).

Atgal į TOC

3. Gali sukelti Nemiga

Nemiga yra iš esmės pasitraukimas simptomas, kuris yra kartu su kitų fizinių problemų, tokių kaip padidėjęs nuovargis ir galvos skausmas. Tai yra bendra ženklas tarp kofeino narkomanų. Iš esmės, sunkiųjų vartotojas susiduria su nemiga ir irzlumas bėdų, jei jis buvo pasitraukti iš kofeino (4).

Prevencijos metodas

Paprasčiausias būdas spręsti nemiga yra vengiant kofeino tik prieš miega. Sumažinus kaušelių skaičiaus per dieną, taip pat gali padėti.

Atgal į TOC

4. Persileidimas

Nėščios moterys turi būti papildomų atsargūs su kofeino kaip didelio suvartojimo šią priklausomybę narkotikų gali sukelti persileidimą ir kitų iš anksto pristatymo komplikacijų (5), (6).

Vandenyje tirpus pobūdžio, kofeinas lengvai prasiskverbia pro placentą per kraują. Būdamas stimuliatorius tai tiesiogiai prisideda prie greito širdies susitraukimų padažnėjimas ir metabolizmo vaisiui. Šalutinis poveikis, kurio per daug kofeino apima atidėtas vaisiaus augimą.

Krūtimi maitinančioms motinoms neturėtų vartoti daugiau kaip 2 puodelius kavos per dieną, kaip ji veikia kūdikį tiesiogiai sukelia fizinę dirglumas.

Prevencijos metodas

Geriausias patarimas būtų pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju, prieš jums nuspręsti imtis kofeino reguliariai. Bet kokiomis aplinkybėmis, būsimieji motinos neturėtų užtrukti daugiau nei 200 mg kofeino per dieną.

Atgal į TOC

5. Padidėjęs kraujospūdis

Žmonės, kurie kenčia nuo hipertenzijos, turi būti atsargūs apie kofeino kiekį jie vartoja kasdien.

Šis vaistas yra žinoma, kad smaigalys savo kraujo spaudimą per trumpą laiką (7). Nors nėra ilgalaikis poveikis kofeino, tai gali pabloginti žmonių su nereguliarus širdies ritmas būklę.

Kofeinas taip pat yra susijęs su širdies priepuolio jaunų suaugusiųjų. Pasak tyrimo, jaunų suaugusiųjų, kuriems yra lengvas hipertenzija, kurie vartoja daugiau nei keturis puodelius kavos per dieną, yra keturis kartus labiau pažeidžiami širdies priepuolio nei tie, kurie vartoja du puodelius arba mažiau.

Prevencijos metodas

Jei turite hipertenzija ar širdies ir kraujagyslių problemų, tai geriau jums ieškoti medicininę išvadą Prieš įskaitant kofeino savo kasdienybę.

Atgal į TOC

6. Gali sukelti menstruacijų sutrikimai

Nors tomis dienomis karšta puodelio kavos jaučiasi puikiai, didelis suvartojamų kofeino gali kištis su savo mėnesinių ciklo metu. Tai gali sukelti laikotarpis vėlavimų, pernelyg srautą, ir ilgą laiką spazmai.

Kofeinas taip pat didina vazomotoriniams šansas menopauzės.

Pagal tyrimą paskelbtas žurnale „The Šiaurės Amerikos Menopauzė draugija, menopauzės moterims, kurie yra priklausomi nuo kofeino turi didesnę galimybę rodyti vazomotoriniams sutrikimams.

Prevencijos metodas

Kiekis yra raktas. Jūs visada turėtų įvertinti tai, ką vartojame, kofeino ar ne. Su gydytoju taip pat yra svarbus žingsnis, ypač jei prieš susidūrė menstruacijų problemas.

Atgal į TOC

7. Gali padidinti riziką susirgti šlapimo nelaikymo

Kofeinas padidina šlapimo nelaikymo moterims (8) galimybes. Tai nepatogus pūslės sutrikimas, kurioje asmuo netenka kontroliuoti šlapimo pūslės. Tai lemia staiga išteka šlapimas, kai moteris juokiasi, kosulys ar čiaudint.

