19 nuostabių

Žinomas kaip „Kala chana“ (Hindi) Indijoje, avinžirnių yra iš vegetariškos dietos Indijoje dalis. Tai iš esmės yra ankštiniai priklausančių Pupiniai šeima. Augalai yra trumpas aukščio ir dažniausiai aptinkama atogrąžų ir subtropinių regionų. Sėklos yra puikus baltymų šaltinis. Paprastai būna dviejų rūšių avinžirnių, „Desi“ ir „Kabuli“. Programos „Desi“ veislė sudaro tamsesnių mažesnių sėklų, turinčių neapdorotų apvalkalų kadangi „Kabuli“ veislė yra palyginti didesnės šviesos spalvos pupelės su sklandžiau kailio.

Juoda avinžirnių, taip pat žinomas kaip Bengalijos gramų, Garbanzo pupelių ar „kala chana“ priklauso „Desi“ įvairovė ir turi daug didesnę pluošto sudėties ir mažesnį glikemijos indeksą. Būdamas labai universalus ankštinių, ji yra plačiai naudojamas daugelyje Artimųjų Rytų ir Indijos patiekalų, pavyzdžiui, falafels, hummus ir karis, taip pat salotoms, sriuboms ir troškiniams ar net kaip greitai pavalgyti įvairovė. Be to, jų skanus riešutų, kaip skonis ir sviestinis tekstūra, juoda avinžirnių yra labai naudingas sveikatai.

Juoda Avinžirniai maistinė vertė:

Būdamas mažai riebalų, daug ląstelienos ir daug vitaminų ir mineralų, juoda avinžirnių iš tiesų gali būti sveikas papildymas jūsų dietos. Nuo dviejų iki trijų šaukštų šių ankštinių augalų yra lygiavertis vieną porciją kasdien rekomenduojamomis penkias porcijas vaisių ir daržovių. Nauda sveikatai juodos avinžirnių yra taip.

Tarnauja: 100 g

Kalorijos 164 Natris 24 mg
Bendras riebalų kiekis 6,04 g Kalis 718 mg
Prisotintas 0.603 g Bendras angliavandenių kiekis 27 g
Polinesočiosios 2,731 g Maistinės skaidulos 12,2 g
Mononesočiųjų 1,377 g Cukrus 10,70 g
Trans 0 g Baltymas 20,47 g
Cholesterolis 0 mg
Vitaminas a 1% Kalcio 5%
Vitaminas c 2% Geležis 16%

Procentai Dienos Reikšmės nustatytos, atsižvelgiant į 2000 kalorijų dietos. Jūsų dienos vertės gali būti didesnis arba mažesnis priklausomai nuo jūsų kalorijų poreikius.

Juoda avinžirnių nauda

Sveikata Privalumai Black nutų

1. AIDS svorio:

Įtraukimas pluošto turtingas maisto dietos gali labai prisidėti prie svorio. Juoda avinžirnių yra turtingas tiek tirpios ir netirpios ląstelienos. Tirpus pluoštas palengvina tulžies ir keltų išsiskyrimą suformuojant panaši medžiaga gelio virškinamojo trakto kadangi netirpios ląstelienos apsaugo nuo vidurių užkietėjimo ir kitų virškinimo sutrikimai. Be to, pluošto užpildo skrandį, todėl jaučiatės sotus ilgiau ir bortelių bado potraukį. Geriamojo vandens virti su avinžirnių padeda mažinti apetitą. Taigi, suvartojantys pupos kaip juoda avinžirnių gali būti daugiau veiksmingas svorio, nei tiesiog pjovimo kalorijų.

2. Širdies ir kraujagyslių privalumai:

Juoda avinžirnių yra unikalios antioksidantų, antocianinų, delphindin, cianidin ir petunidin taip pat augalinės kilmės medžiagų ir ALA, kad išlaikyti kraujagyslių sveikatą ir užkirsti kelią oksidacinį stresą, taip sumažinant riziką susirgti širdies ligomis. Juoda avinžirnių yra nemažai folio rūgšties ir magnio. Folio rūgštis mažina Taigi homocisteino koncentraciją minimizuojant susiaurėjimas arterijų riziką apnašų susidarymo, kraujo krešulių, širdies priepuolių ir insulto.

