16 paprasti būdai numesti svorio be dietos

load...

„Daržovės yra būtina laikytis dietos. Siūlau morkų pyragą, cukinijos duona, ir moliūgų pyragas „- Jim Davis. Na, tai tikrai ne taip, kaip numesti svorio! Mes visi buvo nešioti keletą papildomų 5 – 10 svarų, kad mes įlaipinami per atostogas ir šalims. Šie papildomi poliai svarų buvo vairavimo mus iš proto. Geriausias būdas tonizuoti ir įtvirtinti yra sekti keletą paprastų žingsnių, kad nesusijusių dietos ir save atėmimo. Ėjimas ant dietos ir pataikyti į sporto salę dažnai laikomi veiksmingais variantų numesti svorio. Laimei, jie duoda rezultatus. Deja, atsižvelgiant į mūsų kasdienį džiovos tvarkaraščius, dietos ir vykdyti yra ne visiems puodelio arbatos. Mes dažnai paliekami su labai mažai laiko atkreipti dėmesį į dietą ar į darbo už valandas sporto salėje. Be to, dietos ir mankštos programos gali padėti prarasti keletą svarų per trumpą laiką, tačiau tai svorio netekimas yra tik laikinas. Dietos gali grįžti visą savo prarastą svorį ir galbūt šiek tiek papildomo svorio, taip pat po sugrįžtama į savo įprastą grafiką.

Kaip numesti svorio be dietos?

Leiskite kreiptis idėja ant galvos ir pažvelgti numesti svorio be dietos plano. Po sveiką gyvenimo būdą yra lygiai taip pat svarbu išlaikyti idealią kūno svorį. Kaip Jackie Gleason įdėti ją „, antrą dieną dietos visada lengviau, nei pirmąją. Antroje dienos jūs ne jį. „Įdomu, kaip sumažinti svorį be dietos? Bando šias strategijas, galite slim down sveiką ir neskausmingai būdu be kenčia nuo bado ar nuo monotonijos po dietos.

1. Gaukite 40 Susidomėjimas:

  • Miego Manoma, kad gamtoje yra konservantas, kuris maitina protą ne iš dienos sunkaus darbo ir nuovargio pabaigoje. Miego svarba negali būti ignoruojami, kai jis ateina į suveikimo svorio.
  • Nors esate miega, jūsų kūnas dirba reguliuoti savo sistemas ir išgydyti bet kokią žalą iš bet dėvėjimosi ir plyšimo. Net virškinimo sistema pumpuoja sunku apdoroti maistą, Pritaikysime angliavandenių ir suskaidyti riebalus.
  • Miego trūkumas sukelia pokyčius hormonų, ypač kortizolio ir insulinas. Kortizolio reguliuoja cukraus, riebalų, baltymų, mineralų ir vandens apykaitą ir insulinas yra atsakingas už cukraus kiekį kraujyje ir riebalų saugykla. Miego trūkumas sukelia kortizolio gamybą ir veda prie padidėjusio insulino todėl svorio dar sunkiau. Taigi, gydant save gerą miegą gali padėti daug mažinant svorį.

2. Kramtyti jį:

  • Tyrimai įrodė, kad jei jūs praleisti ilgesnį laiką kramtomoji maistą, jūs tikriausiai vartoja mažesnius kalorijų.
  • Kramtomoji ilgesnį laiką apsaugo per valgyti, nes ji suteikia smegenų papildomo laiko gauti signalus iš skrandžio, kad ji yra pilna. Tai taip pat palengvina tinkamą virškinimą ir riboja savo porcijų dydį. Todėl rekomenduojama, kad maistas turėtų būti kramtyti apie 35 iki 50 kartų per gurkšnis.

3. Atkreipkite dėmesį į savo maistą:

Mes dažnai išgirsti (ir net ignoruojami) mūsų vyresnieji patarti mums, ne kalbėti, skaityti ar žiūrėti televizorių, o valgyti maistą. Kai esate multitasking per savo patiekalų, jūs greičiausiai suvartoja daugiau maisto kiekį ir įdėti papildomų svarų. Taigi, atkreipiant dėmesį į tai, ką valgote, yra labai svarbus.

