13 nuostabių Kale (Karam Saag) privalumų odai, plaukams ir sveikatai

load...

Kale yra vienas iš labiausiai žinomų žaliųjų daržovių, kad yra valgyti savo mažo kaloringumo ir didelio skaidulų kiekio. Tai svarbus ir virškinimo ingredientas daugelyje receptų ir todėl tapo bendriniu pavadinimu Indijos namų ūkių. Tradiciškai, lapiniai kopūstai yra vartojamas kaip garnyrą į pakepintais kopūstai forma, tačiau ji taip pat prideda papildomų skonį, kai pridedamas prie sriubos, troškinimui ir kitų patiekalų.

Be šių maisto intarpų, The Kale daržovių, taip pat labai populiarus dėl savo naudą sveikatai. Kale taip pat galima valgyti kaip svorio indukuojamojo ingredientas patiekalų ir jos žalios lapinės tekstūra leidžia ingredientas salotoms ir daugeliu panašių receptų.

 

Vitaminų turtingumą Kale:

Be to buvo karūnuotas kaip „Karalienė žali“, lapiniai kopūstai, taip pat gali būti vadinama vitamino A. Karalienė Palyginti su kitų žalios lapinės daržovės, kopūstai turi daugiau nei 100 procentų vidutinis žmogus dienos vitamino A ir C reikalavimą. Kale yra dažnai lyginamas su apelsinų, nes jos turtingumą vitaminų.

load...

Nors pjaustytų kopūstų puodelis yra 134 procentų savo rekomenduojamos paros vitamino C normą, apelsinų yra 113 procentų dienos vitamino C poreikį. Be šių vitaminų, lapiniai kopūstai taip pat turi gausų tiekimą vitamino K. Tai yra būtina organizmo funkcijų, tokių kaip normalų kraujo krešėjimą, kaulų sveikatą ir antioksidacinis aktyvumas. Tai visa tai, kad daro KALE naudą taip ilgai sąrašą!

Sveikata Privalumai Kale:

Leiskite mums greičiau pažvelgti vieni iš labiausiai žinomų naudą sveikatai Kale žali:

1. Didelio skaidulų kiekio:

Kale yra geras šaltinis ląstelienos, kuri pagerina virškinimo veiksmų ir žarnyno judesius. Tai gali būti labai naudinga žmonėms, turintiems virškinimo problemų.

2. Geležies kiekis:

Lapiniai lapai taip pat yra geras geležies šaltinis mūsų kūno.

  • Geležis yra būtina dėl heaemoglobin gamybos kraujo ir deguonies transportavimui.
  • Sveikas būklė kraujo taip pat prisideda prie širdies ritmas priežiūra.

3. Vitaminas C:

Vitaminas C kiekis Kale pagerina hidratacijos imunitetą, suteikiant antioksidantų ir medžiagų apykaitą skatinti procesus.

Visi šie padidinti organizmo veikimą, tokiu būdu padidinant imunitetą.

4. Vitaminas K:

Vitaminas K taip pat nustatė, Kale, kuri stiprina organizmo kaulų sveikatą, apsaugo nuo kraujo krešėjimui ir taip pat padeda Alzheimerio ligai gydyti.

5. Kaulų stiprumą ir gamyba:

Kale turi gerą dalį kalcio, kuris padeda stiprinti kaulų ir jo formavimas vaikams ir suaugusiems.

6. Uždegimas:

Kopūstas yra anti-uždegiminių maisto tipas ir Borteliai nepageidaujamų laisvųjų radikalų reakcijų.

Šios reakcijos, kurios kai nesustabdė gaminti nereikalingas šalutinius produktus ir sukelti uždegimą.

7. Priešvėžinių:

Kartu su antioksidantų poveikį organizmui, Kale taip pat turi užkirsti kelią vėžinių formacijos organizme poveikį.

8. Detoksikacija:

Kopūstas padeda iš kūno detoksikacijos, suteikiant jai pluošto ir sieros.

9. Plaučių ir burnos ligos:

Aukšti vitaminų kiekis Kale padeda iš plaučių ir burnos ertmės ligų prevencijai.

10. Odos ir Vizija:

Vitaminas A Kale taip pat apsaugo nuo odos ligų ir padeda gerinti mūsų regėjimą.

Odos Privalumai Kale:

11. Vitaminai A ir K:

Kaip žinote, jūsų oda reikalauja sveiką dozę vitamino A. Dietos trūksta vitamino A gali sukelti sausų ir pleiskanojanti oda.

  • Vitaminas A vaidina svarbų vaidmenį remonto audinius po jūsų oda ir apsaugo nuo žalos, kurią sukelia laisvieji radikalai.
  • Vitaminas K tarnauja kaip galingas ingredientas daugelyje odos priežiūros produktus, nes ji padeda atsikratyti varginančių tamsius ratilus po jūsų akimis.

12. Vitaminas C:

Vitaminas C taip pat padeda sumažinti žalą, padarytą laisvųjų radikalų, kurie yra labiausiai tikėtinas, kai jūsų oda yra overexposed į saulę.