Prevencijos metodas

Venkite vartoja daugiau nei du puodelius kofeino per dieną.

Atgal į TOC

8. Nutukimas

Nutukimas taip pat tiesiogiai susijęs su kofeinu. Priešingai populiarių įsitikinimų, tai priklausomybę narkotikų pakelia streso hormonų kuri didina alkio priepuoliai lygį.

Prevencijos metodas

Kava yra puiku! Bet todėl įprotis gali pridėti papildomų kilogramų jūsų kūno. Taigi padaryti ją taško turėti ne daugiau kaip du-trys puodeliai kofeino per dieną, o tai apima ir kavos, kolos, šokolado ir arbatos.

Atgal į TOC

9. Gali sukelti haliucinacijas

Tiesa, kad kofeinas gali padaryti jums aukštos! Ir jei jūs eiti už borto su šiuo priklausomybę narkotikų, galite patirti painiavos ir haliucinacijos per (9). Kai kuriais atvejais, tai netgi buvo prie mirties, nes traukuliai.

Prevencijos metodas

Jei manote, kad yra gauti priklausomas nuo kofeino, tai geriau pradėdami pjovimo išjungti savo kasdienio vartojimo lėtai.

Atgal į TOC

10. Padidina galimybes osteoporozės

Vartoja kofeino dideliais kiekiais taip pat padidina osteoporozės (10) tikimybę. Ji trukdo kalcio absorbciją, todėl kaulų retinimo (osteoporozės).

Perteklinio kofeino, taip pat gali sukelti skausmingas raumenų ir traukulių.

Prevencijos metodas

Kofeinas reikėtų vengti tiems, kurie kenčia nuo kalcio trūkumo ar nukentėjo nuo jo praeityje. Tai gali pabloginti būklę.

Atgal į TOC

11. Gali trukdyti estrogenų gamyba

Pasak tyrimo, kofeinas gali sumažinti moters šansai gauti nėščia 27%. Ši procentinė dalis taip pat gali eiti didesnis su priklausomybės nuo kofeino laipsnį. Kofeinas taip pat žinomas kištis su estrogenų gamybą ir apykaitą.

Apskritai, kofeinas yra didelis ne-ne tiems, laukiu pastoti. Jis turi didelį poveikį, kuris gali apsunkinti nėštumo metu (11).

Prevencijos metodas

Ieškoti savo gydytojo patarimo, jei jūs negalite gyventi be kofeino dėl rekomenduojamų saugios dozės.

Atgal į TOC

12. Padidėjusia rizika podagros priepuolis

Žmonės su podagra istorijos turėtų visiškai išvengti kofeino, nes jis buvo ne kartą susieti su podagra užvirti. Tai gali pabloginti jų būklę (12).

Prevencijos metodas

Atsižvelgiant gydytojo pasiūlymą yra geriausias variantas. Jie žino jūsų ligos istoriją geriau!

Atgal į TOC

13. Padidina tikimybė krūties audinio cistos

! Kofeinas yra bloga žinia moterims pagal paskelbtą tyrimą, moterys, kurie vartoja daugiau kaip 500 mg kofeino per dieną turi dvigubai daugiau šansų susirgti krūties audinių cistos nei tie, kurie priimti 31 – 250 mg kofeino.

Prevencijos metodas

Apriboti savo kofeino suvartojimą yra vienintelis sprendimas!

Atgal į TOC

14. Nėra gerai 2 tipo cukriniu diabetu

Jei turite 2 tipo cukriniu diabetu, galbūt norėsite apsvarstyti galimybę apriboti savo kofeino suvartojimą (13). Tai priklausomybę narkotikų gali sutrikti gliukozės apykaita, todėl nekontroliuojamai gliukozės smaigalys į kraują.

Prevencijos metodas

Pasikonsultuokite su savo gydytoju ir gauti jūsų dienos kofeino riba apibrėžta.

Atgal į TOC

15. Gali sukelti alergiją

Kofeinas alergija yra labai neįprasta, bet kai kurie žmonės gali sukurti per-jautrumą kofeino molekulės. Tai gali sukelti alergines simptomai, pavyzdžiui, išbėrimas, dilgėlinė, ir skausmo.