4. Venkite overcooking:

  • Overcooking jūsų maistas rezultatus gerokai sumažinti maistinių medžiagų. Jei netenka maistinių medžiagų, jūs nesijaučiate patenkinta ir gali trokšta greito maisto.
  • Siekiant to išvengti, galite padidinti neapdorotų maisto produktų, pavyzdžiui, salotų ir suši vartojimą. Patartina valgyti virtos, keptos, blanširuoti ar keptomis daržovėmis ir kepta arba keptos mėsos ir žuvies.

5. Valgykite daugiau gaminti ir kruopos:

load...
  • Mažo kaloringumo vaisių ir daržovių, turėtų būti suvartojama daugiau nei kitų maisto produktų, kuriuose yra daug riebalų ir kalorijų. Daržovės turi būti vartojamas dažniau nei mėsos, nes juose gausu vitaminų, mineralų, augalinių maisto medžiagų ir ląstelienos.
  • Kruopos, pavyzdžiui, neskaldytų kviečių duona ir makaronai, rudieji ryžiai, sėlenos dribsnių, pūsti turėtų būti pakeistas rafinuotų grūdų, pavyzdžiui, balta duona, pyragai, sausainiai ir riestainiu, nes jie suteikia labai reikalingą pluošto, todėl išlaikyti jums visiškai ilgesnį laiką.

6. Ar jūsų pusryčiai Kasdien:

  • Tai klaidinga nuomonė, kad praleidžiant pusryčiai yra būdas sumažinti kalorijas ir numesti svorį. Pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis, ir neturėtų būti ignoruojamas bet kokia kaina.
  • Degalų jūsų kūnas kelis kartus per dieną yra labai svarbus. Kai praleisti savo pusryčius, jūs pradėsite jaustis labai alkanas iki pietų metu ir galų gale persivalgymo ir pasirinkti nesveiko maisto elementus.
  • Trūksta pusryčiai, taip pat lėtina medžiagų apykaitą. Todėl visada valgyti savo pusryčius per kurio atsibunda valandą. Iš viso grūdų grūdų ir mažai riebalų pieno dubenėlį gali duoti maistingą dienos pradžią.

7. Ar dažnai, mažesnių patiekalų:

  • Valgyti dažnai maistą pagreitina jūsų medžiagų apykaitą ir saugo ją dirbti yra padidėjusi ir nuolat dieną.
  • Vadinasi, ji yra ideali valgyti penkių iki šešių kartų per dieną su dvejų iki trijų valandų pertraukos tarp kiekvieno valgio ir užkandžių. Porcija kontrolė yra svarbi siekiant išvengti persivalgymo.
  • Tai gali būti pasiekta naudojant mažų dubenys, lėkštės ir puodeliai. Sumažinti savo porcijas iki 10% iki 20% gali būti palanki svorio.

8. Valgyti vaisius prieš valgį:

Įpraskite valgyti vaisius mažiausiai 30 minučių prieš kiekvieną sunkaus valgio kaip vaisiai gali būti suardomas greitai. Valgyti vaisius ant tuščio skrandžio detoksikuoja sistemą ir leidžia jums valgyti mažiau.

9. Baigti savo vakarienė 8 val:

  • Vėlai naktį valgyti reikėtų vengti kaip jūs greičiausiai krūva papildomų svarų. Iš tiesų, jūs turėtumėte valgyti savo paskutinio valgio prieš aštuonių vakare, kad būtų išvengta binging ant užkandis prieš vakarienę.
  • Žolelių arbata yra gera galimybė patenkinti savo alkį po vakarienės metu ir tada valyti dantis išjungti savo protą nuo valgymo idėja.

