19 nuostabių paprikos (Degi Mirch) privalumų odai, plaukams ir sveikatai

Mes mylime valgyti visus tuos žemyno patiekalai, pagardinti pipirais. Šios spalvingos daržovės sudaro svarbią dalį pikantiškų patiekalų per daug. Tačiau ne daugelis žino, kad šie skanūs daržovės pakuotės Punch, kai kalbama apie mitybą.

Paprikos yra naudojami tiek visai ir miltelių pavidalo. Kai mes kalbame apie paprikos miltelių, paprikos vertas vertas paminėjimo. Tai iš esmės yra prieskonis gaminamas iš šlifavimo džiovinti paprikos ir aitriosios paprikos. Jo skonis yra gana lengvas, palyginti su čili ir Cayenne pipirai, kurie ugningas prieskoniai. Tai yra todėl, kad ji turi mažesnę dozę kapsaicino, junginys, kuris yra atsakingas už sukelia deginimo pojūtis. Jo spalva svyruoja nuo ryškios oranžinės raudonos iki tamsiai raudonos, priklausomai nuo pipirai naudojami tipo.

Kas yra Paprikos?

Paprikos yra plačiai naudojamas Vengrijos virtuvė su aukščiausios kokybės paprikos iš šios šalies. Jis dažniausiai naudojamas kaip garnyras ir prieskonių. Apie šildomas, jis išskiria savo spalvą ir skonį, ir taip pat naudojamas komerciniais maisto ir kosmetikos gamintojų spalvą į savo produktus. Vengrijoje, šešių skirtingų veislių paprikų yra prieinami su prieskoniais nuo švelnus karšta. Jei norite suteikti spalvą į jūsų patiekalas nekeičiant jo skonį, nedidelė paprika yra puikus pasirinkimas. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai išmaišyti keletą naftos papriką prieš pridedant jį prie bet patiekalas. Paprikos yra ne tik prieskonis, kuris prideda spalvą, bet taip pat yra daug vitamino C ir karotinoidų, teikiant sveikatos ir grožio nauda įvairovė.

Paprika taip pat naudojama Austrijos, Ispanijos, Maroko, ir Indijos virtuvių. Skirtingai nuo kitų prieskonių, vengrų paprikos turi subalansuotą skonį, kuris yra šiltas su nedideliu laipsniu saldumo. Ispanijos paprikos yra palyginti švelnus ir skirstomi į tris varieties- „dulce“ (saldaus ir švelnaus įvairovė), „agridulce“ (Bittersweet įvairovė) ir „Picante“ (karštas įvairovė). Šis prieskonis yra prieinama ištisus metus savo vietos bakalėjos parduotuvėse ir IT porų gerai su ryžiais, vištiena, žuvis, kiaušiniai, makaronai, varškės, bulvių ir žiedinių kopūstų. Nors perkant paprika, patartina eiti organinių prieskonių gauti visus savo stipriomis maistinių medžiagų.

load...

Odos Privalumai paprikos (Degi Mirch):

Paprikos ne tik pagerina savo kūno sveikatą, bet taip pat pagerina odos išvaizdą. Turtingas masyvas sveikatos, kuriems vitaminų ir antioksidantų, kad ji naudinga jūsų odai šiais būdais:

1. Šviesina veido:

Paprikos yra supakuota su vitaminų, geležies ir beta-karotino, kuris užkerta kelią strazdanų ir amžiaus dėmių atsiradimo. Jie pagerinti savo veido apribojant melanino gamybą, kuri yra atsakinga už savo odos tamsesnis.

2. Anti-Aging Privalumai:

Kaip jau buvo minėta, paprikos yra daug beta-karoteno, kuri pasireiškia paverčiamas vitamino A organizme. Vitaminas A atlieka esminį vaidmenį sveikos odos priežiūros. Jis apsaugo nuo raukšlių atsiradimo ir skatina šviesią spalvą.

3. Paprikos už spindinčią odą:

Jūs galite paruošti veido kaukę derinant paprikos šaukštas su dviem šaukštais medaus. Taikyti jį visoje savo veidą vienodu sluoksniu ir palikite 20 minučių. Tai bus išlyginti jūsų odos tonas, taip pat sumažinti smulkias raukšleles, raukšles, senatvės dėmes, Žuvo odos ir Tępość. Jis taip pat gali gydyti dėmių ir inkštirų, todėl jūsų oda minkšta ir švytinti. Tačiau patartina daryti lopo mėginys prieš jį naudojant lokaliai užtikrinti, kad jums nereikia kurti alergines reakcijas.