3. Mažina cholesterolio:

Tirpus pluoštas juodos avinžirnių suriša tulžies rūgščių ir apsaugo nuo juos nuo absorbuojamas iš organizmo, tokiu būdu sumažinant cholesterolio kiekį. Dienos suvartojimas maždaug ¾ puodelio avinžirnių padeda sumažinti MTL cholesterolio ir bendro cholesterolio trigliceridų. Be to, maistinės skaidulos juodos žirneliai yra pranašesnis, kad rasti kitų maisto produktų.

4. Stabilizuoja cukraus kiekį kraujyje ir žemo glikemijos indeksas (GI):

Tirpus pluoštas juodos avinžirnių kontroliuoja absorbciją ir išleisti cukraus kiekį kraujyje. Be to, avinžirnių turi mažą glikemijos indeksas 28-32 tai reiškia, kad juose angliavandenių yra suskirstytas ir suardomas lėtai. Tai padeda svorio kontroliuojant apetitą. Žemo GI sukelia cukraus kiekį kraujyje didės vidutiniškai ir lėtai todėl mažina kraujo cukraus lygius. Vartojimas ½ juodos avinžirnių puodelio per dieną yra veiksmingas kontroliuojant cukraus kiekį kraujyje vos per savaitę.

5. Prevencija diabetas:

Kaip jau minėta, ankštiniai angliavandenių, pavyzdžiui, juoda avinžirnių yra suardomas lėtai, todėl sumažinti cukraus kiekį kraujyje. Tai prisideda prie atsparumo insulinui, taip sumažinant gauti tipo rizika – 2 tipo cukriniu diabetu.

6. Didelis geležies šaltinis:

Būdamas turtingas šaltinis geležies, juoda avinžirnių gali išvengti anemija ir padidinti savo energijos lygius. Tai ypač naudinga nėščioms arba žindančioms moterims, taip pat augančių vaikų. Geležinis vaidina svarbų vaidmenį hemoglobino susidarymą gabenant deguonį iš plaučių į visus organizmo ląstelėse ir yra svarbi fermentinių sistemų energijos gamybos ir medžiagų apykaitą.

7. Geras baltymų šaltinis vegetarams:

Juoda avinžirnių yra alternatyva baltymų šaltinis vegetarams kaip šių ankštinių augalų kartu su sveikų grūdų arba visai kviečių baltymo, pateikti didelį kiekį baltymą, kuris yra panaši į mėsos ir pieno, taip pat neturi aukšto kalorijų arba sočiųjų riebalų.

8. Naudinga moterų:

Į augalinės kilmės maisto medžiagos vadinamos saponinai veikia kaip antioksidantai, siekiant sumažinti riziką susirgti krūties vėžiu, išvengti osteoporozės ir sumažinti karščio pylimas į moterų po menopauzės. Restoranai skrudintų Nut sumaišyti su rudojo cukraus ir desi ghi padeda gydant leucorrhea. Geriamojo vandens virintas su avinžirnių gali užkirsti kelią persileidimo.

9. Gydymas virškinimo sutrikimai:

Juoda avinžirnių yra gausu maistinių skaidulų, 2 – 3, iš kurių sudaro netirpios ląstelienos, kuri yra gyvybiškai svarbi išlaikyti virškinamojo trakto sveikatą. Pluoštas sumažina skausmingą divertikulitas ligos ir vidurių užkietėjimas riziką sumažinti įtampą nuo jūsų žarnyne. Tuo atveju, dizenterijos, mirkymas 2 saujas žirneliai sėklinių sluoksniais 500 ml vandens per naktį ir gėrimais šį vandenį po to, kai tempia, kitą rytą reljefo. Gydant vidurių užkietėjimą, mirkymas Nut vandenyje per naktį ir valgyti juos ryte po purškimo imbiero miltelių ir kmynų sėklos (jeera), taip pat gerti atskirtas vandens.

