15 nuostabių Pekano privalumų odai, plaukams ir sveikatai

Riešutai vis labiau populiarėja kaip traškus ir maistingas užkandis. Pekano riešutai yra vienas iš populiariausių valgomuosius riešutus gimtoji Šiaurės Amerikoje ir Meksikoje. Pekano medis yra didelis lapuotis medis, priklausantis Hickory šeima. Tipiškas pekano turi sviestinis turtingą lukštais, kurie yra auksinės rudos spalvos išorės ir smėlio viduje. Branduolys užima nuo 40% iki 60%, kad korpuso viduje vietą. Tai branduolys turi grioveliais paviršių, bet yra šiek tiek daugiau ovalo formos. Pekano turi saldus, turtingas ir sviestinis skonį ir tekstūrą, kurią galima priskirti prie jos aukšto lygio mononesočiųjų aliejų. Pekano riešutai turi riebalų kiekį daugiau nei 70%, kuris yra didžiausias tarp visų riešutų. Gliaudytos pekano riešutai yra ištisus metus, o negliaudytos pekano riešutai yra rudenį.

Pekano riešutai būna įvairių dydžių, tokių kaip mamutas, Itin didelis, didelis, vidutinis, mažas ir Midget. Jie taip pat yra kelių formų, pavyzdžiui, neskaldytų pekano riešutai, pekano puselės, gabalus, granulių ir maitinimas. Jų turtingas sviestinis skonis daro juos tinka tiek pikantiškų ir saldžių patiekalų. Garsusis „riešutų pyragas“ yra klasikinis Pietų Amerikos patiekalas, kuris naudoja pekano kaip pagrindinis ingredientas. Žalios pekano riešutai gali būti sūdyti arba saldintas ir padaryti skanus užkandis. Jie gali būti apibarstyti per desertų, ypač Sundaes ir ledų. Jie taip pat yra plačiai naudojamas konditerijos kaip be sausainiai, saldainiai ir pyragaičiai. Pekano riešutų sviestas yra populiarus plitimas už duonos, skrudinta duona ir tt

Taigi čia yra valgyti pekano riešutai privalumai:

Sveikata Privalumai Karijos:

Kaip ir dauguma kitų riešutų, pekano riešutai yra įvairių maistinių medžiagų, mineralų, antioksidantų ir vitaminų, kurie siūlo keletą nuostabių naudą sveikatai.

1. Širdies ir kraujagyslių Sveikata:

Pekano riešutai yra daug skaidulų, kurios padidins Jūsų širdies sveikatą, mažinant koronarinės širdies ligos riziką ir užkirsti kelią kai kurių vėžio formų. Jame taip pat yra mononesočiųjų riebalų, pavyzdžiui, oleino rūgšties kartu su fenolio antioksidantai, kurie yra sveika jūsų širdis ir padėti užkirsti kelią širdies vainikinių arterijų ligos ir insulto. Kaip per mokslinių tyrimų, pekano riešutai gali padėti išvengti koronarinės širdies ligos slopina nepageidaujamą oksidaciją kraujo lipidų.

2. Virškinimo Sveikata:

Pluoštas esančius pekano riešutai skatina storosios žarnos sveikatą ir padeda reguliariai Tuštinimasis. Tai leidžia dvitaškis dirbti didesniame lygių efektyvumo valymo iš virškinimo sistemą. Be to, ji apsaugo nuo vidurių užkietėjimo ir sumažina kolito, gaubtinės žarnos vėžio ir hemorojaus riziką.

3. Padeda svorio:

Tyrimai parodė, kad dietos, kurioje riešutų, pavyzdžiui, pekano riešutai padeda numesti svorio. Taip yra todėl, riešutų vartojimas padidina sotumo ir gerina medžiagų apykaitą.

4. Sumažina riziką susirgti krūties vėžiu:

Pekano yra oleino rūgštis, riebalų rūgštis, kuri buvo nustatyta, kad sumažinti krūties vėžio riziką. Tai buvo įrodyta, kad skatinti krūties vėžio ląstelių invazijos padidėjimą, skatinant migracijos ir proliferacijos krūties vėžio ląstelių.

5. Kaulų ir dantų sveikata:

Fosforas yra vienas iš gausiausių mineralų organizme po kalcio. Beveik 85% fosforo randamas kaulų ir dantų, o kita 15% randamas ląstelių ir audinių. Be valymo atliekos iš organizmo, fosforo, kartu su kalciu, skatina kaulų ir dantų sveikatai. Šis mineralas yra taip pat svarbu, kad augimo ir remonto ląstelių ir audinių, taip pat gamybos DNR ir RNR. Galiausiai, ji apsaugo raumenų skausmas, kuris gali atsirasti dėl naudojimosi.