4. Gydymas Odos problemos:

Nuostabios antibakterinių savybių paprika, kad ji efektyvi dėl odos problemų, kurias sukelia bakterijos gydymo. Spuogai yra viena iš tokių problemų. Įskaitant papriką dietos gali padėti užkirsti kelią spuogų atsiradimui.

load...

5. Gydymas voras venose:

Paprikos buvo nustatyta, kad būti naudinga profilaktikai ir gydymui voras venose, nes jis turi tam tikras savybes, kurios stiprina venas ir kraujas per kūną. Jei turite voras venose kojose, galite naudoti šį prieskonių reguliariai dietos sumažinti šių venų ir užkirsti kelią naujų susidarymą.

Plaukų Privalumai paprikos:

Paprikos yra daugiau plaukų sveikatą gauna paramą maisto medžiagų nei dauguma vitaminų tabletes! Turtingas nužudė vitaminų ir mineralų šio prieskonio suteikia šiuos privalumus plaukus:

6. Apsaugo nuo plaukų slinkimas:

Paprikos yra turtingas šaltinis vitamino B6, kuris padeda išvengti plaukų slinkimas. Paprikos taip pat yra nemažai geležies, kuri palengvina deguonies pervedimą į plaukų folikulus. Jis stimuliuoja plaukų augimą, pagerina kraujotaką į galvos odą.

7. Palaiko Plaukų spalva:

Vitaminas B6 ir paprika dalyvauja melanino gamybą, pigmentą kurios suteikia spalvą į jūsų plaukai. Tiesą sakant, saldžiosios paprikos miltelių, gali būti įtraukta į chna siekiant suteikti rausvą atspalvį plaukų, o spalvos tai. Tačiau, prieš naudojant jį ant savo galvos, tai patartina daryti lopo mėginys nuo jūsų riešo viduje išvengti alerginę reakciją.

Sveikata Privalumai paprikos:

Tai lengvas paprikos prieskonių yra pakrautas su antioksidantais, taip pat svarbių vitaminų ir mineralų, kurie gali išlaikyti jūsų kūno sveiką. Jo turtinga spalvų galima priskirti prie karotinoidų akivaizdoje. Todėl, kad jūs padaryti jį savo mitybą galite skleisti jums šiuos privalumus paprikos sveikatos dalis:

8. Anti-uždegiminių savybių:

Paprikos turi puikias anti-uždegiminių savybių ir yra ypač naudingas žmonėms, kenčiantiems nuo autoimuninių ligų ir uždegiminių ligų. Tai naudinga mažinant patinimas sukelia artritas, taip pat kitų skausmai organizme.

9. Mažina kraujospūdį:

Tai kokybė gali būti priskirta prie kapsaicino buvimo paprika, nors ji yra mažesnė, lyginant su kitais pipirais. Kapsaicino AIDS mažina kraujospūdį atpalaiduodami kraujagysles.

10. Suteikia energijos:

Paprika yra svarbus šaltinis vitamino B6, kuris yra kofermentas. Kitaip tariant, tai yra labai svarbu, kad 100 kitų fermentų atlikti savo funkciją puikiai. Jie pradeda biochemines reakcijas organizme, kad sukurti energiją, teikiant gliukozės gamindami neurotransmiterių ir hemoglobino. Šis prieskonis taip pat yra geležies, kuri perneša deguonį po visą kūną ir yra daugelio baltymų komponentas. Šie baltymai yra atsakingi už energetikos kūrimą. Paprikos yra awesome stimuliatorius ir Energizer, kuris gali būti naudojamas gydyti sąlygas, pavyzdžiui, nuovargis, mieguistumas, depresija.

