15 netikėtų šalutinių poveikių išrūgų baltymų

load...

Ar turite išrūgų baltymų? Jei taip, kiek juo jūs turite kasdien? Išrūgų baltymai yra neabejotinai sveika ir turi naudos, bet ji ateina su savo rinkinį šalutinį poveikį.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau? Eiti į priekį ir skaityti!

Išrūgų baltymų – trumpas:

Nors Išrūgų baltymai yra laikomas papildas, yra saugus, tai geriausia ne eiti už borto su juo. Kai jį valgo daugiau nei reikia, tai gali sukelti sveikatos problemų. Ši rizika yra dar didesnė, kai jūsų suvartojamų angliavandenių yra žemas. Piene yra dviejų tipų baltymų; vienas iš jų yra išrūgų baltymų. Tai tirpus vandenyje ir yra naudojamas siekiant patenkinti kasdien baltymų reikalavimus. Ji taip pat suteikia didelius kiekius L-cisteino, amino rūgšties. Tai aminorūgščių padeda trūkumų, kurie ateina su tokiomis sąlygomis kaip diabetas senėjimą (1) palengvinimui.

Ekspertai vadina išrūgų baltymų į „pilnas baltymas“, nes ji yra gausu visų amino rūgščių žmogaus organizmas privalo remontas raumenis, kaulus, audinius, organus ir tt Kiti pilnas baltymai yra maisto produktų, tokių kaip kiaušiniai, mėsa, pieno produktai, ir tt vienas iš išrūgų baltymų privalumus, kad ji yra lengvai ir greitai virškinamas.

load...

Privalumai išrūgų baltymų:

Nors išrūgų baltymų suvartojama kaip priedas, tai yra daug daugiau nei tai. Tai funkcionalus „Super maistas“, kuri padeda galo į Jūsų kūno svorį reglamentą. Ji taip pat padeda didinti raumenų masę, ir ateina su daug kitų privalumų sveikatai. Nauda sveikatai, kad tai maistinių medžiagų suteikia yra tiesiogiai susijusios su amino rūgščių profilis jis turi. Tai pilnas baltymas taip pat labai gausu antioksidantų, todėl veiksmingą kovotojas nuo įvairių ligų ir didelį promotorių bendrą sveikatą.

Čia tai bent keletas naudą, kad jūs galite gauti iki vidutiniškai vartoja išrūgų baltymų papildas aukštos kokybės reguliariai išvaizdą:

  1. Jis padeda skatinti svorio.
  2. Tai padeda padidinti raumenų masę organizme.
  3. Jis padeda gydyti vėžį.
  4. Tai padeda sumažinti simptomus, kurie ateina su ŽIV.
  5. Jis padeda didinti glutationo kiekį Jūsų organizme.
  6. Tai padeda sumažinti trigliceridų kiekį organizme.
  7. Tai padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje ir tuo pačiu didina gerojo cholesterolio kiekį arba DTL.
  8. Jis padeda didinti tinkamą funkciją imuninę sistemą.
  9. Tai padeda padidinti jėgą, o sportuoti.
  10. Tai padeda sumažinti atsigavimo laiką ir simptomai, kurie ateina su per mokymą.

Kaip matote, yra nemažai naudos gauti iš išrūgų baltymų. Apgaulė yra įsitikinkite, kad jums nereikia imtis pernelyg daug. Vietoj įgauna savo gerumą, galite baigti su šalutinių poveikių, kurie gali pasirodyti ne per sunkus, bet gali būti labai nepatogu. Jeigu sergate inkstų, kepenų ar širdies problemų, tai yra ypač svarbu saikingai vartoti išrūgų baltymų, taip pat gauti gydytojo konsultacijas prieš pradėdami todėl jis yra savo kasdienį racioną dalį.

Kada reikia Vienas Paimkite Whey Protein?