Kitaip tariant, Vitaminas C padeda išvengti pirmalaikio odos senėjimą ir padeda jums likti jaunesnė ieško ilgesniam laikui.

Plaukų Privalumai Kale:

13. Omega riebiosios rūgštys:

Be savo turtinga vitaminų kiekis, lapiniai kopūstai, taip pat žinoma, kad būti pakuojami kartu su Omega – 3 ir Omega – 6 riebalų rūgščių.

  • Jūsų plaukų nauda galo, kai geriate KALE stiklinę sulčių kiekvieną dieną, nes iš dviejų riebalų rūgščių kratinys.
  • Jei atsitiktų būti atsukta plaukų lūžimo problemų, jūs turėtumėte apsvarstyti galimybę įtraukti Kale sulčių į savo dienos racioną.
  • Tai turbūt geriausia pasiimti ryte per pusryčius.
  • Jūs pastebėsite savo plaukų elastingumą kaita.
  • Be stiprinti savo plaukų šaknis, KALE nauda taip pat pagerinti kraujo apytaką galvos odą.

Taigi, augimo tempas plaukus didėja.

Atranka ir saugojimas:

Jūs gausite šviežią kopūstai rudenį ar žiemos sezono metu.

  • Būtinai ieškoti tamsių kekių su mažoms ir vidutinėms lapų.
  • Stenkitės vengti kekių su rudos arba gelsvos lapų.
  • Kai baigsite, tai geriausia laikyti jį į plastikinį maišelį šalčiausią dalį savo šaldytuve – šaldiklį.

Tai padeda žalią karalienė trukti tol, trijų iki penkių dienų.

Keletas patarimų naudojimas:

Kale yra žiemos daržovių ir yra žinoma, paragauti daugiau skanus po šaltojo sezono pirmųjų šalnų.

  • Jauni kopūstai lapai skanesni, o senieji yra tvirti ir kartūs.
  • Jis yra labai rekomenduojama, kad jūs derliaus kopūstai, o lapai yra jauna ir švelnus.
  • Virėjas jūsų kopūstai įšaldyti jo skonis geriausias, be pirmo atšildymo.
  • Ji turi būti kruopščiai nuplauti prieš verdant ir lapai turi būti atsargiai sukratyti po plovimo.
  • Arba galite naudoti salotų suktuko paleisti jį per.
  • Jei neturite planų karto jį naudoti, atidžiai saugoti savo kopūstai.
  • Jūs galite trumpai kepkite savo jaunas ir Kale lapai, o suaugę reikia virti kelias minutes energingai būdu. Tai padeda sušvelninti griežtą celiuliozės struktūrą.
  • Kai virti, galite sezoną savo kopūstai su kai aukščiausios kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejus, druska, citrinos sultimis ir pipirais.
  • Ji taip pat gali būti naudojamas kaip picos įdaras arba galite smulkiai supjaustykite lapus ir padaryti skanus ir maistingas sriuba.

3 Paprasta ir sveikas Receptai malonumas Jūsų gomurio:

Atsižvelgiant į tai, čia yra keletas sveikų receptų kopūstai:

1. Keptos Lapiniai traškučiai:

Tai paprastas, bet Yummy patiekalas reikalauja kopūstai krūva, iš pagardinta druska šaukštelis ir alyvuogių aliejaus šaukštas.

  • Įkaitinkite jūsų orkaitę iki 350 laipsnių F arba 175 laipsnių C.
  • Per tą laiką, A linija neizoliuotoms Slapukas lapas su kepimo popieriumi.
  • Po iš kamieno pašalinti lapus (galima naudoti peilį ar virtuvės žirklės), ašara juos į Užkandote dydžio gabalus.
  • Padovanoti lapų išsamų plauti ir įsitikinkite, kad jie yra gražus ir sausas.
  • Dulksna kopūstai palieka su alyvuogių aliejumi ir pabarstykite prieskoniais druska nuosekliai.
  • Kepkite lapus nuo 10 iki 15 minučių, kad jie yra rudos spalvos, o ne sudeginti.

2. Lapiniai ir pipirų kepkite:

Dėl šios Yummy gydyti, jums reikės dviejų šaukštų rapsų aliejaus, vienas griežinėliais paprika, du arbatinius šaukštelius šviežiai tarkuoto imbiero, košerinio druskos, vienas vidutinio krūva kopūstai (pašalinti storio stiebų ir supjaustyti lapus į Užkandote dydžio gabaliukais, kurios sudaro apie dešimt puodelių), sojų padažas šaukštas, pusė šaukštelio sezamo aliejaus ir iš kepinti sezamo sėklų šaukštelio.

  • Įkaitinkite rapsų aliejus keptuvėje ant vidutinės trukmės ir didelio karščio, pridėti paprikos ir imbiero, ir sezono su puse druskos šaukštelis.
  • Virkite dvi tris minutes, kol suminkštės.
  • Pridėti kopūstai ir sojų padažą ir išmesti, kas dabar ir tada, kol kopūstai yra tenderized.
  • Tai gali užtrukti nuo šešių iki aštuonių minučių.
  • Galiausiai, pridėti Sezamų aliejus ir apibarstykite sezamo sėklomis ir voila!
  • Jūsų kopūstai ir pipirų kepkite yra pasirengę mėgautis!

