14 puikių naudos iš artišokų (Hathi Chak) odai, plaukams ir sveikatai

load...

Artišokas yra žiemos gėlė BUD rastas Viduržemio jūros regionuose ir jų virtuvės. Jis yra gerai žinomas dėl savo kulinarijos ir sveikatai teikiama nauda, ​​kurios apima tam tikrus vaistinius poveikį. Tai moksliškai priklauso Cynara šeima.

Artišokai auga ant medžių ar veikiau artišoko augalų, kurie yra apie vienos iki dviejų metrų aukščio su sidabro žaliais lapais. Gaubliai matuoti apie nuo šešių iki dešimties cm skersmens su maždaug 150 gramų svorio. Valgomosios porcijos jo užuomazgų yra mažesnis mėsingos dalis ir bazės. Jie dažnai skirstomi remiantis dydžio, spalvos ir stuburo veislių. Artišokai paprastai randama žalios ir raudonos spalvos, vidutinio ir didelių dydžių.

Artišokas privalumai:

Žemiau yra artišokų nauda sveikatai.

1. Mažas riebalų ir kalorijų:

Artišokas naudojasi žvaigždės statusą daugelyje patiekalų įvairiose virtuvių, būdami mažai riebalų, taip pat kalorijų. Tai leidžia jums mėgautis gerų proporcijų savo patiekalų be priauga svorio kaltės.

load...

2. Maistinės skaidulos:

Pluoštas yra labai svarbi mitybos komponentas, kuris padeda gerinti virškinimą, suteikiant geresnį tuštintis. Šis ingredientas yra turtingas šaltinis ląstelienos, todėl mėgstamas tarp virškinimo stimuliatoriai.

3. Vitaminas Šaltinis:

Kitas sveikatos nauda artišokų, kad jis yra geras šaltinis folio rūgšties, kuri yra bendrai veiksnys fermentinių reakcijų. Ji taip pat yra naudingas DNR sintezės metu iš anksto nėštumo laikotarpiu ir gydyti nervinio vamzdelio defektų.

4. Cholesterolis mažinimas:

Artišokas yra komponentų, pavyzdžiui, cynarin ir laktonų, kad yra naudinga siekiant užkirsti kelią cholesterolio sintezę, išlaikyti sveiką širdį. Jis gerina tulžies išsiskyrimą, kad sukelia bendrą cholesterolio kiekį kraujyje mažinti.

5. Antioksidantai:

Artišokų yra žinoma, kad antioksidantų, kurie yra labai svarbu užkirsti kelią atliekų reakcijas, pasitaikančias dėl laisvųjų radikalų susidarymo. Net daugelis vėžinių reakcijos galima išvengti vartoja ši gėlė pumpurų.

6. Uždegimas ir infekcinės ligos:

Gera dalis vitamino C artišokų leidžia organizmui atsispirti uždegimines reakcijas, taip pat siekiant užkirsti kelią infekcijoms į gerą mastu.

7. Kaulų Sveikata:

Vitamino K kiekis rasti šiame maisto produkte, taip pat žinoma, kad pagerinti kaulų sveikatą. Tai pasiekiama skatinant kaulų formavimo medžiagų apykaitos veiklą. Nervinio žala į smegenis taip pat negali iki šio vitamino buvimą.

8. Alzhaimerio liga:

Dėl stipraus poveikio kai kurių, pavyzdžiui, vitamino K vitaminų, kurie yra labai naudinga nervų sistemai, artišokų yra geras šaltinis Alzheimerio narkotikų gamybai.

9. Optimalus Metabolizmas:

Vitaminų skaičius randamas artišokų kaip niacinas, vitaminas B – 6, tiamino ir pantoteno rūgšties yra žinoma, kad sukelti optimalias medžiagų apykaitos veiklą, taip padedant išlaikyti kūną sveiką.

10. Kraujo Slėgis:

Kalio kiekis artišokų yra žinoma, kad reguliuoja kraujospūdį, todėl išlaikyti sveiką širdį.

