12 nuostabių

Shiitake grybai, jaunystės ir ilgaamžiškumo simbolis, buvo paplitę kaip neišvengiama dalis kinų medicinoje nuo neatmenamų laikų. Supakuotas su dūmo aromatu, kuris yra gana turtingas ant gomurio, tai egzotiška grybų variantas dabar populiarėja už tankus masyvas naudą sveikatai ji turi savo lobio.

Šie mini valgomieji skėčiai yra puikus šaltinių vitamino B12, vitaminas B6, pantoteno rūgšties, folio rūgšties, niacino, ir cholino. Jūs taip pat galite rasti tankus koncentraciją asorti mineralų, įskaitant vario, cinko, mangano, seleno ir. Panašus į kitų valgomųjų nariai savo šeima, grybai yra geras šaltinis phytonutrients, vitaminas D ir maistinių skaidulų.

Mitybos profilis shiitake grybų:

Shiitake grybai mityba 100 gramų yra šių maistinių medžiagų:

Aptarnavimo dydis 100 g
Suma vienai porcijai
Kalorijos 34
Bendras riebalų kiekis 0,5 g 1 %
Sočiųjų riebalų g N – a
Cholesterolio mg N – a
9 mg natrio 0 %
Bendras angliavandenių kiekis 6,8 g 2 %
Dietinis pluoštas 2,5 g 10 %
Cukrus 2,4 g
Baltymas 2,2 g 4 %
Geležies 2%

Shiitake grybai Nauda odai:

Sveiki atvykę į shiitake grybų pasaulyje! Skaitykite daugiau sužinoti apie šiuos grybų rūšių, jų naudą, maistinių medžiagų profilį, kaip gauti naudos iš skanus būdas iškart po:

1. Pasiūlymai jaunesni ieško odos:

Pasak tyrimo, taikymas grybai grybų ekstrakto ant odos turi potencialą gerinti ir savo patrauklumo. Tankus buvimas kojo rūgšties, natūralaus hidrochinono pakaitalas, palengvina pagal nyksta dėl amžiaus dėmių ir randų odą. Taigi, jis atitolina senėjimo ir padeda išlaikyti jūsų oda jauna ir švytinti.

2. Gydo odos uždegiminėms ligoms:

Supakuotas su antioksidacinėmis savybėmis, grybai taip pat turi galimybę kovoti su uždegimus pažeidžiantis odą. Tai netgi gali sutrukdyti išjungti ir palengvinti įvairių priešuždegiminių sąlygos, įskaitant rosacea, egzema ir spuogų.

Vitamino D ir seleno buvimas kartu su antioksidantais apsaugoti savo odą nuo žalos sukėlė aplinkos sąlygų.

Shiitake grybai nauda sveikatos:

Peržiūrėkite įvairių naudą sveikatai Shiitake grybų ieškoti:

3. Mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje:

MTL arba blogojo cholesterolio, jei rastas pernelyg didelis, kelia jums pakviesti širdies ir kraujagyslių rizikos rūšis. Tyrimas atliktas remiantis grybai Švedijoje nurodė, kad šie grybai turi galimybę sumažinti blogojo cholesterolio kiekį kraujyje veiksmingas būdas. Eritadenine, junginys, šiame grybų, yra anti-cholesterolio agentas. Japonijos tyrimas parodė, kad žmonės, kurie suvartojo šiuos grybus nuolat turėjo didesnes cholesterolio kiekį išmatose, nurodant, kad kūnas turi mažesnes parduotuvėje.

4. Stiprina imunitetą Power:

Suteikite savo imuninę sistemą postūmį įtraukiant SHIITAKE dietos. Lentinanas – junginys esantis mini skėčiai stiprina savo imuninę sistemą. Tai, savo ruožtu, pagalba jums kovoti su įvairios infekcijos ir sutrikimai geriau. Tyrimai taip pat rodo, kad daug kartų šie valgomieji grybai variantai iš tikrųjų gali pasirodyti efektyviau kovoti su infekcijomis nei receptinių vaistų. Tyrimai rodo, kad viena galėtų būti grybų pagalbos taikstytis stiprią kovą su įvairiais sveikatos reikalavimų, tiesiai iš gripo į kapą, pavyzdžiui, ŽIV infekcijos.