Prevencijos metodas

Jei liudytojas tokios reakcijos, tai geriau mesti kofeino. Ieškoti gydytojo patarimo, jei problema išlieka.

Atgal į TOC

16. Slopina kolageno gamybą odoje

Kofeinas taip pat žinoma, kad sumažinti kolageno gamybą žmogaus odos (14).

Prevencijos metodas

Ši problema gali būti lengvai išvengti, apriboti savo kofeino dozę (15).

Atgal į TOC

17. Kenkia Klausos praradimas atkūrimo

Pagal atlikto tyrimo dėl jūrų kiaulytėms, kofeinas taip pat gali atidėti susigrąžinimo palūkanų normą triukšmo sukeltas nuostolis klausos. Tas pats koreliacija matyti iš žmonėms (16).

Prevencijos metodas

Idealus sprendimas yra ne vartoti daugiau kaip 400 mg kofeino per dieną.

Atgal į TOC

18. Dehidratacija burnos džiūvimas

Kofeinas yra panašus į alkoholio įvairiais būdais. Tai priklausomybę, lengvai prieinama, gali jums didelis, ir sukelia dehidrataciją.

Būdamas gamtos diuretikas, kofeinas sukelia per daug skysčių palikti sistemą, lemia dehidrataciją ir burnos džiūvimas. Dehidratuotas ląsteles negali įsisavinti maistines medžiagas lengvai ir turėti problemų pašalinančius atliekas. Taigi, kofeinas nėra gera idėja, o darbo, nes ji gali sukelti pernelyg dehidratacijos (17).

Prevencijos metodas

Vartok kavą, turi šokolado. Bet ar visi, kad riba!

Atgal į TOC

19. Paleidiklius Spuogai

Atsižvelgdama daug puodelių kavos per dieną, taip pat gali sukelti spuogai. Kofeinas padidina organizmo streso lygį, skatinant streso hormonus, kurie yra viena iš pagrindinių priežasčių dėl breakouts. Kofeinas gali aslo mesti savo kūno nebalansiniai, sukelia stresą, ir galiausiai breakouts (18).

Prevencijos metodas

Jei jums patinka jūsų odą ir yra gana pažeidžiama spuogų breakouts, galbūt norite apriboti kofeino suvartojimą.

Atgal į TOC

Simptomai kofeino atsiėmimas

Negali funkcionuoti be kofeino jūsų sistemoje? Nesijaudinkite, jūs nesate vienintelis. Pagal duomenis daugiau nei 68 milijonai amerikiečių yra kofeino priklauso šiandienos amžiaus.

Bet kodėl mes gauti priklausomas nuo kofeino?

Kofeinas yra protingas narkotikų. Jis slopina adenozino, cheminiai gaminamas smegenyse, kad atpalaiduoja mūsų organizmą. Tai veda prie įtempta bangą energijos mūsų sistemoje. Tai, savo ruožtu, verčia mūsų smegenis reikalauti didesnių kofeino skatinti tą pačią reakciją. Taigi kofeinas priklausomybė yra sukurta. Tai buvo apie kofeino poveikį smegenyse.

Žmonės, kurie yra pakankamai drąsūs mesti šią priklausomybę narkotikų susiduria su abstinencijos simptomų skaičių. Šie simptomai paprastai būna nesunkūs, bet taip pat gali būti mirtinas tiems, kurie yra labai pripratę prie kofeino.

Bendrieji trumpalaikės abstinencijos simptomai:

  • Galvos skausmas
  • Pykinimas
  • Irzlumas
  • Vėmimas
  • Grogginess
  • Letargija
  • Raumenų skausmas
  • Depresija
  • Trūksta koncentracijos

Rekomenduojama dozė kofeino

Kofeinas, su savo skoniu ir neuropsichiatrinių poveikį, pareiškė svarbią vietą mūsų gyvenime. Šokoladas ar rytą Gėrimų tai beveik neįmanoma išvengti šios priklausomybę narkotikų. Bet ten svarbus klausimas mums reikia apsvarstyti, kiek kofeino yra per daug?

