16 Teigiamas sveikos mitybos poveikis jūsų gyvenimui

load...

„Sveikata yra turtas“ buvo tai, ką mes sužinojome, mūsų mokyklos dienų. Bet, tada atrodo, kad šiandien dauguma iš mūsų pamiršo, kas tikrasis mūsų turtas yra. Su mūsų užimtas gyvenimo būdą, mūsų mitybos įpročius pablogėjo drastiškai! Mes pamiršome, kas sveika mityba yra visa informacija apie!

Valgis ir subalansuota dieta turi umpteen naudą mums. Šios išmokos yra išskirtinė ir ilgalaikė. Štai kodėl labai svarbu, kad mes suprantame, valgyti sveiką ir kokią įtaką tai turi ant mūsų gerovei naudą.

Kas yra sveikos mitybos?

Tai reiškia, valgyti tinkamą maistingą mitybą, kuri yra subalansuota liesos baltymų, angliavandenių ir riebalų. Ji apima gerą maistą, todėl mūsų organizmas stiprus, kelią ligoms toli ir pagerinti mūsų kūną ir protą. Tai nereiškia badauja save tik keletas maisto produktų, bet valgyti viską tinkamas proporcijas. Vartojimas pakankamai riebalų, taip pat formuoja sveikos mitybos dalis.

Kas sudaro sveika mityba?

Geras maistas kaip daržovių, vaisių, neskaldytų grūdų, grūdų, ankštinių, viskas, kas teikia mums reikalingų maistinių medžiagų organizmui padaryti gerą mitybą. Sveikos mitybos yra mažai riebalų ir kalorijų. Sveika mityba taip pat reiškia išvengti greito maisto, pavyzdžiui, picos, makaronų, mėsainiai, bulvytės ir pan, nes jie dažniausiai yra nesveiko riebalų ir yra daug kalorijų. Alkoholis ir gaivieji gėrimai taip pat turi būti vengiama.

load...

Ką įtraukti į sveiką mitybą: dideliu vandens kiekiu, krakmolingų maisto, daržovių, vaisių, skaidulų, pieno ir pieno produktų, baltymų, ir tinkamą porcijų dydį.

Ir ko vengti: Alkoholis, gaivieji gėrimai, keptas maistas, greito maisto, per daug cukraus ir druskos.

Privalumai valgyti sveiką maistą:

Sveika mityba turi ilgalaikę naudą. Jis yra geras visą kūną. Jis saugo smegenis, širdį, kaulus, protą ir visus sąjungininkų sistemos darbo geros būklės. Keletas iš daugelio privalumų valgyti sveika yra nurodyti žemiau:

1. Sveiką širdį:

Mažai natrio, riebalai ir cholesterolis dieta yra geriausias širdies. Jis saugo sveiką širdį. Sotieji ir trans-riebalų, daugiausia randama keptas maistas, raudonos mėsos, margarino ir tt, padidinti širdies sutrikimų riziką. Dieta, kuri yra gausu neskaldytų grūdų, daržovių, vaisių ir mažai riebalų pieno produktų ir mažai kalorijų ir cholesterolio rūpinasi mūsų širdis per daug.

2. Sveikus kaulus ir dantis:

Kalcio turtingas maistas apsaugo dantis stiprus ir apsaugo kaulų praradimą. Vitaminas D padeda mūsų organizmui įsisavinti kalcį, todėl Pakankamas suvartojamų Vitaminas D taip pat svarbus. Neriebūs pieno produktai ir pagerintų maisto produktų, pavyzdžiui, vaisių sulčių, grūdų ir tt, daug šaltinių kalcio.

3. Sveikas smegenų:

Sakoma, kad smegenys kontroliuoja kūną. Taigi, tai yra labai svarbu, kad smegenų funkciją gerai. Tinkama mityba pagerina kraujo tekėjimą į smegenis, apsaugoti smegenų ląsteles ir padeda smegenų likti tinkamas ir aštrus. Valgyti sveiką, subalansuotą mitybą, užtikrina pasiūlyti smegenų pakankamą energijos lygį, kad būtų labiau produktyvus.

4. Kontrolė Svoris:

Munching obuolių, morkų, agurkų ir kitų žaliavų vaisių ir daržovių, o ne traškučiai, bulvytės, šokolado ir sodos gali padėti išlaikyti mūsų svorio kontrolę. Sveika mityba sumažina nutukimo, skydliaukės disfunkcija ir panašių ligų riziką.

5. Energetika:

Ką mes valgome sudegė ir perdirbti į energiją ir riebalų. Venkite valgyti maisto, kurių sudėtyje yra riebalų pertekliui, cukraus ir rafinuotų angliavandenių (pavyzdžiui, baltos duonos) kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje svyravimus. Tai leidžia mums išlaikyti pastovų cukraus kiekį kraujyje ir nuolatinis energijos lygį per. Mažas, dažnai maistas taip pat padeda palaikyti energijos lygį ir valgyti sveiką pusryčiai saugo mus energiją visą dieną.

