15 Labai nesveiko maisto ir gėrimų turėtumėte vengti

load...

Mūsų modernus gyvenimo būdas tikrai padarė gyvenimą paprasčiau. Kiekvieną dieną nauji išradimai pritraukti daugiau komforto. Bet tai „patogu“ gyvenimo būdas atnešė savo dalį problemų. Mūsų sveikata kenčia kasdien ir ten buvo gyvenimo būdo ligomis smaigalys. Pagrindinė priežastis už šių ligų yra padidėjęs suvartojimas nesveiko maisto. Dauguma maisto mes valgome šiandien teikia mažai arba jokio mitybą. Priešingai, jie krūva svaro ir sukeliančios uždegimą. Jie taip pat sumažina maistinę vertę maisto. Taip, dauguma šių nesveiko maisto skonis puikus, tačiau tai, kad pakankamai priežasčių žaisti su savo sveikata? Sveikas gyvenimo būdas reikalauja maistingą maistą su reguliaria mankšta. Subalansuota mityba suteikia reikiamą mitybą į savo kūną. Ji taip pat padeda jums išlaikyti idealų kūno svorį.

Sąrašas nesveiko maisto ir gėrimų – 15 geriausių:

Dabar galite baigti klausia, ką maisto produktus patenka į nesveiko maisto kategorijai. Na, šie maisto daiktai beveik tapo mūsų gyvenimo dalimi, kaip mes vartojame juos reguliariai. Nuo kepta vištiena KFC prie sūrio mėsainiai iš Mc.Donald s, mes tiesiog negali atsispirti juos vartoja. Mes net ne suvokti, kad mes pakrovimo mūsų kūnus su nesveiko sočiųjų riebalų, trans-riebalų ir cholesterolio. Sveikatos specialistai ir dietologai dažnai kritikuoja greito maisto, kaip nesveikas. Kadangi toliau yra labiausiai nesveiko maisto, kad yra labai nesveika ir penėjimas:

1. Majonezas:

Mes visi mėgsta turėti majonezo mūsų sumuštiniai, mėsainiai, įvyniojimai ir picos. Mes net ne suvokti, kad mes pakrovimo mūsų kūnus su nepageidaujamų riebalų ir kalorijų. Majonezas yra ne tai, kad nesveika, jei vartoji saikingai. Bet mes mylime storą plutą majonezo. Tiesiog ketvirtadalis puodelio tarnauja majonezo galite įkelti savo kūną su 360 kalorijų ir 40 g riebalų. Taigi, apriboti jo vartojimą. Perjungti į mažo kaloringumo pagardais, pavyzdžiui, garstyčių, salsa, BBQ padažu arba taco padažu. Taip pat galite naudoti šviesos majonezo, kuriame yra tik 35 kalorijų ir 3,5 g riebalų viename šaukšte.

2. Trans-riebalų:

load...

Trans riebalai yra toksiška riebalų, kad didina blogojo cholesterolio ir sumažina gerą cholesterolio. Ji taip pat žaloja kraujagysles. Tiesiog vienas šaukštas jį supakuoja Didžiulį 100 kalorijų, o tai, ne, žinoma, nėra gerai savo Talėja. Sviestas yra sveikesni variantas. Jūs galite vartoti nedidelį kiekį plakta sviesto prieinama kubilams. Kitaip, eiti į trans-riebalų laisvųjų markių lazdas margarino.

3. Ghee:

Ghee yra mėgstamiausia ingredientas Indijos receptus. Tai iš esmės yra lydytas sviestas su intensyvaus skonio. Tik keli lašai ghi, pridėti apkrovų skonio bet maisto, nuo daržovių iki mėsos. Ir tai nesukelia jokios žalos tiek, kiek esate vartojančiomis kelis lašus. Tačiau, jūs turėtumėte laikyti jį omenyje, kad ghi yra daug sočiųjų riebalų ir vartojimo perteklius gali padidinti savo cholesterolio lygį. Alyvuogių aliejus yra sveikas pakaitalas ghi. Jūs taip pat galite sujungti keletą alyvuogių aliejaus šaukštelis su puse ghi šaukštelis išmesti skrudinta arba virtos daržovės.

