16 geriausių Kukurūzų (Bhuttos) naudos odai, plaukams ir sveikatai

load...

Kukurūzai, taip pat žinomas kaip kukurūzų arba mūsų senas geras (Bhutta / Makkai / Challi) hindi, „Mokka Jonnalu ‘telugų“ Makkacholam „tamilų“ Cholam „malajalamų“ Musukina Jola „kanadų kalba“ Makkai „į gujarati „Makai“ marati ir Punjabi ir „butta“ bengalų. Kukurūzai yra didelis grūdų įmonę, kuri sako, kad yra kilęs iš Meksikos ir Centrinės Amerikos. Nors žiūrima kaip daržovių, tai iš tikrųjų yra maistinių grūdų.

Lapinių stiebų gamyklos gamina ausis, kurių sudėtyje yra grūdai žinomas kaip branduoliai. Už kiekvieną branduolio burbuolės, yra iš šilko gija. Baltos ir geltonos branduoliai yra labiausiai populiarus, tačiau šiandien, kukurūzai yra prieinama raudonos, rudos, mėlynos ir violetinės taip pat. Baltos ir geltonos hibridai yra žinomas kaip sviesto ir cukraus kukurūzų, kuriuose yra abu branduoliai rūšių. Tai javų yra žinomas dėl savo malonaus skonio ir jos universalumą.

Kūdikių kukurūzai yra skardinėse ar stiklainiuose prekybos centruose ir yra naudojamas Azijos maisto ruošimui. Ši grūdų yra visuotinai prieinamos ir vasarą gali būti virti įvairiais būdais. Cukriniai kukurūzai gali būti naudojamas garnyras šviežių ryžių arba virti su svogūnų ir paprikos padaryti naktipiečių. Jis netgi gali būti valgoma tiesiai iš kukurūzų ausis. Indijoje, pardavėjai dažnai matė parduodant grūdus, kuri yra žinoma kaip „bhutta“. Geriausia dalis yra ta, kad kukurūzai yra ne tik skanus, bet daug vitaminų, mineralų ir ląstelienos, todėl siūlo keletą naudos sveikatai.

kukurūzų privalumai

Dėl paprastumo skaitymo, mes suskirstyti šį segmentą į naudą kukurūzų sveikatos po to odos ir plaukų naudą.

load...

Sveikata Privalumai kukurūzų:

Be to, jos skanus saldus skonis, kukurūzai yra daug skaidulinių medžiagų, mažai riebalų ir puikus šaltinis esminių maistinių medžiagų siūlanti naudą sveikatai masyvo žemiau pateikta.

1. Gera virškinimui:

Kukurūzų yra aukštos maistinių skaidulų būdas, kuris apima tiek tirpios ir netirpios pluošto. Tirpus pluoštas padeda blokuoja cholesterolio absorbcijos virsta gelio konsistencijos kadangi netirpios ląstelienos apsaugo nuo vidurių užkietėjimo ir žarnyno problemų skatinant minkštą ir didelių gabaritų išmatose, kad gali judėti lengvai per žarnyną, sumažinti dirgliosios žarnos sindromo ir viduriavimas galimybes. Taigi, tai padeda išvengti virškinimo problemų, pavyzdžiui, vidurių užkietėjimas ir hemorojus, taip pat gaubtinės žarnos vėžio. Nors kukurūzai yra abi šio pluošto rūšys, jis turi didesnį kiekį netirpios ląstelienos.

2. Apsaugo Anemija:

Anemija sukelia dėl to, kad vitamino B12 ir folio rūgšties trūkumas. Kukurūzų turi didelį kiekį iš šių, taip pat geležies, kuri yra viena iš esminių mineralų, reikalingų suformuoti naujų raudonųjų kraujo kūnelių. Geležies trūkumas gali sukelti anemiją.

3. Efektyvesnis energijos:

Kukurūzų laikomas krakmolingų daržovių, nes jame yra didelis kiekis angliavandenių, kurie suteikia jums per trumpą laiką ir ilguoju laikotarpiu energijos. Jie taip pat užtikrinti tinkamą veikimą smegenyse ir nervų sistemą. Vienas puodelis kukurūzų suteikia apie 29 gramų angliavandenių. Tai ypač naudinga sportininkams, nes jie reikalauja daugiau angliavandenių optimizuoti treniruočių efektyvumą. Be to, kukurūzai yra sudėtingas angliavandenių, todėl jis bus virškinamas lėtai, tokiu būdu suteikiant Jums subalansuotų energijos lygmenų, kurie yra be viršūnių ir slėnių. Patartina valgyti kukurūzų porą valandų prieš naudotis ilgalaikės energijos.

