11 patarimų, kaip išauginti plaukus tinkama dieta

load...

Galva pilna spalvingas šilkiniai plaukai, ką jūs manote būtų, kad vienas žodis ją apibrėžti? Vienu žodžiu aš vadinčiau tai seksualus!

Kaip mes visi norime turėti įžymybių kaip plaukus. Dabar mes nežinome, kad tai, ar jų plaukai yra originalas arba supintas, bet mes visi mėgsta blizgesį ir blizgesį ant savo plaukų. Jei jūs matėte savo Grand mama nuotraukų turite mačiau savo ilgą tekantį garbanos. Kaip gražiai atrodo, bet mes esame ne tai, kad pasisekė.

Nesvarbu, kiek plaukų produktai, šampūnai ir kondicionieriai mes naudojame; Mūsų plaukai nuolat nukristi. Kartais mes bijome, kad ateis diena, kai mes visi eis plikas! Taip yra todėl, kad kenkia gyvenimo būdo, mes veda dabar-į-dienų. Žalingas, nes, kaip mes esame viena iš pirmaujančių mūsų gyvenimas yra atsižvelgiant rinkliavą mūsų sveikatai. Alkoholio vartojimas, rūkymas, valgymas greito maisto, naudojant kosmetikos įvairovė, gydant mūsų plaukus su cheminiais produktais ir kišti į šilumos procedūros! Mes darome ką nors, kad yra gerai mums?

Tai svarbu ne tik tai, ką taikyti plaukus išlaikyti jį geros, bet ir tai, kas maisto valgyti. Taigi valgyti teisė yra raktas į jūsų ilgais garbanos. Mūsų plaukai yra sudaryta iš keratine ir keratine nieko, bet baltymų, todėl taip pat daug baltymų mūsų mityba be kitų maistinių medžiagų gali padėti jums gauti atgal prarastą blizgesį plaukus.

load...

Taigi galime pasiimti maisto mūsų racione plaukų augimą, o tai dar labiau padės mums pasiekti ir išlaikyti spalvingas ir blizgus garbanos, kaip kad mūsų grandmoms.

Geriausia dieta plaukų augimą

1. Žuvis:

Mes visi žinome, kad žuvis yra vienas iš geriausių šaltinių baltymų. Ne tik, kad šalto vandens žuvų, kaip lašišos, skumbrės, tuno ir sardinės yra labai turtingas omegs – 3 riebalų rūgštys, kurios siūlo natūralų šaltinį aliejaus į savo kūną ir galvos odą. Todėl padaryti jūsų plaukai šilkiniai iš vidaus.

2. Veržlės ir sėklos:

Vegetariškas ir nežinau iš kur gauti sveiką Omega-3 riebalų nuo? Na čia tai, ką galite valgyti. Migdolų, graikinių riešutų, lazdynų, anakardžių riešutai, moliūgų sėklos, saulėgrąžų sėklos, didžioji svarbiau linų sėklų. Graikiniai riešutai taip pat yra geras šaltinis vitamino E ir biotino, kuris veikia kaip natūralus saulės skydas plaukus. Mes galime taikyti apsaugos nuo saulės mūsų odą, apsaugoti jį nuo žalingų UV spindulių, bet ką apie plaukus? Tiesioginis poveikis plaukams saulėje sukelia didelę žalą ir plaukų kritimo. Bet graikiniai riešutai būdami gausu biotino užkirsti kelią plaukų slinkimas. Taip pat buvo nustatyta, kad graikiniai riešutai yra vario, kad išlaiko natūralią plaukų spalvą išlaikyti tai blizga ir blizgantis.

[Skaityti: 10 Amazing Privalumai sezamo aliejaus plaukų]

3. Žalios lapinės daržovės:

Jūs turite keletą galimybių daug daržovių, kad tikrai padės išlaikyti savo gražių plaukų. Visi žalios lapinės daržovės viršų sąrašą. Žalios lapinės daržovės yra daug geležies ir geležies apsaugo plaukų trapumą ir lūžimo. Įtraukti šį maisto į savo mitybą sveiką plaukų augimą.

4. Morkos:

Ne tik naudinga jūsų akims, morkos yra magija plaukus per daug. Morkos yra gausu beta-karotino, kuris virsta vitaminu A, kai išgertas. Svarbu atkreipti dėmesį, kad nė vienas iš jūsų kūnas gali funkcionuoti be vitamino A ląstelių, todėl patartina suvartojamų vitamino A daug savo mitybą. Trūksta vitamino A į jūsų maisto sukelti džiovinimo galvos su niežuliu pleiskanų. Kiti variantai vaisių ir daržovių, turtingų vitamino A yra saldžiosios bulvės, batatai, moliūgų, mangai ir abrikosai.