5. Turtingas įgimta anti-vėžinių savybių:

Lentinanas taip pat yra galingas anti-vėžinių agentas. Atliekami ant lentinanas tyrimai rodo, kad ji turi potencialą užkirsti kelią vėžiui. Jis taip pat gali pažeminti vėžinių ląstelių augimą, tuo pačiu metu trukdyti esamų vėžines ląsteles plisti į kitas vietas. Stiprinant ir skatinant imuninę sistemą, jis taip pat sukelia sustiprintą spaudai baltymų, kurie būtini siekiant pašalinti esamus vėžines ląsteles. Shiitake yra naudingas žmonėms, kenčiantiems nuo skrandžio vėžio.

6. Sutrukdė ir nuramina Trombozė:

Trombozė yra rimta medicininė būklė, kai susidaro kraujo krešuliai, kurie blokuoja venas, trukdo tinkamai srautą kraujyje. Sąlyga daugiausiai pasireiškia kojų ir kartu su intensyvaus skausmo. Tyrimai rodo, kad naudojant šiuos grybus naftos forma gali palengvinti būklę. Kai naudojamas reguliariai, kad grybai aliejus gali net sužlugdyti nuo rizikos, susijusios su trombozės pasireiškimo. Iš lenthionine buvimas susižavėjimo sumas AIDS šiuos grybus laikyti patikrinimą dėl trombocitų agregacijos.

7. Palengvina ir užkirsti kelią geležies trūkumas:

Trūksta geležies, ypač moterims, gali sukelti ekstremalių lygių nuovargio ir anemija. Shiitake grybai yra geras geležies šaltiniai ir mineralinių kad yra esmingiausias geros sveikatos. Moterys, kurios intensyvus ir sunkiųjų laikotarpius turėtų apimti šiuos grybus savo mitybą. Tyrimai rodo, kad nėščios moterys taip pat gali naudoti šiuos grybus tinkamai virti forma, kad būtų patenkinti jų geležies reikalavimus. Tačiau, jūs turėtumėte patikrinti su gydytoju, jei esate nėščia ar žindančioms nes jums gali būti alergija ar netoleruojate šių grybų.

8. Puikus maistas tiems, kurie dėl Weight Loss Diet:

Mažai kalorijų ir tankus ląstelienos, grybai grybai padaryti puikus pasirinkimas kaip tie, kurie yra mažo kaloringumo dietos maisto. Kartu su palaikymo jums išsamesnis ilgesnį laiką, jis taip pat AIDS išlaikyti toli nuo vidurių užkietėjimo. Ji taip pat padeda sumažinti cholesterolio kiekį, panaikinant tą patį per išmatomis.

9. Stiprina virškinimo sistemą:

Supakuotas su gera doze maistinių skaidulų [100 gramų yra 2,5 g maistinių skaidulų, susitikimas 10% paros normos], ji veikia efektyviai sustiprinti virškinimo sistemą. Pluoštas jungiasi su išmatomis ir minkština juos ir tokiu būdu išlaiko toli užkietėjimas.

10. Saugo ertmių Svečiuose:

Preliminari tyrimas dėl grybai ant danties naudą teigiama, kad reguliarus vartojimas šių skėtinių grybai gali sumažinti besivystančių ertmių galimybes. Nors tyrimas buvo atliktas su žiurkėmis pagal laboratorijos sąlygomis, tyrimas skrenda vilties.

11. Geras diabetikams:

Kaip minėta, šie grybai yra skaidulų gausios sumas. Ji taip pat turi labai mažas cukraus kiekis. Tai padeda diabetikams išvengti cukraus kiekį iš spirale į viršų. Ji taip pat saugo alkio priepuoliai toli užpildę jus.

12. Muštynės Įvairūs autoimuninių sutrikimų:

Grybai yra žinoma, kad pakankamai galinga, kad kovoti su iš autoimuninių sutrikimų, atsiradusio dėl įvairių virusų, įskaitant hepatito B ir ŽIV priimančiosios. Pagal vykdomų pagal mėgintuvėlį sąlygomis Japonijoje tyrimų, grybai grybų ekstraktai yra galingesnis prieš užsikrėtusių ŽIV nei esamos kovos su ŽIV narkotikų, AZT ląsteles. Dar vienas tyrimas rodo, kad LEM ligninai dalyvauja šie grybai turi galimybę užkirsti kelią ŽIV ląstelių dauginimąsi bei kenkia T ląsteles. Tie patys ligninus, taip pat turi galimybę apsaugoti ląsteles nuo žalos, padarytos Herpes simplex – I tipo ir II.