6. Priešuždegiminiai privalumai:

Pekano daug magnio, kuris yra žinomas dėl savo priešuždegiminių naudą. Tyrimai įrodė, kad padidėjo magnio vartojimas sumažina uždegiminių rodiklius organizme, pavyzdžiui, CRB (C-reaktyvaus baltymo), TNF (auglio nekrozės faktoriaus alfa) ir IL6 (interlukin 6). Jis taip pat sumažina uždegimą arterijų sienelių, tokiu būdu sumažinant širdies ir kraujagyslių ligų, artrito, Alzhaimerio ligos ir kitų uždegiminių negalavimų riziką.

7. Mažina kraujo slėgis:

Magnio pekano riešutai buvo įrodyta, kad padėti sumažinti kraujo spaudimą. Nors pekano riešutai negali išgydyti hipertenzija, jie padeda sumažinti ją.

8. Sumažina insulto riziką:

Tyrimai įrodė, kad vartoja 100 mg magnio per dieną sumažina insulto riziką 9%. Pekano yra geras šaltinis magnio gali sudaryti dalį savo dietos galima pasinaudoti šia lengvata.

9. Priešvėžinių savybių:

Pekano daug fitocheminės medžiagų, tokių kaip polifenolinė antioksidanto Ellagic rūgšties, vitamino E, beta-karoteno, liuteino ir zea-xanthin. Šie junginiai atlieka svarbų vaidmenį šalinant toksines deguonies laisvųjų radikalų, todėl apsaugoti savo organizmą nuo ligų, vėžio ir infekcijų. Ellagic rūgšties turi anti-proliferacinį savybių, kurios inhibuoja DNR jungiasi tam tikrų kancerogeninių tokių kaip nitrozaminai, ir policikliniai angliavandeniliai, tokiu būdu apsaugant žmogaus organizmą nuo vėžio.

10. Stiprina imuninę sistemą:

Pekano riešutai yra turtingas šaltinis mangano, kuris yra galingas antioksidantas. Tai mikroelementas padeda padidinti jūsų imunitetą ir saugo savo nervines ląsteles nuo laisvųjų radikalų žalos. Pakankamas suvartojamų mangano yra gyvybiškai svarbus nervų laidumo ir smegenų funkcijai.

Odos Privalumai Karijos:

Pekano riešutai, kaip ir dauguma kitų riešutų, yra turtingas maistingųjų medžiagų, pavyzdžiui, cinko, vitamino E, vitamino A, folio rūgšties ir fosforo, kurie vaidina svarbų vaidmenį išlaikant gerą odą. Įvairios nauda pekano už odos, yra šie:

11. Apsaugo nuo odos problemų:

Lauko išvaizda mūsų odai priklauso nuo to, kaip mes elgiamės su ją iš vidaus. Taigi, tinkama mityba yra neišvengiamas, siekiant išlaikyti sveiką odą ir išvengti odos problemų. Viduje savo kūno toksinų gali padaryti jūsų oda kenčia sukeldama breakouts, pilkumos ir riebalų perteklių. Pekano riešutai yra geras šaltinis ląstelienos, kuri gali daryti stebuklus jūsų sveikatai ir todėl tinka jūsų odai. Tai AIDS toksinų pašalinimo ir atliekų iš organizmo, taip gerinant odos išvaizdą.

12. Padeda išlaikyti Išvalyti veido:

Pekano riešutai yra cinko, kuris padeda palaikyti odos sveikatą saugo nuo infekcijų. Vitaminas A, kita vertus yra antioksidantas, kuris suteikia jums aiškų veido.

13. Kovos su senėjimu Privalumai:

Pekano riešutai yra daug antioksidantų, įskaitant Ellagic rūgšties, vitamino A ir vitamino E. Šie antioksidantai kovoti ir pašalinti laisvuosius radikalus, kurie yra atsakingi už sukelia priešlaikinį odos senėjimą. Taigi, pekano riešutai gali užkirsti kelią senėjimo požymių, tokių kaip smulkios linijos, raukšles ir pigmentacijos atsiradimą.

Plaukų Privalumai Karijos:

Tiesiog kaip ir mūsų oda, sveiki plaukai taip pat yra sveiko kūno atspindys. Taigi, mūsų plaukų folikulai reikalauja pakankamą gyvybiškai svarbių maistinių medžiagų, siekiant išlaikyti savo sveikatą ir išvengti plaukų problemų. Maistinę vertę pekano riešutai daro juos naudinga plaukus.

14. Stimuliuoja plaukų augimą:

Pekano puikus šaltinis L-arginino, amino rūgšties, kuri, kai taikoma lokaliai padeda gydyti vyrų modelio nuplikimas, taip pat skatinti sveiką plaukų augimą. Aktyvios kraujotaka visame kūne ir plaukų šaknis yra gyvybiškai svarbus sveikų plaukų augimui ir galvos odą. L-argininas yra naudinga šiuo atžvilgiu, nes ji gerina arterijų sienelių sveikatą, padarydami jas lankstesnes ir mažiau linkę į kraujo krešulių, kurie gali blokuoti kraujo tekėjimą.