Tai yra klausimas, kuris dažnai užduodamus daug žmonių, kurie domisi vartoja išrūgų baltymų, bet nežinau, kaip eiti apie tai tinkamai. Tai nėra sunku išmokti, kada pasinaudoti šia baltymų pasinaudoti savo privalumais.

Pirma, jei norite imtis išrūgų baltymų savo, jūs turite padaryti jį per pusvalandį valandą po treniruotės, kuri remiasi stiprumo mokymas. Tai yra todėl, kad šis baltymas bus virškinami labai greitai. Per kitus kartus, jums reikia valgyti ją su kitų maisto produktų, kad virškinimas gali būti sulėtėjo. Pavyzdžiui, už papildomą baltymų savo pusryčių be maisto, pavyzdžiui, kiaušinių, galite pridėti išrūgų baltymų savo avižų milteliai.

Antra, jei norite turėti sveiką užkandį, o jūs biure, galite turėti išrūgų baltymų kokteilį kartu su žuvų taukus arba riešutų tiek. Tai vėl padės lėtėja virškinimo procesą baltymo. Riebalų derinys yra kas padeda sulėtinti virškinimą o tai savo ruožtu naudą jums labai leidžiant insulino kiekį jūsų organizme likti net. Jis taip pat AIDS CCK stimuliacijos, kuri yra hormonas, kuris leidžia jūsų kūnas žino, kai ji yra pilna.

Baltymas, kuris yra suardomas po treniruotės duoda savo kūno amino rūgščių, kurios jai reikia remonto ir pastato naujus raumenis. Pasak ekspertų, vartoja išrūgų baltymų kuo greičiau užbaigti treniruotę gali būti ypač naudinga, nes ji turi turtingą turinį leucino, amino rūgštis, kuri yra lengvai absorbuojamas organizme.

Išrūgų baltymai šalutinis poveikis:

Nors išrūgų baltymų turi daug privalumų, ji ateina su gana daug šalutinių poveikių, taip pat. Čia tai bent penkiolika neigiamo poveikio, kad šis baltymas gali turėti savo kūno išvaizdą:

1. Pernelyg Riebalai Pelnas:

Daugeliu atvejų, išrūgų baltyminiai papildai turi papildomų angliavandenių į cukrų forma. Yra keletas, kurie turi riebalų, taip pat. Tai reiškia, kad svoris gali būti įgyta riebalų forma, kuri yra nesveika. Jūs taip pat gali priaugti svorio, kai persivalgyti, o vartoja išrūgų baltymų tuo pačiu metu.

2. Inkstų akmenų susidarymo:

Kai vartoji išrūgų baltymų, yra inkstų akmenų susidarymo rizika. Nors ji gali būti ne tiesioginė priežastis, ekspertai mano, kad šis baltymas gali padaryti sveikatos būklė, jei jau kenčia nuo jo. Norėdami to išvengti, reikia imtis tinkamų kiekius pf skaidulinių medžiagų ir vandens.

3. Virškinimo problemų:

Laktozė yra pateikti išrūgų baltymų, o jei esate jautrūs tai, jums gali baigtis problemų su virškinimo. Tai ne tik žmonės, kurie netoleruoja laktozės, kad kenčia nuo šios problemos. Jei turite virškinimo problemų, pasirinkti išrūgų baltymų koncentrato, nes jame nėra tiek daug laktozės.

4. Rizikos podagros:

Nors nėra jokių įrodymų, kad išrūgų baltymų yra tiesioginė priežastis podagra, tai gali pabloginti problemą, jei jūs jau turite jį. Taip pat geriausia pasikonsultuoti su gydytoju, prieš pradėdami vartoti išrūgų baltymų jei yra podagros istorija jūsų šeimai.

5. Inkstų problemos:

Per didelis suvartojamų išrūgų baltymų gali sukelti inkstų problemų, ypač jei jūs jau kenčia nuo jų. Ekspertai rekomenduoja stebėti savo išrūgų baltymų, taip pat konsultuodamiesi su gydytoju, prieš pradėdami vartoti ją. Šiuo būdu jūs galite išvengti bet kokio ilgalaikę žalą į savo inkstus.