Artišokai: odos privalumai

11. Jaunatvišką išvaizdą:

Be to, kad puikiai sveikatai ir metabolizmą, artišokai yra žinomas natūralias medžiagas geriau odai ir plaukams. Įdomu, kodėl? Turtingas šaltinis antioksidantų ir peptidų artišokų gerina odos tekstūrą, maitina ląsteles, atsikratyti smulkių raukšlelių, raukšles ir dėmių už sklandžiai, jaunatvišką išvaizdą! Antioksidantai išvengti žalos odai, kuri atsiranda kaip laisvųjų radikalų susidarymo rezultatas.

Asmenys, kenčiantys nuo odos ligų, gali vartoti artišokų Sudarymas už pagerėjo, maitina ir jaunesni ieško odos. Plauti žinutę artišokų gerai, nukirsti, kad daržovių bazę ir virkite, dėl didelio karščio apie valandą. Sumažinti šilumos po to, kai veikia leisti daržovių troškinkite apie pusę valandos. Gerti artišokų sulčių stiklinę vandens. Jūs galite pridėti medaus šaukštą dėl skonio. Galite gerti skystį arba karštą arba šaltą. Tai Sudarymas yra nepaprastai naudingas odai ir galima pastebėti tiesioginį poveikį ant odos kokybę per kelias dienas nuo geriamojo artišokų sulčių.

12. Anti Aging produktai:

Daugelis odos kremai, geliai, potions ir losjonai yra artišokų ekstraktų savo odos šviesumas ir anti-senėjimo savybėmis. Daržovių, taip pat skatina kraujo cirkuliaciją visoje Europos patobulinta ir jaunesni ieško odos kūno. Artišokai sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, tokiu būdu skatinant sveiką kepenų, kurios-ruožtu veda į sveiką ir maitina odą, kaip kepenys pašalina toksinus iš organizmo.

Kas daugiau? Iš artišokų nauda neapsiriboja tik odos! Ši daržovė taip pat padeda puoselėti ir būklės, plaukus. Daugiau apie tai taip!

Artišokai: Plaukų privalumai

13. Bouncy Spynos:

Saulėgrąžų yra turtingas šaltinis vitaminų A, B ir C, taip pat kalcio ir fosforo. Šie mineralai papildyti sausas, pažeistas, nuobodu ir negyvas plaukus pagerinti jūsų spynos kokybę didelės apimties, bouncy, lygi ir švelni spynos. Galima naudoti saulėgrąžas sultis virinant žalia artišokų lapai apie pusvalandį. Leisti artišokų sulčių ir vandens Tirpalas paliekamas atvėsti maždaug tris valandas. Padermė skystis ir masažas į galvos odą. Palikite per naktį ir išplaukite šiltu vandeniu ir švelniu šampūnu ryte.

14. Valo pleiskanos:

Artišokų skystis padeda atkurti pažeistus spynos, sudaro apsauginį sluoksnį ant plauko, atstato mineralų bukas plaukų ir valo pleiskanų galvos odą.

Pasirinkus ir saugojimas Artišokai:

Dabar, kad jūs esate įsitikinęs, ir išjungti parduotuvė artišokų, svarbu žinote, kaip išsirinkti už šviežiausi ir rinktinių produkcijos ant pardavimo. Kai perkate artišokų, pasiimti iš daržovių su tvirtu pasaulyje, kuris yra kompaktiškas, tvirtas ir sunkus. Artišokų turėjo sandariai supakuoti dideliais lapais. Geriausi artišokai, kad pasiimti tie, su tvirtais galvų. Stiebas turi būti mėsingi. Ruda stiebai yra gerai tol, kol jie yra išsipūtusios, o ne suglebusių, gleivėtas arba sausas.