4. Nenugriebto pieno Jogurtas:

Anksčiau minėjome, kaip visa pieno produktai gali padidinti savo suvartojamų kalorijų kiekį. Nenugriebto pieno pieno produktai, pavyzdžiui, nenugriebto pieno jogurtas, yra ne geriau, nes jie turi panašų poveikį jūsų organizmui. Svarbu užmesti akį į savo porcijos dydį. Tik 1 puodelis patiekti riebus paprastas jogurtas turi 160 kalorijų. Vietoj to, galite pereiti prie neriebios jogurto, kuriame yra tik 110 kalorijų.

5. Bulvytės:

Gruzdintos bulvytės yra neabejotinai vienas iš labiausiai mėgo užkandžių. Į traškūs ir traškūs bulvės yra nenugalimas, ir mes paprastai baigti valgyti daugiau nei turėtume. Faktas yra tai, kad šie bulvytės prideda kilogramų į savo tarpą. Svarbu daryti saikingai sportuoti arba vartoti daugiau vaisių ir daržovių. Kartais indulgencija yra, žinoma, priimtina ir nekenksmingas.

6. Dešrainiai:

Dešrelės paragauti nuostabios, bet ir yra labai nesveika! Beveik 80% jų kalorijų iš nesveiko sočiųjų riebalų. Naudojamas jame perdirbtos mėsos padidina širdies ligos ir storosios žarnos vėžio riziką. Taigi, pabandykite ir iškirsti karštų šunų vartojimą. Eiti sveikesnio pasirinkimo kaip Turkija dešros ar liesos vištienos, kurių sudėtyje yra mažiau riebalų. Jie taip pat geri šaltiniai aukštos kokybės baltymų.

7. Kumpio:

Šoninė galite padaryti viską, viskas gerai su pasauliu ar taip, tarkim, šonine mėgėjams! Bet šoninė mėgėjai turėtų nepamiršti, kad jų mėgstamiausias maistas yra pakrautas su nesveiko druskos ir sočiųjų riebalų. Jūs galite pridėti nedidelį kiekį kumpio savo daržovių mėgautis skonio be užpildant savo kūną su nesveiko riebalų. Jūs taip pat galite naudoti ją kaip garnyras purškimu sutrupėjo kumpio ant garnyrą Briuselio kopūstai arba daržovių salotomis. Jo sūrus ir dūmo skonį, taip pat pagerina kitų patiekalų skonį.

8. Teatras Popcorn:

Šis populiarus teatro užkandis yra pakrautas su kalorijų ir riebalų. Šie pūsti branduoliai yra popped milžiniškais kiekiais kokoso aliejaus, kuriame yra daugiau kaip 90% sočiųjų riebalų. Be to, kino teatruose, daugelis iš mūsų atsiduoti į munching šiuos užkandžius įpročio. Vidutinio dydžio paketų yra 20 puodeliai kukurūzų. Įmontuota apie 1200 kalorijų ir 60 gramų sočiųjų riebalų joje. Jų kaloringumas prilygsta 3 dideli dydžio greito maisto mėsainiai. Sočiųjų riebalų joje, yra lygiavertis visą lazda sviesto. Kaip ir dauguma nesveiko maisto produktus, jie taip pat turi sveikas pakaitalas į mažai cal-oru forma popped ar mikrobangų pūsti. Šie popcorns yra vos 30 kalorijų 1 puodelio tarnauja.