6. Kepenų problemos:

Vartoja išrūgų baltymų pernelyg gali pabloginti kepenų liga (2). Tai kodėl tai svarbu įsitikinti, kad vartoji baltymų vidutiniškai visais laikais. Taip pat patartina prieš pradėdami vartoti išrūgų baltymų pasikonsultuoti su gydytoju, nes tai gali trukdyti su vaistais vartojate Jūsų kepenų būklės poveikį.

7. Rizika susirgti širdies ligomis:

Ekspertai mano, kad vartoja per daug išrūgų baltymų gali turėti pavojingų pasekmių žmonėms, kurie kenčia nuo širdies ligų. Tai gali sukelti širdies sustojimas, širdies ritmo, kurie yra nenormalus, ir taip pat visiško praradimo širdies funkcijos.

8. Kraujo Rūgštingumas didinimas:

Ir kita pusė poveikis išrūgų baltymų vartojimas yra pH kraujyje eskalavimas. Kai yra per daug baltymų kiekis kraujyje, inkstų turi problemų jame metabolizuojančių. Tai lemia kraujo rūgštingumo padidėjimas.

9. Plėtros osteoporozės:

Šis sutrikimas buvo susijęs su didelio suvartojimo išrūgų baltymų. Tai ypač rizikinga su ilgalaikiu suvartojamų baltymų. Vartoja išrūgų baltymų, didelės sumos gali sukelti mineralinio pusiausvyros sutrikimo kaulų, kuri savo ruožtu gali būti su kaulų mineralų tankio sumažėjimo.

10. Nuovargis ir silpnumas:

Dėl virškinimo problemų, kad kai kurie žmonės kenčia nuo tada, kai jie vartoja išrūgų baltymų, jie taip pat gali eiti per nepageidaujamų poveikių, tokių kaip nepaprastas nuovargis, taip pat silpnumas. Jie taip pat gali nukentėti nuo pilvo pūtimas, dujų, mėšlungis ir tt Tai yra todėl, kad kai kurių žmonių organizmas negali apdoroti arba suskaidyti baltymus, kad jie vartoja.

11. Plėtros Iš ketozės:

Tai yra dar vienas dažnas šalutinis poveikis išrūgų baltymų vartojimui. Tai yra sąlyga, kuri atsiranda, kai nenormalios lygiai ketonų kūnų yra pateikti į kraujo (3). Jeigu jūs įtraukėte save ant dietos, kad yra mažai angliavandenių ir daug baltymų, energijos sudeginama organizme naudojant riebalus. Kai nėra riebalų, baltymų yra naudojamas. Tai kelia didžiulį spaudimą kepenims ir sukelia žalą per tam tikrą laiką.

12. Viduriavimas:

Kitas šalutinis poveikis pernelyg išrūgų baltymų vartojimas yra viduriavimas. Tai poveikio, kad šis baltymas turi virškinimo sistemos dalis. Yra net gali būti kraujas išmatose, ypač tarp kūdikių.

13. Švokštimas:

Daugelis žmonių dažnai turi alerginę reakciją į išrūgų baltymų, ypač jei jie yra laktozės. Tokie žmonės gali turėti sunku kvėpuoti ir gali nukentėti nuo simptomų kaip švokštimas. Jei jūs einate per šį simptomą, reikia nedelsiant kreiptis į gydytoją.

14. Tinimas gerklės, burnos, lūpų:

Kitas simptomas, kad ateina su alerginės reakcijos į išrūgų baltymų yra gerklės, burnos, ir lūpų patinimas. Nors ji gali būti skausmingas, jis gali būti labai nepatogu, ir tai yra geriausia apsilankyti pas gydytoją įsitikinti, kad nėra sunkus žala buvo padaryta.