4. Mažina MTL cholesterolio:

Cholesterolis yra gaminamas kepenyse ir paprastai būna dviejų rūšių cholesterolio, DTL, arba gero cholesterolio ir MTL arba blogojo cholesterolio. Blogojo cholesterolio padidėja dėl to, kad riebaus maisto vartojimas, taigi susilpninti savo širdį ir sukelia širdies ir kraujagyslių ligas. Cukriniai kukurūzai yra gausu vitamino C, karotinoidų ir bioflavonoidų, kurie saugo savo širdį sveiką kontroliuojant cholesterolio kiekį kraujyje ir didinti kraujo tekėjimą. Kukurūzų aliejus turi antiaterogeninio poveikį cholesterolio kiekį kraujyje, nes ji mažina cholesterolio kiekį kraujyje, mažinant cholesterolio absorbciją organizme, tokiu būdu užkertant kelią aterosklerozės ir prapūtimo laisvuosius radikalus visą kūną.

5. Palengvina Weight Gain:

Kukurūzai yra puikus pasirinkimas mažo svorio žmonių, vadinamos „kietų didintojai“. Jiems reikia padidinti savo suvartojamų kalorijų, kad būtų įdėti keletą svarų savo kadrų. Kukurūzai yra kalorijų tankus ir daug angliavandenių, kurie padeda Siekti savo kūną. Taigi, ji gali būti sveika papildymas jūsų valgį, jei esate mažo svorio. Vienas puodelis kukurūzų branduoliai suteikia tiek pat, kiek 130 kalorijų.

6. Apsaugo Diabetas ir hipertenzija:

Ekologiški vaisiai ir daržovės, pavyzdžiui, kukurūzų įrodė, kad veiksmingai sumažinti diabeto požymiai. Reguliariai vartojimas kukurūzų branduoliai padeda į ne nuo insulino priklausomu cukriniu diabetu (NIDDM) valdymo ir apsaugo nuo hipertenzijos dėl fenolio fitonutrinai buvimą visai kukurūzų. Fitonutrinai reguliuoti absorbciją ir insulino išsiskyrimą organizme, taip sumažinant šuoliai galimybes ir lašus cukriniu diabetu sergantiems pacientams, ir padėti jiems palaikyti normalų gyvenimo būdą. Be to, kukurūzai yra geras šaltinis pantoteno rūgšties. Tai vitamino B padeda angliavandenių, baltymų ir lipidų apykaitą. Vadinasi, ji apsaugo nuo streso, remiant antinksčių veiklą.

7. Svaresnį jungiamojo audinio:

Jungiamasis audinys susideda iš kaulų, raiščių, sausgyslių, raumenų ir kremzles. Kukurūzų sudėtyje yra mikroelementas mangano, kuris stiprina jungiamąjį audinį. Be šių, mangano saugo cukraus kiekį kraujyje stabilus ir skaido angliavandenius ir riebalus teikti energiją. Kukurūzų puodelis apie 12 proc dienraštyje rekomenduojama vertė mangano. Kukurūzų taip pat yra didelė mineralų, pavyzdžiui, magnio, geležies, vario ir fosforo, kurie yra reikalingi sveikus kaulus. Šios maistinės medžiagos neleisti savo kaulus nuo krekingo, kaip jums augti vyresnio amžiaus.

8. Gerina regėjimą:

Geltonos branduoliai kukurūzų yra medžiagų, vadinamų karotinoidų, kad sumažintų geltonosios dėmės degeneracija, ty regos pablogėjimas riziką jūsų regėjimo linijos centre. Beta karotinas padeda gaminti vitaminą A, tokiu būdu remiant geresnę viziją.

9. Priešvėžinių savybių:

Moksliniai tyrimai įrodė, kad rasti kukurūzų antioksidantai gali kovoti ir panaikinti vėžį sukeliančius laisvuosius radikalus. Be to, šis grūdų yra geras šaltinis fenolio junginio, ferulo rūgšties, kuri yra veiksmingas kovojant auglių krūties ir kepenų.

10. Naudinga nėštumo metu:

Būdamas turtingas šaltinis folio rūgšties, kukurūzai yra ypač naudingas nėščioms moterims. Folio rūgšties nėštumo trūkumas gali sukelti mažo svorio kūdikių gimimo ir taip pat gali sukelti nervinio vamzdelio defektų gimimo. Taigi, nėščios moterys turėtų apimti kukurūzai savo mitybą, nes ji naudinga tiek vaiko ir tikisi motinos sveikatą. Tačiau, esant aukštam kraujospūdžiui ar patinusių rankų ar kojų, patartina pasikonsultuoti su gydytoju.