9. Skrudintuvas Kepiniai:

Šie pyragaičiai yra laikomi pusryčių gydyti, tačiau jie yra unhealthiest maisto pradėti savo dieną su. Sudaryta iš baltųjų miltų, tai yra tonų cukraus. Net vaisių skonio nėra kilęs iš nekilnojamojo vaisių. Iš dviejų paketas skrudintuvas pyragaičiai porcijoje yra Didžiulį 10 šaukštelių cukraus. Tai gali drastiškai padidinti savo cukraus kiekį kraujyje lydi vidurio rytą energijos avariją. Taigi, išvengti šių pyragus ir ieškoti sveika alternatyva. Galite pabandyti rupaus malimo pita duonos plitimą plonu sluoksniu žemės riešutų sviesto. Jūs taip pat gali Daiktai juos griežinėliais obuolius ar braškių.

10. Deep Dish „pica:

Mes visi įsimylėję Deep Dish pica, nes jos storos ir tankios pluta, kuri siūlo puikų skonį. Bet perteklinis tešlą pluta gali smarkiai padidinti savo kalorijų skaičių. Be to, penimos Nenugriebto pieno sūrio ir riebios mėsos užpilai susidedanti iš kumpio, dešros ir pepperoni taip pat pridėti daugiau kalorijų. Dviejų gabaliuką porcija galite įkelti savo sistemą su 1300 kalorijų ir 24 gramų sočiųjų riebalų, kurie užkemša jūsų arterijas. Sunku mesti savo mėgstamą picą, bet jums nereikia daryti. Pasirinkti plonas padas picos, kad yra mažiau krakmolo ir turi daržovės, pavyzdžiui, svogūnai, paprikos, grybais ir brokoliais vietoj mėsos padažais. Tai bus užpildyti jus ir suteikti mityba tuo vos 250 kalorijų išlaidų!

11.Granola:

Tai gali ateiti kaip šoko kaip Granola, paprastai laikomas sveikas maistas. Bet faktas yra tas, kad tai Yummy pusryčiai grūdų yra daugiau cukraus ir per mažai ląstelienos. Būdamas didelis cukraus, tik vienas puodelis patiekti GRANOLA gali suteikti 600 kalorijų į jūsų sistemą. Ir tai yra beveik vienas -TREČIŲJŲ kurių vidutinis moters dienos reikalavimą. Taigi, vietoj GRANOLA su traškia grūdų, kuri yra daugiau ląstelienos nei cukraus. Galite pabandyti turintys riešutų, pavyzdžiui, graikiniai riešutai, migdolai ir tt, ar uogų šaukštą patenkinti savo smaližius. Jei nenorite pasiduoti savo GRANOLA visiškai, pabarstyti per nedidelį kiekį mažai riebalų ar neriebiu jogurtu. Taip pat galite pridėti keletą žemuogių ar mėlynių Daugiau mitybos.

12. Skraistės:

Mažieji lapai salotoms ir plonas skiltelės deli mėsos wrap atrodyti maistingą galimybe daugeliui iš mūsų. Tačiau Plokščios duonos naudojami rengiant šiuos suktinukus galite pridėti 300 kalorijų į jūsų sistemą. Be to sūrio, šalto pjaustymo ir plitimas jų yra ne mažiau nei 700 kalorijų. Paruošti iš rafinuotų grūdų, dauguma paslaptyje sudėtyje nėra pakankamai pluošto. Visada patikrinkite maistinę informaciją bet kuriuo plėvele ir pasirinkti vieną, paruoštą iš neskaldytų grūdų. Rengdamas namuose įvyniojimas, galite praleisti sūrio ir pasirinkti sveikesnį variantą kaip avokado. Jūs galite naudoti aštrus garstyčių vietoj majonezo. Taip pat galite pridėti keletą papildomų daržovės kaip žaliosios paprikos, svogūnų, pomidorų ir salotų.