15. Pykinimas:

Tai yra vienas iš bendrų šalutinis poveikis atsižvelgiant išrūgų baltymų. Be nemažai atvejų, žmonės taip pat kenčia nuo vėmimo. Svarbiausia, kad būtų išvengta šios nemalonus šalutinis poveikis yra sumažinti savo suvartojamų baltymų.

Kiek saugūs yra išrūgų baltymų papildai?

Ar žinote, iš sunkių šalutinių poveikių, išrūgų baltymų papildus? Jis buvo nustatyta, kad išrūgų baltymų papildus suma jums suvartoja turi tiesioginę įtaką, ar jūs gaunate iš jo naudos ar ne. Per vartojimas šio baltymo yra priežastis, daugelis žmonių kenčia nuo neigiamo poveikio. Tiesą sakant, nesaikingas bet baltymų yra blogai organizmui, kaip ji pasireiškia saugomi organizme riebalų pavidalu. Tai savo ruožtu padidina dehidrataciją riziką.

Yra taip pat tikimybė, kad išrūgų baltymų gali turėti sąveiką su tam tikrų vaistų. Pavyzdžiui, buvo nustatyta, kad papildai, pagaminti su šiuo baltymu gali sumažinti levodopos, kuri yra vaistas Parkinsono ligai gydyti efektyvumą. Išrūgų baltymų papildai taip pat gali sumažinti alendronato, narkotikų nustatyta, kad pacientams, sergantiems osteoporoze efektyvumą. Tai gali sumažinti organizmo gebėjimą įsisavinti vaistą, todėl jį mažiau veiksmingas. Ji taip pat gali turėti neigiamą poveikį dėl antibiotikų tetraciklinų ir chinolonų efektyvumą. Taip pat reikėtų pažymėti, kad diabetu sergantiems pacientams gali pasireikšti kraujo cukraus pokyčius, kai jie vartoja baltymų papildus.

Norėdami įsitikinti, kad išrūgų baltymų papildai saugiai suvartoti, ekspertai rekomenduoja saikingai dozuoti trumpalaikio režimas. Tokiu būdu, organizmas gauna baltymų naudą be kenčia nuo bet kad jau minėtų šių išrūgų baltymų šalutinio poveikio rizika. Jie taip pat rekomenduoja išrūgų baltymų papildus sportininkams arba žmonėms, kurie fiziškai aktyvūs nei tie, kurie nėra. Tai yra todėl, kad sportininkai ar žmonės, kurie dirba ant reguliariai reikia daugiau baltymų, nei žmonės, kurie nėra fiziškai aktyvūs.

Išvada:

Kaip ir su visais sveikatos ar maisto papildus, svarbu, kad jums pasikonsultuoti su gydytoju, prieš pradėdami vartoti išrūgų baltymų papildas. Tai užtikrins, kad jis yra saugus jums ir netrukdys visus vaistus, kad jums gali būti atsižvelgiama. Nors išrūgų baltymų gali dirbti stebuklus pažįstamiems, nėra jokios garantijos, kad ji suteiks jums tuos pačius rezultatus. Tiesą sakant, jums gali pabloginti bet kokio būklę, kad jums gali būti kenčia nuo.

Taip pat svarbu, kad jums laikytis tinkamo dozavimo, kai pradėdami vartoti išrūgų baltymų. Atminkite, kad tai nėra pats baltymas, kuris yra žalingas, bet jos per vartojimas. Daugelis žmonių, kad atsižvelgiant į daugiau nei rekomenduojamą dozę klaidą, nes jie mano, kad tai suteiks jiems greičiau rezultatus. Svarbu kruopščiai žinoti išrūgų baltymų naudą ir šalutinį poveikį, prieš pradėdami vartoti ją, tuo geriau jis yra jūsų sveikatai, kaip jums išvengti visų šalutinį poveikį, kad ateina su juo.

Ar žinote, bet kokį kitą šalutinį poveikį išrūgų baltymų? Prašome pasidalinti su mumis komentarus skyriuje žemiau!

load...