[Skaityti: 18 patarimų, kaip ilgus plaukus]

5. Kiaušiniai:

Labai sveikas maistas, kiaušiniai yra turtingas šaltinis iš keturių pagrindinių elementų, cinko, sieros, geležies ir seleno. Visi šie elementai yra reikalingi galva pilna sveikų plaukų. Trūkumas nors iš šių elementų bus sausa pleiskanojanti galvos oda ir nesuskaičiuojamomis plaukų slinkimas. Kiti šaltiniai šių turtingų elementų yra liesa mėsa, paukštiena ir austrės.

6. Jogurtas:

Privalumai jogurtas yra tas, kad jis yra geriausias vaistas gydant savo plaukų problemas. Būdamas turtingas vitamino B5 ir kalcio, jis padeda rūpintis savo plaukais. Kiti pieno produktų, pavyzdžiui, mažo nugriebto pieno, varškės ir mažai riebalų sūrio kartu su jogurto padeda pagerinti sveikatą plaukų folikulus. Jogurtas, ar taikomi išorėje arba suvartoti viduje yra naudingas jūsų plaukai. Tai dar viena geriausia dieta plaukų augimą greičiau.

[Skaityti: Špinatai plaukų augimą]

7. Uogos:

Turtingas vitamino C šaltinis, nieko pabūti egzotinių uogų, kai kalbama apie vartoja vitamino C. Bet uogų jums patinka braškių, aviečių ir ypač mėlynės, cirkuliuoja kraujas galvos odą ir plaukų folikulus, padedančių sveiką plaukų augimą. Pomidorai taip pat veikia tuo pačiu būdu. Taigi, jei nesate uogų meilužis, pabandykite įskaitant pomidorų savo dienos racioną, nes salotų ar karis.

8. Pupelės ir ankštiniai augalai:

Pupelės ir ankštiniai augalai mes valgome kasdienį veikia kaip magija mūsų plaukus. Būdamas baltymų turtingas vegetariškos dietos, pupelės ir ankštiniai augalai, taip pat sudėtyje yra biotino, kuris Būdamas nepakankamumu veda į plaukų lūžimo. Tai baltymų dietos plaukų augimą taip pat yra labai svarbus.

9. Slyvų:

Žinoma, kad labai turtingas šaltinis geležies, slyvos yra gerai turėti, jei jūs kenčia nuo standus Hay-kaip sausų plaukų, retinimo plaukų ir plaukų spalvos pokytis. Tai pagerina plaukų kokybę ir prideda sveikatos jai. Be slyvų, apsvarstyti galimybę, burokėliai taip pat.

[Skaityti: Morkos plaukų augimą]

10. Krevetės:

Krevetės yra geras pasirinkimas įtraukti į dietą diagramos plaukų augimą jei vengiant raudonos mėsos, nes jos didelės kalorijų kiekis. Krevetės yra taip pat geras ir turtingas baltymų šaltinis. Išskyrus tą krevetėmis taip pat yra gera kiekį vitamino B12, cinko ir geležies, kurie taip pat apsaugo plaukų lūžimo.

11. Vanduo:

Gerti pakankamai vandens, kad išlaikyti jūsų odos ir galvos odos hidratuotas ir suteikti natūralią drėgmę į plaukus.

Ko nedaryti:

  • Atsarginės plaukus visos purškalai, putėsiai ir geliai jums buvo naudojant taip ilgai nustatyti tam tikrą stilių. Galite atrodyti gerai naktį bet ką apie žalą esate atskleidė savo plaukus.
  • Prašome žada pasakyti „ne šilumos gydymo nuo dabar. Ar žinote, kiek žalos jūs sukelti jūsų plaukai visi šių dirbtinių šilumos pozicijų? Šilumos pavogs visą gamtos drėgmę iš jūsų plaukai paliko juos sausa, kaip žolės.
  •  Naftos jūsų plaukai su natūraliais aliejais, pavyzdžiui, kokoso, alyvuogių, migdolų ar ricinos aliejaus.

Naudokite lengvas vaistažolių šampūnus plaukus vietoj atšiaurių cheminių užpildyti šampūnai. Tai dar geriau, jei galite plauti plaukus su reetha ir amla.

load...