11. Akių sveikata:

Vitaminas A atlieka esminį vaidmenį palaikant sveiką regėjimą ir iš esmės remiasi junginių grupei, vadinamai karotinoidų. Paprika yra keturi karotinoidų būtent-beta kriptoksantino, beta-karotino, liuteino, ir zea-xanthin. Šis vitaminas yra naudojamas akis įjungti šviesą į viziją. Liuteinas ir Zea-xanthin sumažinti besivystančių amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos ir kataraktos riziką. Patartina derinti papriką su riebalų šaltinio, pavyzdžiui, alyvuogių aliejaus visiškai pasinaudoti karotinoidų naudą.

12. Perdavimai Virškinimas:

Paprika AIDS virškinimą pagal normalizuoti skrandžio rūgštis. Tai puikus stimuliatorius, kuris palengvina virškinimą didinant seilių ir skrandžio rūgščių. Jis gali būti naudojamas gydyti virškinimo. Tačiau didelės dozės paprikos gali sąveikauti su kitais vaistais, todėl patartina pasikonsultuoti su savo gydytoju prieš naudojant paprika šiam tikslui.

13. Skatina gero miego:

Vitaminas B6 ir paprikos turi galingus neurologinių ir psichologinių efektų. Ji prisideda prie „miego hormono melatonino“ gamybą, padeda jums palaikyti normalų miego ciklą. Be to, ji skatina jūsų organizmo serotonino ir norepinefrino lygį, kurie abu leidžia jums likti laimingi ir be streso.

14. Antibakterinių savybių:

Antibakterinis baltymų rasta paprikos buvo nustatyta, kad slopina tam tikrų bakterijų, tokių asSalmonella ir E.coli, kurios dažnai perduodama per nurijus augimą. Įtraukimas paprika dietos gali slopinti šių kenksmingų bakterijų augimą, jei ne visiškai jį sustabdyti.

15. Apsaugo niekingas:

Šašuotas yra retas liga, kuriai būdingas ištinusios ir kraujavimo dantenų, silpnų dantų, patinusius kaulų, greitas kvėpavimas, geltos, diarėjos, depresija ir tt pagrindinė priežastis, niekingas yra trūkumas vitamino C. Paprikų yra vitamino C stipruolis Šis vitaminas yra laikoma stebuklu, darbuotojas turėtų būti suvartoti kasdien išvengti daugelio ligų, tarp jų niekingas pradžią. Įtraukti papriką dietos padidinti savo vitamino C kiekį.

16. Apsaugo anemija:

Kaip nurodyta anksčiau, paprikos yra geležies, kuri dalyvauja raudonųjų kraujo kūnelių formavimuisi. Be to, gausu vitamino C šio prieskonio suteikia organizmui įsisavinti geležį. Tokiu būdu, įtraukimas paprika dietos gali padėti išvengti anemija.

17. Širdies ir kraujagyslių privalumai:

Vitaminas C paprika suteikia apsaugą nuo širdies ir kraujagyslių ligų, ypač širdies priepuolio ir insulto. Vitaminas E yra antioksidantas, kuris apsaugo nuo žalos laisvųjų radikalų, mažina širdies ligų riziką. Pakraunant su mineralų, pavyzdžiui, geležies, magnio, kalio ir fosforo, ji padeda išvalyti kraują ir pagerinti širdies sveikatą.

18. Žaizdų gijimą:

Paprika yra geras šaltinis vitamino E, kuris padeda gaminti raudonųjų kraujo kūnelių. Ji taip pat padeda formuoti krešulius atveju gabalai ir žaizdų, palengvinant greitą žaizdų gijimą.

19. Kitos išmokos:

Vitaminas A paprika skatina sveiką ląstelių vystymąsi. Tam tikros sveiki riebalai yra reikalingi savo mitybą, siekiant apsaugoti nervų ląsteles, o izoliaciniai ir apsaugoti organus. Lipoproteinai yra molekulės, pagaminti iš riebalų ir baltymų, kurie atlieka cholesterolio per kraują. Vitaminas E paprika apsaugo riebalų komponentas lipoproteinų. Reikėtų nepamiršti, kad šie riebalai yra mažiau tikėtina, kad sukelti uždegimą, kuri prisideda prie širdies ligų. Paprikos yra turtingas vitaminų A, E ir K, kurie padeda išlaikyti sveiką venas ir kapiliarus.

Iki šiol, turite gavo aiškią idėją apie tai, kas yra paprikos naudojamos ir kodėl jums turėtų būti šio prieskonio į savo mitybą.