Saugoti Artišokai:

Laikyti šaldytuve artišokus. Tai daržovių turėtų būti laisvai suvynioti į plastikinį arba aliuminio plėvele. Šviežios daržovės trukti iki savaitės, bet tai geriau, kad juos kuo greičiau sunaudoti. Virta saulėgrąžos turėtų būti aušinamas visiškai prieš saugoti į šaldytuvą, jei jie yra saugomi daugiau nei vieną ar du. Nedėkite plautos artišokus į saugojimo šaldytuve, nes drėgmė sukelia daržovių sugadinti. Užtikrinti žaliavos arba virtos artišokai yra sausi prieš saugoti šaldytuve.

Maisto gaminimas ir vartojimas Artišokai:

Saulėgrąžos turėti saldus, veržlę-kaip skonį. Šie artišokai yra keblus ir turi būti pašalinta visų erškėčių, kol jie gali būti virti ir patiekiami. Virėjas žinutę artišokų, prieš verdant pirmiausia reikia plauti daržoves. Gabalas traukės galą daržovių išjungti ir žievelės išorinį sluoksnį lapų artimiausi prie koto. Pašalinti viršų iš kiekvienos daržovių. Naudoti aštrių tvirtas peilis ir apdaila apie colio nuo smailiu galvos kiekvieno artišokų. Norėdami pašalinti dygliuotas patarimų nuo išorinio rinkinį lapų, naudokite žirklės sumažinti kiekvieno lapo viršūnė.

Įsitikinkite, kad valyti nuo lapų kraštus nuėmus patarimų su citrina išvengti paruduoti daržovių. Pašalinkite visus erškėčių matomų jums nesugadintumėte burnos ar gerklės, o vartoja daržovių.

Vartoti artišokų visą arba iš daržovių dalis, pertrauka kiekvieno lapo išjungti, panirti į tirpintu sviestu, majonezu ar jalapeno kritimo arba bet kurios kitos padažu savo pasirinkimą. Pašalinti konkurso dalį daržovių piešimo lapo bazę per savo dantis. Kai jūs turite pašalinti lapus iš daržovių, mėsingas dalis yra veikiami. Tai artišokų, kad galite supjaustyti gabaliukais ir vartoti ar papildyti receptą ir tarnauti savo šeimai ir draugams širdis.

Tikimės, kad šis straipsnis dėl išmokų artišokų buvo informatyvus ir naudingas. Taigi pabandykite įtraukti artišokus į savo kasdienį racioną už montuotojas, sveikesnio, geresnės gyvenimo būdą! Būkite sveiki, likti laimingi.

Artišokas: Mityba diagrama

Apie 100 gramų kurios artišokų yra 47 kcal; 10.51 gram angliavandenių; 3.27 g baltymų ir 0,15 gramų riebalų. Su maistinių skaidulų 5,4 g, tai yra geras šaltinis pagrindinių maistinių medžiagų ir kitų mineralų, tokių kaip kalio, kalcio, vario, geležies ir mangano.

Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 47 kcal 2%
Angliavandeniai 10,51 g 8%
Baltymas 3,27 g 6%
Bendras riebalų kiekis 0,15 g 0.5%
Cholesterolis 0 mg 0%
Maistinės skaidulos 5,4 g 14%
Vitaminai
Folatai 68 μg 17%
Niacinas 1,046 mg 6.5%
Pantoteno rūgštis 0,338 mg 7%
Piridoksinas 0,116 mg 9%
Riboflavinas 0,066 mg 5%
Tiaminas 0,072 mg 6%
Vitaminas c 11,7 mg 20%
Vitaminas a 13 iu 0.5%
Vitaminas e 0,19 mg 1%
Vitaminas k 14,8 μg 12%
Elektrolitai
Natris 94 mg 6%
Kalis 370 mg 8%
Mineralai
Kalcio 44 mg 4%
Varis 0,231 mg 27%
Geležis 1,28 mg 16%
Magnis 60 mg 15%
Manganas 0,256 mg 11%
Fosforas 90 mg 13%
Selenas 0,2 μg <0,5%
Cinkas 0,49 mg 4.5%
Fito-maistingosios medžiagos
Karotinas-alfa 8 μg
Kripto-ksantinas 0 μg
Liuteinas-zeaksantinas 464 μg
load...