Kaip pasirinkti shiitake grybai?

Nuo grybai grybai Azijos kilmės, jūs galbūt pabandyti artimiausią Azijos maisto parduotuvė už šviežių variantas prieinamas.

Visada grybauti, kad būtų švarūs, apkūnus, ir tvirta. Į raukšlėta tie ar tie, kurie yra drėgna su pasibjaurėtinas dėmės gali pasirodyti būti kenksmingas jums.

Kaip laikyti shiitake grybai?

Idealus būdas saugoti savo Shiitake grybų yra juos apvyniokite laisvai uždaroje popieriniame maišelyje. Šaldyti juos ir išvengti išlaikyti juos savo šaldiklyje. Įsitikinkite, kad jūs naudojate šiuos grybus per vieną savaitę nuo šaldymo.

Jei norite juos užšaldyti, tada įsitikinkite, kad jūs išdžiūti grybus pirmas. Menkiausio buvimas drėgmės bus sugadinti visą jūsų pastangas. Laikyti hermetiškame sandariai uždarytoje taroje ir užšaldyti. Užšaldyta džiovinta grybai grybai išliks švieži nuo 6 iki 12 mėnesių.

Kaip valyti shiitake grybai?

Būdamas labai poringas gamtoje, patartina ne atskleisti grybų pernelyg kiekiu vandens. Per daug vandens paliks juos nuobodus. Taigi, valyti grybus su minimaliu vandens ir tada greitai išdžiūti juos naudojant švarų rankšluostį. Naudokite drėgną rankšluostį juos valyti kruopščiai, nes jie turi mažiau kontakto su vandeniu. Tada galite naudoti sausą rankšluostį pašalinti likusių vandens, jei tokių yra.

Jei naudojate šaldytuve ar užšaldytus grybus, tada patikrinkite, ar jie yra sausi. Tokiais atvejais, kad juos būtų galima mirkyti vandenyje pusvalandį. Nusausinkite gerai ir nudžiūti vandens perteklių naudojant virtuvės popierinius rankšluosčius ar sausą šluostę.

Kaip Mėgaukitės shiitake grybai?

Nors yra įvairių būdų, galite virėjas šiuos grybus, geriausias būdas gauti skonį ir mityba yra pakepinti į keptuvę ant vidutinės ugnies grybus daugiausiai septynias minutes. Sezonas paragauti ir išmesti jį su daržovėmis savo pasirinkimą ir mėgautis. Štai keletas patarimų, kaip naudojant Shiitake grybus:

  • Jūs galite pridėti šiuos grybus į savo sriubą.
  • Tiesiog Sauté su česnakais ir svogūnais ir naudoti jį kaip savo mėgstamus mažai riebalų vištienos įdaras.
  • Suteikite savo Makaronai Azijos liesti iki supimas nesmulkintų grūdų makaronai su grybų ir tofu. Sezonas kaip tikėtasi.
  • Padaryti Shiitake BHEL.
  • Grybai grybų salotos supakuota su pomidorų, svogūnų, morkų, paprika, ir žaliavinio mango blaškoma citrinų, juodųjų pipirų padažu yra skanus, dar sveikas malonumas.

5 Pasakų shiitake grybų receptai:

Čia yra 5 skanu, dar receptai kurį galite pabandyti pasinaudoti shiitake grybų naudą.

1. Shiitake grybų Žaliosios pupelės Išmaišykite Fry:

Suteikite sau gerą dozę baltymų kartu su maistinių skaidulų su šia paprasta, lengva paruošti receptą.