6. Mažiau streso:

Sveika mityba skatina sveiką protą ir kūną, ir kai tiek proto ir kūno darbas tinkamai, yra labai mažai vietos streso. Net jei yra stresas, omega – 3 riebalų rūgštys gali ateiti į pagalbą. Šios rūgštys apsaugoti organizmą nuo į streso hormonų, tokių kaip kortizolio svyravimo. Juodoji arbata buvo įrodyta, kad sumažinti kortizolio po stresinių įvykių, todėl lengviau mums atsigauti. Vitaminas C ir magnio, rastas riešutais ir špinatais taip pat sumažinti šiuos hormonus, tuo pat metu apsaugant imuninę sistemą, išlaikant įtampą valdomas.

7. Vėlavimai senėjimas:

Maisto produktai, kurie turi aukštą vandens kiekį, pavyzdžiui, vaisių ir daržovių, kad oda drėkinama, elastinga ir skysčių. Jie taip pat yra antioksidantai, siekiant apsisaugoti nuo ląstelių pažeidimo ir išlaikyti odą ieško jaunesnių. Omega – žuvyje 3 riebalų rūgščių, maitina odą ir sumažinti raukšlių atsiradimą.

8. Apskritai Sveikata:

Sveika mityba, taip pat saugo visus kūno organus ir visas savo sistemas tinkamai. Jis gerina imuninę sistemą, kuri padeda kovoti su ligomis. Jis saugo mus energingi ir stiprūs visi per mūsų gyvenime.

9. Ilgas gyvenimas:

Sveikas širdies, sveikas protas, žemesnio lygio streso, tinka kūno, mažiau ligų, visa tai prisideda, kad mūsų gyvenimą sveikesnį ir laimingesni. Vienas iš nuostabių privalumų valgyti sveiką mitybą.

10. Taupo pinigus:

Paskutinis, bet ne mažiau svarbu, sveikas maistas, pavyzdžiui, vaisių, daržovių, riešutų ir tt, kainuoja mažiau nei greito maisto, kuris nieko nedaro, bet pakenkti mūsų organizmą. Valgyti sveika taip pat reiškia susirgti rečiau, mažiau vizitų pas gydytoją, mažiau vaistų, kurie visi taip pat padeda sutaupyti pinigų.

11. Mažiau potraukį:

Nukritimas cukraus kiekis kraujyje gali sukelti nesveiką būdas valgyti. Liesos baltymų ir angliavandenių padeda stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje organizme siekiant kontroliuoti spartūs pokyčiai. Paleidus vartoja subalansuotą ir mitybos dietos, jūsų potraukį nesveiko maisto, pavyzdžiui, junk maisto palaipsniui mažės. Tai padės jums išlaikyti sveiką ir tinkamą gyvenimo būdą.

12. Gerina nuotaiką:

Angliavandenių turtingas maistas padeda padidinti serotonino sekreciją. Serotonino yra smegenyse, kuris padeda pagerinti nuotaiką chemijos. Kompleksiniai angliavandeniai yra labai geras pasirinkimas maisto, nes ji padeda kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir kūno.

13. Geresnis Žinios:

Kai pradėsite renkasi sveiką subalansuotą mitybą, jūs pradėsite tiria įvairių maisto produktų bei jų metodų rengimo. Ir kai jūs inicijuoti mokslinius tyrimus šioje srityje, įgyti žinių apie įvairių virtuvių. Taigi vėliau, jei jūs norite padaryti savo dietos pokyčius, jūs turėsite daugiau galimybių, ką valgyti, kada ir kokiu deriniu, todėl jūsų maisto kartų įdomiau.

14. Mažiau smulkmeniškas:

Maitinimas sveiką maistą vaikams niekada nebuvo lengva tėvams. Suaugusieji taip pat gauti nuobodu kasdien valgyti tą patį maistą. Bandyti išlaikyti sveiką mitybą, jums reikia norint pradėti pasirinkdami įvairių etninių virtuvių. Kai pradeda eksperimentuoti su maistu, jūs pradėsite vis mažiau smulkmeniškas ir pradėti mėgautis savo porcijas vaisių ir daržovių.

15. Lygesnis Pilvo:

Karbonatų, pernelyg natrio ir vidurių užkietėjimas visi gali sukelti ištinęs pilvo. Dieta, kurios riboja natrio ir didelis cukraus gazuotų gėrimų vartojimas gali visą sukelti laižytis skrandžio.

16. Sveikas Šypsenos:

Kai pradėsite vartoja sveiką maistą, jūsų burna susijusias problemas, tokias kaip dantų skausmas, blogas kvapas, dantenų ligų mažės. Tai leis jums šypsena ryškiai be jokių rūpesčių.

Apskritai, mūsų kūnas turi sveiką maistą išlaikyti, tobulinti ir išgydyti save. Atimant iš jo gero maisto yra tik pakenkti sau, kurio rezultatai gali būti momentinis būdas, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje, tai bus labai akivaizdus. Sveika mityba yra naudinga mums jaustis geriau, gyventi sveikai ir gyventi ilgiau. Taigi, pradėti kurti pokyčius, kaip jūs valgyti ir jūs pastebėsite skirtumą greitai!

Ar manote, kad jūsų mityba yra sveika? Ką jūsų įprastą dietą įtraukti? Pasidalink su mumis komentarus skyriuje žemiau.

load...