13 būdų, kaip jūsų greitas maistas bus sveikas

Ar nerimaujate dėl savo priklausomybės nuo greito maisto ir vis dar negali gauti per savo meilę jiems? Jei taip, tada jūs turėtumėte pabandyti žemiau šiuos patarimus konvertuoti savo greito maisto į sveikesnius. Čia yra 13 būdų, kaip padaryti Jūsų Nesveikas maistas Sveikas:

1. Sviestas:

Galite naudoti tik nedidelį kiekį sviesto sumuštinį. Stenkitės vengti sviesto jei jau pridėta majonezu. Sviestas gali būti naudojamas tik iš vienos pusės skrudinta duona ar sumuštinį.

2. Nesijotų / rupios:

load...

Dribsniai ir ir sveikų grūdų duonos yra geriausias alternatyva baltos duonos. Tai taip pat sveikas pasirinkimas už gerą virškinimą.

3. Ant grotelių:

Galite grotelės kad vietoj juos kepti mėsainiai. Padaryti ją taško sumažinti papildomų riebalų iš žalios mėsos, prieš jums jų grotelių. Pasirinkite keptos, skrudintais arba keptos mėsos arba paukštienos ir išvengti virtos riebaluose arba džiūvėsėliuose elementus.

4. Būti įvairių sulčių Kasdien:

Jūs galite padaryti įvairių šviežių vaisių sulčių kasdien, kad galima vartoti valgant pusryčius ar valgio. Pavyzdžiui, Tamarind sultys padidina apetitą ir padeda tinkamai virškinti. Vartojimas šviežios sultys taip pat jus nuo gazuotų gaiviųjų gėrimų. Vartojimas gaiviųjų gėrimų padidina kaulų ir kitų sveikatos problemų rizika.

load...

5. Iškirpkite storesnis Chips:

Mes visi mėgsta lustai ir bulvytės. Tačiau, jūs galite turėti juos labai nedidelį kiekį arba vieną kartą, o. Supjausčius juos į storesnės griežinėliais, taip pat padeda įsisavinti mažiau naftos, palyginti su plonais tie.

6. Aliejus virimui Greitas maistas:

Įsitikinkite, kad jūs ar pardavėjas naudoti alyvuogių aliejaus, linų sėmenų aliejus arba rapsų aliejaus rengiasi junk maisto. Šie aliejai yra saugūs ir kad labai maistinę ir skaniai pavalgyti.

7. Padaryti Picos namuose:

Jūs galite padaryti picos namuose ir mėgautis su savo šeima. Pridėti šviežių daržovių už padažais, mažai riebalų sūrio ir kepta vištiena už picas namie.

8. Apriboti naudojimo Sūris:

Naudokite sūrio kuo mažiau. Jūs galite pakeisti sūrio paviršiais su tofu ir kaip sveiko maisto pasirinkimas.

9. Praleisti padažais:

Įrašyta paviršiais, pavyzdžiui, pekano riešutai, šoninė, papildomas sūrio ar duonos skrebučiais į jūsų picos ar salotų gali būti cukraus, druskos, riebalų ir papildomų kalorijų. Jūs galite praleisti juos ir įpraskite mėgautis savo salotas ar picą be jokių papildomų kalorijų ir riebalų.

10. Negalima Pasirinkite kreminės Persirengimo:

Valgyti salotas nelieka sveiką variantas, kai jūs įtraukiate kreminės padažu. Kadangi tai yra apkrovų kalorijų ir riebalų. Vietoj to, galite pasirinkti užpilu salotoms išjungti papildomų kalorijų iš šiukšlių kreminės padažu.

11. Padaryti Kepti maistą namuose:

Kepta maistas gali padidinti širdies vainikinių kraujagyslių liga tikimybę. Dauguma restoranų vėl ir vėl panaudoti naftą. Tai padidina trans-riebalų susidarymą sukietėja arterijas ir sumažinti kraujo siurbimo į širdį. Deep keptas maistas, pavyzdžiui, traškučiai, prancūzų bulvytės ir pakoras linkę sugerti riebalų kepimo procesą ir išlaikyti daugiau kalorijų. Taigi, jūs galite padaryti juos namie gauti sveiką kalorijų dietos.

12. Mokyti save galvokime apie mažuosius:

Visada vartokite vieną samtelis ledų, o ne visą lanką. Tai bus parengti jums protiškai, siekiant sumažinti kai kurių kalorijas.

13. Pasirinkite natūralių saldiklių:

Pasirinkti nerafinuoto cukraus per rafinuotų angliavandenių. Natūralūs saldikliai gali būti lengvai gauti iš vaisių ir daržovių, kuriose yra būtinų vitaminų, mineralų ir kitų maistinių medžiagų energijos jūsų kūno.

Ar palikti mums savo vertingų komentarų žemiau ir leiskite mums žinoti savo būdų, kaip slapta greito maisto į sveikesnį maistą!

load...