3. Keptais Kale su obuoliais ir kumpiu:

Visi myli kumpio, todėl šis patiekalas yra tikras nugalėtojas.

Jūs turėsite keturis kumpio griežinėliai, vienas griežinėliais svogūną, vieną griežinėliais Apple „,“ vidutinio krūva kopūstai (vėl pašalinti storio stiebų ir supjaustyti lapus į Užkandote dydžio gabaliukais, kurios sudaro maždaug dešimt puodelių), košerinio druskos, juodųjų pipirų ir iš sidro acto šaukštas.

  • Gauti keptuvę ir padėkite jį ant vidutinės ugnies.
  • Mailius šonine kol trapumą – tai gali užtrukti apie šešių iki aštuonių minučių.
  • Linija plokštelė su popieriaus ir perkelti kumpio į jį.
  • Tegul šoninė kietas, ir tada trupa.
  • Toliau, pridėkite svogūnų ir obuolių su kumpio aliejaus keptuvėje ir kepkite keturių iki šešių minučių, kol suminkštės.
  • Tada pridėti kopūstai ir sezoną su trijų ketvirčių šaukštelio druskos ir ketvirtį arbatinio šaukštelio pipirų, ir suteikti jai kartais Lobizmas.
  • Virėjas tai kol suminkštės – tai gali prireikti papildomų aštuonių iki dešimties minučių.
  • Galiausiai sumaišykite šonine ir actu, ir mėgautis.

Kale, USDA Mityba diagrama:

Leiskite turėti bent mitybos naudą kopūstai išvaizdą:

Principas Maistinės vertės RDA procentinė dalis
Energija 50 kcal 2.5%
Angliavandeniai 10,01 g 8%
Baltymas 3,30 g 6%
Bendras riebalų kiekis 0,70 g 3%
Cholesterolis 0 mg 0%
Maistinės skaidulos 2,0 g 5%
Vitaminai
Folatai 29 μg 7%
Niacinas 1.000 mg 6%
Pantoteno rūgštis 0,091 mg 1.5%
Piridoksinas 0,271 mg 21%
Riboflavinas 0,130 mg 10%
Tiaminas 0.110 mg 9%
Vitaminas a 15376 iu 512%
Vitaminas c 120 mg 200%
Vitaminas k 817 μg 681%
Elektrolitai
Natris 43 mg 3%
Kalis 447 mg 9.5%
Mineralai
Kalcio 135 mg 13.5%
Varis 0,290 mg 32%
Geležis 1,70 mg 21%
Magnis 34 mg 8.5%
Manganas 0,774 mg 34%
Fosforas 56 mg 8%
Selenas 0,9 μg 1.5%
Cinkas 0,44 mg 4%
Fito-maistingosios medžiagos
Karotinas-ß 9226 μg
Kripto-ksantinas-ß 0 μg
Liuteinas-zeaksantinas 39550 μg

Maždaug 67 gramų Kale, yra 29 g natrio, 2 gramai baltymų, 5 g pluošto, nulis riebalų ir cholesterolio.

Kale yra žinomas dėl savo Vitaminai ir mineralai:

Vitaminas C 80.4mg, vitamino K 547mcg, kalcio 90.5mg, Lygintuvas 1.1mg, fosforo 37.5mg, magnio 22.8mg, cinko 0.3mg, vario 0,2 mg, Seleno 0.6mcg ir Kalio 299mg.

Tai mažai riebalų, lapinės žalios yra labai naudinga prie vegetarams, nes ji yra naudojami veiksmingai jų receptus. Žmonės ją naudoti gerokai svorio, nes tai suteikia daugiau maistinių medžiagų ir mažiau kalorijų.

Visi šie vitaminai ir mineralai, kartu padaryti Kale vienas iš sveikiausių daržovių.

Mes dabar gyvename pasaulyje, kuriame organinių ir sveika yra gana pyktis. Žmonės nuolat ieško būdų, kaip pagerinti savo požiūrį į save. Dabar jūs žinote, kad greitai kelionė į gyvas rinkoje gali jums sutaupyti daug pinigų ir gali praturtinti savo kūną su labai reikalingą vitaminų ir riebalų rūgščių. Jei radote kopūstai būti neišgali maisto elementą, dar geresnė idėja būtų augti jį savo sode.

Dabar, kad jūs turite perskaityti apie magišką stebuklų žali karalienės galite pridėti jį į savo dienos racioną. Kai jūs turite išbandžiau save ir supratau, kad tai iš tikrųjų yra tiesa gyvenimas keitiklis, jūs netgi galite pasidalinti paslaptis už jūsų odos ir plaukų grožį su savo artimaisiais. Jūs taip pat matė receptus ir dabar gali pramogauti kitus su skanus, sveikas ir geraširdžiai užkandžių. Taigi eiti ir duoti iš Žaliųjų karalienė kulka ji nusipelno.

Tikimės, kad jums rasti šį straipsnį naudą valgyti kopūstai buvo naudinga! Ar pasidalinti savo patirtimi į komentarą skyriuje žemiau pateiktą:

load...