15. Apsaugo nuo plaukų slinkimas:

Anemija yra viena iš pagrindinių priežasčių plaukų slinkimas. Tai sukelia geležies trūkumas kraujyje. Pekano riešutai, yra geras geležies šaltinis, gali būti įtraukti į savo mitybą, siekiant pagerinti jūsų geležies kiekis kraujyje, taigi ir kovoti su plaukų slinkimas.

Maistinė vertė Karijos:

Pekano turi daugiau kaip 19 vitaminų ir mineralinių medžiagų, įskaitant vitamino A, vitamino E, folio rūgšties, kalcio, magnio, cinko, fosforo, kalio ir keletą B grupės vitaminų. Jo maistinę profilis paaiškinta žemiau:

Pekanos (carya illinoinensis) 100 g maistine verte.
Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 691 kcal 34.5%
Angliavandeniai 13,86 g 11%
Baltymas 9,17 g 17%
Bendras riebalų kiekis 71,9 g 360%
Cholesterolis 0 mg 0%
Maistinės skaidulos 9,6 g 25%
Vitaminai
Folatai 22 μg 5.5%
Niacinas 1,167 mg 7%
Pantoteno rūgštis 0,863 mg 17%
Piridoksinas 0,210 mg 16%
Riboflavinas 0,130 mg 10%
Tiaminas 0.660 mg 55%
Vitaminas a 56 iu 2%
Vitaminas c 1.1 2%
Vitaminas e 163%
Elektrolitai
Natris 0 mg 0%
Kalis 410 mg 9%
Mineralai
Kalcis 70 mg 7%
Varis 1,2 mg 133%
Geležis 2,53 mg 32%
Magnis 121 mg 30%
Manganas 4,5 mg 196%
Fosforas 277 mg 40%
Selenas 3,8 μg 7%
Cinkas 4,53 mg 41%
Fito-maistingosios medžiagos
Karotino-β 29 μg
Kripto-ksantinas-β 9 μg
Liuteinas-zeaksantinas 17 μg
(Source: USDA National Nutrient database)

 

  • Kalorijų ir riebalų: pekano turtingas energijos šaltinis su 100 g tarnauja teikti 690 kalorijų. Jie yra geras šaltinis nesočiųjų riebalų, sudaro apie 60% mononesočiųjų riebalų ir 30% polinesočiųjų riebalų. Unciją tarnauja žaliavų Karijos suteikia 20 gramų riebalų, iš kurių 11 gramų yra mononesočiųjų riebalų, 1,7 g yra sočiųjų riebalų, o likusi yra polinesočiųjų riebalų. Tas pats dydžio porcija Karijos suteikia 1 g alfa-linoleno rūgšties (ALA).
  • Angliavandeniai: unciją porcija pekano riešutai suteikia 3,9 gramus angliavandenių. Tas pats porcija sudaro 2,7 gramų skaidulinių medžiagų 1,1 g cukraus. Už unciją porcija pekano riešutai suteikia apie 10% rekomenduojamos paros normos pluošto.
  • Vitaminai: Pekanai yra puikus vitamino E šaltinis, ypač gama-tokoferolio su 100 tarnauja teikiant 25 gramų šio vitamino. Jie taip pat yra įvairių B grupės vitaminų, ypač tiamino, kuris taip pat žinomas kaip vitaminas B – 1. Unciją patiekti pekano riešutai teikia 0,18 gramų tiamino, kuris yra lygiavertis 15% ir 16% rekomenduojamos paros normos vyrams ir moterims atitinkamai.
  • Mineralai: Kaip nurodyta anksčiau, pekano riešutai yra įvairių mineralų. Jie yra puikus šaltinis mangano ir vario. Už unciją porcija pekano riešutai suteikia 52% ir 66% rekomenduojamos paros normos mangano vyrų ir moterų atitinkamai.
  • Baltymai: pekano daug baltymų su unciją tarnauja teikiant 2,6 gramų šio maistinių medžiagų. Ši suma atitinka 5,6% paros baltymų poreikio suaugusių patelių ir 4,6% suaugusių vyrų.
  • Flavonoidai: Flavonoidai yra iš esmės didelė grupė augalų, kurių medžiagų. Tai veikia kaip antioksidantai kaip kova uždegimą, kuris veda į širdies ir kraujagyslių ligų ir kitų lėtinių ligų. 3,5 uncijos porcija pekano riešutai suteikia 34 miligramų flavonoidų, kurie yra gana didelis, palyginti su kitų riešutų.