19 nuostabių vyšnių privalumų odai, plaukams ir sveikatai

Kas būtų nemyli vyšnias? Be skonio tikrai gera, jie taip pat siūlo labai gerą maistinę vertę. Kiekvienas vyšnia gamina apie 7000 vyšnių kiekvienas derlius sezono. Jie yra prieinami spalvų, nuo geltonos iki juodos įvairovė, bet tie, kurie daugiausia suvartojami yra raudonos spalvos.

Vyšnios taip pat būna įvairių formų iš turo į širdį; Jie gali būti vartojami kaip užkandžiai ir taip pat naudojami priimant pyragaičiai ir vyšnių pyragus ar sulčių. Jie naudos mums įvairiais būdais, kaip tai yra maistinių medžiagų ir vitaminų šaltinis. Jie taip pat padeda deginti riebalus, tačiau jie nerodo drastiškų nuostolių svorio, galite pakeisti juos su aukštesnio kaloringumo maisto siekiant sumažinti savo dienos kalorijų norma. Skaityti toliau žinoti keletą vyšnių naudą.

Privalumai Cherry

1. Jie yra antocianinų, kurie yra gerai išlaikyti sveiką kūną. Anti oksidantų padėti slopinimui oksidaciją propaguojamą deguonies ir anti oksidantų, kad padėtų apsaugoti organizmą nuo kenkia preradicals arba ORAC (deguonies radikalas, sugėrimo gebos) ji taip pat matuojamas bendras anti antioksidantas vertę. Mūsų kūnas turi būti bent apie 3000 – 5000 žodines vienetų kasdien pasiekti didelį deguonies talpa, kuri yra reikalinga kraujyje.

2. Vyšnios yra melatonino, kuris yra penkis kartus daugiau nei gervuogės, braškės ir padeda išgydyti nemigą (kuris yra miego trūkumas) ir palaikyti sveiką sąnarių funkciją. Taip pat siūloma jet lag.

load...

3. Jie taip pat veikia kaip anti uždegiminių agentas

4. Ji taip pat padeda organizmui kovoti su vėžiu, senėjimas, galvos skausmas ir tt

5. Vyšnios taip pat padeda kontroliuoti kraujo spaudimą ir širdies susitraukimų dažnį ir taip padėti mūsų širdies ir kraujagyslių sistemą

6. Vyšnios yra apie 100 kalorijų per puodelio ir pateikti mums su puikus kalorijų reikalinga kasdien. Jie taip pat padeda mums numesti svorio, kaip jūs galite išmesti griežinėliais vyšnių ir pietų metu arba valgyti juos sauja po pietų; Jūs taip pat galite išgerti vyšnių sulčių puodelis maišant vandenį ir žaliavos vyšnias į maišytuvą ir papildymo jį su ledu ar tiesiog valgyti žalias vyšnias. Jūs taip pat galite valgyti vyšnių panardinant jį į Nonfat jogurto, plakta grietinėle ir cinamonu. Tai taip pat skonis labai geras skirtingai nuo kitų šviežių daržovių ir vaisių.

7. Cherry vaisių nauda taip pat apima nuostatas dėl reikiamu kiekiu ORAC (deguonies radikalų absorbcijos gebą) vienetų prie kūno.

load...

8. Vyšnios taip pat yra šarminės turinio maisto produktų, kurie reiškia, kad jie padės išlaikyti organizmo idealus pH balansą.

9. Vyšnios yra vitamino A, vitamino B ir mineralų, pavyzdžiui, kalcio ir fosforo (kuris yra geras smegenų)

10. Vyšnios turėtumėte energiją, reikalingą organizmui, nes jie ne tik padės kuriant kraujo, bet jie taip pat suteikia jums lankstumo, nes natrio kiekis metu į juos.

Vyšnių nauda odai:

11. Multivitaminų dozė:

Vyšnios yra geras šaltinis vitamino A, B, C ir E o tai reiškia, šiek tiek vyšnių gydyti yra pakankama, kad multivitaminų dozavimo reikia iš organizmo, kad oda spinduliavimo ir sveiki.

12. Geras odos šviesinimo:

Vyšnių sultys Manoma, kad išvalyti tamsias dėmes ir padeda odos šviesinimo. Tyrėjai mano, kad jos ilgai vartojant gali atsinaujinti ir atjauninti odą.

13. Anti-oksidantų:

Vyšnios yra labai turtingas šaltinis antioksidantų, vadinamų antocianinų, kurie yra įrodyta, kad būti vėžio pašalinti agentai. Tai padeda išlaikyti patikrinimą jokių vėžinių ląstelių, esančių organizme ir juos sustabdyti nuo vis nevaldomai.