Ingridientai:

  1. Švieži grybai grybai – 3 uncijos, plonais griežinėliais
  2. Prancūzijos pupelės – 150 gramų, be pamušalo
  3. Svogūnai – 1 – 2, plonais griežinėliais
  4. Česnakai – 2 skiltelės, be žievės, susmulkinto
  5. Imbieras – 2 colių gabalas, odos pašalinami, smulkiai tarkuoto
  6. Nafta – 2 šaukštelis
  7. Druska – skonį
  8. Juodieji pipirai milteliai – pagal skonį

Paruošimo būdas:

  1. Giliai keptuvėje, įpilkite 1 puodelį vandens ir vidutinio iki aukšto šilumos, leiskite vandeniui Užvirkite.
  2. Pridėti nuvalytų ir taisėsi pupelės, dangtelis, ir garo 5 minutes arba kol pupelės įjungti trapumą, suminkštėja.
  3. Nupilkite vandens perteklių ir išlaikyti pupelių panaikinti.
  4. Į negilią keptuvę, pakaitinkite aliejų.
  5. Pridėti smulkinto česnako ir kepkite, kol česnakai virsta auksinės rudos spalvos.
  6. Pridėti svogūnų ir kepkite, kol jis tampa rusvas.
  7. Pridėti grybų griežinėliai ir maišykite mailius nuo 3 iki 4 minučių arba kol grybai įjungti minkštas.
  8. Sezonas kaip tikėtasi, pabarstyti tarkuoto imbiero ir virti pupeles ir suteikti greitą mišinį.
  9. Išjunkite ugnį ir iš karto patiekite.

2. Sveikos kviečių Penne makaronai su keptomis shiitake And Baklažanai:

Pasirinkti visai kviečių makaronai vietoj savo įprastų tie.

Ingridientai:

  1. Visą kviečių Penne makaronų – 1 puodelis
  2. Švieži grybai – 4 grybų, stiebai ištrintas, nudrožta
  3. Baklažanai – 2, kubinių
  4. Česnakai – 4 skiltelės, nuluptos, malta
  5. Makaronai prieskonių – pagal skonį
  6. Alyvuogių aliejaus – 1 valgomasis
  7. Druska – skonį
  8. Pipirai galia – pagal skonį

Paruošimo būdas:

  1. Įkaitinkite orkaitę iki 350 laipsniu F.
  2. Į nedidelį dubenėlį, išmesti baklažanų kubeliai su druska pipirų aliejaus mišinio.
  3. Į kitą indą, išmesti grybus su druska pipirų aliejaus mišinio. Pridėti šiek tiek daugiau alyvuogių aliejaus čia.
  4. Išdėstyti dviejų skirtingų kepimo skardose vienu sluoksniu.
  5. Kepsnys grybai ir baklažanai iki auksinės rudos spalvos. [Grybai gali tekti 7 iki 8 minučių, o baklažanai gali užtrukti apie 20 minučių. Laikyti tekinimo dažnai išvengti pridegimą.]
  6. Tuo tarpu, vadovaukitės ant pakuotės nurodytus nurodymus ir virkite makaronus al dente.
  7. Nusausinkite vandens perteklių iš makaronų ir išlaikyti makaronus šoną.
  8. Į keptuvę, Sauté česnakų iki auksinės rudos spalvos.
  9. Lobizmas skrudintų daržovių ir makaronų, sezonas kaip norite, ir suteikti greitą mišinį.
  10.  Patiekite iš karto.

3. Žemas Riebalai Kreminė shiitake grybų sriuba:

Ar Jūs ieškote dėl sriuba, kuri yra mažai riebalų receptas, tuo pačiu riebus ir turtingas savo gomurio? Tada ši kreminė grybų sriuba gali būti teisingas sprendimas.

Ingridientai:

  1. Shiitake grybai – 100 gramų, griežinėliais
  2. Daržovių sultinio – 4 arbatiniai šaukšteliai
  3. Vanduo – 2 puodeliai
  4. Kukurūzų miltai – 2 šaukštai
  5. Mažai riebalų pieno – ¼ puodelio
  6. Salierų stiebas – 1
  7. Česnakai – 2 skiltelės, supjaustytos plonais griežinėliais, skrudinta

Paruošimo būdas:

  1. Blend kukurūzų miltų su vandeniu, kad sklandžiai mišinys.
  2. Pervežimas į vidutinio dydžio puodą nustatytas vidutinės ugnies.
  3. Pridėti daržovių sultinį, grybus, skrudinti česnakai, salierai, ir pieno į kukurūzų miltų mišinį.
  4. Leiskite mišiniui ateiti į Varėna.
  5. Uždenkite puodą ir troškinkite 20 minučių arba tol, kol daržovės suminkštės.
  6. Išjunkite ugnį ir išmeskite salierai.
  7. Leiskite mišiniui atšilti iki kambario temperatūros.
  8. Perkelti jį atgal į maišytuvą ir maišykite jį sklandžiai mišinys.
  9. Grįžti į puodo ir troškinkite 3 minutes.
  10. Sezonas kaip norim ir iš karto patiekite.