Dauguma Nesveika Gėrimai:

Kadangi toliau yra sąrašas nesveiko gėrimų, kad jums turėtų vengti sveiką gyvenimo:

13. Nenugriebto pieno:

Mes visi prisiekiu ant sveikatą stiprinančių savybių pieną. Gausu kalcio ir kitų gyvybiškai svarbių maistinių medžiagų, jis yra naudingas žmonėms visų amžiaus grupių. Bet nenugriebto pieno yra sočiųjų riebalų, kurie pakelia cholesterolio kiekį kraujyje ir sukeliančios uždegimą. Jis taip pat veda prie užsikimšusi arterijos. Tačiau tai nereiškia, kad jums reikia mesti vartoja pieną. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti nugriebto (neriebios) arba 1% mažai riebalų pieno. Nugriebto ir mažai riebalų pieno suteikia jums su visais gyvybiškai maistinių medžiagų. Kai kurie iš jų yra kalcio, baltymų, vitaminų D ir B – 12 ir kalio. Ji taip pat kovoja su bloga stuff iš įvesdami savo kūną. Pieno iš augalų šaltinių, pavyzdžiui, sojos pieno, migdolų pieno, kokoso pieno ir tt, taip pat sveikų variantų, nors jie nėra tokie maistingi kaip gyvūnų pieną.

14. Sodos ir Sweet gėrimai:

Sodos ir saldžių gėrimų yra reguliariai akyse restoranuose ir prekybos centruose. Tačiau nedaugelis iš mūsų žino, kad beveik 100% iš reguliariai soda kalorijų gaunama iš cukrinių arba aukštos fruktozės kukurūzų sirupo. Tiesą sakant, ji yra laikoma nekilnojamojo kaltininkas už nutukimą. Ji taip pat žaloja jūsų dantys ir veda prie ertmės formavimas. Tam tikros tyrimai parodė, kad kolos gėrimai gali susilpninti kaulus. Perdirbti saldžių gėrimų, pavyzdžiui, pilstomo į butelius, arbatų, sporto ir energetiniai gėrimai, ir tt, taip pat gali drastiškai padidinti savo kalorijų suvartojimą, nepateikiant jokių maistinių medžiagų. Paprastas vanduo yra geriausia alternatyva už šių gėrimų, kad drėkina jūsų kūną, nepateikiant papildomų kalorijų. Kiti gėrimai, kurie yra mažai kalorijų ir kurių sudėtyje yra sveiki antioksidantai yra žalia ir juoda arbata. Taigi tai yra vienas iš labiausiai nesveiko gėrimų, kad turėtų būti vengiama.

15. Alkoholiniai gėrimai:

Alkoholiniai gėrimai yra absoliutus atliekų, kai jis ateina į suteikiant mitybą. Mes žinome iš sergančių alkoholio poveikis mūsų sveikatai. Į rasta alkoholio kalorijos yra tuščios kalorijos, kurios organizmas negali naudojimo energijai gaminti. Jūsų kepenų veikla yra priversta suskaidyti alkoholį į riebalų rūgščių, kurios gauti sukauptų kepenyse. Pernelyg didelis poveikis su alkoholiu sukelia kepenų ir smegenų ląstelių mirtį. Taurė vyno yra apie 170 kalorijų, o alaus butelis yra 150 kalorijų. A 1.5 uncijos skysčio fotografiją romas, degtinė, džinas ar viskio porcijoje yra 105 kalorijų. Taigi, turime šiuos gėrimus saikingai. Pakeisti juos su mineraliniu ar sodos vandeniu su citrinos arba kalkių, karšto arba šalta arbata ar kava ar dietos gaiviųjų gėrimų brūkšnys.

Tai yra nesveiko maisto sąrašas išvengti. Nors puikus skonio, kad šie maisto produktai pakenkti jūsų sveikatai. Geros naujienos yra tai, kad jūs turite sveiką pakaitalų kiekvieną iš jų. Taigi, nereikia galvoti prieš vengti šių produktų ir naudojant jų maistingus kolegomis.

Ar valgote sveiką? Ar jums mėgautis bet kuriuo iš šių nesveiko maisto sąrašą? Pasidalink su mumis komentarus skyriuje žemiau.

 

load...