11. Naudingas širdies:

Kukurūzų aliejus yra sakoma, kad yra antiaterogeninio poveikį cholesterolio lygiuose, tokiu būdu, apsaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų. Kukurūzų aliejus yra ypač naudingas širdies sveikatai, ji turi optimalų riebalų rūgščių derinys, taip suteikiant galimybę Omega – 3 riebalų rūgščių pašalinti žalingą blogojo cholesterolio ir pakeisti juos klijavimui svetainėse. Kaip rezultatas, jis apsaugo arterijas iš vis užsikemša, sumažina kraujo spaudimą ir mažina širdies priepuolio ir insulto rizika.

12. Apsaugo Alzheimerio liga:

Kukurūzai yra geras šaltinis timino, kuris yra neatskiriama dalyvis fermentinių reakcijų centrinių energijos gamybai, taip pat smegenų ląstelių / kognityvinės funkcijos. Taip pat reikia acetilcholino A neuromediatorių būtina atminties ir sintezės, kurio trūkumas gali sukelti amžiumi susijusios veiklos sutrikimas psichikos funkcijos (senatvė) ir Alzheimerio liga.

Odos Privalumai kukurūzų:

Kukurūzai yra geras šaltinis kelių vitaminų, įskaitant vitamino C, tiamino ir niacino, taip pat mineralų ir antioksidantų, kurie vaidina svarbų vaidmenį odos priežiūrai. Kadangi toliau yra kukurūzų nauda odai.

13. Priežiūros sveikos odos:

Geltona kukurūzai yra turtingas šaltinis beta-karotino, kuris sudaro vitamino A, kuris yra gyvybiškai svarbus sveikai odai prižiūrėti. Vitaminas C ir likopeno yra potencialūs antioksidantai, kurie užkerta kelią UV generuoja laisvuosius radikalus iš kenkia odai ir padidinti kolageno gamybą, kad padeda nuo lygaus odos priežiūrai. Be to valgyti, kukurūzai, taip pat gali būti taikoma lokaliai kaip kukurūzų aliejus, kuris yra turtingas šaltinis linolo rūgšties.

14. Apsaugo nuo odos problemų:

Kukurūzų krakmolas yra naudojamas kaip daugelyje kosmetikos gaminių ingredientas ir netgi gali būti taikoma lokaliai nuraminti odos išbėrimą ir takus. Kancerogeninių naftos produktai gali būti pakeistas su kukurūzų produktų kosmetikos preparatus, kaip odos kremai naudoti vazeliną kaip bazinėje medžiagoje, kuris gali blokuoti poras ir pabloginti odos sąlygas.

Plaukų Privalumai kukurūzų:

Reguliariai vartojimas vienas puodelis kukurūzų stiprina plaukų folikulus, nes jame yra stiprus antioksidantų kaip vitaminas C ir likopeno, kurie padeda kolageno gamybos, taip išlaikydama sklandų plaukus. Kukurūzų aliejus yra ypač naudingas pridedant blizgesiu plaukus ir daugelio kitų plaukų priežiūros naudą žemiau pateiktą.

15. Muštynės plaukų slinkimas ir sausumo:

Kukurūzų aliejus siūlo puikus derinys riebalų rūgščių ir maistingų medžiagų, tokių kaip vitaminas E. Taigi, tepant šio aliejaus padeda išlaikyti plaukų folikulus hidratuoti, gerai maitina ir apsaugo priešlaikinį senėjimą. Antioksidantų užkirsti kelią ląstelių pažeidimą spąstais laisvuosius radikalus. Taigi, ji yra veiksminga kovos su sausumo ir plaukų kritimą dėl laisvųjų radikalų veiksmus. Jame taip pat yra vitamino K, kuri padeda kalcio absorbcijai, tokiu būdu užkertant kelią plaukų slinkimas.

16. Priežiūra sveiki plaukai:

Karšto aliejaus gydymas kukurūzų aliejus gali suteikti jums minkštą ir šilkiniai plaukai. Jis turi tinkamą pusiausvyrą omega – 3 ir omega – 6 riebalų rūgščių, kuri kontroliuoja uždegimą ir apsaugo galvos odą nuo vis sausa ir pleiskanojanti. Šios riebalų rūgštys yra svarbios sudedamosios ląstelių struktūrą, palengvinančios riebalų transportavimą ir bet kurios iš jų trūkumas gali sukelti lūžinėjantiems plaukams arba plaukų kritimą. Šiuo tikslu, šilumos kukurūzų aliejus pusę minutės ir masažuokite savo galvos su pirštais galiuko. Palikite 15 minučių ir tada nuplaukite šampūnu gauti minkštą ir blizgantis plaukai.