14. Anti-senėjimo savybių:

Būdamas aprūpinta aukščiausio lygio antioksidantų, lyginant su kitų vaisių, ji padeda sulėtinti senėjimo procesą, kovodamas tuos laisvuosius radikalus, esančių organizme, kurios daro odą atrodo vyresni.

15. Grožio miegas:

Vyšnios yra manoma, kad būti miego skatinančias medžiagas, nes jie yra cheminė medžiaga, vadinama melatonino, kuris reguliuoja miego modelis. Miegas yra labai svarbus už bendrą sveikatą ir grožį. Gero miego galiausiai lemia spindinčią ir švytinti oda.

Privalumai Cherry plaukams:

Valgyti vyšnias yra ne tik geras virškinimo sistemą ir odą, bet yra taip pat naudingas jūsų plaukų sveikatai, taip pat. Šios į vyšnių vitaminai yra pajėgi teikti maitina plaukus. Štai kaip skirtingų vitaminų, esančių vyšnių padėti išlaikyti sveikus plaukus.

16. Vitaminas A:

Vitaminai yra būtini bendrą sveikatą. Vitaminų gausa vyšnių todėl nenuostabu, vaisių. Vitaminas A palaiko plaukų ir galvos odos hidratuotas. Ji taip pat reguliuoja esminio rūgšties vadinamas retino rūgštis, kuri yra svarbus plaukų folikulų gamybą.

17. Vitaminas B:

Vitaminas B padeda pagerinti kraujotaką organizme, įskaitant galvos odą, dėl kurio susidaro regeneracijai esamų ląsteles ir sukelia plaukų augimą.

18. Vitaminas C:

Vitaminas C yra labai svarbus plaukų. Jis padeda stiprinti plaukų folikulus ir apsaugo lūžimo nuo šaknų. Ji taip pat maitina plaukus ir apsaugo nuo Split baigiasi ir plaukų kritimo stimuliuoja naujų plaukų folikulų augimą.

19. Vitaminas E:

Šis vitaminas padeda tinkamai kraujotakos palaikyti imunitetą ir padeda išvengti plaukų žalą. Jis taip pat palaiko tinkamą drėgmę į plaukus ir galvos odą.

Patarimai, kaip pasirinkti vyšnios:

  • Pirkti vyšnias, kurios firma ir turi blizgų paviršių. Venkite tų, su gabalų arba mėlynės.
  • Tamsios spalvos vyšnios yra geriausia pasirinkti, kaip jie nurodyti tinkamą prinokusios.
  • Vyšnios su ryškiai žalios spalvos stiebų idealiai tinka valgyti. Tie, kurie neturi stiebo turėtų būti pirmiausiai sunaudojamos kaip jie linkę pasenusi labai greitai.

Patarimai saugoti vyšnių:

  • Vyšnios yra subtilus vaisių ir turi būti tinkamai saugomi, siekiant gauti geriausią skonį.
  • Jei laikomi kambario temperatūroje, jie turėtų būti suvartojami per 2 dienas, kitaip jie bus pradėti gauti nuobodu ir nebus sveika valgyti.
  • Vyšnios gali būti laikomi maždaug per savaitę užšaldant juos į šaldytuvą. Laikykite juos į plastikinį maišelį ir padėkite į šaldytuvą.
  • Vyšnios turi būti plaunami tik prieš valgant. Plovimo ir tada saugoti bus paspartinti pablogėjimo. Visada laikykite neplautų vyšnias šaldytuve.

Patarimai naudoti vyšnios (virimo / mitybos):

  • Vyšnių, kai virti / kepti gali gauti šiek tiek pakitusi, nes jo reakcija su soda / kepimo miltelių, kuriuos galima išvengti naudojant pasukas ar grietinę, o naudojant ją su pienu preparate.
  • Vyšnios gali būti patiko jų žaliavų forma tiesiog plaunant tinkamai ir valgyti kaip žaliavos vaisiai.
  • Vyšnios yra plačiai naudojami pyragaičių ir desertas kaip padažais Tai stiprina Keprų indą skonį.
  • Vyšnios yra taip pat naudojamas keptomis slapukus, kaip šokolado ir migdolų slapukus.
  • Vyšnių naudojamas iš mocktails skaičius.
  • Jis taip pat naudojamas priimant vaisių kremu vaisių salotomis.

Tikiuosi, kad šis straipsnis apie vyšnių vaisių naudą padeda jums pasiekti gerą sveikatą.

load...