10. Vėžio profilaktikai:

Tirpus pluoštas esančius juodos avinžirnių pasiekia gaubtinės žarnos, kur jis yra suskirstytas bakterijos į trumpos grandinės riebalų rūgščių, kurios yra absorbuoti gaubtinės ląstelių, naudotų energiją. Tai leidžia dvitaškis ląsteles išlikti sveikiems ir sumažina vėžio riziką, ypač storosios žarnos vėžiu.

11. Kiti privalumai:

Esant akmenų inkstuose ar šlapimo pūslės, galite mirkymas Splitas žirneliai sauja vandenyje per naktį ir valgyti avinžirnius su medumi kitą rytą. Gelta pacientai gali valgyti juodos avinžirnių mirkomi vandenyje kartu su jaggery (Gur) sauja ir gėrimais tą patį vandenį, jei trokšta pagerinti būklę. Šis vanduo yra taip pat veiksminga priemonė užkertant kelią dažnai vėmimas.

Odos Privalumai Black Avinžirniai:

Juoda avinžirnių yra daug folatų, ląstelienos, baltymų, angliavandenių, vario, geležies ir fosforo ir neturi natrio ir cholesterolio. Jie gali būti naudinga jūsų odai šiais būdais.

12. Gydymas Leucoderma:

Leucoderma yra liga, kuriai būdingas baltos dėmės ant odos. Tiems, kurie turi leucoderma gali mirkymas nutų sėklų sauja kartu su 10 gramų Triphala churan 125 ml vandens 24 valandų ir valgyti juos tuomet, kai atsiranda daigai. Kai tai padarysite, religiškai kelis mėnesius gali būti veiksmingas atsikratyti baltų dėmių.

13. Gydymas grybelis infekcija:

Restoranai roti, pagamintas iš juodo nutų miltų kasdien mėnesį ar du be druskos gali išgydyti Grybelis infekcijų.

14. Veido odos priežiūra:

Juoda žirneliai yra padalinti ant odos pašalinami ir žemės, kad „Besan“, kuris puikiai tinka odos priežiūrai ir dažnai naudojamas veido paketus suteikti jums nepriekaištingą spindinčią odą.

15. Gydomųjų savybių:

Įklijuokite padarė formos juodas Nut turi puikių gydomųjų savybių ir taikant jį kartu su sandalmedžio pasta galima pašalinti spuogus ir spuogas randus, gydyti saulėje ir įvairių kitų odos uždegimus. Taikyti vienodus kiekius tiek pastos ant randų, palikite per naktį ir nuplauti kitą rytą šiltu vandeniu pamatyti norimą rezultatą.

Plaukų Privalumai Black Avinžirniai:

Mes visi ilgai sveiką ir blizgantis plaukai. Bet, deja, mūsų nesveiko gyvenimo būdo, taip pat poveikis aplinkos taršos ir žalingų chemikalų palikti mūsų plaukai pažeisti ir sukelti keletą plaukų problemas. Būdamas sveikas maistas, juoda avinžirnių gali būti naudinga plaukus keliais būdais.

16. Skatina plaukų augimą:

Juoda avinžirnių yra vitamino B6 ir cinko. Abu šie mineralai vaidina svarbų vaidmenį kuriant baltymų plaukų, tokiu būdu stiprinant savo plaukų folikulus ir skatina plaukų augimą.

17. Muštynės Plaukų slinkimas:

Vitamino A ir cinko derinys juoda avinžirnių yra gyvybiškai svarbus plaukų sveikatos ir trūkumas bet kuriuo iš šių dietos vienas gali sukelti pleiskanų ir plaukų slinkimo.

18. Gydymas pleiskanos:

Siekiant atsikratyti pleiskanų, galite maišyti 4 šaukštai juodųjų nutų miltų maždaug 250 ml vandens ir masažuokite plaukus su juo porą minučių prieš plovimą.

19. Apsaugo Pjūvis plaukų:

Juoda avinžirnių yra pakrautas su baltymų ir mangano. Manganas apsaugo plaukus nuo keičia pigmentacijos ty Pjūvis plaukų.

Dabar, kad žinote, jos daug naudos sveikatai, mes esame įsitikinę, jums bus parodyti daugiau meilės. Patraukti juos dabar ir pradėti savo kelią į geros sveikatos!