Maistinė vertė Corn:

Kukurūzų nėra daug vitaminų ir mineralų, tačiau yra daug vandens ir yra daug maistinių skaidulų. Ji vidutinio glikemijos indeksas, kuris leidžia organizmui sumušė jį lėčiau nei kitose aukštosiose glikemijos indekso maisto produktų, pavyzdžiui, baltos duonos. Tai yra puikus šaltinis vitamino B1, vitamino B5, vitamino C ir folio rūgšties. Jo maistinę profilis paaiškinta toliau.

Kukurūzai, baltos kukurūzai, geltona kukurūzai, baltos spalvos

Suma už 100 grams 1 cup (166 g) 100 grams
Kalorijos 365

1.% paros norma *

Bendras riebalų kiekis 4.7 g 7%
Sočiųjų riebalų 0,7 g 3%
Polinesočiosios riebalų 2,2 g
Mononesočiųjų riebalų 1,3 g
Cholesterolis 0 mg 0%
Natris 35 mg 1%
Kalis 287 mg 8%
Bendras angliavandenių kiekis 74 g 24%
Baltymas 9 g 18%

2.

Vitaminas a 0% Vitaminas c 0%
Kalcio 0% Geležis 15%
Vitaminas b-6 30% Vitaminas b-12 0%
Magnis 31%

3.

* proc. Dienos vertės yra pagrįstos 2000 kalorijų dieta. Jūsų dienos vertės gali būti didesnės ar mažesnės priklausomai nuo jūsų kalorijų poreikių.

Angliavandenių: Kukurūzų turi daug mažesnę turinį sočiųjų riebalų, cholesterolio ir natrio. Ji turi didelį kiekį angliavandenių, kurie suteikia beveik 82 procentų kalorijų šio maistinių grūdų. Pusę puodelio kukurūzų yra apie 80 kalorijų, iš kurių 10 kalorijų yra iš riebalų kadangi 5 colių ausies kukurūzų yra 65 kalorijų. 

Pluošto: Kukurūzų yra aukštos maistinių skaidulų ir kukurūzai yra abu tirpios ir netirpios pluošto. Vidutinio dydžio ausų kukurūzų numatyta beveik 10 proc reikiamo kasdien kukurūzų vertės (DV). 

Vitaminai: Kukurūzai yra geras vitamino C šaltinis, nors perdirbti formos, kaip antai kukurūzų ar Kukurūzų miltai `yra mažiau šios maistingosios medžiagos. Kukurūzai yra taip pat turtingas B grupės vitaminų, tokių kaip tiamino ir niacino. Pantoteno rūgštis yra vitaminas, kuris yra gyvybiškai svarbus angliavandenių, baltymų ir lipidų apykaitą organizme ir kukurūzų yra jį dideliais kiekiais. Be to, ji suteikia didelę kasdienio folatų reikalavimas ir yra turtingas šaltinis beta-karotino, kuris yra reikalingas vitaminas A išsidėstymą. Kukurūzų branduoliai yra vitamino E, kuris yra natūralus antioksidantas augimui. 

Antioksidantai augalinės kilmės maisto medžiagos: kukurūzų yra antioksidantas Phytochemicals, kurios skiriasi priklausomai nuo įvairių veislių kukurūzų. Geltona kukurūzai yra gausu karotinoidų, kurie suteikia didelės koncentracijos liuteino ir zeaksantino. Mėlyna kukurūzai yra daug antocianinų antioksidantų o violetinė kukurūzai yra ypač rūgštis vadinama protocatechuic rūgštis, kuri yra stiprus antioksidantas. Ferulo rūgštis yra natūralus antioksidantas vyksta augalų, kad padeda neutralizuoja laisvuosius radikalus. Kukurūzų yra labai aukšto lygio šios rūgšties, kuri gali padidinti iki 900 procentų virimo ją.

Taigi, kukurūzai gali būti sveikas, be savo mitybą, tačiau tam tikri dalykai turi būti laikomi galvoje. Kukurūzų yra didelis kiekis riebalų rūgščių ir, vadinasi, netinka tiems, kurie yra didelė rizika susirgti širdies ligomis. Perteklius kukurūzų arba kukurūzų aliejaus gali pabloginti šias sąlygas ir sukelti nereikalingų svorio. Taigi, patartina vartoti ją saikingai mėgautis maksimalią naudą sveikatai šis skanus grūdų.

load...