Maistinė vertė paprikos:

Paprikos mitybos nauda yra pirmiausia dėl to, kad turtinga įvairių maistinių medžiagų, įskaitant vitaminų, mineralų, antioksidantų ir išskirtinai aukšto lygio karotinoidų akivaizdoje. Jo detoksikuojanti, priešuždegiminių, nuskausminimo, ir gydomųjų savybių iš jo turtingas kiekio vitaminų C, K, E, A ir B komplekso. Mineralų, pavyzdžiui, kalcio, cinko, magnio, fosforo, kalio ir geležies, taip pat mažais pluošto, natūrali cukraus ir angliavandenių suteikia baltymų, energijos ir sveiką riebalų. Jis taip pat yra geras šaltinis fitosterolių. Toliau pateikta lentelė paaiškina išsamiai maistingumo šio švelnaus prieskonių.

Suma paprikos: 1 šaukštelis (Viso Svoris paprikos: 2g)

Maistinės medžiagos Suma
Baltymas 0,3 g
Fitosteroliai 3,5 mg
Vanduo 0,2 g
Pelenai 0,1 g
Kalorijos
Visos kalorijos 5.8
Kalorijos iš angliavandenių 2.6
Kalorijos iš riebalų 2.2
Kalorijos iš baltymų 1.0
Angliavandeniai
Bendras angliavandenių kiekis 1,1 g
Maistinės skaidulos 0,7 g
Cukrus 0,2 g
Riebalai ir amp; riebalų rūgštys
Bendras riebalų kiekis 0,3 g
Sočiųjų riebalų 0,0 g
Mononesočiųjų riebalų 0,0 g
Polinesočiosios riebalai 0,2 g
Visos omega-3 riebalų rūgštys 18,0 mg
Visos omega-6 riebalų rūgštys 148 mg
Vitaminai
Vitaminas a 1055 iu
Vitaminas c 1,4 mg
Vitaminas e (alfa tokoferolis) 0,6 mg
Vitaminas k 1,6 mkg
0,3 mg
Vitaminas B6 0,1 mg
Folatų 2,1 mcg
Pantoteno rūgštis 0,0 mg
Cholinas 1,0 mg
Mineralai
Kalcis 3,5 mg
Geležis 0,5 mg
Magnis 3,7 mg
Fosforas 6,9 mg
Kalis 46,9 mg
Cinkas 0,1 mg

Kalorijų ir riebalų: Paprikos yra tik 19 kalorijų ir mažiau nei 1 gramas riebalų.

Vitaminas A: pakraunant su karotinoidų, paprikos yra daug vitamino A A paprikos šaukštas teikia apie 3349 tarptautinių vienetų vitamino A, kuris yra daugiau nei 100% rekomenduojamos paros normos šio vitamino.

Vitaminas E: Vitaminas E atlieka svarbų vaidmenį kraujo sveikatai. Paprikos yra puikus vitamino E šaltinis su 1 šaukštas prisidėti 13,5% rekomenduojamos paros normos šio vitamino E.

Vitaminas B6: B grupės vitaminai vaidina svarbų vaidmenį skaidyti riebalus ir baltymus ir konvertuoti angliavandenius į gliukozę. Tarp B grupės vitaminų, paprikos yra ypač turtingas vitaminu B6 su 1 šaukštas šio prieskonio teikiančios 11,2% rekomenduojamos paros normos.

Geležies: geležies yra svarbus mineralas paprika. Iš paprikos pipirų šaukštelis suteikia 6% ir 3% rekomenduojamos paros normos geležies vyrų ir moterų atitinkamai.

Karotenoidai: Turtingas spalva paprika ateina iš gausaus kiekio karotenoidų esančius jame. A 1 šaukštas paprikos porcija suteikia 1,3 mg liuteino ir Zea-xanthin prisideda 11% rekomenduojamos paros normos.

Esu įsitikinęs, kad minėti privalumai padarė jūs suprasite, kad paprikos yra ne tik dar vienas ingredientas savo maisto ir kosmetikos! Kitą kartą jūs apsipirkti už prieskonių, būtinai pridėkite paprika paketą į savo krepšelį!

Ar radote šį straipsnį apie naudą paprika naudinga? Ar palikti savo atsiliepimus į komentarus skyriuje žemiau!

load...