10. Būkite atsargūs pasirenkant Skystas Kalorijos:

Reikėtų vengti saldinti gėrimai, kaip jie yra daug kalorijų. Patenkinti savo troškulį vandeniu, nugriebti ar mažo riebumo pieno arba mažomis porcijomis iš 100% vaisių sulčių arba mažo kaloringumo daržovių sulčių. Alkoholį apriboti gali sutaupyti nemažai kalorijų kaip alkoholis kalorijų pridėti greitai.

11. Gerti pakankamai vandens:

Geriamojo pakankamai vandens yra raktas į sveiką gyvenimo būdą. Geriamojo šalto vandens didina jūsų medžiagų apykaitą, taip jūsų kūnas bus dirbti sunkiau sušilti skystis, dėl ko daugiau kalorijų yra deginamos. Jis saugo jums jausmas visiškai taip, kad jums nereikia užkandis. Jis saugo jūsų sistema hidratuotas ir padeda laidos raumenų stiprinimo hormonų į savo kūną.

12. Turėti Baltymai kiekvieną valgį ir užkandžiai Break:

Maisto produktai, kurių sudėtyje yra liesos arba mažai riebalų baltymų turėtų sudaryti kiekvieno valgio ar užkandžio, nes jie suteikia sotumo jausmą ilgesnį laiką, tokiu būdu išlaikant jus nuo persivalgymo. Mažai jogurtas, maža dalis riešutų, žemės riešutų sviestas, kiaušiniai, pupelės ir liesos mėsos, yra rekomenduotini.

13. Gerti žaliosios arbatos:

Be vandens, žaliosios arbatos taip pat yra puikus metabolizmas stiprintuvas. Tyrimai parodė, kad geriamojo žalia arbata gali sukelti 400 papildomų kalorijų sudegino per savaitę. Ji taip pat turi antioksidacinį galią.

 [Skaityti: juoda kava Privalumai Weight Loss]

14. Pabandykite, kaip padidinti savo veiksmus:

Vaikščiojimas yra laikomas puikus pratimas, kai jis ateina į svorio. 10000 žingsnių rekomenduojama į palankių rezultatų dienos. Žingsniamatis gali būti naudojamas apskaičiuoti ir įtraukti daugiau žingsnių.

15. Juokas ir Svorio netekimas:

  • Juokas yra laikomas geriausias būdas numesti svorio be dietos. Krizenimas padidina jūsų širdies ritmas, kraujo apytaką ir tonizuoja savo pilvo raumenis, todėl suteikia natūraliai kardio treniruotės.
  • Juokiasi nuoširdžiai penkis kartus per dieną turi tuos pačius privalumus kaip 10 minučių irklavimo mašina. Dešimt penkiolika minučių kieto juoko gali sudeginti 50 kalorijas, kurių galima pridėti iki deginimas 4.4 svarų per metus.

16. Kvėpavimas:

  • Kvėpavimo tinkamu būdu gali padėti mums sudeginti daugiau kalorijų. Diafragminis kvėpavimas yra teisingas būdas kvėpavimą – pro nosį ir pro burną.
  • Visas diafragminis kvėpavimas sudegina daugiau kalorijų ir tonus abs aktyviai naudojant raumenis ir pristatymo daugiau deguonies į kraują ir raumenis, tokiu būdu leidžia mums dirbti sunkiau ir ilgiau. Tai buvo paprasti būdai, kaip prarasti svorio be dietos.

Mes čia matėme, kad dietos yra ne tik galimybė numesti svorio. Tai ne apie tai, ką valgote, bet apie tai, kaip jūs valgote. Vietoj atimti sau maisto, kurį myli ir badauja numesti svorio, galite valgyti viską saikingai ir išlaikyti idealų svorį. Po sveiką gyvenseną ir yra emociškai pasirengę įtraukti šiuos pakeitimus yra raktas į sėkmę.

Tikimės, kad dabar jūs gavo, kaip numesti svorio be dietos idėja. Ar pasidalinti savo patirtimi su mumis komentarą skyriuje žemiau pateiktą:

load...