Kofeinas yra narkotikas. Tiesiog kaip ir kiti alopatiniais narkotikų, kofeinas taip pat gali paveikti žmones skirtingai. Visada atminkite, kad bet koks išankstinis esamą sveikatos būklę galite pridėti prie neigiamų kofeino. Taigi žinant mūsų kūno būklę, ligos istoriją ir paros dozė gali padėti mums kovoti sėkmingai. Tiesą sakant, puse bėdos, susijusios su šio narkotiko gali būti susilpnėjusi, išlaikydama skirtuką suvartotą kasdien kiekį.

Dabar, kas yra saugi riba kofeino?

Sveika suaugusiųjų gali suvartoti iki 400 mg (maždaug 4 puodeliai kavos arba 10 skardinių gazuotų kofeino gėrimai) kofeino kasdien nesirūpindami šalutinį poveikį. Tačiau ši viršutinė riba yra labai priklausoma nuo jūsų dabartinės sveikatos būklės ir kitų alopatiniais gydymo, kuriuos vartojate.

Kofeinas turėtų būti vengiama vaikams iki penkerių metų, o paauglių ir jaunų suaugusiųjų neturėtų eiti daugiau kaip 100 mg kofeino kasdien.

Apskritai, mūsų kerintis rytą priėmėjas gali sugadinti mūsų dienų ir gyvenimą taip pat, jei mes žingsnis po jo rekomenduojamomis dozėmis.

Kaip radote mūsų straipsnį apie kofeino šalutinis poveikis? Ar mes praleisti į bet kurį punktą? Ar rašyti.

Likti tinka, išlikti sveikiems!

Ekspertų atsakymai skaitytojams klausimus

Kokie yra įvairių būdų, kaip sumažinti kofeino vartojimą?

Vienas niekada neturėtų mesti kofeino staiga. Tai gali sukelti sunkių abstinencijos simptomų, ypač jei yra pratinami prie kofeino.

Geresnis sprendimas yra eiti žingsnis po žingsnio mažinimo metodą. Pradžia pjovimo ant puodelių skaičius suvalgome per dieną. Tęskite tai už kelis mėnesius, kol esate tikri, kad nebus apgauti. Tada pradėti pakeičiant šio didelio kofeino gėrimas su kažkuo sveikiau, kaip žalios ar baltos spalvos arbata ir organinių vaisių sulčių. Laikykite savo gydytoją į visais laikais kilpa.

Mes galime imtis papildų kartu su kofeinu?

Jūs esate leidžiama imtis tam tikrų papildų kartu su kofeinu, ypač tiems, kurie yra žinomi padėti išvalyti dvitaškis, skatina virškinimo fermentų ir sudrėkinti ląsteles. Tačiau, vienas turi vengti žolės ir maisto papildų, kurie yra žinomi padidinti kraujavimo riziką. Prieš išeinant už vaistus ir papildus kaip jūsų ligos istoriją, gali apsunkinti problemą Ar pasitarkite su gydytoju.

Kiek kofeino randamas šokolado ir gėrimų?

Kavos yra žinoma, kad yra didžiausia suma kofeino. Kofeino kiekį, tačiau yra labai priklausomas nuo alaus metodą, iš užvirinti stiprumo, tipo kavos pupelių, ir puodelio dydį. Tipinė 250 ml puodelis juodos kavos yra apie 85 mg kofeino. Vieno espreso kulka turi apie 63 mg kofeino, o vienas puodelis kofeino kavos yra apie 3 mg kofeino.

Kita vertus, 8 uncijos skardinė Red Bull yra apie 78-80 mg kofeino. Žaliosios arbatos puodelis yra žinoma, kad yra 20 – 45 mg kofeino. Cola „yra apie 30 – 48 mg kofeino per CAN.

Kaip kava, kofeinas kiekis saldainių yra taip pat labai priklauso nuo jo rūšies. Pieno šokolado baras yra apie 1,4 mg kofeino, kuris gali eiti kaip aukštas, kaip 70 mg tipiškas tamsiai šokoladas.