4. Shiitake grybai Bhurji:

Puikus šaltinis antioksidantų, skaidulų, geležies, grybai yra universalus Vegetaras. Pridėti baltymų dozę šiuo konkrečiu receptą su smulkinto paneer sauja, kad jis maistingas užkandis.

Ingridientai:

  1. Shiitake grybai – ½ puodelio, stiebai išmesti tarkuoto
  2. Paneer [indas varškės] – ½ puodelio, sutrupėjo
  3. Kmynų sėklos – 1 šaukštelis
  4. Svogūnai – ½ puodelio, smulkiai pjaustytų
  5. Pomidorai – ½ puodelio, smulkiai pjaustytų
  6. Žalioji paprika – 2, padalinti išilgai
  7. Lydytas sviestas – 1 šaukštelis
  8. Nafta – 1 šaukštelis
  9. Druska – skonį
  10. Garam masala – ½ arbatinio šaukštelio
  11. Kalendros lapai – 2 šaukštai smulkiai pjaustytų

Paruošimo būdas:

  1. Įkaitinkite aliejų ir lydytas sviestas giliai keptuvėje.
  2. Pridėti kmynų sėklų ir leisti Pryskać.
  3. Pridėti svogūnų ir žalios čili ir kepkite, kol svogūnai įjungti auksinės rudos spalvos.
  4. Pridėti 1 šaukštas kalendros lapai ir suteikti greitą mišinį.
  5. Pridėti pomidorus ir virkite, kol mišinys yra pusiau sausas.
  6. Pridėti tarkuotų grybus, uždenkite ir virkite, kol grybai tiesiog virti.
  7. Sumaišykite iširus paneer ir suteikti greitą mišinį.
  8. Sezonas su druska, kaip pageidaujama.
  9. Įdėti garam masala ir kalendra lapų pailsėti ir greitai išmaišyti.
  10. Patiekite karštą su Phulkas ar mėgautis kaip užkandį.

5. Aštrūs Kiaušinių shiitake grybai keksas:

Tai yra ne vien bandelės, bet formos į bandelės. Gausu baltymų kiaušinių ir pluoštui nuo grybų, šie keptos malonumų padaryti sveiką pradžia puiki diena.

Ingridientai:

Daro 9 bandelės

  1. Kiaušiniai – 5
  2. Nenugriebto pieno – 1-3 puodelio
  3. Parmezano sūrio – 4,5 arbatinio šaukštelio šviežiai tarkuoto
  4. Shiitake grybų – 18, griežinėliais plonais, keptais 1 šaukštelis aliejaus
  5. Druska – skonį
  6. Juodieji pipirai milteliai – pagal skonį
  7. Žalia Čilė – 2, smulkiai pjaustytų

Paruošimo būdas:

  1. Įkaitinkite orkaitę iki 400 laipsnių F. Sutepkite Blynai skardos šiek tiek su trupučiu aliejaus.
  2. Švelniai įveikti kiaušinius kartu su pieno, norimas kiekis pipirų ir druskos. Paimkite pusę grybų ir pasiskirstyti mišinys vienodai 9 puodeliai.
  3. Padalinti kiaušinių mišinį vienodai tarp 9 puodeliai, pripildymo kiekviena tol, kol 3 – 4. Pilnas.
  4. Pabarstykite smulkiai pjaustytų žalia Čilė tolygiai ant visų keptuvės.
  5. Į viršų keptuvės iki pat su likusiu grybų.
  6. Pabarstykite sūriu.
  7. Kepkite 12 iki 15 minučių arba tol, kol iš bandelės viršaus paversti aukso ir paburkę.
  8. Išimkite ir iš karto patiekite.

Dabar, kad žinote apie įvairių privalumų shiitake grybų ir kaip patinka jiems, ką jūs laukiate? Skubėti pasiimti shiitakes iš parduotuvės ir išbandyti vieną iš pirmiau minėtų receptus.

Ar naudojatės shiitake grybus? Kaip jūs juos valgyti? Šimtų, skrudinta, į sriubas, ar yra kokių nors kitų sveikų ir lengvai receptai, kur galite įtraukti šiuos grybus? Pasidalinkite su mumis iškart po į komentarą skyriuje.